Transavia atcēla reisu AMS-RIX 05.07. Pēc žanra klasikas piedāvā pilnu naudas atmaksu vai lidot ar viņiem 7.07. Lieki teikt, ka abi varianti mums neder. Prasu nodrošināt lidojumu sākotnējā datumā ar BT, atsaucoties uz regulu. Maļ vienu un to pašu, ka tas nav iespējams un, ka viņiem ļoti žēl. Kad pieprasu apstiprināt, ka vienīgā opcija no viņu puses ir naudas atmaksa, atkal atbild, ka varam lidot 2 dienas vēlāk. Manu komentāru, ka šādā gadījumā viņiem jānodrošina naktsmājas un ēdināšana, ignorē. Kad saku, ka būs jāmaksā kompensācija, ja nenodrošinās līdzvērtīgu lidojumu, atbild, ka nebūs, jo laicīgi brīdinājuši.
Kā viņus piespiest nodrošināt lidojumu 05.07. (esam 6 pax vienā rezervācijā)?
Palīdzēt nemācēšu, bet varu komentēt. Pimpja dzīslas viņi ir!
Ko, tad viņi vēl vairāk samazina lidojumu skaitu? Trīs reizes nedēļā jau tik bija, biju cerējis uz konkurenci BT, bet nekā laikam.
Gadījums ir smags, ja kāds vēl atceras, man līdzīgā situācijā ar Vueling Spānijas PTAC tā arī neko palīdzēt nespēja. Tas bija jau ļoti sen. Vēl ir laiks, var mēģināt uzrakstīt Nīderlandes patērētāju sargiem.
Jā , izskatās, ka pāriet uz divām reizēm nedēļā.
Domāju vēlreiz uzrakstīt viņiem pirmdienā, cerībā trāpīt uz sapratīgāku darbinieku. Gribētos panākt mums labvēlīgu rezultātu, bet ja tas neizdodas, tad vismaz piespiest viņus dot konkrētu atbildi, ka atsakās mūs nogādāt galā. Ar to tad arī vērsties ECC.
Vienīgais nevaru saprast, ko darīt, jo esam 6 ceļotāji, pirkt pašiem BT biļetes jau šobrīd, jo gaidot cena var uzskriet debesīs, vai tomēr paciesties, cerībā uz labvēlīgu rezultātu.
Domāju, ka saprātīgu darbinieku nedabūsi, reisu samazināšanas iemesls parasti ir slikts piepildījums, kas nozīmē, ka kompānijas politika būs nedot citu aviokompāniju reisus vietā, jo citādi atcelšanai zūd jēga.
Šobrīd BT nav akcija, un lētākā Amsterdama maksā ap 177 RT. Diez vai šobrīd vir labs brīdis pirkšanai. Pēdējā akcijā bija 149€, priekšpēdējā -139€. Šī tendence arī nav laba. Vasarā, protams, var būt dārgāk. Es monitorēju, jo man vajadzēs pirkt uz oktobri.
P.S. Ja Tev vajag tikai atpakaļceļu, kā sapratu no rakstītā,tad der izmēģināt visus hidden city variantus ar BT.
Viņi apgalvo, ka iemesls esot darbinieku trūkums, sakarā ar palielināto lidojumu kavēšanos. Šobrīd BT cena mūsu datumā 103eur... vai 100 ar hidden city
Pēc regulas kompensācija nepienākas bet jānodrošina reiss līdzvērtīgā laikā. Pasaki ka interesē BT reiss jo tas ir vienīgais, kas dēļ laikiem der. Un ka EU261/2004 nosaka ka jānodrošina līdzvērtīgs lidojums, pasaki ka pirksi pa savu naudu un iesniegsi sūdzību EUROPEAN CONSUMER PROTECTION CENTER un viņi tāpat būs spiesti apmaksāt papildus jauno biļešu tēriņus. Gan jau viņi atšūs. Par šodien uzrakstot PTAC atbilde būs pēc mēneša/pusotra kad vajadzīgie reisi būs vēl dārgāki. Ja ir brīvi līdzekļi, tad pērc vajadzīgos reisus un uzreiz arī iesniegumu PTAC. LV PTAC strādā pietiekami labi Regulas lietās. Nekādā gadījumā nepiekrīti atcelto reisu naudas atmaksai, to tāpat pēc tam dabūsi no viņiem vai ar bankas chargeback.
Ja lidojums no Amsterdamas,tad jau jāraksta Nīderlandes PTAC.
Vai regulas 12 punkts neparedz kompensāciju ari tādā gadījumā, ja viņi nenodrošina piemērotu maršruta maiņu? Vai es nepareizi sapratu? Lidojums pēc 2 dienām nekādi nav uzskatāms par līdzvērtīgu.
ja paziņo vairāk kā 14dienas pirms reisa tad kompensācija nav jāmaksā, tikai jāiedod reiss, kas der pasažierim. Skaidrs ka Transavia lētāk atdot naudu nekā 2x vairāk maksāt airbaltic.
2as deinas vēlāk nav līdzvērtīgi, tāpēc jācīnās. ja reiss izlido no RIX, tad LV PTAC. Jebkaurā gadījumā jārēķinās ar jaunu biļešu pirkšanu un dažu mēnešu cīņu, kamēr atgūsi naudu par iztērētām biļetēm.
Reiss ir AMS-RIX. Atgriežamies mājās pēc 2 nedēļu ceļojuma caur Amsterdamu.
Jā, man arī Transavia atcēla reisu 21.06 pamatojoties uz darbinieku trūkumu
Darbinieku trūkums jau nav force majaure regulas izpratnē. Samaksā mazliet vairāk un dabūs darbinieku. Viņu izvēle palaist darbiniekus vaļā. Visticamāk tas nav īstais iemesls bet lai tikai izklausītos labi. Tas ir viņu biznesa lēmums samazināt no 3x nedēļā uz 2x nedēļā.
Vai regulas 12 punkts neparedz kompensāciju ari tādā gadījumā, ja viņi nenodrošina piemērotu maršruta maiņu? Vai es nepareizi sapratu? Lidojums pēc 2 dienām nekādi nav uzskatāms par līdzvērtīgu.
Regulas 261/2004 12. pants tikai saka, ka pēc 7. panta izmaksātā komensācija (250 vai 400, vai 600 EUR) neierobežo pārvadātāja atbildību. Ja viņi Tev ir nodarījuši lielākus zaudējumus, tad vari tiesāties un prasīt vairāk.
250 / 400 / 600 EUR kompensācija nepienākas, ja pārvadātājs ir laicīgi (vairāk kā 2 nedēļas iepriekš) brīdinājis, tas ir viennozīmīgi.
Es ņemtu lidojumu piedāvātajā datumā un 2 dienas uzdzīvotu Amsterdamā uz viņu rēķina.
Ar hidden city gan labāk nespēlēties, jo tad Transavia Tev neko neatmaksās. Bija nopirkts lidojums uz Rīgu, ja par tādu neiesniegsi viņiem rēķinu, bet gan Amsterdama-Kijiva, nu tad neko nedabūsi…
Uzdzīvot Amsterdamā uz viņu rēķina ir tikpat iluzori (bet, var arī paveikties), kā nopirkt BT biļetes, un cerēt, ka viņi tās apmaksās.
Protams, ka hidden city pirkt nedrīkst, ja ir plānots ko piedzīt no viņiem.
Uzdzīvot Amsterdamā uz viņu rēķina ir tikpat iluzori ..
99,9% droši, ja ir apņēmība. Savācam rēķinus, aizsūtam viņiem apmaksai, ja neapmaksā, prasības pieteikums Latvijas tiesā vienkāršotās procedūras lietā.
Vismaz prieks, ka Juris ir atgriezies!
Domā, ka piedzīt starpību līdz BT biļešu cenai tajā pašā dienā būtu grūtāk? Ja vēl atceries manu gadījumu ar Vueling, tad toreiz Spānijas PTAC piekrita, ka aviokompānijai nav mani obligāti jānogādā mājās nolīgtajā datumā, un arī viesnīca nav jāapmaksā, ja izvēlos nākamo tuvāko reisu.
Turklāt man nav īsti skaidrs, vai, piekrītot Transavia lapā lidojumam divas dienas vēlāk tas automātiski netiks traktēts kā piekrišana tikai datumu maiņai, t.i., kā piekrišana, ka viesnīca nav nepieciešama. Kā tad to izdarīt, lai būtu juridiski korekti?
Domā, ka piedzīt starpību līdz BT biļešu cenai tajā pašā dienā būtu grūtāk? Ja vēl atceries manu gadījumu ar Vueling, tad toreiz Spānijas PTAC piekrita, ka aviokompānijai nav mani obligāti jānogādā mājās nolīgtajā datumā, un arī viesnīca nav jāapmaksā, ja izvēlos nākamo tuvāko reisu.
Starpības piedziņā varētu būt jautājums, vai viņiem bija jānodrošina lidojums ar citu aviosabiedrību vai nē. Ja pašu lidojums 2 dienas vēlāk, manuprāt diezgan viennozīmīgi, ka bija. Bet par viesnīcas un ēdināšanas nodrošināšanu vispār šaubas neparādītos.
Tavā gadījumā bija nedaudz grūtāk, jo lidojums nebija uz/no Latvijas, tiesāties nāktos Spānijā. Spāņu PTAC viedoklim tiesā būtu nulle nozīmes.
Turklāt man nav īsti skaidrs, vai, piekrītot Transavia lapā lidojumam divas dienas vēlāk tas automātiski netiks traktēts kā piekrišana tikai datumu maiņai, t.i., kā piekrišana, ka viesnīca nav nepieciešama. Kā tad to izdarīt, lai būtu juridiski korekti?
Ja gribi pavisam nepārprotami, sākumā aizraksti e-pastu, ka pieprasi citu reisu atceltā vietā. Ja viņi Tevi nosūta uz mājaslapu, tad tur izdari maiņu un pēc tam vēl vari e-pastā norādīt, ka vēlēsies apmaksātu viesnīcu un ēdināšanu.
Palikt vēl divas dienas Amsterdamā mūsu situācijā nav iespējams, jo atgriežamies mājās no 16 dienu ceļojuma, atvaļinājums izsmelts. Pēc šodienas sarunas viņi maļ vienu un to pašu: lido ar mums vai saņem naudas atmaksu. Uz regulas piesaukšanu nereaģē, kā arī uz iebildumu, ka būtu jānodrošina nakšņošana un ēdināšana, vispār neatbild. Un mēs esam 6 ceļotāji, sanāktu neslikti neplānoti tēriņi ceļojuma beigās.
Esam pieņēmuši lēmumu paši iegādāties jaunas BT biļetes un iesniegt viņiem starpības atmaksu. Ja tas nelīdzēs, tad ECC.
Domāju, ka tas ir pareizais lēmums, citu variantu jau Jums arī faktiski nav.
Labdien, kā izdevās sakārtot jautājumu ar Transavia par atcelto reisu ?