Vai Turkish Rīgas ofiss darbojas? Internetā tiek uzrādīti pāris numuri, bet sazvanīt nav iespējams. Ja kompānija atsūtīja info par izlidošanas laika izmaiņām, ap 7 stundu starpība, vai praksē ir iespējams sarunāt lidostas maiņu? Piemēram, VNO-IST vietā samainīt uz RIX-IST.
Nesen ar viņiem komunicēju - viss bija labi.
Sazvanīju, sākumā izskatījās cerīgi. Atzina, ka izmaiņas būtiskas, ir tiesības nomainīt VNO pret RIX, bet tad pamanīja, ka esmu pircis pie aģentiem, un novēlēja veiksmi risināt jautājumu ar aģentiem.
Ie dzirdēts, ka turki ir pretimnākoši arī pie aģentiem pirktu biļešu gadījumā. Šādos gadījumos varētu ieteikt HUACA metodi (hang up and call again), bet baidos, ka tai vajadzēs izmantot kādu no starptautiskajām līnijām - zvanot uz Rīgu, visticamāk atkal trāpīsi uz to pašu cilvēku.
Bet var jau būt, ka maršrutu nevar tik vienkārši nomainīt aģentu biļetēm.
Padalīšos ar pieredzi - aizgāju uz turku ofisu Merķeļa ielā. Strādā, bet ir tikai pāris darbinieki. Saku "tā un tā" , aviokompānija visu laiku maina izlidošanas/ielidošanas laikus (5-20min robežās), bet pēdējās izmaiņas ļoti būtiskas - ielidošana galamērķi aptuveni septiņas stundas vēlāk. Biļešu pārdevējs - aģents no Norvērģijas, neliekas ne zinis par manām neērtībām un piedāvātajām izmaiņām. Būšu laimīgs, ja nomainīsiet pirmā posma sākumu un pēdējā posma beigas no VNO uz RIX. Atkal mēģināja norūtēt uz aģentu, kā atbildīgo par biļeti. Nācās slavināt turku servisu, kā labāko pasaulē, pēc kā darbiniece sāka kaut kādas "ilgas un sarežģītas" darbības. Rezultējās ar to, ka nosūtīja pieprasījumu uz galveno ofisu, jo online apstiprinājumu izmaiņām nevarēja saņemt. Diennakts laikā mani interesējošās izmaiņas tika apstiprinātas.
Nu re, Viesturs paralēlajā tēmā par Turkish akciju pat apgalvo, ka dažam labam ir pat izdevies naudu atgūt pa tiešo no Turkish, neskatoties uz to, ka biļete pirkta pie aģenta.
Manā gadījumā naudas atmaksa nebija aktuāla. Sākotnēji lidojums no VNO bija tikai un vienīgi dēļ būtiski lētākas cenas konkrētajos datumos, līdz ar to veiktās izmaiņas ir man pat ļoti labvēlīgas.
Rihards - man vēl pirms COVID-19 TK Rīgas ofiss pie aģenta pirktai biļetei nomainīja izlidošanas laikus, jo totāli izmainījās saraksts no IST uz MLE un gan turpceļš, gan atceļš kļuva praktiski neizlidojams. Varēju mainīt aptuveni +/-3 dienas uz abām pusēm. Vienīgais, ko šie neļāva - nomainīt ielidošanas un izlidošanas lidostu no ARN uz RIX, jo to varētu tikai tad, ja TK lidojumi no ARN tiktu atcelti pilnībā. Pamēģini uzrakstīt šiem e-pastā rixinfo [at] thy [dot] com. Pirms nedēļas, pateicoties tam, ka TK reiss no RIX no 19.00 tika pārcelts uz 12.00 tai pašā dienā, izdevās dabūt "ejošākus" datumus pa ZS un Jaungadu no RIX uz AUH, neskatoties uz to, ka oriģinālā tika pirkti mazāk "ejoši" datumi. Šie parasti atbild dažu stundu laikā. Vienīgais, ko nu nekādīgi nevarot - mainīt, TK reisu, pm., uz ETIHAD "code share" lidojumu. Tad esot jāpiemaksā cenas starpība.
Viestursp1. Rihards taču raksta, ka viņam viss izdevās. Kamdēļ Tu aicini vēl kaut ko kaut kam rakstīt?
Sorry, neizmanīgi lasīju Rihards pieredzi. Prieks, ka TK tagad ļauj mainīt izlidošanas lidostu arī no RIX uz VNO. Agrāk tāda laipnība tika manīta tikai no UIA (ukraiņu aviolīnijām).
Turku biļetēm jau sen ir iespēja mainīt lidojumu uz citu lidostu (ja biļete pirkta viņu mājaslapā). Vienīgi cenu starpība saglabājas.
RIHARDS gadījumā RIX ir bijusi krietni dārgāk kā VNO, tad šāda sarunāšana ar TK ir labs pamats turpmākai TK lidojumu pirkšanai jo ir pārliecība ka var atrisināt šādas situācijas arī OTA pirktām biļetēm.
Nu man tagad kārtējais brīnums ar TK saraksta maiņu. Pēc orsons21 un vēl dažu "ceļakājiešu" ieteikumiem nolēmu pagaidām nelikties ne zinis par TK paziņojumiem par lidojuma laika maiņām (lidojums turp - uz Kilimandžāro, bet atpakaļ - no ZNZ) 2023.gada martā un, ko domājies, TK paši bez manas ziņas ir "iekortelējuši" izmaiņas lidojuma laikos, kuri pēc sākotnējā grafika nebija vairs izlidojami, jo pazūd savienojums iekš IST. "Iekortelēts" tā, ka tagad Tanzānijā sanāk par nepilnām divām dienām mazāk nekā sākotnēji, jo izlidošnas dienas TK bija jāmaina abos virzienos. BUDGETAIR.FR tikai šodien man prasa "veuillez confirmer ce changement" ("lūdzu, apstipriniet šīs izmaiņas"), bet neatkarīgi no tā, apstiprinu vai nē, TK mājas lapā rādās jau jaunie "uzlabotie" lidojuma laiki. Teorētiski it kā gribētos padarīt ceļojumu garāku. Šī atkal ir pavisam neierasta prakse, kura nav manīta nevienai aviokompānijai, resp., kaut ko diezgan būtiski izmainīt bez klienta ziņas. Ko nu ???
Varbūt baidas ka ja ceļojumu padarīs garāku, tad vēlēsies lai viņi apmaksā viesnīcas un barošanu.
Nerausties, kamēr Tu neesi neko apstiprinājis, nekas arī nav spēkā, līdz ar to joprojām pastāv iespēja samainīt uz citiem datumiem, vienkārši piezvanot vai aizejot uz Rīgas ofisu.
Un tā ir pavisam normāli prakse, ka reisa atcelšanas gadījumā robots pārliek uz tuvāko reisu, neievērojot savienojamību, bet pēc kāda laika cits robots vai cilvēks pārtaisa uz tuvāko reāli izlidojamo savienojumu.
Nerausties, kamēr Tu neesi neko apstiprinājis, nekas arī nav spēkā, līdz ar to joprojām pastāv iespēja samainīt uz citiem datumiem, vienkārši piezvanot vai aizejot uz Rīgas ofisu.
Un tā ir pavisam normāli prakse, ka reisa atcelšanas gadījumā robots pārliek uz tuvāko reisu, neievērojot savienojamību, bet pēc kāda laika cits robots vai cilvēks pārtaisa uz tuvāko reāli izlidojamo savienojumu.
Nu labi, tad es izlikšos par beigtu un neko pagaidām nedarīšu. Šobrīd vai nu gudrs robots vai arī reāls cilvēks ir salicis lidojumu kombināciju tā, ka visi reisi ir ne tikai mehāniski pārlikti, bet arī izlidojami.
Man bija līdzīga situācija kā Viesturam, kad tika būtiski mainīti lidojuma laiki(pat datumi) un BUDGETAIR.FR prasīja "veuillez confirmer ce changement" ("lūdzu, apstipriniet šīs izmaiņas"). Es šos noignorēju, ar domu ka pagaidām neko neapstiprināšu. Nākamajā dienā šie atraksta, ka aviokompānija mūsu rezervāciju ir atcēlusi un tiek procesēta naudas atgriešana.
Aizbraucu uz Turkish Airlines Rīgas biroju papļāpāt - kā tad tā, tas tā neies cauri. Šie man saka, ka aviokompānija neko nav atcēlusi, ka mūsu vietas ir izdzēsusi pati aģentūra un saka, ka mums jākomunicē ar aģentūru. Kad apstāstīju, ka aģentūra baigo atsaucību neizrāda, piekrita samainīt lidojumus uz mums vēlamiem alternatīviem reisiem. Tagad sanāks IST būt 20h30min. un varēs izmantot viņu free Touristanbul. Tiesa gan, viesnīcu TK mums neapmaksāšot.
Turklāt TK biroja aģents teica, ka tagad pēc šīm TK ofisa veiktajām izmaiņām mūsu biļetes ir nonākušas aviokompānijas kontrolē un aģentūrai vairs nav tām pieejas. Tā kā līdz 02.2023. vēl ir daudz laika, tad ļoti iespējams būs vēl kādas izmaiņas. Bet šajā gadījumā visa turpmākā komunikācija mums pa tiešo ar Turkish Airlines un visas izmaiņas varēs nokārtot pa tiešo ar viņiem bez ņemšanās ar BUDGETAIR.FR