AirBaltic izsūta lidojumu informāciju citiem pasažieriem

11 atbildes [Pēdējā ziņa]
Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3321
Manīts: pirms 1 d

Šodien FB grupās parādījās informācija, ka BT izsūtījuši epastus par to, ka esot sistēmas kļūme un nosūtīta informācija pasažieriem par citiem pasažieriem. Interesanti kā tas tiks traktēts Vispārējās datu regulas ietvaros. Komentāros cilvēki raksta, ka varējuši svešiem lidojumiem izvēlēties ēdienu un somas.

BT epastā rakstījis, ka varot bezmaksas iečekoties lidostā, tas izskatās, ka nevis var, bet nāksies. Ņemot vērā cik daudz komentāru par to, ka tādu epastu saņēmuši cilvēki, es uz lidostu ierastos ļoti laicīgi tagad, lai nesanāk, ka rindā stāv simtiem, ja nepieciešams kaut kas pie galdiņa vai saņemta tāda ziņa. Diskusija grupā te: https://www.facebook.com/groups/celobezbedu/permalink/6902453909781860/

Pagaidām ziņās neredzēju.

UPD viņu Twitter arī ir: https://twitter.com/airBaltic/status/1657327222519214083

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4670
Manīts: pirms 1 st

Tad doma ir ka kāds kurš kļūdas dēļ saņēmis Tev domāto ziņu, samaksās Tev bagāžu un uzsauks ēdienreizi?

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3321
Manīts: pirms 1 d

Doma tāda, ka rezervāciju varēja apskatīt nepiederošas personas. Praktiskā ziņā šobrīd pat mazāk svarīgi cik tur ko varēja redzēt, jo jau noslēdza pieeju (bet epasti palika), bet fakts, ka kaut kādam pasažieru skaitam X būs jāierodas reģistrēties lidostā. Spriežot pēc tā cik daudzi ir pieteikušies šajā pat diskusijā FB, kā arī cilvēki esot likuši Twitter saņemtos epastus, nav gluži tā, ka atnāca 10 cilvēkiem un viss. Aviokompānija pagaidām klusē, cik daudziem tā.

Man savulaik abonējot vienu LV preses izdevumu viņu sistēmā pēkšņi parādījās kāda Sia dati, varēju redzēt viņu līguma numuru utml datus. Aizrakstīju ar ekrānšāviņu, man neko neatbildēja, bet svešie dati pazuda. Te kaut kas līdzīgs, par šo cilvēki raksta, ka varēja redzēt svešus lidojumus. Vieni saka, ka nav sensitīvi dati, bet es savām acīm neredzēju, kas tur bija, man tāds epasts nebija. Es gan kā pasažieris varētu arī negribēt, ka kādam tur Pēterim vai Annai aizsūta info, kur es lidošu. Man interesanti vai būs VDI komentārs. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14684
Manīts: pirms 58 min
Kur:

Mana sieva apmēram reizi gadā saņem uz e-pastu informāciju, kurp lidos viņas vārda un uzvārda māsa. Parasti viņa lido starp Cīrihi un Rīgu.

Var jau būt, ka cilvēks pats nokļūdījies e-pastā, bet, tā kā tam ir zināma regularitāte, tad nevar izslēgt, ka pati BT sistēma putro līdzīgos uzvārdus un e-pastus.

zhanetta
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/11/2011
Ziņas: 191
Manīts: pirms 5 st

Es biju starp tiem,kas saņēma epastu! Šobrīd paredzēti 2 lidojumi, viens jūnijā uz Tbilisi, tur viss kārtībā, otrs novembrī uz Vīni,šajā rezervācijā rādās,ka jāčekojas lidostā! Labi,ka tikai 2 lidojumi paredzēti,jo ja būtu vairāki,tad jāiet cauri visiem,lai redzētu uz kuru lidojumu attiecas epasts!

zhanetta
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/11/2011
Ziņas: 191
Manīts: pirms 5 st

.

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3321
Manīts: pirms 1 d

Bija arī nepareizais epasts ar svešu lidojumu vai tikai informatīvais šis?

Ingemaars
Lietotāja Ingemaars attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/04/2010
Ziņas: 2272
Manīts: pirms 1 d
Kur: RIX

zhanetta rakstīja:

Es biju starp tiem,kas saņēma epastu! Šobrīd paredzēti 2 lidojumi, viens jūnijā uz Tbilisi, tur viss kārtībā, otrs novembrī uz Vīni,šajā rezervācijā rādās,ka jāčekojas lidostā! Labi,ka tikai 2 lidojumi paredzēti,jo ja būtu vairāki,tad jāiet cauri visiem,lai redzētu uz kuru lidojumu attiecas epasts!

Man arī novembrī Vīne ar BT... Vai nelidojam uz vienu un to pašu pasākumu? Smile

zhanetta
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/11/2011
Ziņas: 191
Manīts: pirms 5 st
 
Cienījamais klient,

vēlamies informēt, ka sakarā ar tehniskām problēmām informācija par Jūsu rezervāciju tika nosūtīta citam pasažierim. Garantējam, ka maksājuma veids un maksājuma informācija netika atklāta.

Personas datu aizsardzība mums ir ļoti svarīga, tādēļ rūpīgi izmeklējam šo gadījumu un drošības pēc esam atslēguši papildpakalpojumu iegādi un tiešsaistes reģistrāciju Jūsu rezervācijai mūsu vietnē.

Apstiprinām, ka reģistrēties lidojumam Jūs varēsiet bez maksas lidostā. Lai pievienotu papildpakalpojumus vai jautājumu gadījumā, lūdzam sazināties ar mums.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Cieņā
airBaltic

zhanetta
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/11/2011
Ziņas: 191
Manīts: pirms 5 st

Ingemaars rakstīja:

zhanetta rakstīja:

Es biju starp tiem,kas saņēma epastu! Šobrīd paredzēti 2 lidojumi, viens jūnijā uz Tbilisi, tur viss kārtībā, otrs novembrī uz Vīni,šajā rezervācijā rādās,ka jāčekojas lidostā! Labi,ka tikai 2 lidojumi paredzēti,jo ja būtu vairāki,tad jāiet cauri visiem,lai redzētu uz kuru lidojumu attiecas epasts!

Man arī novembrī Vīne ar BT... Vai nelidojam uz vienu un to pašu pasākumu? Smile

Nav ieplānota pasākuma, tāpat vien galvu uzvēdināt, izmantojot lētās airbaltic biļetes!

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3321
Manīts: pirms 1 d

Tvnet arī ielikts raksts par šo tēmu, man gan nav pieejas, tāpēc nezinu, kas tur ir: https://klik.tvnet.lv/7775963/nopludusi-airbaltic-pasazieru-dati-kludas-del-nosutiti-e-pasti-ar-citu-personu-lidojumiem

ushape
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/07/2019
Ziņas: 52
Manīts: pirms 26 ned

.