Visu vasaru ceļoju ar auto, negribot iekulties Covid-19 ierobežojumos, ar ko neizbēgami jārēķinās, ceļojot ar avio. Šobrīd nopirktas avio biļetes (ryanair). Tad nu vēlējos noskaidrot ceļotāju pieredzi, vai vasarā reisi notika tā kā paredzēts vai tomēr atceltie /pārceltie reisi bija vairāk kā pirms covid jezgas. Interesē tieši 2021.gada pieredze:)
Piedošanu par daudzajām jaunajām tēmām:) lūgums Jurim novākt liekās, ja iespējams.
Kā var šitik daudz dabūt gatavu, divas vai trīs kādreiz gadās, bet nu astoņas...
Neesmu daudz ceļojis vasarā, bet, cik var lasīt, atceļ diezgan daudz, it īpaši zemcenu aviokompānijas, parasti gan to cenšas izdarīt vismaz 2 nedēļas pirms lidojuma, jo visbiežāk iemesls ir slikts piepildījums, nevis kādi tur pēkšņi jauni ierobežojumi. Vienmēr jau ir alternatīvas, bet nu jābūt gatavam uz zināmu piepūli un riskiem, protams, ka lielākiem nekā pirmscovida laikos.
P.S. Juris nav redzēts 5 ned. 4 d., tā kā Tavi ieraksti paliks kultūrvēsturiskajā mantojumā .
Šovasar 3 šurpu-turpu lidojumi. Nevienam pat laiks netika mainīts (pirku kaut kad maijā, pirmais lidojums Jāņos, pēdējais pirms nedēļas) un viss notika. Pēdējie reisi kā pirms covid - ar pārpildītām lidmašīnām.
No februāra līdz augustam man bija 6 ceļojumi ar avio - neviens lidojums netika atcelts vai pārcelts, lidmašīnas bija pilnas. Oktobrī lidojums uz Meksiku un arī šim lidojumam pagaidām nav nekādu izmaiņu.
Man no februāra līdz jūlijam bija trīs mēģinājumi lidot. Visi neveiksmīgi. Februāra uz Kutaisī tika daudz reizes pārcelts un beigās atcēlu. Jūnija ceļojumu no Viļņas uz Parīzi pārcēlu uz jūliju jo paminījās lidojuma laiki un beigās atcēla. Vēl paspēju iepirkt lētas biļetes ar Ryanair uz Prāgu jūlijā par kurām man arī nauda tika atmaksāta un brauciens nenotika.
Man bija iepirkts RYANAIR lidojums uz RIX-Frankfurt Hahn septembra beigās, bet arī atcēla jau JŪLIJA beigās un tagad šie plāno lidot ar 01.11.2021. Rādās, ka RYANAIR joprojām eksperimentē ar vecajiem un jaunajiem virzieniem un pie vainas ir tas, ka šiem nav savienoto tranzīta lidojumu un tauta tagad pamatoti ir diezgan tramīga, lai pirktu nesavienotos lidojumus. Wizzair, savukārt, "apcērp" lidojumu sarakstu un vāc savu bāzi prom no RIX, tāpēc paliek pamatā tie virzieni, ar kuriem brauc LV viesstrādnieki uz ārzemēm vai Ukrainas viesstrādnieki uz LV (UK,NO,DE, NL, UA). Šajos virzienos prognozējama stabila pasažieru plūsma cauru gadu. BT rādās labākā situācijā tranzītpasažieru pārvadāšanas dēļ. Piemēram, 30.08.2021. reiss TLL-RIX bija labi "uzpildīts" ar tranzītpasažieriem un tieši uz RIX es biju vienīgais. Redzēsim, kas būs pa Ziemassvētkiem un Jauno gadu. Tik tukšas RYANAIR lidmašīnas kā pagājušo gadu un tik zemas cenas lidojumiem gada lielākajā pārvadājumu "pīķī" kā pagājuso gadu un tik daudz atceltu reisu nebiju piedzīvojis nekad.
Ievss - ja Tavu reisu atceļ pilnībā, tad RYANAIR-am ir tāda laba "fīča" kā ZERO CHANGE FEE, ja Tavs reiss pilnībā atcelts. Praksē tas nozīmē, ka +/- 7 dienu ietvaros no plānotā lidojuma datuma vari pārcelt savu rezervāciju uz jebkuru citu virzienu, neko nepiemaksājot pat tad, ja jaunā biļete būs dārgāka. Izlidošanai gan jānotiek līdz 31.12.2021. Un pie dažiem starpniekiem pirktām biļetēm (piem, KIWI.COM), ja nevari pa tiešo pieslēgties ar savu BOOKING REFERENCE RYANAIR lapai, šo maiņu gan būs grūti rezlizēt.
Islandi Wizzair divas reizes pārcēla, trešajā aizlidojām. Tagad jau esam Azoru salās, visi lidojumi notiek (kopā .vēl būs Rodas sala, atcelts nav, Airbaltic.
Man atcēla 3 reizes Vīni, vienu reizi mēģināju uz Frankfurti, arī atcēla, beigas samainīju uz Maltu un aizlidoju. Tas bija ar Ryanair, vasaras ietvaros.
Man atcēla 3 reizes Vīni, vienu reizi mēģināju uz Frankfurti, arī atcēla, beigās samainīju uz Maltu un aizlidoju. Tas bija ar Ryanair, vasaras ietvaros.