Labdien!
Līdz šim ar šo kanotri viss ir bijis daudz maz normāli, tiesa, atcelts lidojums vēl netika piedzīvots, līdz ar to nebija pieredzes, cik godīgi vai negodīgi viņi piedāvā klientiem risinājumus šāda veida situācijās.
Biju nopircis lidojumu KEF-OSL-RIX uz 14.06, bet šodien saņēmu paziņojumu par kancelu, jo Icelandair savu posmu neveiks (principā tas jau bija labu laiku atpakaļ zināms + viņiem par to ziņoju, lai varētu vienoties par citu maršrutu, bet atbilde bija, kamēr nav kancels no Icelandair puses, tikmēr neko citu nepiedāvās). Liels bija mans pārsteigums šodien,kad kiwi.com kā alternatīvos lidojumus piedāvāja 22h un 33h garus lidojumus ar nosacījumu, ka piemaksāju 2x līdz 5x augstāku cenu kā vispār maksāja mana sākotnējā biļete. Pieejams tikai 1 datums un neko mainīt nedrīkst. - WTF?
Pats labākais, ka pirms pirku biļetes, tur viņi vēļ baigi noreklamēja, ka līdz ar Covid refund burzmu, būs iespēja pašam vērsties pie avio kompānijām, lai pieteiktu refund. Tagad raksta man šo -
Sorry, we’re unable to share these credentials
Due to certain carrier booking restrictions, we're unable to provide you with the credentials for your trip
Sanāk, ka nekādas rezervācijas vispār netika veiktas uz mana vārda? 0_0
Domāju, ka vislabāk vērsties pie Swedbankas ar chargeback. Rezervāciju pirku no Zelta kredītkartes.
Kādam ir bijis līdzīgi?
FB ir grupa kiwi.com scam victims. Atradīsi domubiedrus tur.
Vienīgā reize, kad šos biju izmantojis bija neveiksmīga sakritība, ka 1 dienu pirms lidojuma nobankrotēja Monarch. Ar mani viņi reāli sazinājās tikai brīdī, kad pirmais posms uz UK jau bija izpildīts (ar wizzair) un gaidīju nākamo lidojumu ko pats jau biju nopircis, tā kā kiwi.com nekādu ziņu nebija devis, lai arī solīja ka dos. Atmaksāja smieklīgi mazu summu, kas protams nesedza paša pirktās nākamās biļetes. Kopš tās reizes nekad vairs neesmu viņus izmantojis.
Par to vai kādam ir bijis līdzīgi pirmais rezultāts googlē: Kāds netika lidmašīnā, jo Kiwi nemaz rezervāciju nebija veicis, protams par to "aizmirstot paziņot", kā arī neatmaksājot naudu. Ieraksts 2 gadus atpakaļ.
https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1-i10702-k11349129-Warning_Kiwi_com_is_a_SCAM-Air_Travel.html
Ņemot vērā cik daudz par šo kantoru ir šāda tipa atsauksmes jau krietni sen, grūti saprast, kāpēc kāds caur viņiem ko pērk..
Par to vai kādam ir bijis līdzīgi pirmais rezultāts googlē: Kāds netika lidmašīnā, jo Kiwi nemaz rezervāciju nebija veicis, protams par to "aizmirstot paziņot", kā arī neatmaksājot naudu. Ieraksts 2 gadus atpakaļ.
https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1-i10702-k11349129-Warning_Kiwi_com_is_a_SCAM-Air_Travel.html
Ņemot vērā cik daudz par šo kantoru ir šāda tipa atsauksmes jau krietni sen, grūti saprast, kāpēc kāds caur viņiem ko pērk..
Vispār, paliekot neitrālai konkrētajā un citās sūdzībā, jāsaka, ka Kiwi uzreiz, pēc samaksas veikšanas, atsūtīja elektroniskās biļetes ar visiem rezervācijas kodiem, un turpmāk ielogojoties aviokompāniju mājaslapā sevi atradu uzreiz.
Vai uzreiz to klients neskatās? Nu labi - man arī bija iekšējs stress, tāpēc pārbaudīju
Ja tā paskatās, tad visiem rezervāciju aģentiem var atrast visādas šausminošas atsauksmes, it īpaši pēc pēdējā laika notikumiem. Bet nu kiwi.com maigi sakot sūta mani cirst.
However, please note that you may not be able to contact the airlines directly as we have booked the flights using our credentials which we are not allowed to disclose. Please be advised that we are using multiple methods of booking flights to ensure availability and the best possible pricing for you. As a result, in some cases, we cannot disclose the credentials as this is restricted to us and doing so would pose a security threat.
Tas būtu tā kā ok?
Man bija piedzīvojums ar kiwi.com pirms pusotra gada. Sviests! Nespēju to visu atkārtot. Viena no pērlēm bija: An airline SAS does not provide E-ticket numbers because it is a low-cost airline.
Toreiz tā jezga notika Rīgas lidostā, kur man pazīstamas meitenes kasē strādāja. Viņas man centās palīdzēt, karājās kādu pusotru stundu telefonā, lai vienotos par biļetes samainīšanu, Kiwi to tā arī neizdarīja un LH reiss aizlidoja bez manis. Meitenes teica, ka pastāv iespēja, ka viņiem nav tāda pieeja (licence?) lai spētu biļeti samainīt. Kaut kur pie kompensācijām īsā notikumu versija bija aprakstīta.
Tagad COVID - 19 periodā, ar visām atcelto reisu rezervācijam ir problēmas un vairums aģentu, izņemot aviokompāniju vaucherus, neko citu nepiedāvā. Lauris gadījumā vienīgās zāles būs CHARGE BACK. Man pirmskrizes periodā ar KIWI.COM viss ir bijis OK. Nekas gan netika atcelts un bija pēc saraksta.
Rainis arī saka, ka kiwi ir sliktie - http://baltic-ireland.ie/2020/07/47196/
Rainis arī saka, ka kiwi ir sliktie - http://baltic-ireland.ie/2020/07/47196/
Nu pats RAINIS arī nav nekādi labie. Lai gan caur FR mājas lapu atmaksu par FR atceltajiem reisiem pieteicu jau 20.03.2020., tikai pateicoties CHARGE BACK, nauda sāk pamazām atgriezties pie manis. Maz ticams, ka Rainim tik daudz darba, ka četru mēnešu garumā nu nekādi neizdodas pārskaitīt atpakaļ naudu uz manu karti, toties n-tos vaučerus šie varēja izsniegt jau dažu nedēļu laikā. Un COVID-19 krīzes sākumā nauda jau sen bija pie paša RYANAIR, tik ar atgriešanu šiem pavāji, kamēr nepieslēdzas CHARGE BACK.
Netaisot jaunu tēmu, jautājums par KIWI.COM pārsēšanās garantiju dažādu aviokompāniju lidojumiem. Ir noskatītas relatīvi lētas biļetes uz CUN caur KIWI.COM, kur pirmo un pēdējo posmu (RIX-AMS un AMS-RIX) izpilda BT, bet lidojumus AMS-MEX-CUN-MEX-AMS izpilda Aereo Mexico. Cik saprotu, ja posms RIX-AMS un AMS-RIX tiks atcelts, tad praksē KIWI.COM "transfer protection" garantija diez vai strādās, pat tad, ja viss būs vienā rezervācijā. Par cik atstarpes starp Aereo Mexico un BT reisiem samērā īsas, it īpaši ņemot vērā Schipol lidostas specifiku, tad pirmā lidojuma posma pārmaršrutizācija caur VNO vai kā savādāk rezultēsies kā neierašanās uz garo Aero Mexico reisu līdz CUN un neviens par to nebūs atbildīgs un diez vai izdosies "izsist" jaunu lidojumu nākamājā dienā no AMS uz CUN.
Vai ir kāds knifs, kā tikt pie tā e-pasta, kuru kiwi izmantoja Ryanair rezervācijai? Pie PNR cipara mācēju tikt. Varbūt var kā nomainīt to e-pastu?
Lai redzētu boarding pass, vajagot aplikāciju. Uzliku aplikāciju, bet nevaru atrast, kā pievienot esošo rezevāciju.
Vai ir kāds knifs, kā tikt pie tā e-pasta, kuru kiwi izmantoja Ryanair rezervācijai? Pie PNR cipara mācēju tikt. Varbūt var kā nomainīt to e-pastu?
Lai redzētu boarding pass, vajagot aplikāciju. Uzliku aplikāciju, bet nevaru atrast, kā pievienot esošo rezevāciju.
Kāda ideja pirkt Ryanair pie Kiwi? Vai nav izdevīgāk ar Hopper?
Hopper varētu būt izdevīgāk tikai tad, ja katru reizi taisa jaunu kontu. Un, ja vairāki ceļotāji, tad attiecīgi jāpērk pa vienai biļetei katram no jauna konta. Diezgan čakarīgi, ņemot vērā, ka vajadzīgs derīgs telefona numurs, kur saņemt īsziņas.
Vai ir kāds knifs, kā tikt pie tā e-pasta, kuru kiwi izmantoja Ryanair rezervācijai? Pie PNR cipara mācēju tikt. Varbūt var kā nomainīt to e-pastu?
Lai redzētu boarding pass, vajagot aplikāciju. Uzliku aplikāciju, bet nevaru atrast, kā pievienot esošo rezevāciju.
Caur KIWI.COM Ryanair lidojumus neesmu pircis, bet, ja pērk RYANAIR lidojumus, teiksim, caur LASTMINUTE.IE, tad lidojuma apstiprinājuma e-pastā var redzēt arī LASTMINUTE uzģnerēto e-pastu, caur kuru tad var tikt klāt savai rezervācijai un taisīt CHECK-IN, ja reiz rezervācija neparādās aplikācijā. Līdz šim gan, cik saprotu, KIWI.COM pats automātiski veica SELF CHECK-IN Ryanair lidojumiem, kas Ryanair ne īpaši patika.
Jādomā gan, ka, ja jau tas e-pasts būtu apstiprinājumā, tad RX nevaicātu, kā pie tā tikt
Vēl var izmantot nevis KIWI aplikāciju, bet Ryanair aplikāciju. Ryanair aplikācijā man vienmer ir izdevies ar PNR pievienot pie starpniekiem pirkto rezervāciju.
Vēl var izmantot nevis KIWI aplikāciju, bet Ryanair aplikāciju. Ryanair aplikācijā man vienmer ir izdevies ar PNR pievienot pie starpniekiem pirkto rezervāciju.
Tomēr prasa arī epastu aplikācijā
Kāpērc pirku KIWI? Jo man uzticamais Skyscanner to uzrāda un bija laikam arī lētāk, nekā pa tiešo Ryanair.
Uzrakstīju KIWI caur kontaktformu un palūdzu epastu, kuru tie izmantoja rezervācijai. Un šie atsūtīja arī. Ja kādam aktuāli, otrā epasta daļa varētu būt līdzīga. Ielieciet tikai savu vārdu/uzvārdu. vardsuzvards [at] allcloudllc [dot] com
Ryanair sola, ka tiem, kam ar KIWI tik gludi neiet, varēšot iečekoties lidotā bez maksas: Airport check-in for passengers who have booked through an OTA, and therefore cannot complete check-in online, is offered free of charge.
Izskatās, ka Kiwi.com katrai rezervācijai ģenerē e-pastu ar nejaušu domēnu, tikko man atsūtīja divus šādus - vardsuzvards [at] navesorrow [dot] com, vardsuzvards [at] bonavacation [dot] com. Kiwi atsūtīja pietiekami operatīvi bez tielēšanās un abas rezervācijas ir pievienotas Ryanair app, bet skatos, ka Ryanair vairs neļauj mainīt kontakta e-pastu, mājas lapā ļauj mainīt tikai telefonu, bet tas jau ir pareizais.
Jā, es to jau pasen konstatēju, ka e-pastu mainīt neļauj, sazin kāpēc tā, manuprāt tas ir būtiski, lai aviokompānija varētu komunicēt ar klientu pa pareiziem kanāliem.
Jāpriecājas, ka sākuši klientiem atklāt šos uzģenerētos e-pastus, ja kāds prasa, lai tālāk pats ar Ryanair visu sakārtotu.
Izskatās, ka Kiwi.com katrai rezervācijai ģenerē e-pastu ar nejaušu domēnu, tikko man atsūtīja divus šādus - vardsuzvards [at] navesorrow [dot] com, vardsuzvards [at] bonavacation [dot] com. Kiwi atsūtīja pietiekami operatīvi bez tielēšanās un abas rezervācijas ir pievienotas Ryanair app, bet skatos, ka Ryanair vairs neļauj mainīt kontakta e-pastu, mājas lapā ļauj mainīt tikai telefonu, bet tas jau ir pareizais.
Jа caur Skyscanner tad lētāk
Tikko intereses pēc paskatījos RIX-BGY-CAG 27SEP
Kiwi identiska cena FR cenai + Priority un bagāža daudz dārgāk kā pie FR. Ja pietiek ar mazo roceni tad jau labāk Trip.com, Mytrip pirkt tad var dažus eur zem FR cenas dabūt kā arī šajās OTAs rezervācijā parādas paša rakstītais epasts un nav lieki laiks jātērē saziņai ar kiwi un dabūt viņu ģenerēto pastu.