Lai cik nācies pukoties par to pašu Ryanaira mājas lapu, nav gadījies tā, ka tu, cilvēks, sāc pirkt biļeti, izej visu procesu līdz pēdējam solim un tad - hops- tev paziņo, ka šo darbību (biļetes iegādi) nevar veikt. Bet ar Baltiku tā ir regulāri, un iemesls tam, kā tu uzzini, piezvanot viņiem, ir, ka šo lidojumu piedāvā par citu cenu. Manā pieredzē- augstāku. Tai pat laikā mājas lapa turpina rādīt zemo cenu, un tu, cilvēks, pa to lapu rakņājies, meklē lidojumus, atkal kaut ko atrodi un saproti, ka to darīt nav jēgas, jo uz parādītajām cenām nevar paļauties.
Jautājums jeb tas, par ko prātoju (pēc tam, kad izdevies pārvarēt vēlmi lamāties un spļaudīties... un atrasts alternatīvs lidojums ar CITU aviokompāniju) - vai tā ir apzināta politika un negodīga prakse? Jo neticu, ka kompānija ar šādu (nezinu gan, ar precīzi kādu) apgrozījumu šo jautājumu nevarētu sakārtot, ja vien gribētu.
Viedokļi?
Varbūt sākumā arī bija ieviesies kā bags, bet tad iepatikās, un nevienam nebija interese to labot.
Patiesībā ir vēl ļaunāk, senāk atpakaļ esmu pieķēris BT mājaslapu, ka tā ļauj nopirkt lidojumu, par kuru jau ir zināms, ka tas atcelts. Precīzāk, bija tā - svētdienas vakarā nopērku lidojumu, pirmdien atnāk ziņa, ka mans reiss ir atcelts, un varu izvēlēties +/- 2 nedēļas, un, mēģinot to darīt, tavu brīnumu, atkal var ''nomainīt'' uz jau atcelto lidojumu. Domāju, ka par lidojuma atcelšanu bija zināms jau pirmā pirkuma brīdī.
Ir bijusi pieredze, ka šāda cenu "palekšanās" notiek datorversijā, bet mobilajā viss paliek kā bijis un ļauj mierīgi nopirkt. Tā kā ir vērts patestēt.
un varu izvēlēties +/- 2 nedēļas
Tas taču brīnišķīgi.
Nez, man nekad tā nav gadījies. Cik esmu pircis, vienmēr bez jebkādām problēmām
Tas taču brīnišķīgi.
Jā, it īpaši, kad 30 minūtes pēc BT biļetes pirkuma esi nopircis tam pieskaņotu nesavienoto lidojumu. Un tagad saproti, ka esi ieberzies uz vismaz vienu neplānotu nakti savienojuma pilsētā.
Nez, man nekad tā nav gadījies. Cik esmu pircis, vienmēr bez jebkādām problēmām
Var redzēt, ka aviokompānijas Tevi mīl. Man arī tas ir gadījies neskaitāmas reizes.
Mēģinot atprečot dāvanu kartes TRĪS dienas rādīja cenu, kas man patika. Bet nopirkt nevarēja. Beigās izvēlējos citus datumus par dārgāku cenu. Vēl pēc divām dienām atnāca ēpasts uz vienu, ko mēģināju, ar tekstu, mēs redzam, kā jūs gribējāt nopirkt, kā varam palīdzēt. Uz atbildi, kā nopirku citos datumos un vismaz varētu pārlikt datumus, vienkārši pazuda.
FB mēģināja gudri vāvuļot, ka tas var būt, jo citi pērkot vienlaicīgi, bet pēc trešās dienas pat nemēģināja atbildēt, kāpēc cena nemainās, bet nopirkt nevar.
Ir bijis, kad mēģinu nopirkt biļeti, bet BT mājas lapa paziņo, ka pa to cenu vairs biļetes nav pieejamas, piekrītu jaunajai cenai, uz ko sistēma ziņo, ka biļetes pieejamas lētāk un tā 3-4 reizes, bet biļeti nopirkt nevar... līdz beidzot tomēr pārdod pa zemo cenu...
Šodien pārbaudīju, ka cena joprojām nav izlabota, un turpinu pukoties, jo pārliecība par to, ka ta ir apzināta cūcība (negodīga, maldinoša prakse) aug augumā. Gandrīz vai domāju, ka jāpiesaista PTAC, lai panāk šādas prakses izbeigšanu.