Turpmāk punktus piešķirs, nevis atkarībā no lidojuma attāluma (precīzāk, grupas, kurā AirBaltic ievietojis attiecīgo maršrutu), bet gan no iztērētās naudas summas. Tas nozīmē, ka vairs nevarēs ar pa lēto pirktajām biļetēm dabūt kaut cik pienācīgus punktus. Dos 5 punktus par 1 eiro. Pēc vecās sistēmas, piemēram, ja izdevās nopirkt biļetes Maršutā Rīga-Parīze-Rīga par 100 EUR, varēja sapelnīt 2000 punktus. Tagad sanāks vien 500 punkti. Lai dabūtu tik daudz punktus, kā pēc vecās sistēmas, biļetei būtu jāmaksā 400 EUR, un tas jau ir krietni vairāk, nekā normāls cilvēks būtu gatavs maksāt pa šo maršrutu.
Piedevām, ja līdz šim biļetes, kas bija pirktas daļēji par punktiem un daļēji par naudu (vai pat tikai par punktiem), pelnīja punktus pilnā apmērā, tad baidos, ka tagad punktus acīmredzot pelnīs tikai tā biļetes daļa, kas apmaksāta ar reālu naudu.
Vēl līdz 31. janvārim var paspēt nopirkt biļetes pēc vecās sistēmas.
http://www.airbaltic.lv/public/43755.html
P.S. Jāpiezīmē, ka pēc pašreizējā kursa 1 punkta vērtība ir aptuveni 0.5 eirocenti (agrāk bija vairāk). Līdz ar to visa sistēma faktiski reducējas uz banālu Maximas tipa 2.5% atlaidi patstāvīgajiem klientiem.
Galiigi vaaja paliek taa BTmiles sisteema. Driiz jau sauxim nevis par BTmiles bet gan par BTpeso. Taa pat kaa Deltas juudzes.
Nu bet ko lai monopolistam padara )
Man jau pat slinkums vienmēr Balticmiles karti Nestes automātā likt.
Nu biku jau jociigi sanaak. Ka izdeviigaak BM ir pelniit pie partneriem, nevis lidojot. Piemeeram ar Lux Expres var sanjemt 100BM par 4Ls Piemeram brauciens no Rigas uz Peernavu. tas sanaak apmeeram 17BM (Peso) par katru izteereeto eiro. Un ja veel ir atlaizhu kods, tad noteikti sanaak veel leetak )
Ar vienu roku ņem, ar otru dod… Atgriežas lidojumi par fiksētu punktu skaitu: http://www.airbaltic.lv/public/punktu_teresana.html
Itkaa jau labi, bet nu lai sanjemtu bezmaxas lidojumu uz Itaaliju pa velti, jaaizteeree 3600EUR lidojumiem. Man nez kaapeec tas liekas krietni par daudz Bet mums jau LV izveeles iespeejas ir krietni mazas
Piemeeram peec vecaas sheemas. es lidojot uz Jordaaniju par apm 140eur pelnu 3000BM. Jaunajaa sheemaa ap 700.
Super - beidzot manas aktivitātes vainagojās ar panākumu. Caur visiem iespējamiem kanāliem es viņiem mēģināju ieklārēt, ka tā bija pēdējā muļķiba atcelt fiksēto punktu lidojumus. Rakstīju vēstules, runāju ar meitenēm, kas staigāja apkārt un aicināja cilvēkus pievienoties programmai, arī caur forumiem šos blamēju. Padevās... atkal ir motivācija krāt punktus, jo pretējā gadījumā tos varēja vislabāk tērēt upgreidam uz biznesa klasi. Bet es labāk tos punktus būtu ziedojis labdarībai, kā 2 stundas palidotu kā kings.
RX! Bet nu jaunie punktu iegushanas noteikumi Tevi nostaada krietni vien neizdevigaa poziicijaa!! Sanaak dikti daargi, lai sakratu bezmaxas lidojumu (protmas ja maxataajs par lidojumiem nav kaada kompaanija) Vai kaads uznjeemeejs Un galvenais lai nav jaamaxa ar savu naudu.
Ne jau par punktu pelnīšanas sabojāšanu RX cīnījās, bet par normālāku tērēšanu…
Piekrītu, ka punktu pelnīšana ar pašiem lidojumiem vairs nav tik izdevīga, bet viņi dažādo punktu pelnīšanas veidus, un tad jau tie lēnām krājas. Nāksies atkal EC/MC pieteikties, jo to demonstratīvi slēdzu decembrī, pamatojumā minot to, ka esmu vīlies programmā un nevaru saņemt lidojumu pret fiksētu punktu skaitu
Man šī garantētā biļete kabatā tuvam lidojumam (kuru piedevām varu brīvi mainīt) ir vērtīgāka par 50-60 EUR atlaidi biļetei. Vienīgi mulsina teikums "Lidostu nodokļi jāapmaksā pašam BalticMiles dalībniekam skaidrā naudā vai ar kredītkarti, taču ne ar BalticMiles punktiem". Kad tikšu līdz reālai biļešu rezervācijai, uzzināšu kaut ko vairāk.
Mani tas teikums nemulsina (vismaz kā es to saprotu), vienkārši teikts, ka lidostu nodokļi jāapmaksā naudā, ne jūdzēs. Tā tas ir praktiski visās programmās (un vairumā Eiropas programmu arī bēdīgi slaveno 'degvielas piemaksu' paprasa…), tikai Miles & More ļauj apmaksāt nodokļus ar 15 000 jūdzēm.
kautka neiet kopa 5EUR par punktu, kautkur pazudusi 50 punkti, jo seat24 tika maksati 248 EUR un iekapsanas biletes ari ir izdotas ka Y, bet BM uzskaite paradas ka V.
Vai tas ir normali?
Nē, ir otrādi, 5 punkti par 1 EUR. Ja trūkst 50 punkti, droši vien seat24 paņēma 10 EUR apkalpošanas maksu?
Vienīgi ne līdz Kopenhāgenai, ne Stokholmai šī te klasiskā punktu sistēma nedarbojas. Kas ir mīnuss, jo tur savukārt tālāk varētu SAS punktus patērēt līdz kādam tālākam mērķim, skat, vismaz vienā virzienā jau brauciens par brīvu sanāktu...
arī uz citiem galamērķiem klasiskie punkti darbojas tikai, ja tajā dienā vēl ir atlikušas lētās biļetes tobiš biļetes par punktiem ir jāpērk ļoti savlaicīgi vai arī jālido uz nepopulāriem maršrutiem, kaut kas līdz galam nav izdomāts...