Lidojumam AKL-RIX, pirkts kā savienotais pie starpnieka, AKL iečekoja bagāžu tikai līdz PGV. AKL- PGV izpilda AirNewZealand, tālāk Airfrance uz CDG. Vai kādam ir pieredze, ko darīt, ja nepaspēj izņemt un iečekot tālāk bagāžu. Lido bez bagāžas, gaida un nokavē tālāko reisu? Tas pats laikam būs arī CDG, kur tālāk ar BT un laiks 1h. Kas notiek ar bagāžu, ja tā paliek Šanhajā?
Domāju, ka Šanhajā iečekos gan līdz Rīgai, AF ar BT ir ļoti laba sadarbība, viņi pat drukā divus boardingpass uz viena papīrīša. Cita lieta, ka ar 1 h CDG var nepietikt pat bez bagāžas izņemšanas, tur ir pilnīgs idiotisms, un, ejot pēc norādēm, drošības kontroli nāksies iet divas reizes, un otrajā reizē stāvēt kopējā rindā ar tiem ''no ielas''.
Cik ir laiks Šanhajā? Ķīnai tas laikam nav nekas neparasts, Chengdu arī vienmēr bagāža jāizņem pašam. Jāgaida vien būs, citādi var nākties atvadīties no bagāžas.
Paldies, mazliet nomierināji. Šanhajā ir 2h
Riskants pasākums. PVG var paveikties, neveiksmi labāk neizskatīt (risināt problēmas pēc to parādīšanās).
CDG pārsēšanās neizdošanās bīstami tuvu 100%, bagāžai neizdošanās garantēta, atsūtīs vēlāk.
Laikam jau bailēm lielas acis, vēlreiz papētīju: Šanhajā ir 3h, CDG - 1h 50min, sorry par maldināšanu.
Bagāžai CDG nekādas kontrindikācijas neredzu, protams, var arī neiekraut. Pašam paspēt gan būs pagrūti.
Ja 3 h un 1 h 50 min, tad jau abās vietās diezgan mierīgi, ja nekas daudz nekavē.
Nezinu, ko te visiem problēmas ar CDG. Pats gan esmu bijis tikai 2x, bet, ja seko līdzi norādēm, tad vienīgais dēļ kā ir aizkavēšanās ir busa gaidīšanas laiks, kas iet gana bieži. Nu, varbūt, pirms tam biju saklausījies briesmu stāstus un attiecīgi mentāli biju gatavs kam briesmīgam . Man, teiksim, MEX likās stipri sarežģītāks.
Laimīgais, nekad neesi pusotru stundu rindā uz robežkontroli stāvējis ...
CDG ir briesmīga lidosta. Tāpat kā TXL.
Nezinu, ko te visiem problēmas ar CDG. Pats gan esmu bijis tikai 2x, bet, ja seko līdzi norādēm, tad vienīgais dēļ kā ir aizkavēšanās ir busa gaidīšanas laiks, kas iet gana bieži. Nu, varbūt, pirms tam biju saklausījies briesmu stāstus un attiecīgi mentāli biju gatavs kam briesmīgam . Man, teiksim, MEX likās stipri sarežģītāks.
Nu, man, piemēram, galīgi nav skaidrs, kāpēc, lai tiktu uz BT reisu, divas reizes ir jāiet drošības kontrole - otrajā reizē, izejot ārā no D termināla sterilās nešengenas zonas, un stājoties kopējā rindā.
Ja šo zin, tad, protams, var no pirmās drošības kontroles izvairīties, ejot uzreiz ārā, bet tad jārēķinās, ka, pa iekšpusi ar autobusu braucamais ceļš būs jāmēro pa ārpusi kājām. Laika ziņā īsti ekonomija nesanāk.
Šanhajā ar 3 h vajadzētu pietikt. Ķīnieši strādā ātri un operatīvi. Atsevišķām Ķīnas pilsētām tagad ir parādījusies dīvainība, ka bagāža jāskennē, tranzitējot Ķīnu. CTU bija tieši tas pats.
Tāpat kā TXL.
TXL ir labākā lidosta pasaulē. (Izlidojot no TXL, ne pārsēžoties.) Briesmīga tiem, kas vēlas visas lidostas pārvērst par milzu iepirkšanās centriem.
Tiešām laba lidosta Divas reizes biju TXL ceļā uz/no PEK. Paspēju pārsēsties 55 minūtēs turp un 20..minūtēs atpakaļ lidojot
Tāpat kā TXL.
TXL ir labākā lidosta pasaulē. (Izlidojot no TXL, ne pārsēžoties.) Briesmīga tiem, kas vēlas visas lidostas pārvērst par milzu iepirkšanās centriem.
Paldies ceļakājiešiem par padomiem un diskusiju. Visi veiksmīgi atlidojuši un pat kopā ar bagāžu. Vēl gan šis pats maršruts ir citiem draugiem pēc 2 nedēļām. Jācer, ka arī veiksies.