12 euro uzmetiens vai tehniska kļūme?

4 atbildes [Pēdējā ziņa]
AirAsia
Nav tiešsaistē
Kopš: 01/04/2018
Ziņas: 1976
Manīts: pirms 10 st

Tāds gadījums ar mani notika Helsinkos. Bija jātiek no lidostas uz netālu esošo TC. Slinkums bija "iebraukt" sabiedriskajā + čemodāns, tāpēc ņēmu taksi.

Aizbraucu, maksāju ar karti - tur taksists kaut ko sāk ķimerēties ap savu POS terminālu, saka "connection issue" , mēģina n-tās reizes, it kā nekas neiet. Viss interfeiss somiski, protams, neko nesaprotu. Kādu minūti viņš tur ņēmās, tad pats piedāvāju maksāt ar citu karti (nodomāju, nu viss iespējams, varbūt kaut kādas tieši šīs kartes probl, arī nekāda paziņojuma telefonā, ka pirkums būtu noticis nebija). Ar otro karti viss aiziet, šis iedeva arī čeku.

Aizbraucu mājās un piefiksēju, ka ar otru karti darījums rādās kā completed, bet arī ar pirmo ir statuss "Authorized", kas pēc dienas nomainījās uz "finished/completed". Tātad double-charge!

Sazinājos ar pirmās kartes supportu, šie saka sākumā sazinies ar taksi kompāniju un mēģini pierādīt, ka esi divreiz samaksājis un tikai tad varēs mēģināt chargeback.

Ir kāds ar kaut ko tādu saskāries? Tie bija 12 euro, bet nu tomēr - smalks appisiens (taksists - pēc ādas krāsas redzams, ka kaut kur no Āfrikas nācis, pa ceļam paprasīja vai esmu pirmo reizi Helsinkos) vai tomēr tehniska kļūme?

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 1 st
Kur:

Komentāru par tēmu nav, ja nu vien ieteiktu pagaidīt, bet ja jau arī pirmajā kartē maksājums ir pabeigts, tad visdrīzāk, nekas nemainīsies.

Bet...

Kāda mārrutka pēc noķertā taksī ir jāmaksā ar karti valstī, kas lieto eiro?

Jebšu, ja jau kartes tik ļoti mīļas, tad kāpēc vispār ņemt kaut kādus ielas takšus, nevis Uber/Bolt vai kas nu tur ir sastopams? Šajā gadījumā kaut kādi lieki maksājumi atrisinās ar vienu ziņu saportam. 

AirAsia
Nav tiešsaistē
Kopš: 01/04/2018
Ziņas: 1976
Manīts: pirms 10 st

Sīcene euro nebija līdzi. Tikai 50+. Somija bija tranzīta valsts. Uber/bolt pagaidām neizmantoju. Āzijai ir Grab. Ar karti maksāju, jo lidostā pie takšu lodziņa teica, ka taksisti "preffer cards".  Gluži no ielas tas taksis nebija, viens no oficiāliem, kas apkalpo lidostu. Protams, vajadzēja nofotografēt numuru mašīnai. Turpmāk tā arī darīšu, ja netiks lietots kāds app. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 1 st
Kur:

Es bez Uber/Bolt/Grab vispār kā bez rokām. Man ir alerģija pret ielas takšiem, lai gan civilizētas valsts lidostā, ja vēl takšiem ir savs lodziņš, vajadzētu būt +/- ok. 

Aplikācijā viss ir eleganti - izsauc un brauc, uzreiz redzi summu (dažas valstīs gan aptuvenu), un samaksā ar karti, un nav jāmokās ar sīceni, jādomā par atlikumu un dzeramnaudu, un par to, vai attiecīgajā valstī takši pieņem kartes un vai tās darbosies. 

AirAsia
Nav tiešsaistē
Kopš: 01/04/2018
Ziņas: 1976
Manīts: pirms 10 st

Es ar takšiem vispār esmu uz "Jūs" (cenšos neizmantot), jo visus uzskatu par krāpniekiem.

Āzijā Grab šoreiz bija OK, lai gan arī atradās viens eksemplārs, kurš gribēja, lai aplikācijā atceļu un maksāju tāpat, teica ka Grab ņemot 40% komisiju (kāpēc man par to vispār būtu jādomā). Dēļ tādiem tipiem man zūd uzticība pret visiem taksistiem jebkur.

Vēl gadījās 1 taksists Āzijā (neizmantoju app), kurš brauca bez skaitītāja, atteicās nosaukt summu, cik būs jāmaksā un beigās pasakot jau tā nepieklājīgu ciparu tai valstij (nu labi, bija mega korķi un mēs braucām reāli kādu stundu, bet attālums nebija liels) vēl uztaisīja pārsteigtu seju - kā "tip" nebūs ??? Ser?

Nē, nebūs. LOL.

p.s. Par to Helsinku lodziņu vispār nesapratu, kāda no viņa jēga - es prasīju tur uz vietas vai var samaksāt te uzreiz, teica nē, maksā taksistam. Parasti jau ir fiksētas maksas iespēja no lidostas uz pilsētu, vismaz Āzijā tā parasti ir. Apmaksā pie loga un ej uz takšu rindu.

 

AirAsia
Nav tiešsaistē
Kopš: 01/04/2018
Ziņas: 1976
Manīts: pirms 10 st

Papildinājums:

Aizsūtīju pretenziju uz internetā atrasto e-pastu takšu kompānijai.
Jau atbildēja - raksta, ka uztaisījuši refund !

Vēl tas kartes app neuzrādās, bet kā teikt -  "respect & uvažuha".
Vēl atvainojās arī.

 

AirAsia
Nav tiešsaistē
Kopš: 01/04/2018
Ziņas: 1976
Manīts: pirms 10 st

Viss kārtībā, atmaksa saņemta.