Tie kas nevar nosēdēt mājās (LV), tad variet aizlidot uz Ruandu
RIX-KGL-RIX 469 EUR BT/QR.
https://www.skyscanner.no/transport/flights/rix/kgl/201221/210104/?adult...
Ps. Vienīgi turpceļā ARN jānakšņo
Pēc noteikumiem, ja lidojums ar pārsēšanos, tad skaitās ka esi bijis arī tranzītvalstī un ir mājas arests (pašizolācija), ja tā nav drošo valstu sarakstā?
Protams.
Un paskatieties, cik Ruandā un Ugandā maksā tūrisma serviss (safari, individuālās tūres dabas parku apskatei, utt.). Sanāks pamatīgs "piķis" kopumā, ja vien nesavāksiet palielu grupu jau šeit Latvijā. Ja pareizi saprotu, tad individuāli un ar sabtransu Ruandā un Ugandā diez vai kas sanāks, ja grib skatīt dabu, gorillas un šimpanzes nevis tikai dzīvot viesnīcās... Viena paša džungļu namiņa īre Ugandas dabas parkā uz 1 diennakti (2PAX) - nieka 185 USD (DOUBLE/TWIN):
https://www.mutandalakeresort.com/booknow
Tas Āfrikas gals laikam nebūs īstā vieta, kur dzīvot teltīs un meklēt lielveikalus, lai iepirktu lētu "paiku".
Ar ceļošanu pašreiz ir kā ir. Tā kā daudzi (vairums?) no tautas uzskata, ka pie visa ir vainīgi TIE TUR, kas ceļo un atpūšās un pēc tam atbrauc atpakaļ un aplipina pārējos, tad tas uzliek zināmu morālo slogu.
Nē, nu ja galīgi nebūs kur likties, es kaut ko mēģināšu izdomāt! Man 24.12.dzimene. Sipenieces kundzi ieliksim par Tamadu un 3-diennieks garantēts
Vellos, tā Ceļakāja ir viena forša padarīšana! Var pamuldēt interešu grupā. Pie fiziķiem vien pāris h noturētos apritē!
Ar ceļošanu pašreiz ir kā ir. Tā kā daudzi (vairums?) no tautas uzskata, ka pie visa ir vainīgi TIE TUR, kas ceļo un atpūšās un pēc tam atbrauc atpakaļ un aplipina pārējos, tad tas uzliek zināmu morālo slogu.
Nu priekš tam jau ir tā pašizolācija, lai izolētos viens pats uz 10 dienām un nevazātos apkārt (izņemot mežu un dziļus laukus, kur var arī vazāties apkārt). Ja to nedara, tad var arī aplipināt. Tāpēc jau arī pašizolācija pašlaik ir atgriežoties no visām valstīm.
Nu kā tad, tā pašizolācija vairumam labākajā gadījumā ir divistabu dzīvoklī kopā ar sievu, bērniem un reizēm arī sievasmāti - kuri, stap citu, pilnīgi oficiāli drīkst turpināt ierastās ikdienas gaitas.
Nu kā tad, tā pašizolācija vairumam labākajā gadījumā ir divistabu dzīvoklī kopā ar sievu, bērniem un reizēm arī sievasmāti - kuri, staro citu, pilnīgi oficiāli drīkst turpināt ierastās ikdienas gaitas.
Un tas būtībā ir nepareizi no pašizolācijas un epidemioloģijas viedokļa.
Un paskatieties, cik Ruandā un Ugandā maksā tūrisma serviss (safari, individuālās tūres dabas parku apskatei, utt.).
Ja, bet tas atrakcijas, kuras cilveks nevar atlauties, drosi var izlaist. Kaut kadu alternativo zema budzeta exkursiju paketi var sameistarot katra valsti.
Ītenībā jau arī šīs valstis - Urugvaja, Japāna, Dienvidkoreja, Singapūra, Ruanda, Austrālija, Jaunzēlande un Taizeme, kas it kā ir minētas kā tās, ka pēc atgriešanās no viņām LV nav jāizolējas, ir muļķības, jo tiešo reisu uz viņām nav un tranzītā vienalga būs jālido caur kādu Eiropas valsti, no kuras būs pēc tam jāizolējas, ja nu vienīgi lidojums nav caur Vatikānu, kurā lidostas gan nav
Man principā ir vienalga tas, ka man LV pēc tam būs jāizolējas nav ar to problēmas, galvenais lai ''tajā galā'' nav nekur jāsēž...
Gorillas jau ir ūberekskluzīva opcija, tā kā žēloties par nosaukto lidojuma cenu pat ir kaut kā nepiedienīgi.
Par šizolācijām labāk neizteikties, koncepts varbūt pareizs (publiski pieejamā informācija pārāk pretrunīga, lai to apgalvotu), taču izpildījums - slīcēju glābšana ir pašu slīcēju padarīšana, ja norausi dzelmē vēl kādu bariņu līdzpilsoņu, c'est la vie.
Ītenībā jau arī šīs valstis - Urugvaja, Japāna, Dienvidkoreja, Singapūra, Ruanda, Austrālija, Jaunzēlande un Taizeme, kas it kā ir minētas kā tās, ka pēc atgriešanās no viņām LV nav jāizolējas, ir muļķības, jo tiešo reisu uz viņām nav un tranzītā vienalga būs jālido caur kādu Eiropas valsti, no kuras būs pēc tam jāizolējas, ja nu vienīgi lidojums nav caur Vatikānu, kurā lidostas gan nav
Man principā ir vienalga tas, ka man LV pēc tam būs jāizolējas nav ar to problēmas, galvenais lai ''tajā galā'' nav nekur jāsēž...
Un īstenībā visās šajās minētajās valstīs (izņemot Ruandu un pagaidām īsti nezinu par Singapūru) tūristi no ES (ja ceļojuma mērķis ir tūrisms) vismaz pagaidām nemaz netiek ielaisti. Aviopārlidojumi caur Eiropas lielpilsētām gan notiek, bet ielidot ar tūrisma mērķi nav atļauts. Ja nu vienīgi ko izmaina pirms Jaunā gada, bet maz ticams, jo Eiropa šobrīd ir galvenais un milzīgākais COVID-19 perēklis pasaulē un šur trešās pasaules valstīs prasa arī "atsēdēt" karantīnā tās 14 dienas pēc ielidošanas no Eiropas. Ruanda gan šai ziņā labs galamērķis, jo "jāatsēž" 24 stundas pēc ielidošanas līdz negatīvam testa rezultātam. Un tad "negatīvie" var brīvi ceļot pa Ruandu. Pagaidām gan nekas lēts, izņemot galavaspilsētas Kigali apskati, man nav patrāpījies. Cik saprotu, Ruandas "sāls" ir safari un dabas parku apskate. Lētākais ko Ruandā atradu - 6 dienu safari tūre = 1558 EUR/per person (ja brauc vismaz 2 PAX), kas nu gan nav baigi lēti, turklāt 1.un 6.diena paiet galvenokārt Kigali, tātad reālā dabas apskate ir 4 dienas:
https://www.safaribookings.com/tours/t32783
Attiecīgi lētāka ir 3 dienu tūre (ap 825 EUR/ per person), nu bet tad gan apskates objektu ir krietni mazāk.
Un ja reiz būtu zināms, ka Taizeme "atvērsies" tūristiem no Eiropas līdz Jaunajam gadam, tad jau LV tūrisma aģentūras nepārceltu potenciālos izlidošanas datumus uz 2021.gada FEBRUĀRA otro pusi. Gan jau LV tūrisma aģentūras, kuras tagad visu pārplāno ļoti ātri un operatīvi, ir "izostījušas", ka vismaz šī gada garajos svētkos, kad uz Taizemi parastos apstākļos būtu maksimāli daudz rezervāciju, ticamāk, nesanāks lidot aizliegumu dēļ vismaz līdz februārim.
Kāpēc nevar saorganizēt tiešos lidojumus no LV uz drošajām valstīm? Vai tur atkal vajag simts un vienu atļauju? Vai arī baidās, ka nebūs kas lido?
Kaut gan ja otra puse nelaiž iekšā ar tūrisma mērķi bez papildus represijām, jēga nav.
Palasījos par Ruandu. Ja izlaiž ekskluzīvās atrakcijas, tad internets stāsta, ka ar 150€ nedēļā varētu pietikt. Papildus nāktu individuāla pārvietošanās - piemēram, mopēda īre, kas dotu neierobežotu brīvību. Ekstrēmajiem budžetniekiem esot iespējas izdzīvot lētāk.
Un kā tad ar dabas parku ieejas maksām Ruandā? Parasti jau dabas parku maksas sastāda ievērojamu daļu no izmaksām.
Un īstenībā visās šajās minētajās valstīs (izņemot Ruandu un pagaidām īsti nezinu par Singapūru) tūristi no ES (ja ceļojuma mērķis ir tūrisms) vismaz pagaidām nemaz netiek ielaisti. Aviopārlidojumi caur Eiropas lielpilsētām gan notiek, bet ielidot ar tūrisma mērķi nav atļauts.
Viestur, atkal ne gluži patiesa informācija. Taizemē var ieceļot personas, kam ir ir Taizemes vēstniecības izdotas vīzas. Vēstniecības nu jau 2 nedēļas izdod arī tūrisma vīzas. Jā, ir nianses, kas lielam vairumam tūristu, it īpaši ceļakājiešiem, nepatiks/ nebūs izpildāmas: lai šobrīd saņemtu tūristu vīzu ir jāiesniedz bankas konta pārskats par 6 mēnešiem un šajā periodā konta atlikumam ir jābūt vismaz 15 000 Eur. Vēl no vēstniecības ir jāsaņem speciāls ieceļošanas sertifikāts CEO. Kā arī, ierodoties Taizemē, ir jāpavada 14 dienas karantīnā (protams uz sava rēķina) viesnīcā, kuru var izvēlēties no speciāla valsts apstiprināta saraksta.
Tā ka nokārtojot visas formalitātes, Taizemē var ieceļot arī ar tūrisma mērķi.
Kāpēc nevar saorganizēt tiešos lidojumus no LV uz drošajām valstīm? Vai tur atkal vajag simts un vienu atļauju? Vai arī baidās, ka nebūs kas lido?
Kaut gan ja otra puse nelaiž iekšā ar tūrisma mērķi bez papildus represijām, jēga nav.
Uz Ruandu varētu būt tā problēma, ka virziens būtu pilnībā jauns, jūras vai okeāna priekš peldēšanās un pludmales tur nav. Dārgo tūrisma pakalpojumu Ruandā dēļ varētu būt nepietiekams tūristu skaits pat priekš viena A-220 vai Airbus 320 reisa uz turieni. Pati Kigali, cik noprotu, nav apskates vērta. Tie, kuri gatavi braukt un grib gatavu paketi uz Ruandu, diez vai piekritīs paši īrēt mocīti, lai lēti pārvietotos pa valsti bez organizētiem safari. Atcerēsimies kaut vai 2019.gada pavasari, kad ar milzu zaudējumiem beidzās tiešie čartera pārlidojumi no RIX uz Madagaskāru, kurus beidzamajā brīdī varēja nopirkt smieklīgi lēti. Kāpēc jau šobrīd nevar lidot ar tiešajiem reisiem uz Ēģipti un Kanārijām (kaut ar pašizolāciju), HVZ. Šie virzieni ir regulāri katru ziemu un ar tiešajiem reisiem. Ar Ēģipti, cik noprotu, problēma tā, ka šie nav ES "drošajā listē" un tāpēc pagaidām nedrīkst lidot, kaut ukraiņi, rumāņi, baltkrievi un vācieši jau šobrīd lido uz HRG. TFS gan cerīgi parādās aģentūru piedāvājumu sarakstos ar 4.12.2020. Moška vismaz šo virzienu ļaus "restartēt", ja vien Spānija atkārtoti neiekļūs Perevozčikova aizliegtajā sarakstā.
Acīmredzot Viesturs tirgo tās dārgās un ekskluzīvās atrakcijas (Ruandā un citur), ja reiz tā spiež uz tām
Lai skatītu "mērkaķus" (pēdiņas speciāli) viņu dabiskajā vidē, jābūt stipri turīgam ekskursantam. Liekas, ka "rangutangi"(c) Borneo arī nekas lēts nav.
Budžeta ceļotājiem nedaudz citas prioritātes. Ja reiz uz Eilatu lidoju par 50, tad Kigali ir 2x tālāk, attiecīgi 100€ OW.
Zverinjus tur ganjau var aplukot zoo, cena sapratigaka un var garanteti tikt laba aplukosanas distance
Tas protams gadijuma, ja citas opcijas atkrit..
Ja reiz par Ruandu, tad papētīju vairāk. Ja neskaita ar skorbuli saistītās procedūras (medicīniskās un birokrātiskās), tad valsts izskatās brīvi pieejama ceļošanai. S*di sāksies, ja kāda iemesla dēļ tests iebraucot un pirms izbraukšanas izrādīsies pozitīvs un nebūs ārstēšanos sedzošas apdrošināšanas. Nu un, cik prātīgi ir izbaudīt šīs zemes veselības aprūpi, ne jausmas.
Kāpēc nevar saorganizēt tiešos lidojumus no LV uz drošajām valstīm? Vai tur atkal vajag simts un vienu atļauju? Vai arī baidās, ka nebūs kas lido?
Kaut gan ja otra puse nelaiž iekšā ar tūrisma mērķi bez papildus represijām, jēga nav.
Paskatījos gcmap.com un man jau liekas, ka BT ar saviem jaunajiem A220 varētu teorētiski veikt tiešos lidojumus RIX-KGL-RIX. jo OW attālums ir 6553 km, bet gan jau ka BT vairs nav ieinteresēts kaut ko vēl pētīt utt., jo naudu viņi taču no mums jau saņēma un gan jau ka prasīs nākosgad vēl...
Ja reiz par Ruandu, tad papētīju vairāk. Ja neskaita ar skorbuli saistītās procedūras (medicīniskās un birokrātiskās), tad valsts izskatās brīvi pieejama ceļošanai. S*di sāksies, ja kāda iemesla dēļ tests iebraucot un pirms izbraukšanas izrādīsies pozitīvs un nebūs ārstēšanos sedzošas apdrošināšanas. Nu un, cik prātīgi ir izbaudīt šīs zemes veselības aprūpi, ne jausmas.
Apdrošināšanu laikam ar kroņavīrusu piedāvā BTA un Balta, bet ja man tādas apdrošināšanas nebūtu viņi taču neatļautu man tur nomirt, bet rēķinu gan beigās piestādītu ''zolīdu''.
Kāpēc nevar saorganizēt tiešos lidojumus no LV uz drošajām valstīm? Vai tur atkal vajag simts un vienu atļauju? Vai arī baidās, ka nebūs kas lido?
Kaut gan ja otra puse nelaiž iekšā ar tūrisma mērķi bez papildus represijām, jēga nav.
Paskatījos gcmap.com un man jau liekas, ka BT ar saviem jaunajiem A220 varētu teorētiski veikt tiešos lidojumus RIX-KGL-RIX. jo OW attālums ir 6553 km, bet gan jau ka BT vairs nav ieinteresēts kaut ko vēl pētīt utt., jo naudu viņi taču no mums jau saņēma un gan jau ka prasīs nākosgad vēl...
Gan jau, ka praksē tas maksimālais lidojuma attālums ir mazāks. Katrā ziņā es biju stipri pārsteigts, kad izrādījās, ka no Abudabi līdz Rīgai nemaz nevar atvilkt, ja neļauj lidot virs Irānas / Irākas. Ar visiem līkumiem caur Ēģipti tur nekādi nesanāca vairāk kā 6500 km.
RIX-AUH taču tikai knapi 4.4k km (virs Irānas). RIX-CAI-AUH nav pat 5.5k km. Kādus līkumus jāmet, lai 6.5k salasītu?
Par veselības aprūpi - tas tikai pirmajā pasaulē (vismaz vārdos) katra cilvēka dzīvība skaitās. Joprojām ir pragmatiskākas vietas uz lodītes.
Nu jā, ar tiem attālumiem un laikiem tā dīvaini, attālums protams nemainās, bet parasti atpakaļceļā lidojums ir daudzas reizes laika ziņā īsāks, bet tas laikam tāpēc, ka vējš pūš atpakaļ uz mājām
Zverinjus tur ganjau var aplukot zoo, cena sapratigaka un var garanteti tikt laba aplukosanas distance
Zvēriņus daudz lētāk būs apskatīt Eiropas zoodārzos, par to nav šaubu. Tāpēc nav jālido uz Kigali. Es tiešām netirgoju ne lētas, ne dārgas ekskursijas Ruandā. Es tagad pētu un nesaprotu, kā tad samērā lēti būtu pārvietoties pa Ruandu ar sab. transu uz nacionālajiem parkiem, bet izskatās, ka uz nacionālajiem parkiem tik tiešām var nokļūt vai nu ar organizētu ekskursiju vai ar mocīti (ja ir pieredze mocīša vadīšanā pa kalnainu un nelīdzenu apvidu) vai ar sab.transu līdz kādam lielākam miestam, bet tālak ar TAXI vēl kādus kilometrus 70. Gala rezultātā tas, ko, piemēram, atrod www.rome2rio.com - ceļš no Kigali uz Nyungwe Forest National park = ap 50 USD/one way + 40 USD (ieejas maksa parkā). Visu sasummējot, parka pašorganizēta apskate šim parkam šā vai tā izmaksās ap 140 USD. Un tā ir tikai viena diena Ruandā. Ja nakšņo teltī un grāvmalā un neskata ne zvērus, ne nacionālos parkus, tad varbūt, ka Ruanda ir gana lēta. Kaut kas jau te CEĻAKĀJĀ rakstīja Āfrikas sakarā, ka lēti nu gan Āfrikā nebūs, ja vien neizvēlas kādu masveida tūrisma valsti Āfrikā (Tunisija, Ēģipte, Maroka).
Kā ar personīgo drošību Ruandā? Ja tā vienkārši baltais pārvietosies ar sabiedrisko un tipiskiem tūrisma piederumiem, gan jau uzmanība no vietējiem garantēta
Paskatījos gcmap.com un man jau liekas, ka BT ar saviem jaunajiem A220 varētu teorētiski veikt tiešos lidojumus RIX-KGL-RIX. jo OW attālums ir 6553 km, bet gan jau ka BT vairs nav ieinteresēts kaut ko vēl pētīt utt., jo naudu viņi taču no mums jau saņēma un gan jau ka prasīs nākosgad vēl...
Nekas jau arī nav jāpēta, jo tiešo reisu uz Kigali, tikai tāpēc, ka Ruanda bez Taizemes (kura šobrīd vairs nav piemērota budžeta un īstermiņa ceļojumiem) ir otra "baltā" saraksta valsts, uz kuru var lidot bez pašizolācijas atgriežoties LV, ticamāk, nebūs. Maz ticams, ka uz Kigali izdosies aizpildīt kaut vienu pilnu lidmašīnu no RIX.