Jautājums no sērijas: "vai kādam tā ir bijis?" ... un ar ko tas draud?
Tātad, biļetes iegādātas aa.com mājaslapā jūlija sākumā, jālido 5.okt., nauda no kartes uzreiz tika novilkta un uz e-pastu ir saņemts "E-Ticket Confirmation" ar biļešu numuriem.
Šodien nez kāpēc izdomāju apskatīties rezervāciju... un pie tās ir norāde "Status: on request".
Why are revenue tickets on other airlines on a request basis only?: Other airline reservations are on a request basis only and may take 24 hours or more for confirmation. In addition, some airlines require post-booking reconfirmation of reservations made on aa.com. Please check with the airline for more details
Flyertalk lasīju, ka "on request" ir bieža parādība, ja ir cits operators lidojumama, nevis aa.com, bet visi uzsver, ka līdz lidojumam noteikti jādabu statuss "ticketed", citādi nebūs labi, un iesaka zvanīt aviosabiedrībai (ko man nebūtu vēlams darīt).
Gadījumā Tev nebija nopirkts lidojums no RIX vai AMS uz ASV rietumu piekrasti vai Havaju salām ar cenu kļūdu? Tos visiem atcēla vai piedāvāja pirkt par daudz dārgāku cenu.... Es savu atcelto arī kādu brīdi vēl redzēju rezervācijā. Ja par normālu cenu pirkts, tad it kā nevajadzētu tā būt. Vēl var gadīties, ka "nobrucis" kāds no savienotājreisiem no RIX kā tas bija lidojumiem no RIX uz MIA, LAX vai SFO. Ja pirkts par NE-kļūdu cenu, tad jau nevajadzētu baidīties zvanīt arī aviokompānijai pa tiešo.
Gadījumā Tev nebija nopirkts lidojums no RIX vai AMS uz ASV rietumu piekrasti vai Havaju salām ar cenu kļūdu?
Nē, man uz Ņujorku, bet ar pievienotu "lieko" posmu, kas samazinaja cenu zem "normālās"
It kā jau, ja e-tickets numuri ir un nauda noņemta, varbūt arī nevajadzētu uztraukties, bet gribētos zināt, vai kādam ir bijis līdzīgi.
ko rāda checkmytrip.com ?
checkmytrip.com neatrod rezervāciju
Bet par to es pārāk nesatrauktos, jo, kad iepriekšējo reizi lidoju uz ASV ar KLM, tad arī iekš checkmytrip nevarēju redzēt savu rezervāciju
vispār, palasot tālāk flyertalk, man radās viena ideja - skatos, ka pēdējā, "piekabinātā" liekā posma izlidošanas laiks ir mainīts par 1 h, salīdzinot ar sākotnējo apstiprinājumu, tā kā, varētu būt, ka tur tā vaina - notiek "re-ticketing" process...
no foruma: "Called the ticketing desk and they said the status was simply due to flight time changes since the original itinerary and that they would re-ticket to resolve it."
Labi, redzēsim, kas tālāk būs.
AA reisus noteikti būtu jārāda Amadeus sistēmā. Caur kādu OTA pirki?
pirku tieši no AA.com
bet Carrier ir British Airways, operated by Finnair putra
AA lieto Sabre, bet, ja pirkts oa tiešo AA mājaslapā, tad pēc AA rezervācija numura varēs atrast TIKAI AA mājaslapā. Lai iegūtu, piem, Amadeus rez nr, vajag būt kādam posmam ar aviokompāniju, kas lieto Amadeus, piem, BA. Bet tad jāzvana un jāprasa BA PNR.
Sabre bookingus jau te rāda: https://www.virtuallythere.com, ja vien pirkums aa.com nav kāds izņēmums, kur ir kāds iekšējais pnr numurs.
šite ievadot savus datus - https://www.virtuallythere.com, izlec This reservation doesn't have email, please contact your travel arranger
hmm, nav diez ko nomierinoši
Sabre bookingus jau te rāda: https://www.virtuallythere.com, ja vien pirkums aa.com nav kāds izņēmums, kur ir kāds iekšējais pnr numurs.
Nē, AA lieto Sabre, bet nedod pieejau savām rezervācijām no ārpuses (te viens komentārs, bet pats no pieredzes to arī zinu). Līdz ar to pārbaudīt var tikai AA.com mājaslapā.
Bet, ja biļete pirkta citur, piemēram, Orbitz, tad iedotais PNR ir reģistrēts arī Amadeus un var caur Checkmy trip pārbaudīt (nezinu gan vai tas ir tikai gadījumos, kad ir arī kāda ne-AA aviosabiedrība).
Dom, kur tu pirki biļeti? Cik sen parādījās statuss "on request"? Ja zvanīsi, tad viņiem būs manuāli biļete jāizsniedz vēlreiz un to var izdarīt, bet tas var sanākt nesekmīgi dēļ piekabinātā 3x.
pirku aa.com - viņu pašu mājaslapā!!
Nezinu, kad parādījās tas statuss, jo visu laiku nečekoju rezervāciju...
bet, nu ja man e-pastā ir atsūtīti tie e-ticketi un cita e-pasta, kas tos atceļ - nav - tad vienalga...viss slikti?
Jo, ja man jāzaudē šīs biļetes, tad labāk to uzzināt ātrāk, kamēr es vēl varu no airbnb dabūt vismaz 50% atpakaļ no iemaksātajiem 700 EUR Vai arī kādas vēl opcijas - vai viņi var vienkārši kancelēt manu rezervāciju, bet kā tad ar novilkto naudu no kartes??
Man personīgi nav gadījies tas "On Request", bet es esmu lasījis par tādiem gadījumiem. Reizēm no "On Request" uz "Ticketed" nomainās tikai 36 stundas pirms lidojuma. Es domāju, ka Tev ir iespēja izlidot un nebūtu tik ļoti jāsatraucas. Problēma ir tāda, ka, kamēr Tev rādās "On Request", lidmašīnā iekāpt nevarēsi. Ja tas nebūs noticis automātiski (biļetes automātiska izdošana), tad tas būs jādara lidostā. Bet ja pirmais posms nav lidostā, kur ir AA, tad varētu būt baigais čakars.
Es laikam Tavā vietā zvanītu un riskētu nokārtot pa telefonu. Man baigā aizdoma, ka arī 3x ir ar AA. Ja tā, tad zvanot, tēlo, ka to posmu arī lidosi (pilnā nopietnībā), bet tikai tad, ja prasa. Savādāk uzvedies normāli. Piezvanīt var bez maksas caur skype +1 800-433-7300.
Saki, ka iegāji apskatīties savu rezervāciju un tur rādās "On Request" un vai viss kārtībā utt. Neprasi, vai biļete atcelta, vai varēsi lidot vai kaut ko tādā garā Prasi tā, it kā tikai gribēji precizēt, kāpēc rādās "On Request".
TIKAI 3x ir ar AA, pārējās (RIX-HEL-JFK-HEL-RIX) nodrošina BA/Finnair.
Es nogaidīšu vēl kādas dienas, un tad (varbūt) zvanīšu, ja nekas nemainīsies. Līdz lidojumam vēl 2,5 nedēļas.
Izmēģināju atvērt rēķina izdrukāšanas pieprasījumu (tāda metode bija ieteikta flayertalk) - https://prefunds.aa.com/refunds/
te man parādās e-ticket numurs un Statuss: OK
Domāju, ka tagad varu gulēt plus mīnus mierīgi