Sveiki,
Jautājums par Maskavas Vnukovo lidostu. Ir biļetes Rīga-Vnukovo-Dubaija, bet abos virzienos layover Maskavā 8 un attiecīgi 10 stundas. Saprotu, ka nepametot lidostu, vīzas prasības nav. Bet tā kā tās ir naktis, jautājums vai tur ir kādam pieredze - tur ir kāds lounge vai iespējas lidostā nopirkt pagulēšanas opciju?
(Pārlieku atsevišķa tēmā — Juris)
Lidostas mājaslapā var atrast šādu kapsulas viesnīcas piedāvājumu: http://www.vnukovo.ru/vnukovo-hotels/kapsulnye-oteli-relaxpoint/
Ok, tas interesanti liekas!
Bet ar tranzītu ir kādam pieredze, nesen dabūju pārsteigumu, ka lielā lidosta nebija tranzīta zonas vispār
Tranzīta zona tur no Transaero laikiem ir, bet jums jabut viss vienā biletē.
Pobeda tur neder.
nesen dabūju pārsteigumu, ka lielā lidosta nebija tranzīta zonas vispār
Off-topic: Mums gan tas nav aktuāli, bet Vācijā tikai dažās lielajās lidostās tā airside tranzītzona ir un arī tad ar ierobežojumiem, laikam MUC un FRA vienīgās "normālās".
Tranzīta zona tur no Transaero laikiem ir, bet jums jabut viss vienā biletē.
Pobeda tur neder.
Pag, Pobeda tieši ir stāsts. Nav savienotā biļete, bet vai tad nevar arī ar atsevišķu biļeti palikt air side un neiet imigrāciju, ja nav nododamā bagāža?
Bet vai tad Rix ielaidīs lidmašīnā ja nav vīzas?
nelaidīs lidmašīnā.
Hm, tikko lidoju uz SVO, vīza bija, bet iekāpjot neviens neskatīja pasē viņu.
Varbūt tikai sakritība, bet stulbi formēt vīzu, ja faktiski 8h jāgaida lidosta vnk nākamo reisu
Bet vai tad Rix ielaidīs lidmašīnā ja nav vīzas?
Man arī liekas, ka nekas nesnāks, ja lidojumi nav savienotie. Lai gan "gudrīši" interneta forumos rakstīja pretējo, RIX Krievijas vīzu pārbaudīja jau reģistrējot bagāžu, tad paprasīja gan pie robežkontroles, gan arī pirms iekāpšanas lidmašīnā uz SVO. Reisi gan bija ar dažādām aviokompānijām (BT+Air China), bet neizskatījās, ka RIX kādu ļoti interesētu tas, ka es tālāk no tās pašas lidostas lidoju ar Air China jau pēc neilga laika.
Tranzīta zona tur no Transaero laikiem ir, bet jums jabut viss vienā biletē.
Pobeda tur neder.
Pag, Pobeda tieši ir stāsts Nav savienotā biļete, bet vai tad nevar arī ar atsevišķu biļeti palikt air side un neiet imigrāciju, ja nav nododamā bagāža?
Es esmu tā darījis, un lidmašīnā ielaida. Tas bija pirms ~10 gadiem ar BT uz SVO un tālāk ar Aeroflot.
Otrreiz laikam neriskētu, viss tomēr ir atkarīgs no konkrētā darbinieka (varētu ari patiešām neielaist), un vēl jau nav saprotams, ko darīt, ja tomēr nokavē savienojumu Maskavā.
Hm, tikko lidoju uz SVO, vīza bija, bet iekāpjot neviens neskatīja pasē viņu.
Varbūt tikai sakritība, bet stulbi formēt vīzu, ja faktiski 8h jāgaida lidosta vnk nākamo reisu
Nu un atceļā DXB-Vnukovo-RIX arābi jau nu noteikti neielaidīs nesavienotajā reisā uz Maskavu. Šogad martā DXB bija vesels "konsīlijs", kamēr noskaidroja, ka bez vīzas tomēr varu lidot uz MNL.
Ok, paldies par padomiem Jāmēģina tad laikam ar tranzīta vīzas iegūšanu
Par pasažieri bez vīzas aviokompānijai pienākas nopietns sods, tā kā paļauties uz veiksmi labāk tikai nenopietnos pasākumos.