Vai ir reāli paspēt pārsēsties SVO lidostā termināla ietvaros 15min laikā

20 replies [Last post]
karlis96
Offline
Joined: 07/12/2015
Posts: 103
Last seen: 1 year ago

Sveiki.

Biļetes pirku Brawofly

Zvanot uz Aeroflot vini saka, ka tas ir nereāli pārsēsties pa 15min. Lai zvanot biļešu izdevējam un mainot pirmo lidojumu. 

Kādas ir Jūsu domas, kā rīkoties šajā situācijā? 

orsons21
Online
Joined: 04/01/2009
Posts: 15269
Last seen: 17 sec ago
Location:

Vai ta no sākta gala tā bija, jebšu kāds no reisiem izmainījās?

Protams, ka nevar, zvani vai raksti Bravofly, lai maina. Man reiz bija līdzīgs gadījums, pirku dēlam, arī ar Aeroflot, tur pamainījās ielidošanas laiks dēļ Pakistānas gaisa telpas slēgšanas. Bija palikušas 30 min. starpā, bet, vienalga, par maz. Ķēpīga lieta ir kontaktēties ar aģentu, bet gan jau izdosies. 

karlis96
Offline
Joined: 07/12/2015
Posts: 103
Last seen: 1 year ago

Sākumā bija savādāk, jā. Air Baltic pamainīja kaut ko savā lidojumā tik tagad neatceros ko, vai turp ceļu vai atpakaļ. Dēļ tā viss arī sākās.

Vienreiz jau Brawofly ir veicis izmaiņas. Tagad sanāk jāzvana atkal lai veic izmaiņas. 

 

 

karlis96
Offline
Joined: 07/12/2015
Posts: 103
Last seen: 1 year ago

Bet jautājums, kurš ir atbildīgs par to ja nokavē?

Jo sākumā viss izskatījās šādi:

orsons21
Online
Joined: 04/01/2009
Posts: 15269
Last seen: 17 sec ago
Location:

Teorētiski, vainīga būs aģentūra, jo tai vajadzēja redzēt, ka tagad ir neizlidojams savienojums. Vai varbūt, ka to vajadzēja redzēt arī pašai aviokompānijai. Nudien neesmu eksperts, bet laikam jau tomēr aģentūrai, ja jau aviokompānijas tik cītīgi apgalvo, ka biļete līdz izlidošanas dienai neesot viņu kontrolē.

Praktiski man nav ne jausmas, kas notiks, jo Tev jau Rīgā reģistrējoties kļūs skaidrs, ka savienojums ir nereāls. Tā kā otrais lidojums ir tālais, kas, visticamāk, ir tikai viens dienā, tad tālāk variantu ir daudz un sarežģīti, kurus es gan neriskētu izmēģināt, ņemot vērā, ka būsi Maskavā, kur bez vīzas neko, un, kur aģentu domāšana var būt iestrēgusi padomju līmenī.

Kad es līdzīgā situācijā zvanīju Aeroflot, man krieviski runājoša aģente īstā padomju stilā draudēja, ka, ja es neko nepasākšu, lai izlabotu biļeti pie aģenta, tad vainīgs par vēlu ierašanos pie geita būšu es pats, un mani nekur tālāk nevedīs. Kas pašā saknē nav pareizi un loģiski, jo kā tad paksis var zināt, kāds savienojuma laiks nepieciešams. Ja jau aģentūra šitā ''sakārtojusi'', tad jau laikam tā vajag. 

zahuj
Offline
Joined: 27/10/2009
Posts: 4446
Last seen: 34 min ago

šie neizlidojamie savienojumi jau izveidojas automātiski, reisu maiņas gadījumā. nav tā, ka kāds ir skatījies uz šo rezervāciju un viņu tādu izveidojis. bet - šādai rezervācijai arī automātiski jāizlec aģentūras sistēmā kā labojamai - nu un tad kāds to labo.

orsons21
Online
Joined: 04/01/2009
Posts: 15269
Last seen: 17 sec ago
Location:

Par to jau arī ir runa - ka aģentūrai vajadzētu pašai pamanīt un izlabot. 

Manā gadījumā arī grūti gāja - zvanīju apmēram 2 nedēļas pirms lidojuma, telefoniski visu saprata un solījās izlabot, bet reāli neko neatsūtīja un visās sistēmās viss rādījās pa vecam. Dabūju zvanīt otro reizi, un tad arī pareizo variantu atsūtīja vēl vairākas dienas pēc sarunas, kad līdz lidojumam bija palicis mazāk par nedēļu. Tiešām jāpadomā, ka aģentūrām šie neapmaksātie darbiņi ir īstas zonu sāpes. Labi vēl, ka aģentūra bija no sazvanāmajām un angliski runājošām (vairs neatceros, kāda tieši).

karlis96
Offline
Joined: 07/12/2015
Posts: 103
Last seen: 1 year ago

Paldies visiem!

Viss skaidrs zvanīšu uz aģentūru, mēģināšu risināt tur šo jautājumu. 

321
Offline
Joined: 25/06/2011
Posts: 2270
Last seen: 2 years ago
Location:

Manuprat labak raxtit

\m/

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

karlis96 wrote:

Sākumā bija savādāk, jā. Air Baltic pamainīja kaut ko savā lidojumā tik tagad neatceros ko, vai turp ceļu vai atpakaļ. Dēļ tā viss arī sākās.

Vispār šajā biļetē Airbaltic nav iesaistīts. Smile Visus 4 lidojumu izpilda Aeroflot…

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

orsons21 wrote:

Teorētiski, vainīga būs aģentūra, jo tai vajadzēja redzēt, ka tagad ir neizlidojams savienojums. Vai varbūt, ka to vajadzēja redzēt arī pašai aviokompānijai. Nudien neesmu eksperts, bet laikam jau tomēr aģentūrai, ja jau aviokompānijas tik cītīgi apgalvo, ka biļete līdz izlidošanas dienai neesot viņu kontrolē.

Praktiski man nav ne jausmas, kas notiks, jo Tev jau Rīgā reģistrējoties kļūs skaidrs, ka savienojums ir nereāls. Tā kā otrais lidojums ir tālais, kas, visticamāk, ir tikai viens dienā, tad tālāk variantu ir daudz un sarežģīti, kurus es gan neriskētu izmēģināt, ņemot vērā, ka būsi Maskavā, kur bez vīzas neko, un, kur aģentu domāšana var būt iestrēgusi padomju līmenī.

Jā, vainīgs būtu aģents. Bet arī aviosabiedrība redz savā sistēmā rezervāciju (īpaši tādu, kurā izpilda visus lidojumus), un būtu jānostrādā automātiskajiem procesiem, kas brīdina par neiespējamu savienojumu, kad viņi pamaina reisus (tāpat kā gadījumā, ja RIX-SVO ielidotu SVO pēc tam, kad SVO-MIA jau izlidojis). Jebkurā gadījumā pasažieris nav vainīgs.

Ja man par šādu biļeti aģents neatbildētu uz e-pastiem ar lūgumu izlabot, es ar interesi ierastos lidostā un iespējams beigās saņemtu kompensāciju.

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Es rakstītu, prasītu piedāvāt variantus un cerētu izspiest tādu, kur nav pat iesaistīts Aeroflot.

orsons21
Online
Joined: 04/01/2009
Posts: 15269
Last seen: 17 sec ago
Location:

Juris wrote:

Es rakstītu, prasītu piedāvāt variantus un cerētu izspiest tādu, kur nav pat iesaistīts Aeroflot.

Tur maz ticams ko vairāk izspiest, kā lidot uz Maskavu vienu reisu ātrāk. Tas ir arī loģski, un uz neko citu Aeroflot nepiekritīs, tas nu ir skaidrs, kā diena.

Var piekrist likt uz BT reisu līdz Maskavai, ja tāds ir pirms SU reisa (šamējiem ir codeshare un sadarbība), bet diez vai to var uzskatīt par uzlabojumu, jo BT nebaro un nedzirda un vēl, iespējams, terorizē ar rokas bagāžas svaru.

Aringa
Aringa's picture
Offline
Joined: 11/07/2016
Posts: 1504
Last seen: 4 days ago
Location: Ozolnieku novads

orsons21 wrote:

..., jo BT nebaro un nedzirda un vēl, iespējams, terorizē ar rokas bagāžas svaru.

Nevaru atturēties, bet Grin

He-he

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

orsons21 wrote:

Tur maz ticams ko vairāk izspiest, kā lidot uz Maskavu vienu reisu ātrāk. Tas ir arī loģski, un uz neko citu Aeroflot nepiekritīs, tas nu ir skaidrs, kā diena.

Maz ticams, bet kāpēc nemēģināt. Smile

orsons21
Online
Joined: 04/01/2009
Posts: 15269
Last seen: 17 sec ago
Location:

Starp citu, es skatos, ka atpakaļceļš arī ir pamatīgi sabojāts - astoņarpus stundas Maskavā sākotnējo 50 min. vietā (tas gan bija на грани фола). Ja jau kontaktē ar aģentūru, es katrā ziņā censtos salabot arī atpakaļceļu, neticu, ka tur pa tām astoņām stundām nav neviena BT vai SU reisa. 

Māris
Offline
Joined: 08/04/2009
Posts: 4153
Last seen: 13 hours ago

Juris wrote:

Ja man par šādu biļeti aģents neatbildētu uz e-pastiem ar lūgumu izlabot, es ar interesi ierastos lidostā un iespējams beigās saņemtu kompensāciju.

Un tas nekas, ka varbūt paliktu neaizlidojis?

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Es tādu iespēju, ka neaizlidotu, nepieļauju. Smile

Man patīk testēt robežgadījumus.

(Protams, ja būtu kas ļoti svarīgs ieplānots pirmajā dienā Maiami, tad tā nerīkotos.)

Māris
Offline
Joined: 08/04/2009
Posts: 4153
Last seen: 13 hours ago

Nē, nu galu galā jau aizlidotu, tas skaidrs. Bet man negribētos arī to pirmo dienu nokavēt, jo katra brīvā diena svarīga.

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Nu mēs te esam savākušies ar īpatnējām interesēm, vai vismaz tādām, kas atšķiras no sabiedrībā vidējām (nokļūt galā pēc iespējas ātrāk). Smile Man patīk paeksperimentēt ar robežgadījumiem un lidot pēc iespējas ilgāk, citiem ceļakājiešiem patīk vērot lidmašīnas, daudzus aizrauj pati lidostu atmosfēra un pirmslidojuma pacilātība, vēl citiem gavenais sakombinēt unikālu cenu, bet to izmantot un aizlidot pat nav tik svarīgi. Grin

Jā, es ziedotu dienu Maiami, lai apmierinātu ziņkāri par to, kas notiek ar šādu biļeti, kad pasažieris ierodas pie reģistrēšanās letes (vai mēģina reģistrēties tiešsaistē).

Rihards_007
Rihards_007's picture
Offline
Joined: 08/04/2010
Posts: 4534
Last seen: 1 day ago

Es arī ierastos RIX un tad lai check in counter aģenti cīnās.

Paziņam atcēla reisu RIX-SVO, un 5h pirms reisa no aeroflot zvanīja un piedāvāja dažas h ātrāk ierasties lai varētu ielikt Finnair reisos uz CAN (pieļauju, ka var arī dabūt citu aviokompāniju reisus ne tikai SU). Tā kā nevarēja atrāk ierasties, tad ieradās kā sākotnēji paredzēts un pēc tam šie tajā dienā nevarēja vai negribēja savādāk rerūtēt. Pārlika 1:1 nākamās dienas reisos.

SU uzrakstīju kompensācijas pieprasījumu 2 x600eur (2pasažieri), ko sākumā šie lepni atšuva. Pēc PTAC iesaistes mēneša laikā 1200eur bija kontā.