Aeroflot publicējuši salīdzinoši labu akciju no Rīgas uz Āziju. Tā jau vairākkārt apspriesta, tāpēc apvienošu vienā tēmā.
Cenas šādas:
Biļetes pārdošanā no 16. līdz 30. septembrim.
Lidojumi no 21. oktobra (2014.) līdz 28. martam (2015.), ar izņēmumiem 20. dec — 12 jan un 5 — 10 mar.
Stopoveri netiek pieļauti; cena pat neatļauj open-jaw!
Rezervācijas klase R. (Izskatās, ka neko nepelna Delta Skymiles programmā… )
Cenas uzrādās matrix, tātad nopērkamas pie visiem tiešsaistes aģentiem (arī paša Aeroflot). Daudzi aģenti pārdod par 15-30 EUR lētāk (piem. fluglade.de, airlinedirect.de, edreams.com — ja ir Maestro/Solo karte), vai nu reklāmas dēļ, vai nodokļu aprēķinu kļūdas dēļ.
RIX-BKK-RIX 511EUR ar Aeroflot. Skatījos februārī matrixā. ♫
Te, Buicis, atrastais variants RIX-HKG-RIX 03.02.2015.-10.02.2015 ar Aeroflot pa 439 EUR.
Šitais jau pavisam sakarīgi izskatās ! Diez šī ir kāda akcija vai Krievijas cenšanās dabūt valūtu patukšajai valsts kasei, resp., jāķer uzreiz vai vēl var nogaidīt ?
Hmm.. esmu diezgan pārliecināts, ka matrix šitos variantus nerādīja (vai arī nepratu meklēt).
Ja pastiepj garāku periodu, tad 445 EUR (piem., 03.02.-24.02.).
Matrix šo rāda tikai cena ir lielāka, bet reāli var nopirkt lētāk.
http://www.kayak.de/flights/RIX-HKG/2015-02-03/2015-02-24
TICKETS MUST BE ISSUED ON/AFTER 16SEP 14 AND ON/BEFORE 30SEP 14.
VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 21OCT 14 AND ON/BEFORE 28MAR 15.
TRAVEL IS NOT PERMITTED 20DEC 14 THROUGH 12JAN 15 OR 05MAR 15 THROUGH 10MAR 15.
NO STOPOVERS PERMITTED.
RIX-HKG-RIX 03.02.2015.-10.02.2015 439 EUR ar Aeoroflot.
http://www.kayak.de/flights/RIX-HKG/2015-02-03/2015-02-10
Noteikumi.
TICKETS MUST BE ISSUED ON/AFTER 16SEP 14 AND ON/BEFORE 30SEP 14.
VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 21OCT 14 AND ON/BEFORE 28MAR 15.
TRAVEL IS NOT PERMITTED 20DEC 14 THROUGH 12JAN 15 OR 05MAR 15 THROUGH 10MAR 15.
NO STOPOVERS PERMITTED.
Jā, dīvaini. AEROFLOT februāra mēnesim parādījušies labi cipari arī no RIX uz BKK un HAN ar ne pārāk gariem gaidīšanas laikiem Maskavā un cenu ap vai nedaudz virs 500 EUR. Vakar tie paši AEROFLOT-a lidojumi maksāja daudz dārgāk. Redzot šādus ciparus, zūd jēga lidināties pa Eiropu, lai nosacīti ietaupītu vēl 100-150 EUR. Laikam sarūk pašas Krievzemes lidotgribētāju skaits.
Nedaudz dārgāk (+-500 EUR un nedaudz virs ) ar to pašu AEROFLOT nopērkams arī RIX-BKK un RIX-HAN. Pieejamība laba - daudz datumu un nopirkt var visur.
Kādas domas par Aeroflot? Nebūs problēmas (sankcijas, vai tml) , vai citi draudi, kas varētu nelabvēlīgi ietekmēt šo lidojumu, ņemot vērā šā brīža situāciju Krievija <--> ES un visas pārējās pasaules valstis?
Nedaudz dārgāk (+-500 EUR un nedaudz virs ) ar to pašu AEROFLOT nopērkams arī RIX-BKK un RIX-HAN. Pieejamība laba - daudz datumu un nopirkt var visur.
Ielikšu piemērus:
Uz BKK 489 EUR
http://www.kayak.de/flights/RIX-BKK/2015-02-03/2015-02-17
Uz HAN 485 EUR
http://www.kayak.de/flights/RIX-HAN/2015-02-03/2015-02-20
Uz SGN 488 EUR
Arī no RIX uz SGN ar AEROFLOT tā pati cena - ap 505 EUR, pieejamība laba. Izskatās, ka vislētāk var nopirkt pie tieši iekš www.aeroflot.ru, ja vien netiek piemērota kāda kartes transakcijas maksa kā tas ir daudziem tiešsaistes aģentiem.
Manuprāt riskants pasākums ar AEROFLOT! Krievija, kā vienu no pretsankcijām minēja gaisa telpas slēgšanu pār Krieviju. Domāju, ka pretreakcija no ES būtu gaisa telpas slēgšana virs ES krievu aviokompānijām.
Šo krievu kantori (kā senu zīmolu) valsts (Volodja&Co) varētu pievilkt aiz matiem, lai nenoģībst. Kas šamiem akcionāri?
Off. Vakar liels St.Pēterburgas tūrkantoris VESTA paziņoja, ka uz laiku pārtrauc izejošo tūrismu. Pašlaik ārvalstīs 9k tūristu. Darbs apdrošinātājiem.
AEROFLOT reisus uz Rīgu diez vai atcels, jo Rīgas - Maskavas reisi ir vienmēr bijuši ienesīgi mazā attāluma un dārgās cenas dēļ. Uz Maskavu jau lido daudzas kompānijas, tai skaitā arī BT. Un kā tad no Maskavas uz Rīgu sankciju gadījumā varētu atlidot? Praktiski nekā. Krievu lidojumiem uz Āziju savukārt nav nekāda sakara ar ES sankcijām.
Mja, šodien rāda.. vakar nebija.
Laikam jau toč reālais un neprognozējamais risks šajā visā ir politiskā situācija.
Varētu būt riskanti. Piezvanīju uz Swed un viņi teica, ka arī neko nemaksās, jo šis gadījums ''iet apakšā'' zem ceļojuma atcelšana, bet tur maksā tikai par šo:
Ņemot vērā situāciju Krievijā, tiem kas vēlas doties uz Āziju vajadzētu pasteigties ar biļešu iegādi. Medijos rakstīja, ja Krievija slēdz savu gaisa telpu, tad degvielas izmaksas no EU uz Āziju sadārdzinas ~30%! Interesanti par cik % sadārdzinātos biļetes cena?! Tātad, ja situācijai Ukrainā pasliktinās biļešu cenai uz Āziju vajadzētu paaugstināties.
Uz Āziju caur Eiropu nav jālido, tad jau krievu kompānijas sankciju gadījumā tieši aktīvāk metīsies attīstīt to virzienu. Jautājums varētu būt tikai par lidojumu no Rīgas, bet, ja pērk savienoto, tad jau tā ir Aeroflot problēma - nogādāt pasažieri Maskavā un atpakaļ. Bet tas, ka Aeroflot varētu nobeigties, škiet pavisam nereāli. Tomēr ļoti pazīstams Krievijas "brends" (atšķirībā no visādiem Dobroļotiem utml.), kuram Putins neļaus pazust.
Kā tur ar terminālu maiņām un tranzītvīzām šajos pārlidojumos? Tas var sadārdzināt pasākumu.
Ņemot vērā situāciju Krievijā, tiem kas vēlas doties uz Āziju vajadzētu pasteigties ar biļešu iegādi. Medijos rakstīja, ja Krievija slēdz savu gaisa telpu, tad degvielas izmaksas no EU uz Āziju sadārdzinas ~30%! Interesanti par cik % sadārdzinātos biļetes cena?! Tātad, ja situācijai Ukrainā pasliktinās biļešu cenai uz Āziju vajadzētu paaugstināties.
Vienīgi šis nebūs tas gadījums, kad kaut kam uz Āziju obligāti būtu jāsadārdzinās par 30%, jo Krievija diez vai slēgs gaisa telpu pati savām lidmašīnām. Caur Krievijas gaisa telpu turklāt no mūsu gala uz DA-Āziju ir taisnākais un ērtākais ceļš.
Tātad, rezumē : apdrošinātāji neko nesegs, vienīgais variants - prasīt no Aeroflot naudu vai šie gādās vilcienu?
Varbūt tad biļetes jāpērk no kāda latviešu vai eiropas kantora, un problēmu gadījumā jāpiedzen caur PTAC?
AEROFLOT reisus uz Rīgu diez vai atcels, jo Rīgas - Maskavas reisi ir vienmēr bijuši ienesīgi mazā attāluma un dārgās cenas dēļ. Uz Maskavu jau lido daudzas kompānijas, tai skaitā arī BT. Un kā tad no Maskavas uz Rīgu sankciju gadījumā varētu atlidot? Praktiski nekā. Krievu lidojumiem uz Āziju savukārt nav nekāda sakara ar ES sankcijām.
Protams, ka gaisa telpas slēgšana ir jau diezgan spēcīga konfrontācijas fāze, bet tas bija oficiālas krievu amatpersonas paziņojums. Nezinu, kā šādos gadījumos valstis risina jautājumu ar lidojumiem, bet regulārie Aeroflot reisi no Rīgas noteikti tiktu samazināti. Iespējams, ka radušos nišu aizpilda Ķīnas vai kādas citas valsts aviokompānijas, bet nav pārliecības, vai pirktā Aeroflot biļete būs derīga, Gruzijas konflikta laikā, uz laiku tika pārtraukta gaisa satiksme ar Krieviju, bet pēc diplomātiskām sarunām atjaunoja nelielu reisu skaitu.
Dobroļot bija Aeroflot meitas uzņēmums!
Kā tur ar terminālu maiņām un tranzītvīzām šajos pārlidojumos? Tas var sadārdzināt pasākumu.
Aeroflot reisi uz (no) Rīgas un tālāk uz DA-Āziju atiet no Šeremetjevo lidostas. Tas ir viens liels kombināts ar savstarpēji savienotiem termināļiem, līdz ar to tranzītvīza nav nepieciešama. Turpceļā gan atsevišķos gadījumos sanāk pagarš gaidīšanas laiks, tāpēc ieteicams nodrošināties ar "paiku" gaidīšanas laikam. Cenas Šeremetjevo nav draudzīgas.
Vēl poļi atraduši labas cenas ar AEROFLOT arī uz NRT,PVG, Pekinu, Seulu un arī uz CAN (uz CAN gan daudzas kompānijas regulāri lido ap un zem 500 EUR). Gan jau, ka zemās cenas ir spēkā arī no RIX.
Tā skaitījās, lai gan Aeroflot no tā nekāda īpaša labuma nebija, tikai liekas problēmas. Tāds uzspiests "projekts". Vienkārši kādā brīdī Krievijas elitē radusies ideja, ka vajadzīga pašiem sava "low coast" aviokompānija. Lieki teikt, ka par Dobroļotu "Aeroflot" neviens neraudāja, tas tāpat kā nepraktisku mantu izmest.
Vēl poļi atraduši labas cenas ar AEROFLOT arī uz NRT,PVG, Pekinu, Seulu un arī uz CAN (uz CAN gan daudzas kompānijas regulāri lido ap un zem 500 EUR). Gan jau, ka zemās cenas ir spēkā arī no RIX.
Jā tā arī ir
Uz PVG 434 EUR
http://www.kayak.de/flights/RIX-PVG/2015-02-14/2015-03-01
Uz PEK 439 EUR
http://www.kayak.de/flights/RIX-BJS/2015-02-14/2015-03-01
Uz NRT 491 EUR
http://www.kayak.de/flights/RIX-NRT/2015-02-14/2015-03-01
Uz CAN 434 EUR
http://www.kayak.de/flights/RIX-CAN/2015-02-14/2015-03-01
Uz ICN 493 EUR
http://www.kayak.de/flights/RIX-ICN/2015-02-14/2015-03-01
Sīkāk var paskatīties šeit http://www.fly4free.pl/promocja-aeroflot-tanie-loty-bangkok/
Šis varētu būt atkal cenu karš Polijā, jo pašlaik ir KLM, Qatar un Aeroflot akcijas.
Tā skaitījās, lai gan Aeroflot no tā nekāda īpaša labuma nebija, tikai liekas problēmas. Tāds uzspiests "projekts". Vienkārši kādā brīdī Krievijas elitē radusies ideja, ka vajadzīga pašiem sava "low coast" aviokompānija. Lieki teikt, ka par Dobroļotu "Aeroflot" neviens neraudāja, tas tāpat kā nepraktisku mantu izmest.
Kāpēc "nepraktisku mantu" itkā viss bija kārtībā, labi biļešu pārdošanas rādītāji, plānos līdz 2018 gadam iegādāties 40 Boingus(pa astoņiem gadā). Tas, ka itkā gribēja nolobēt dažus likumprojektus Krievijas domē dibinot aviokompāniju maz ticams, to varēja izdarīt lētāk. Toties zināms, ka EU un ASV līzētāju, apdrošinātāju un tehniskā atbalsta kompānijas atteicās turpināt sadarbību.
Tāpēc, ka Krievijas aviobiznesu pārzinoši cilvēki ir komentējuši, ka Aeroflot šī meitas kompānija neinteresēja un tā nesaskatīja iespējas lēto cenu sektorā. Protams, ja Dobroļtam būtu izdevies attīstīties un pierādīt pretējo, tad varbūt domas mainītos, bet te nāca papildus problēmas ar sankcijām un - Visu labu!
Paldies Buicim!!!! Biļetes kabatā!! Nopirku caur flugladen.de , sanāca 442 EUR jeb 310 lati. Manuprāt, supercena. RIX-HKG-RIX.
Jātur īkšķi par Krievijas stabilitāti un sankciju nepiemērošanu!
biļete jāpērk ar Visa (ne-electron) vai Mastercard - tad strādā patērētāja aizsardzības programma. Ja Aeroflot nelido un neatgriež naudu, tad iesniedz prasību savā kartes-izdevējbankā un mēneša laikā saņemsi 100% naudas atmaksu.
Problēmas būs tikai ar citiem izdevumiem - iekšējie reisi, viesnīcas (jāņem atceļamas) u.c iepriekš apmaksāti pakalpojumi
biļete jāpērk ar Visa (ne-electron) vai Mastercard - tad strādā patērētāja aizsardzības programma. Ja Aeroflot nelido un neatgriež naudu, tad iesniedz prasību savā kartes-izdevējbankā un mēneša laikā saņemsi 100% naudas atmaksu.
Interesanti, un kā tad ar Debit Mastercard? Parasti pērku ar debetkarti, jo daudzos saitos un pie aviokompānijām (IBERIA, RYANAIR) šai kartei nepievieno komisijas maksu, pērkot aviobiļeti...