Ir paredzēts NO SXF lidostas braukt uz Berlīnes centru un pēc 50h uz TXL lidostu.
Skatos ka SXF ir vienu pieturu ārpus AB zonas un ir C zonā.
Kāds būtu izdevīgākais risinājums sabiedriskajam transportam šīm mazliet vairāk kā divām diennaktīm Berlīnei trīs personām.
NO SXF skatos ka līdz Brandenburgas vārtiem var ar S9 vilcienu aizbraukt.
Iespējams ka jābrauc ar vienvirziena biļeti līdz centram un pēc tam jāņem 48h AB zonu biļete.
Kāds, kas vairāk pa Berlīni ir grozījies, ticu, ka ieteiks vispareizāko risinājumu.
Berlīnē bija kaut kādas grupas biļetes. Skaties vai nav izdevīgāk ņemt tādu, ja visi visur brauciet kopā.
Man gan grupentickets nekad nav bijis vajadzīgs, bet apskatit var šeit - https://www.berlin.de/en/public-transportation/1772016-2913840-tickets-f... vai https://www.vbb.de/tickets/day-passes-small-group-day-pass
Pats parasti ņemu pirmajai dienai vienvirziena biļeti, bet jāskatās, kur paredzēts dzīvot, pārējām dienām AB zonām Tageskarti, ja negrib uz Potsdamu vai citām apkārtnēm!
P.S. Labāk braukt ar biļeti, kura ir nokompostrēta!
Jūsu variantā grupas biļete varētu būt tas, kas vajadzīgs (līdz 5 personām + bariņš sīču). Ja gribas dažus eiro ietaupīt un luste kādus 1.5 km pastaigāties līdz pirmajai S stacijai B zonā Grünbergallee, tad tā var darīt.
Ātrākais transports ir RE7 un RB14 vilcieni no lidostas stacijas. S-bāņi ir lēnāki. Atkarībā, kur jānokļūst, var piemeklēt izdevīgāko variantu, jo bez S9 vēl ir S45.
Kleingruppen-ABC maksā 20.80, der līdz 3 naktī. Tas pats AB - 19.90. Vai ekonomija ir pastaigas vērta, katrs pats lemj.
Vienam Tageskarte ABC maksā 7.70. Ar grupas karti var braukt arī viens, divatā vai 3-jatā. Tageskarte atmaksājas jau ar trešo ne īso (līdz 3 pieturām) braucienu.
Šis laikam vairāk iederētos tēmā "Kā es nokavēju lidmašīnu vai vilcienu". Šēnefeldē uzmanīgi jāskatās pie kura ceļa stāv vilciens. Reiz gadījās iekāpt vilcienā, kurš gāja nevis uz Berlīnes centru, bet gan pa taisno uz Potsdamu, ko atklāju pēc minūtēm 20 neredzot nekā no Berlīnes. Kāpām laukā nākamajā lielākajā stacijā un braucām uz centru. Labi, ka biļetes uz nākamo vilcienu bija iepirktas ar 2 h rezervi!
Nekas tur nav uzmanīgi, vienkārši jāskatās. Pie tam S bāņi nepareizā virzienā tur nebrauc, tikai sarkanie vilcieni var, bet tāpēc var pablenzt tablo. Vēl - Berlīne ir pa labi, kad nāc no lidostas.
Jā, jā, bet sarkanajam bānim sānos uzraksts Airport Ekspress! Ka Berlīne ir pa labi, tas brīnišķīgi zināms, bet vai uzreiz kāds pievērš uzmanību, kurā virzienā iet vilciens?
Tikai RE7 (cik saprotu šamie vispār pa riņķi brauc, Dessau ir gan vienā, gan otrā virzienā).
Es brauktu ar vienas reizes biļeti un tad skatītos, atkarīgs kur dzīvo un ko apmeklēs, varbūt var kādu dienu vispār kājām — rodas labāks priekšstats par pilsētu.
Braukt ar S bāni ir stipri ilgāk nekā ar RE vilcieniem, bet cenas ziņā viens un tas pats.
Paldies par informāciju. Cik papētīju tad RE7 un RB14 varianti būs prātīgākie jo der (Berlin Hauptbahnhof) no kuras 10-15min gājiens līdz viesnīcai . Tie atiet no tām pašām platformām kur S9 un citi? Pirmai dienai izskatās, ka derēs Kleingruppen-BERLIN ABC pa 20.80 jo būs vismaz 3braucieni. Tā karte nopērkama tajā tunelī pie lidostas aparātos? Drīkst maksāt cash vai ar karti? Tā ir jāaktivizē/jakompostrē? Der visos vilcienos, autobusos, tramvajos un arī metro?
Ir atsevišķas platformas metro un vilcienam, bet nav problēmu uz vietas sekot norādēm. Biļetes var nopirkt tur pat tunelī. un uz perona izkompostrēt. Var maksāt ar karti.
Ja nemaldos, tad automātā ņem tikai Maestro + vācu kartes, taču, protams, der arī skaidra nauda. Es parasti visas biļetes uzreiz pērku info stendā pie izejas.
Ja nemaldos, tad automātā ņem tikai Maestro + vācu kartes, taču, protams, der arī skaidra nauda. Es parasti visas biļetes uzreiz pērku info stendā pie izejas.
Pilnīgas muļķības. Der Mastercard.
Iespējams, jo pēdējo reizi automātā pirku pirms 3-4 gadiem. Tad nevienu no manām Mastercard neņēma.
Iespējams, jo pēdējo reizi automātā pirku pirms 3-4 gadiem. Tad nevienu no manām Mastercard neņēma.
Var samaksāt ar Latvijas kartēm, nekādas problēmas netika novērotas.
Iespējams, jo pēdējo reizi automātā pirku pirms 3-4 gadiem. Tad nevienu no manām Mastercard neņēma.
Savulaik tiešām tā bija, nu jau ir klientiem draudzīgāks serviss un tiek akceptētas arī VISA un MC.
Atkarībā no tā, kur nepieciešams nokļūt, lietderīga alternatīva bez vilciena ir arī X7 vai 171 autobuss līdz Rudow metro stacijai, un tālāk U7.
Man personīgi šis transfēra veids patīk labāk, jo S bānim lidostas maršrutā ir nejauks niķis ilgi uzturēties vienā stacijā, savukārt U bānis ir raitāks, līdz ar to galamērķi nereti var sasniegt ātrāk.
Biļešu pirkšanai jau kādu laiciņu ir opcija lietot transporta aplikāciju Apple // Android
Paldies par informāciju. Cik papētīju tad RE7 un RB14 varianti būs prātīgākie jo der (Berlin Hauptbahnhof) no kuras 10-15min gājiens līdz viesnīcai. Tie atiet no tām pašām platformām kur S9 un citi? Pirmai dienai izskatās, ka derēs Kleingruppen-BERLIN ABC pa 20.80 jo būs vismaz 3 braucieni. Tā karte nopērkama tajā tunelī pie lidostas aparātos? Drīkst maksāt cash vai ar karti? Tā ir jāaktivizē/jakompostrē? Der visos vilcienos, autobusos, tramvajos un arī metro?
Braucienu skaitam it kā nav nozīmes - arī parastā biļete pa 3,40 derīga 2 stundas vienā virzienā, nevis vienam braucienam. Var izmantot neierobežotu transportlīdzekļu skaitu.
Kāpēc nepiedāvā? Manā aplikācijā piedāvā- Kleingruppen-Tageskarte 20,80 priekš ABC.
Bija uz FARE ZONE jauzklikšķina. Atradu ABC. Tad APP nopērku kad ielidoju un uzreiz no tā brīža tā būs derīga līdz 3naktī un ja ir kontrole tad rādīšu biļeti telefonā?
Nu kopumā jā. Kā ir ar kontroli, nezinu. Ar APPu nav nācies to piedzīvot.
Jā, ar pirkšanu telefonā jāuzmanās, jo biļete derīga no pirkšanas brīža, kamēr papīra biļetes var iepirkt arī visai nākamajai nedēļai.
Pēdējos gados Vācijā Maestro praktiski neizmantoju, tikai MC un Visa un problēmu karšu dēļ nav nekur bijis. Tuneļa automātos laikam vien bezkontakta nav (aprīlī nebija).
Vienreizējā biļete der braucieniem vienā virzienā, atpakaļ braukt nedrīkst. Tas attiecas arī uz nedaudz neskaidriem maršrutiem, kur vietām var uzskatīt arī par atpakaļ.
BVG maršruta plānotājs ir lieliska vieta, kur saplānot savus braucienus, ir arī telefona aplikācija (telefonā gan pēdējā laikā pats lietoju gugli un nav pretenziju).