Sekojoša situācija. Ryanair veikta rezervācija. Ir atnācis apstiprinājums ar rezervācijas kodu. Maksāts ar Paypal, taču nauda no Paypal konta nav ne rezervēta, ne novilkta. Paypal pieprasījis naudu no piesaistītās Swedbank kartes, kaut gan bija pietiekama nauda arī pašā Paypal kontā. Swedbank atteikusi - nav pietiekamu līdzekļu.
Tagad ir jautājums, vai pirkums ir noticis? Vai Ryanair neattapsies, ka nav reāli saņēmis naudu un atcels rezervāciju? Uz maksas Ryanair tālruni negribas zvanīt, bet chatā pretī sēž robots, kurš šādu jautājumu nesaprot.
Kādam ir līdzīga pieredze?
Bet priekš kam un no kurienes ir nauda Paypal kontā? Varbūt tiek pieturēta lai garantētu kādu darījumu. Es tikai teoretizēju ka ir divi varianti - Paypal neattapsies ka ir samaksājis Tavā vietā vai arī tiek iesaldēta tā naudiņa kas bija Paypal kontā un vēlāk no tās arī atvilks. Ryanair noteikti savu ir saņēmis.
Sekojoša situācija. Ryanair veikta rezervācija. Ir atnācis apstiprinājums ar rezervācijas kodu. Maksāts ar Paypal, taču nauda no Paypal konta nav ne rezervēta, ne novilkta. Paypal pieprasījis naudu no piesaistītās Swedbank kartes, kaut gan bija pietiekama nauda arī pašā Paypal kontā. Swedbank atteikusi - nav pietiekamu līdzekļu.
Tagad ir jautājums, vai pirkums ir noticis? Vai Ryanair neattapsies, ka nav reāli saņēmis naudu un atcels rezervāciju? Uz maksas Ryanair tālruni negribas zvanīt, bet chatā pretī sēž robots, kurš šādu jautājumu nesaprot.
Kādam ir līdzīga pieredze?
Līdz šim biju pārliecināta, ka Rainera čata sēd pretim dzīvs cilvēks, ar vārdu, kurš man palīdzēja samainīt biļetes un pārkārtot divus nesavienotos lidojumus. Uzdeva jautājumus un prasīja, kā man būtu ērtāk lidot (klanos Rainerim), tas pats “robots” pat samainīja neskartos atpakaļceļa lidojumus...
Ja cilvēks uztrauktos par samaksāšanu, tad rakstītu Paypal un prasītu kas par lietu. Bet te laikam nav īpašas vēlmes maksāt, bet ir liela vēlme lidot !!!
Te ir ryanair LIVE AGENT čata links
https://secure.livechatinc.com/licence/5665411/v2/open_chat.cgi?groups=1
Bet te laikam nav īpašas vēlmes maksāt, bet ir liela vēlme lidot !!!
Proper, lūdzu izbeidz bez kāda pamata apvainot cilvēkus. Esmu jau teicis, ja Tev dzīvē kādas nepatikšanas, esam gatavi Tevi visādi atbalstīt, bet gremšanās uz cilvēkiem, kam ar to nav sakara, nav risinājums, Tu taču to labi saproti.
Līdz šim biju pārliecināta, ka Rainera čata sēd pretim dzīvs cilvēks, ar vārdu, kurš man palīdzēja samainīt biļetes un pārkārtot divus nesavienotos lidojumus. Uzdeva jautājumus un prasīja, kā man būtu ērtāk lidot (klanos Rainerim), tas pats “robots” pat samainīja neskartos atpakaļceļa lidojumus...
RYANAIR-am šis čats ir tiešām izcils, ja salīdzina ar EDREAMS robotu Krisu. Nevienu jautājumu tas EDREAMS robots nespēj atrisināt, tiklīdz pamainās lidojumu laiki. Tikai visu laiku izsaka pateicības, ka izmantoju robota pakalpojumus un tas arī viss.
Bet es tādā gadījumā neredzu iemeslu kāpēc nejautāt Paypal kas īsti ir noticis? Ryanair taču var neko nezināt.
Man bija lidzigi ar Airbaltic, atnaca vestule, ka bilete atcelta (nesanaca 2-tro reizi dzive izmantot Airbaltic izslaveto servisu skumigasejinja).
Bet es tādā gadījumā neredzu iemeslu kāpēc nejautāt Paypal kas īsti ir noticis? Ryanair taču var neko nezināt.
Tad droši saki, ka Tavuprāt sākumā jāsazinās ar Paypal. Nevaram mēs visi katrā dzīves situācijā uzreiz izdomāt, kāda būtu pareizā rīcība. Ja tā būtu, ceļakājā varētu neko nerakstīt, visi paši zinātu, kā darīt.
Man gan ar Paypal sazināšanos vissliktākā pieredze, atbild lēni, čata nav, uzdevu nesen viņiem tehnisku jautājumu pēc daudziem gadiem, kad kontu nelietoju, rezultatā viņi paziņoja, ka manu kontu slēdz par aizdomīgām darbībām.
Es gan savulaik esmu ticis līdz kaut kādam čatam ar Paypal.
Bet nu ar to diemžēl jārēķinās, ka finanšu institūcijām jebkas var likties aizdomīgs, un jebkuru kontu var slēgt jebkurā laikā un bez jebkādiem pierādījumiem. Arī visi modernie Revolut, Monese, N26 u.tml.
Es viņiem par to aizsūtīju GDPR datu pieprasījumu, par visu laiku, kopš esmu bijis klients, un visām iespējamām jomām un aspektiem.
Paypal jau ir jautāts un tas atbildēja, ka banka ir atteikusi darījumu. Kas notiek tālāk, arī viņi nezin. Pēc būtības vajadzētu būt, ka Ryanair nebūtu vajadzējis akceptēt darījumu pirkuma brīdī, bet tomēr tas ir noticis, iespējams, sistēmas kļūdas dēļ.