Plāns braukt uz Tanzāniju nākošgad, kaut kur janvārī februārī. Meklēju biļetes saprātīgās cenās.
Lētākais, ko atrodu šobrīd - Rīga-Stambula-Dar Es Salaam sanāk apmēram 460 lati (ar airbaltic uz Stambulu un ar turkiem uz Dar Es Salaam). Jautājums - tā cena ir ok, vai tomēr mēdz būt lētākas un ir vērts pagaidīt?
Arī bija doma kadreiz apmeklēt Tanzāniju un Zanzibaru. No sakuma pie Turkish bija akcija no Stambulas: 400 eur return. Tagad maksā dargāk, bet par kādu cenu ir biletes no Airbaltic? Jo laikam Turkish maksā lētāk, RIX-IST maksā letāk + Star Alliance punkti+laba paika.
Vēl parbaudi cenas no Londonas un FRA, dažreiz ir ļoti labi piedāvājumu uz Kēniju, ja nedomā būt pie jūras vai braukt uz Zanzibaru, tad Tanzānija=Kēnija
Vispār es braukšu uz Zanzibāru, bet kādu nedēļu gribu arī pa kontinentu padzīvoties.
No Frankfurtes cena līdzīga, ar etiopiešiem, bet man te stāsta, ka etiopieši baigi putrojot un kavējot lidojumus... nu, nezinu. Tur arī tie lidojumu laiki tik labi nesakļāvās.
Vēl no Briseles var lidot pa taisno uz Zanzibāru ar jetairways, mēdzot gadīties dikti labas cenas. Mana meklēšanas pieredze gan rāda, ka tā labā cena ir tad, ja lido uz nedēļu (tur lidojumi ir tikai svētdien un pirmdien), tiklīdz ielieku 3 nedēļas, tā cena saskrien debesīs. Arī neforši laiki, jānakšņo Briselē. Un vispār man labāk patiktos sākt ar kontinentu un tad laiskoties uz salas
Tajos datumos airbaltic cena uz Stambulu turp atpakaļ ir 137 eiro, turkiem 214. Punktus nekrāju, tas man vienaldzīgi, vienīgi tā labā paika... bet nu gavēnītis būs pašā laikā, galu galā tak tas bikini būs jāvelk
Ko tauta saka par 195 lvl no Rīgas uz Tanzāniju un atpakaļ. Vai ir laba cena vai tomēr šādu var nomedīt tāpat? Tāda cena jo 20 000 miles tērēju pie turkiem un šis ir nodoklis.
195 LVL no Rīgas šurpu turpu nudien neesmu redzējis. Par punktu vērtībām gan es neko daudz nesaprotu, tā ka lai komentē punktu spečuki
Ļoti tuvināts aprēķins ir 1 jūdze = 1 santīms, ja par tādu vērtību tās izdodas atprečot, tad OK. Tā ir robeža, zem kuras manuprāt ir izdevīgāk samaksāt un jūdzes tērēt citreiz, kad tām lielāka vērtība. Es gan parasti bonusa biļetēm tēmēju uz 2-5 santīmiem.
Un neakceptēsim aviosabiedrību krāpniecisko runasveidu, 195 LVL noteikti nav tikai nodokļi, lielākā daļa no tā droši vien ir degvielas piemaksa, kuru jebkurš normāls cilvēks uzskatītu par daļu no biļetes cenas un neattiecinātu uz bonusa biļeti… bet dažām aviosabiedrībām ir sava loģika…
Jā, es paskatījos un ir tā kā tu saki. Lielākā daļa no tās summas ir degvielas piemaksa. Bet pieņemu, ka lielas jēgas nav iet pie turkiem un teikt - eu veči bet šī tak nav nekāda nodeva, bet biļetes cena.
Turkiem pie punktu izmantošanas tabulas stāv paziņojums, ka jāmaksā Nodokļi un pārvadātāja pieprasītās nodevas.
Zem tām pārvadātāja pieprasītajām nodevām, jau var ielikt jebko..
Būs zināt, turpmāk. Jāiztērē punkti un jāņem vērā sākot krāt jaunas jūdzes, pie kāda no pārvadātāiem.
Cits variants ir tērēt par tādiem lidojumiem, kur pārvadātājs nepieprasa degvielas piemaksu (ja turki seko sevis rakstītajam un tiešām vadās no pārvadātāja noteikumiem).
Piemēram ASV iekšējiem lidojumiem US Airways un United godīgi saskaita visu kopā biļetes cenā un nekādu degvielas piemaksu neizdala.
Tu saki, ka turkiem ir arī lidojumi, kur viņi neprasa degvielas piemaksu?
Man liekas, ka AirBaltics arī neprasa degvielas piemeksas maksāt, ja pērku lidojumu par punktiem. Bet šeit mani interesē tieši Turku jūdzes, jo transferot uz citiem Aliances pārvadātājiem es nevaru (?) un tāpēc tie ir jāiztērē pie pašiem turkiem.
Kur radusies tāda kļūdaina doma, ka jātērē turku lidojumiem? Nē, es atgādinu, ka turki ir StarAlliance dalībnieki, un līdz ar to ar turku jūdzēm vari nopirkt jebkuru *A lidojumu.
Jau minētie US un UA neņem degvielas piemaksu Ziemeļamerikā / Dienvidamerikā (cik esmu skatījies). Kādu degvielas piemaksu kādā maršrutā kāds pārvadātājs iekasē var redzēt matrix. Varbūt arī turkiem ir kāds tāds bezpiemaksu maršruts, nezinu.
No Brazīlijas vispār ar likumu aizliegta degvielas piemaksa jebkādiem lidojumiem. Jaunzēlandē / Austrālijā aizliegta degvielas piemaksa bonusa biļetēm.
Protams, šajos gadījumos degvielas piemaksu ietaupīsi pieņemot, ka turki rīkojas tieši tā, kā raksta (iekasējot «pārvadātāja pieprasītās nodevas»), nevis piemet kādu pašu izdomātu degvielas piemaksas summu un iebāž to savā kabatā.
Juri,
Ja pareizi esmu tevi sapratis un pameklējot gūglē, esmu atradis šādu tabulu:
http://www.turkishairlines.com/en-int/miles-and-smiles/awards/star-alliance-award-ticket-chart
Es saprotu, ka šī tabula parāda, ko es varu pasākt ar savām THY jūdzēm Star Alianses (SA) ietvaros. Visi SA dalībnieki lidina mani pēc vienāda punktu skaita, mainās tikai taxes un citas nodevas, ko attiecīgais pārvadātājs man var paprasīt.
Ņemot vērā, ka man ir tikai 20 000 punkti, bet SA ietvaros minimums ir 30 000 punkti, tad secinu, ka manā konkrētā gadījumā izdevīgāk ir samaksāt degvielas piemaksu nekā pirkt klāt iztrūkstošās jūdzes. Es saprotu tās ir jāpērk no tukriem, kur 10 000 izmaksātu 250 Euro.
Pirkt jūdzes (vismaz par standartcenām) praktiski nekad nav izdevīgi.
Par *A visu pareizi saprati.
Ja šie ir vienīgie varianti, ko izskati, tad jā, izdevīgāk ir samaksāt degvielas piemaksu.
Ja lido divatā un tikai vienam pietiek jūdzes, vari papētīt Companion Ticket, tas ir izdevīgs.
Piemetot vien 5000 jūdzes, var dabūt biznesa klasi.
pirms vairākiem gadiem, kad pirmo reizi devos uz TZ un ZNZ, tad lidoju caur Londonu. Līdz Londonai ar Ryanair.
Tad tad būju biļeti pa 350 latiem apmērām, turp atpakaļ. ar Expedia.com.
bet nu, pieskaitot vismaz 50 latus par biļeti uz Londonu, tie paši 400 sanāk...