Sveiki.
Biļetes pirku Brawofly
Zvanot uz Aeroflot vini saka, ka tas ir nereāli pārsēsties pa 15min. Lai zvanot biļešu izdevējam un mainot pirmo lidojumu.
Kādas ir Jūsu domas, kā rīkoties šajā situācijā?
Vai ta no sākta gala tā bija, jebšu kāds no reisiem izmainījās?
Protams, ka nevar, zvani vai raksti Bravofly, lai maina. Man reiz bija līdzīgs gadījums, pirku dēlam, arī ar Aeroflot, tur pamainījās ielidošanas laiks dēļ Pakistānas gaisa telpas slēgšanas. Bija palikušas 30 min. starpā, bet, vienalga, par maz. Ķēpīga lieta ir kontaktēties ar aģentu, bet gan jau izdosies.
Sākumā bija savādāk, jā. Air Baltic pamainīja kaut ko savā lidojumā tik tagad neatceros ko, vai turp ceļu vai atpakaļ. Dēļ tā viss arī sākās.
Vienreiz jau Brawofly ir veicis izmaiņas. Tagad sanāk jāzvana atkal lai veic izmaiņas.
Bet jautājums, kurš ir atbildīgs par to ja nokavē?
Jo sākumā viss izskatījās šādi:
Teorētiski, vainīga būs aģentūra, jo tai vajadzēja redzēt, ka tagad ir neizlidojams savienojums. Vai varbūt, ka to vajadzēja redzēt arī pašai aviokompānijai. Nudien neesmu eksperts, bet laikam jau tomēr aģentūrai, ja jau aviokompānijas tik cītīgi apgalvo, ka biļete līdz izlidošanas dienai neesot viņu kontrolē.
Praktiski man nav ne jausmas, kas notiks, jo Tev jau Rīgā reģistrējoties kļūs skaidrs, ka savienojums ir nereāls. Tā kā otrais lidojums ir tālais, kas, visticamāk, ir tikai viens dienā, tad tālāk variantu ir daudz un sarežģīti, kurus es gan neriskētu izmēģināt, ņemot vērā, ka būsi Maskavā, kur bez vīzas neko, un, kur aģentu domāšana var būt iestrēgusi padomju līmenī.
Kad es līdzīgā situācijā zvanīju Aeroflot, man krieviski runājoša aģente īstā padomju stilā draudēja, ka, ja es neko nepasākšu, lai izlabotu biļeti pie aģenta, tad vainīgs par vēlu ierašanos pie geita būšu es pats, un mani nekur tālāk nevedīs. Kas pašā saknē nav pareizi un loģiski, jo kā tad paksis var zināt, kāds savienojuma laiks nepieciešams. Ja jau aģentūra šitā ''sakārtojusi'', tad jau laikam tā vajag.
šie neizlidojamie savienojumi jau izveidojas automātiski, reisu maiņas gadījumā. nav tā, ka kāds ir skatījies uz šo rezervāciju un viņu tādu izveidojis. bet - šādai rezervācijai arī automātiski jāizlec aģentūras sistēmā kā labojamai - nu un tad kāds to labo.
Par to jau arī ir runa - ka aģentūrai vajadzētu pašai pamanīt un izlabot.
Manā gadījumā arī grūti gāja - zvanīju apmēram 2 nedēļas pirms lidojuma, telefoniski visu saprata un solījās izlabot, bet reāli neko neatsūtīja un visās sistēmās viss rādījās pa vecam. Dabūju zvanīt otro reizi, un tad arī pareizo variantu atsūtīja vēl vairākas dienas pēc sarunas, kad līdz lidojumam bija palicis mazāk par nedēļu. Tiešām jāpadomā, ka aģentūrām šie neapmaksātie darbiņi ir īstas zonu sāpes. Labi vēl, ka aģentūra bija no sazvanāmajām un angliski runājošām (vairs neatceros, kāda tieši).
Paldies visiem!
Viss skaidrs zvanīšu uz aģentūru, mēģināšu risināt tur šo jautājumu.
Manuprat labak raxtit
Sākumā bija savādāk, jā. Air Baltic pamainīja kaut ko savā lidojumā tik tagad neatceros ko, vai turp ceļu vai atpakaļ. Dēļ tā viss arī sākās.
Vispār šajā biļetē Airbaltic nav iesaistīts. Visus 4 lidojumu izpilda Aeroflot…
Teorētiski, vainīga būs aģentūra, jo tai vajadzēja redzēt, ka tagad ir neizlidojams savienojums. Vai varbūt, ka to vajadzēja redzēt arī pašai aviokompānijai. Nudien neesmu eksperts, bet laikam jau tomēr aģentūrai, ja jau aviokompānijas tik cītīgi apgalvo, ka biļete līdz izlidošanas dienai neesot viņu kontrolē.
Praktiski man nav ne jausmas, kas notiks, jo Tev jau Rīgā reģistrējoties kļūs skaidrs, ka savienojums ir nereāls. Tā kā otrais lidojums ir tālais, kas, visticamāk, ir tikai viens dienā, tad tālāk variantu ir daudz un sarežģīti, kurus es gan neriskētu izmēģināt, ņemot vērā, ka būsi Maskavā, kur bez vīzas neko, un, kur aģentu domāšana var būt iestrēgusi padomju līmenī.
Jā, vainīgs būtu aģents. Bet arī aviosabiedrība redz savā sistēmā rezervāciju (īpaši tādu, kurā izpilda visus lidojumus), un būtu jānostrādā automātiskajiem procesiem, kas brīdina par neiespējamu savienojumu, kad viņi pamaina reisus (tāpat kā gadījumā, ja RIX-SVO ielidotu SVO pēc tam, kad SVO-MIA jau izlidojis). Jebkurā gadījumā pasažieris nav vainīgs.
Ja man par šādu biļeti aģents neatbildētu uz e-pastiem ar lūgumu izlabot, es ar interesi ierastos lidostā un iespējams beigās saņemtu kompensāciju.
Es rakstītu, prasītu piedāvāt variantus un cerētu izspiest tādu, kur nav pat iesaistīts Aeroflot.
Es rakstītu, prasītu piedāvāt variantus un cerētu izspiest tādu, kur nav pat iesaistīts Aeroflot.
Tur maz ticams ko vairāk izspiest, kā lidot uz Maskavu vienu reisu ātrāk. Tas ir arī loģski, un uz neko citu Aeroflot nepiekritīs, tas nu ir skaidrs, kā diena.
Var piekrist likt uz BT reisu līdz Maskavai, ja tāds ir pirms SU reisa (šamējiem ir codeshare un sadarbība), bet diez vai to var uzskatīt par uzlabojumu, jo BT nebaro un nedzirda un vēl, iespējams, terorizē ar rokas bagāžas svaru.
..., jo BT nebaro un nedzirda un vēl, iespējams, terorizē ar rokas bagāžas svaru.
Nevaru atturēties, bet
Tur maz ticams ko vairāk izspiest, kā lidot uz Maskavu vienu reisu ātrāk. Tas ir arī loģski, un uz neko citu Aeroflot nepiekritīs, tas nu ir skaidrs, kā diena.
Maz ticams, bet kāpēc nemēģināt.
Starp citu, es skatos, ka atpakaļceļš arī ir pamatīgi sabojāts - astoņarpus stundas Maskavā sākotnējo 50 min. vietā (tas gan bija на грани фола). Ja jau kontaktē ar aģentūru, es katrā ziņā censtos salabot arī atpakaļceļu, neticu, ka tur pa tām astoņām stundām nav neviena BT vai SU reisa.
Ja man par šādu biļeti aģents neatbildētu uz e-pastiem ar lūgumu izlabot, es ar interesi ierastos lidostā un iespējams beigās saņemtu kompensāciju.
Un tas nekas, ka varbūt paliktu neaizlidojis?
Es tādu iespēju, ka neaizlidotu, nepieļauju.
Man patīk testēt robežgadījumus.
(Protams, ja būtu kas ļoti svarīgs ieplānots pirmajā dienā Maiami, tad tā nerīkotos.)
Nē, nu galu galā jau aizlidotu, tas skaidrs. Bet man negribētos arī to pirmo dienu nokavēt, jo katra brīvā diena svarīga.
Nu mēs te esam savākušies ar īpatnējām interesēm, vai vismaz tādām, kas atšķiras no sabiedrībā vidējām (nokļūt galā pēc iespējas ātrāk). Man patīk paeksperimentēt ar robežgadījumiem un lidot pēc iespējas ilgāk, citiem ceļakājiešiem patīk vērot lidmašīnas, daudzus aizrauj pati lidostu atmosfēra un pirmslidojuma pacilātība, vēl citiem gavenais sakombinēt unikālu cenu, bet to izmantot un aizlidot pat nav tik svarīgi.
Jā, es ziedotu dienu Maiami, lai apmierinātu ziņkāri par to, kas notiek ar šādu biļeti, kad pasažieris ierodas pie reģistrēšanās letes (vai mēģina reģistrēties tiešsaistē).
Es arī ierastos RIX un tad lai check in counter aģenti cīnās.
Paziņam atcēla reisu RIX-SVO, un 5h pirms reisa no aeroflot zvanīja un piedāvāja dažas h ātrāk ierasties lai varētu ielikt Finnair reisos uz CAN (pieļauju, ka var arī dabūt citu aviokompāniju reisus ne tikai SU). Tā kā nevarēja atrāk ierasties, tad ieradās kā sākotnēji paredzēts un pēc tam šie tajā dienā nevarēja vai negribēja savādāk rerūtēt. Pārlika 1:1 nākamās dienas reisos.
SU uzrakstīju kompensācijas pieprasījumu 2 x600eur (2pasažieri), ko sākumā šie lepni atšuva. Pēc PTAC iesaistes mēneša laikā 1200eur bija kontā.