Situācija bēdīga - 31.jūlija BT lidojumā RIX - TRD atlidoja tikai viens no septiņiem velosipēdiem. Grupai bija plānots 10 dienu veloceļojums pa Norvēģiju. BT pēc 8 zvaniem apstiprina, ka velo atstāti RIX un uz TRD sūtīs 1. augustā caur Oslo, vakarā ar SAS reisu 20.30 būs TRD. Velo neatlido, BT sazvanīt var tikai darba laikā. Grupa turpina jau 42h dzīvot viesnīcā un gaidīt. Pārējā ceļojuma plāni un rezervācijas nojukušas, garastāvoklis bēdīgs. Velo nav aizvietojami ar nomas velo vai kā citādi. Dažiem velo kastes saturs ir krietni vien virs 5k eur.
Kā piespiest BT sākt adekvāti risināt pašu pieļauto kļūdu? Kāda vispār ir viņu atbildība arī attiecībā uz viesnīcu un transfēru rēķiniem?
Vai tad šo nerisina caur apdrošināšanu? Un problēmas ar BT ir apdrošinātāju galvas sāpes.
A šie velo bija pierezervēti un apstiprināti iepriekš? Baigi dīvaini, ka BT būtu apstiprinājis 7 velo uz vienu reisu. Tādas mega kastes kā tur jums dažiem, nu gluži vienkārši vienā BT reisā nesalikt, ka reiss nav gallīgi tukšs.
Bija apstiprināti iepriekš. Lidots ir gana daudz ar velo, pat padsmit velo vienā reisā vienmēr ir atlidojuši.
Vienīgi apdrošināšana segs papildus tēriņus. Zaudēto laiku u.c. neērtības nevar novērtēt naudā.
Ja uz vietas būtu īrēti kādi citi velo, tad to summu laba apdrošināšana (ja ir treknāki segumi iekļauti) atmaksātu.
Šajā gadījumā atmaksās papildus naktis, kas ņemtas dēļ dīkstāves vienā pilsētā. Neatmaksās viesnīcu kurā netikāt un jauno viesnīcu. Tikai papildus tēriņus.
Velosipēdi atlidoja ar 60h kavēšanos.
Te nebija variants, ka svarīgākā radinieka krava bija svarīgāka par izklaidējošas dīkdieņu bagāžu? Tā ir gadījies Azeros, Gruzijā utt.
Šitie sprāgoņas mobilie nemāk pareizi rakstīt!
No definīcijas: bratan, Tvoj mandarin zavtra perevezjom, Mamoi kljanusj! Kā domājat? Baltiķim kas pa vainu bij?
Gan jau krava, tad bagāža nostājas rindā tālāk. Man savulaik tā gandrīz starptautisku pasākumu norāva, zvanījos aviokompāniju un attiecīgās lidostas, kur krava bija apstājusies. Beidzās veiksmīgi, tikai ar diennakts kavēšanos, bet sākumā solīja, ka atvedīs 3-5 dienu laikā precīzu termiņu negarantējot.
Pēc 2 mēnešiem un diviem epastiem, BT apstiprināja un ieskaitīja kontā visus manis nosūtītos grupas izdevumus (transfērs, viesnīcas utt)
+ saņēmu no Swedbank apdrošināšanu par savu izdevumu daļu.