Sveiki, pieredzējušie ceļotāji! Ļoti noderētu jūsu padoms. Caur kiwi iegādājos biļetes; maršruts Rīga-Tampa-Rīga. Pēdējā pārsēšanās turpceļā ir Toronto, kur plānoju uzkavēties dažas dienas. Esmu nopirkusi lidojumu uz Tampu pēc 3 dienām. Sanāk, ka izlaižu turpceļa pēdējo posmu, ko nolidoju vēlāk. Vai man šī no show dēļ anulēsies atpakaļceļa biļetes no Tampas uz Rīgu? Atpakaļ lidoju ar citu aviosabiedrību, bet zem viena rezervācijas koda. Rakstīt kiwi, jautāt, vai atpakaļceļa biļetes neanulējas? Cerēt uz apdrošināšanu, ja nu anulējas? Nevaru arī teikt, ka Toronto nokavēju lidojumu, ja esmu nopirkusi citu 3 dienas vēlāk jau pirms 1.5 mēnešiem
Tikai rokas bagāža, par to nesatraucos.
Kiwi visādus brīnumus taisa, tā ka teorētiski varēja būt arī vairākas biļetes, bet, ja saki, ka ir viens rezervācijas numurs, tad ir viena biļete un, kolīdz kādu posmu izlaidīsi, viss pārējais atcelsies.
Kādas aviosabiedrības iesaistītas?
Turp ir Air Canada. Atpakaļ Lufthansa. No TOR uz Tampu piepirku arī ar Air Canada. Varbūt uzrakstīt viņiem, pabrīdināt, kaut ko mēģināt sarunāt?
Vari protams rakstīt un brīdināt, bet 0 iespēja, ka kaut kas sanāks.
Būs jāizvēlas, vai nu izmet visu atlikušo Rīga-Tampa-Rīga biļeti, vai izmet YYZ-TPA biļeti.
Sanāk, ka izlaižu turpceļa pēdējo posmu, ko nolidoju vēlāk.
Varbūt var pamēģināt Toronto iet pie Air Canada kasēm un pačīkstēt, ka, nezinu, sāp vēders vai kaut kas tāds, un ka ļoti gribētu lidot nākamo posmu pāris dienas vēlāk. Varbūt izdodas kaut ko izdīkt.
YYZ-TPA biļete, protams, jebkurā gadījumā jānoraksta zaudējumos, tur vairs neko nevar darīt. Un, kad mēģina sarunāt citu reisu, tad ne šo.
Sanāk, ka izlaižu turpceļa pēdējo posmu, ko nolidoju vēlāk.
Varbūt var pamēģināt Toronto iet pie Air Canada kasēm un pačīkstēt, ka, nezinu, sāp vēders vai kaut kas tāds, un ka ļoti gribētu lidot nākamo posmu pāris dienas vēlāk. Varbūt izdodas kaut ko izdīkt.
YYZ-TPA biļete, protams, jebkurā gadījumā jānoraksta zaudējumos, tur vairs neko nevar darīt.
Īstenībā super ideja. Pateikt, ka ir pamatīga vestibularā aparāta problēma pēc gara pārlidojumos , ka ar to jātiek galā un nedaudz jaaklimatizejas. Ar lielu iespēju aviokompānija būs pretimnākoša, jo kurš gan vēlas uz borta, atvainojiet lūdzu, bet nīkulīgu pasažieri, kurš iespējams var vēl “izlaist garu”. Galvenais nepārspīlēt ar problēmu, lai neprasa pilnu medicīnisku apsekošanu
Paldies! Dīkšana nu jau ir vienīgais variants Pagaidām uzrakstīju kiwi. Bet, ja tomēr es kādam no viņiem izčīkstu, tad kāpēc nevaru izmantot to YYZ-TPA? Kaut kā tāpat būs no Toronto uz Tampu jāaizlido.
Paldies! Dīkšana nu jau ir vienīgais variants Pagaidām uzrakstīju kiwi. Bet, ja tomēr es kādam no viņiem izčīkstu, tad kāpēc nevaru izmantot to YYZ-TPA? Kaut kā tāpat būs no Toronto uz Tampu jāaizlido.
Tu laikam nesaprati. Ja sāksi dīkt aviokompānijai citu dienu vēlāk, viņi piekritis, sāks Tev piedāvāt, Tu teiksi - ne, ne, ne... es jau zināju, ka tā būs un pirms mēneša nopirku biļetes? Aviokompānijas gk. ir pretimnākošas un darbinieki labi skoloti, bet nav taču idioti.
Atvainojos - neielādējās viss Jūsu komentārs. Es nezinu, vai varu ar tādām problēmām manipulēt, jo starp lidojumiem ir 10h. Tad sanāk, ka es viņiem dīcu pēc bezmaksas cita lidojuma, kamēr solīdi sevis apmaksāto anulēju jau laicīgi? Sirds sāp, bet pati jau vainīga
Jā, ja starp lidojumiem 10h, tad tāds teātris būs mazāk pārliecinošs.
Nu, otrs variants ir pārplānot ceļojumu tā, ka Toronto šīs pāris dienas nav jāpavada. Vai nu arī rēķināties, ka tiks anulēta atpakaļceļa biļete un būs jāpērk jauna (nē, apdrošināšana to neatmaksās). Citu variantu jau nav.
Labsvakars! Pastāstīšu, kā es tālāk rīkojos un kā man gāja. Šo droši vien nedrīkst uztvert kā ieteikumu, jo, vistiamāk, man vienkārši paveicās. Bet, ja nu kāds ir tāpat ieberzies kā biju es, varbūt noder. Domādama, ka nav ko zaudēt, godīgi uzrakstīju kiwi, ka nezinādama esmu iegādājusies jaunu YYZ-TPA biļeti, tāpēc oriģinālās rezervācijas turpceļa pēdējo posmu nelidošu, bet atpakaļceļu gan gribu lidot utt. Kiwi bija ļoti atsaucīgi, teica, ka saprot situāciju, centās palīdzēt 2 x rakstīja uz AC, kas, bija atbildīgi par attiecīgo rezervāciju, taču tie, protams, atbildēja, ka tā nedrīkst, un šāda darbība anulē atpakaļceļa lidojumus. Tad mēģināju pati rakstīt uz AC, kas vienkārši atbildēja ar standerta ziņu - klientu koncultāciju centra nr. ir tāds un tāds, par bagāžas jautājumiem vēršieties tur un tur..
Nu neko, izlēmām riskēt, "kāpt ārā" Toronto un tur lidostā aiziet uz AC info centru. Tā arī izdarījām - paskaidroju situāciju, tīri saprotošs darbinieks paņēma manu pasi, paskatījās pāris dienas vēlāk esošo rezervāciju uz TPA kaut ko datorā uzspieda, teica, lai aizejam uz citu info centru un tur mums palīdzēšot, bet neko baigi vairāk nepaskaidroja. Aizgājām uz to citu, kur, kā izrādās, bija saplīsusi sistēma un garajā rindā pēdējie esošie gaidītāji teica, ka gaida jau 3h. Nolēmām negaidīt un nākamajā dienā aiziet uz kādu AC nodaļu Toronto, bet, visu laiku pārbaudot un aplikācijā redzot, ka rezervācija nekur nav palikusi, beigās neaizgājām un nolēmām riskēt ar jaunu mājupceļa biļešu iegādi. Tā arī rezervācija nepazuda, un beigās viss noritēja kā plānots. Nezinu, vai vienkārši sagāja, vai varbūt AC darbinieks tur kaut ko šajā jautājumā svarīgu izdarīja
T. i., nolēmāt jaunas nepirkt, vai ne?
Man liekas, ka sarežģītās kombinācijās ar vairākām aviokompānijām ne vienmēr tas biļetes atlikums tiek atcelts - var taču gadīties kļūme sistēmā un korekti nesaņemta info no partnera - tad aviokompānija pati iebrauks auzās ar atteiktu iekāpšanu.
neaizejot uz AC līdz galam izskaidroties, rēķinājāmies, ka varētu būt jāpērk jaunas TPA..Rīga biļetes atpakaļceļa atcelšanas gadījumā.
neaizejot uz AC līdz galam izskaidroties, rēķinājāmies, ka varētu būt jāpērk jaunas TPA..Rīga biļetes atpakaļceļa atcelšanas gadījumā.
Svarīgs jautājums - vai esat jau atgriezušies mājās vai vel TPA? Jo tas, ka biļete ir sistēmā, nenozīmē, ka ar viņu varēs arī lidot.
Esam veiksmīgi majās, tāpēc atļāvos padalīties.