Lidojums pirkts expedia.co.uk
Saņēmu ziņu no expedia ka aviokompānija atcēlusi lidojumu (lai gan rezervācija iekļauj maršrutu, kuru izpilda gan eiropas, gan asv aviokompānijas) un nav iespēju piedāvāt alternatīvu lidojumu. Expedia raksta, ka strādā lai atgūtu naudu vai vaučeri atkarībā no aviokompānijas politikas. Expedia sola drīzumā sūtīt atjaunotu informāciju par atmaksas statusu.
Vai kādam ir bijusi pieredze vai ir kādi ieteikumi šadā situācijā ar angļu expedia, lai atgūtu samaksāto?
Vairums aviokompāniju tagad piedāvā vaučerus, kurš derīgs vienu gadu no izsniegšanas brīža. Ir, protams, daži patīkami izņēmumi (Wizzair, Air Baltic - bet tikai tad, ja pirkts BT mājas lapā), kuri piedāvā naudas atmaksu un liekas, ka arī Qatar Airways un vēl pa kādai eksotiskai aviokompānijai piedāvā naudas atmaksu. Ticamāk, ka saņemsi vaučeri, kurš derīgs 12 mēnešus. Atmaksas statuss ir kaut kāds "fufels". Es jau otro mēnesi skatos, ka mans atmaksas statuss iekš EDREAMS.COM mobile App ir "requested", bet Lufthansa raksta garas atvainošanās vēstules, tjipa, baigi daudz darba un šobrīd nevaram apstrādāt Jūsu atmaksas pieprasījumu, bet mēs ārkārīgi pateicamies Jums par vēlmi lidot ar LH.
Vairums aviokompāniju tagad piedāvā vaučerus, kurš derīgs vienu gadu no izsniegšanas brīža. Ir, protams, daži patīkami izņēmumi (Wizzair, Air Baltic - bet tikai tad, ja pirkts BT mājas lapā)
AirBaltic dod vaučerus par atceltajiem lidojumiem ar 20 EUR bonusu, kas izmantojami un derīgi līdz nākamā gada beigām, un vaučeri tiek izsniegti neatkarīgi no tā, kur pirkts lidojums.