REVOLUT charge back pilnībā nedarbojas!!!
Turpmāk izmantošu tikai skaidras naudas izņemšanai no bankomātiem ārzemēs.
Decembrī rezervēta viesnīca caur starpnieku Gala hotel. Pēc nedēļas, ierodoties viesnīcā uzzinām, ka apmaksa nav bijusi, rezervācija atcelta. Apmaksājam tajā pašā viesnīcā citu numuru. Lētāku. Abi maksājumi ar vienu Revolut karti apmaksāti.
Pēc stundas informējam Revolut, nosūtam visu ko viņi pieprasa čatā. Saka, ka viss ok un ka 40 dienas jāgaida.
Paiet 40 dienas prasa, lai rakstam vēlreiz iesniegumu uz blankas. Uzrakstam. Atbild, ka Gala hotel nepiekrīt, ka mums jāiesniedz pieradījumi, identiski tie paši ko prasīja sākumā. Tomēr iesniedzam vēlreiz visu to pašu. Plus vēl norādām linkus, lai palasa trustpilot tūkstošiem atsauksmes par starpnieka neizpildītam saistībām. Kā arī lūdzam sazināties ar viesnīcu. Revolut pēc 30 dienām atbild identiski no pašu ko iepriekš, ka lai iesniedzam pierādījumus, ka starpnieks nepiekrīt. Un tā tas turpinās trīs reizes.
Pilnīgs murgs.
Paziņām tāds pats stāsts, tikai tradicionāla Latvijas banka. Nauda sen jau atgūta.
Chargeback priekšnoteikums ir vispirms prasīt no neizpildījušās puses. Jūs Gala hotels kaut ko prasījāt? un Revolut par to pierādījumus iesniedzāt?
Kur vispār var atrast tādu Gala Hotel? Google tādu vispār neatrod. Tur ir vienas vienīgas žēlabas par krāpšanu. Labāk pastāsti kā tas notikās ka izlēmi naudu parskatīt krāpniekiem.
Pirms pāris dienām papildināju Revolutu 400 Eur apmērā, šodien atklāju, ka no piesaistītās kartes ir noņemti vēl 400 eur, kas vnk ir pazuduši, jo Revolut kontā nauda nav ienākusi. Sazinājos ar SEB un viņi paziņoja, ka Revolut šobrīd esot kaut kāda tehniska problēma, kā rezultātā daudziem noņem naudu dubultā. Ieejot Revolut aplikācija, man izleca paziņojums, ka šobrīd šādā problēma ir un tā tiek novērsta. Lai gan Revolut lietoju no pašiem pirmsākumiem, tomēr arvien biežāk nākas vilties šajā kompānijā.
Daudzus gadus caur šo starpnieku varēja dabūt labas viesnīcas par daudz labāku cenu. Viss bija ok. Sliktās atsauksmes ir sakot no 2018 gada beigām.
Paziņojām Revolut, ka uz norādītajiem telefoniem nav iespējams ilgstoši sazvanīt.
Situācija bija, ka nevis nebija samaksājuši par viesnīcu, bet bija paņēmuši naudu un vēlāk rezervāciju vispār atcēluši!
Man pirmaja Revolut reize bankomats nonema extra 20 eur, Revolut pat necentas neko noskaidrot #labaka_karte_galaktika
Aiziet klope - labie vs. sliktie!!!
Pirms pāris dienām papildināju Revolutu 400 Eur apmērā, šodien atklāju, ka no piesaistītās kartes ir noņemti vēl 400 eur, kas vnk ir pazuduši, jo Revolut kontā nauda nav ienākusi. Sazinājos ar SEB un viņi paziņoja, ka Revolut šobrīd esot kaut kāda tehniska problēma, kā rezultātā daudziem noņem naudu dubultā. Ieejot Revolut aplikācija, man izleca paziņojums, ka šobrīd šādā problēma ir un tā tiek novērsta. Lai gan Revolut lietoju no pašiem pirmsākumiem, tomēr arvien biežāk nākas vilties šajā kompānijā.
Identiska situācija ar SEB bija Revolut pašos pirmsākumos. Vairāk nav atkārtojies. Bet dēļ tā es neteiktu, ka Revolut ir slikta karte - tomēr ir vairāk plusi nekā mīnusi.
Man pirmaja Revolut reize bankomats nonema extra 20 eur, Revolut pat necentas neko noskaidrot #labaka_karte_galaktika
Nu, ja iebāz to karti bankomātā ar papildus komisiju, tad jau neviens nepalīdzēs..
20 EUR tā kā drusku par traku papildus komisijai.
Komisijas apmerus jaregule likumam, man uz bankomata pogam ir jaspiezh yes vai no.
Paslaik neko sliktu nevaru teikt, tikai piebildisu si ir bezmaksas karte...
Komisijas apmerus jaregule likumam, man uz bankomata pogam ir jaspiezh yes vai no.
Likumi, kā zināms, dažādās valstīs atšķiras. Un ir jau vēl arī tīrā kapitālisma valstis, kur viss maksā tik, cik kāds (muļķis) ir gatavs par to maksāt (vai samaksā aiz neuzmanības).
Vienīgais, ka bankomātam gan Tevi bija jābrīdina par papildus komisiju; ja pats nospiedi ''yes'', tad neko vairs.
REVOLUT charge back pilnībā nedarbojas!!!
Turpmāk izmantošu tikai skaidras naudas izņemšanai no bankomātiem ārzemēs.
Decembrī rezervēta viesnīca caur starpnieku Gala hotel. Pēc nedēļas, ierodoties viesnīcā uzzinām, ka apmaksa nav bijusi, rezervācija atcelta. Apmaksājam tajā pašā viesnīcā citu numuru. Lētāku. Abi maksājumi ar vienu Revolut karti apmaksāti.
Pēc stundas informējam Revolut, nosūtam visu ko viņi pieprasa čatā. Saka, ka viss ok un ka 40 dienas jāgaida.
Paiet 40 dienas prasa, lai rakstam vēlreiz iesniegumu uz blankas. Uzrakstam. Atbild, ka Gala hotel nepiekrīt, ka mums jāiesniedz pieradījumi, identiski tie paši ko prasīja sākumā. Tomēr iesniedzam vēlreiz visu to pašu. Plus vēl norādām linkus, lai palasa trustpilot tūkstošiem atsauksmes par starpnieka neizpildītam saistībām. Ka aŗī lūdzam sazināties ar viesnīcu. Revolut pēc 30 dienām atbild identiski no pašu ko iepriekš., ka lai iesniedzam pierādījumus, ka starpnieks nepiekrīt. un tā rtas turpinās trīs reizes.
Pilnīgs murgs.
Paziņām tāds pats stāsts, tikai tradicionāla Latvijas banka. Nauda sen jau atgūta.
Man domāt, ka šādā gadījumā ir jāprasa papīrs no viesnīcas, ka tā nepiekrīt Jūs izmitināt, jo vaučeris nav derīgs, tāpēc ka starpnieks nav samaksājis (vai atcēlis rezervāciju bla bla bla). Tālāk jau visam būtu jāiet samērā gludi. Ja Gala Hotels tiešām ir pilnīgi žuļiki, tad viņi, protams, var teikt Revolutam, ka vaučeris bija derīgs, ka Jūs paši tur kaut ko putrojaties u.t.t. Protams, viesnīca faktisko situāciju var apliecināt arī vēlāk, bet, ja viņiem ir tūkstošiem klientu, tad tas arī nav tik vienkārši un ātri, un baigi ieinteresēti arī viņi nav, jo savu naudu jau saņēma galu galā pa tiešo no Tevis. Jebkurā gadījumā, ja uz rokām ir papīrs, kas apliecina tiesības saņemt pakalpojumu, un tas tomēr netiek sniegts, tad pirmā lieta ir prasīt rakstisku paskaidrojumu no pakalpojuma sniedzēja, kāpēc tā.
Kur vispār var atrast tādu Gala Hotel? Google tādu vispār neatrod. Tur ir vienas vienīgas žēlabas par krāpšanu. Labāk pastāsti kā tas notikās ka izlēmi naudu parskatīt krāpniekiem.
Nesaprotu, kas tā par pieeju — pārmest upurim. Galahotels bija ļoti laba viesnīcu rezervēšanas lapa ar lieliskām cenām, līdz kādu dienu bankrotēja. Kopš tā brīža protams internetā tikai negatīvas atsauksmes.
Juri, pamaini tēmas nosaukumu vēlreiz
Revolut atteica charge back, sakarā ar to, ka gala hotel atrakstījās, ka esot nodrošinājuši pakalpojumu.
Revolut bija nepamatoti starpnieka pusē.
Summa nav ļoti liela, apnicis ar Revolut bezjēdzīgi sarakstīties.
Man mācība. Turpmāk, ja ir jāmaksā euro vai starpība neliela konvertācijā, vai ja ir liela summa izmantoju tikai tradicionālās bankas kartes.
Naudas izņēmšanai no svešiem bankomātiem Revolut karte neaizstājama!
Juri! Un Celakajas noderīgajās saitēs arī bija šis Galahotels iekšā un tika izņemts?
Uz Revolut attiecas tikai daļēji, bet Novatours (izpildīja kaut kāds poļu enterair) čarterī no Tirānas stjuarts par manu kruasānu negribēja pieņemt Revolut, jo virsū rakstīts - prepaid Teica, ka reāli naudu noņemot tikai nosēžoties, tādēļ nevarot pārbaudīt, vai ir pietiekams atlikums. Swedbankas Mastercard Debit (kas savā ziņā ir tieši tāda pati karte) pieņēma bez tielēšanās...
Hmm, uz manas Revolut kartes nav nekur virsū rakstīts prepaid.
Man ASV, ieraugot reljefa kartes nr, secināja, ka tā ir kredītkarte.
Revolut atteica charge back, sakarā ar to, ka gala hotel atrakstījās, ka esot nodrošinājuši pakalpojumu.
Revolut bija nepamatoti starpnieka pusē.
Summa nav ļoti liela, apnicis ar Revolut bezjēdzīgi sarakstīties.
Kāpēc nevari aizrakstīt, ka galahotels melo (turklāt ir bankrotējuši) un parādīt rēķinu, ka bija pašam vēlreiz jāmaksā?
Man mācība. Turpmāk, ja ir jāmaksā euro vai starpība neliela konvertācijā, vai ja ir liela summa izmantoju tikai tradicionālās bankas kartes.
No kurienes pieņēmums, ka ar "tradicionālajām" bankām nebūs problēmas? Tāpat prasīs papildus pierādījumus un paskaidrojumus, tad izliksies par beigtiem, kamēr nesāksi atgādināt (no pieredzes ar Luminor un SEB).
Galahotels gadījumā grūti pārmest Revolut, ka viņi prasa drošu pierādījumu par viesnīcas atteikumu. Ar sliktām atsauksmēm internetā šoreiz ir par maz.
Mana pieredze ar chargeback un Revolut ir ļoti laba. Tiesa, gadījums bija ļoti nepārprotams, un naudas atmaksu veica pirms noteiktā termiņa.
Un, der arī atcerēties, ka chargeback ir Visa un Mastercard uzturēta sistēma vienkāršu strīdu ātrai risināšanai. Ja nav nepārprotamu pierādījumu, tad vienmēr paliek oficiālais ceļš caur policiju, prokuratūru, tiesu, advokātiem...
Cik jums izmaksāja revolut kartes sūtīšana uz Latviju? Revolut.com par to nekas nav rakstīts, bet citā aprakstā, ka no 4,99 līdz 19,99 mārciņām. Apsveru iespēju tādu ņemt priekš ārzemju braucieniem, lai būtu konta numurs ne-Latvijas bankā. Būtu jauki, ja būtu iespēju to saņemt arī bez piegādes maksas. Varbūt ir kāda īpaša akcija vai kupons, kas to nodrošina? Vēl neesmu reģistrējies.
Bezmaksas Revolut kartes links https://revolut.com/referral/maris9aw
Ja nu kādam interesē, šodien uzgāju labu rakstu par revolut.
Hmm, jauns lietotājs ceļakājā, un uzreiz dalās ar šādu "labu" rakstu. Vai tiešām šis bija būtisks iemesls reģistrēties ceļakājā? Tikai manas pārdomas...
Revolut it kā nav vieta, kur netraucēti glabāt R-Āfrikā iegūto dimantu peļņu.
Nezinu no kurienes lietotāji "izpīpē", ka Revolut pozicionē sevi kā banku. Jā, bankas licence viņiem kādu laiku jau ir (izsniegta Lietuvā), bet pagaidām tā vēl netiek izmantota lietotāju apkalpošanā.