Sveikiņi, lieta tāda.
Mēnešus iepriekš norezervēti apartamenti Maltā uz nedēļu. Nauda aizgājusi, viss confired un štokos. Par rezervācijas atcelšanu man pusi naudu atpakaļ nedabūt.
Divas nedēļas pirms paša ceļojuma man īpašnieks raksta,
Dear,
Due to unforseen circumstances we cannot host people in May. I kindly request that you cancel the booking as i wont be able to host you. I apologise for the inconvinience caused.
Regards
Mind you, tagad viss ir diezgan dārgāks nekā kad rezervēju.
Par atcelšanu man joprojām pusi naudu noņemtu.
Jautājums, kādas man te ir tiesības. Jo, cik saprotu, hosts nevar tā vienkārši atcelt manu rezervāciju, to varu tikai es.
Un vai es varu pieprasīt viņiem vai bookingam lai dajoš kaut ko tādu pašu vai labāku vietā.
Interneti skopi par šo tēmu, tuvākais ko atradu šeit booking.com
Good advice anyone?
Nu pa priekšu noteikti raksti Bookingam. Redzēs ko viņi atbildēs. Nav jau Tev nekādas vēlēšanās pašai atcelt. Man pēc saimnieka ierosinājuma ir gadījies atcelt tikai kad bija cits labāks variants priekš paša. Lai gan saimnieku jau arī varēja saprast - par savu viņš arī varēja sagribēt vairāk, jo cenas bija cēlušās tajā apkārtnē. Un par atcelšanu man nebija nekādu maksu.
Kāpēc lai hosts nevarētu atcelt? Viņš vienkārši to negrib darīt, jo viņam tik un tā jānodrošina Tev palikšana. Ja atceļat jūs, tad viņš ir balts un tīrs
Bookingam gan vajag uzrakstīt.
Uzrakstīju bookingam uz klientu apkalpošanas epastu. Ja neatbildēs šodien, rīt zvanīšu uz Genius nummuru. Netīros jāpamazgā :)
Jā, pārsūti bukingam un prasi, kas ar to domāts un kā Tev rīkoties.
Saimnieks vienkārši grib, lai viss izskatās kā Tevis iniciēts un viņš tiek cauri bez kādiem pienākumiem un sankcijām. Reāli booking.com būtu Tevi jānodroši ar līdzvērtīgu dzīvesvietu bez piemaksas, kā viņi to izdarīs un kurš piemaksās Tavā vietā (ja vajadzēs), lai atrisina savā starpā ar izīrētāju.
Booking palicis liels un pofigists. Ir jau bijuši pēdējā laikā divi šādi gadījumi.
Saimnieks atcēla viesnīcu 2 dienas pirms ierašanās. (Viesnīca bija rezervēta 3 nedēlas iepriekšs) Pamatojoties, ka esot kļūdījies ar cenu.
Sazvanot bookings pateica, ka vienīgais ko varot izdarīt esot atcelt bez maksas rezervāciju. Vietā neko nepiedāvāja. Cenas pēdējā brīdi bija stipri augstākas.
Pēc jautājuma, kā var zināt ka saimnieks kļūdījies. Atbildes nebija.
Gadus atpakaļ booking šādos gadījumos vienmēr piemeklēja kaut ko vietā.
Iesaku visiem rezervēt, ja caur booking divas atceļamas rezervācijas. Un tad beigās vienu atcelt.
Informācijai - klientu kontiem, kas bieži rezervē divas un vairāk atceļamas rezervācijas uz tiem pašiem datumiem, booking, tagad (ar hosta piekrišanu, protams) atceļamas rezervācijas var tikt uzrādītas kā neatceļamas. Regulāri tā rīkojoties atceļamo variantu paliks stipri maz
Vietā kur palieku atcelamu rezervāciju nebija gandriz vispar
Nujā, saskaņā ar Orsona rakstīto varbūt tā izpaudās Bookinga personalizētā pieeja
Manuprāt, šai gadījumā jāraksta Bookingam, lai kaut ko gādā vietā par to pašu cenu.
Ja booking spirinās pretī, varbūt var vērsties pie apdrošinātāja?
Viņi taču nespirināsies pretī neatceļamas rezervācijas gadījumā, tā šai gadījumā ir priekšrocība. (Arī atceļamas droši vien nē, bet te jau vispār.) Varbūt novilks līdz pēdējam brīdim, cerot, ka klients pats kaut ko norezervēs (man tā ir bijis), bet, kad nebūs vairs kur sprukt, tad jau atrisinās.
Lai šādu ekscesu būtu mazāk, vienmēr ieteiktu:
1) rūpīgi lasīt atsauksmes, atkarībā no vietas, izvēlēties variantus ar vismaz 8.5 ballēm privātajiem, 7.5 ballēm viesnīcām (bezpersonalizētās attieksmes dēļ viesnīcas vienmēr saņem vidēji sliktākas atsauksmes);
2) ja paņemts apartaments no privātā - vienmēr uzrakstīt pāris jautājumus, pat ja it kā viss ir skaidrs - pēc atbildes ātruma un satura varēs lieliski spriest par izīrētāja adekvātumu.
3) var uzdot jautājumus arī pirms rezervācijas - bukings visiem hostiem (arī viesnīcām) tādu opciju piedāvā. Ja hosts to nav aktivizējis, tas jau arī par kaut ko liecina.
Vispār, kopš bukings visiem bāžas virsū ar "izīrējiet taču pie mums savu mājokli", satura kvalitāte ir būtiski kritusies. Līdz ar to arī bukinga attieksme, jo nespēj jau vairs tikt galā ar visiem atteikumiem un citiem klientu piedzīvojumiem.
So how it went down. Zvanu uz Genius nummuru, trešā reize laimīgā. Atbild clearly čikse no Amerikas, ļoti saprotoša un so far so good.
Teicās, ka piezvanīs hostam lai saprastu what gives. Teica lai neuztraucas, jo booking com ir 100% stay guarantee or smthn
Zvana man atpakaļ, saka, ka šos nevar sakontaktēt. Bet sūtīja man epastu ar citu piedāvājumu. Veco rezervāciju atcēla bez maksas. Smieklīgākais, piedāvājums lētāks nekā mans oriģinālais, smthn smells fishy. Prasu kur, tikai pus km no oriģinālās vietas.
Zinu apkārti, piedāvāja pilsētas vidū, lielas ielas malā km no bīča kalna galā. Oriģinālais bija 100m no bīča.
Es uzreiz sak, nebūs kūl, kartē izskatās nevainīgāk nekā ir. Tad viņa teica, ja nevēlas šo, var nepiekrist un sameklēt ko citu pats, norezervēt, aizsūtīt viņiem visus invoice pēc palikšanas un viņi piedzīs no hosta starpību.
Norezervēju lētāko variantu tajā pašā mājā, nothing fancy. Bet tāpat sanāk trešdaļu dārgāk.
So we see, we see.
Tas jau ir pozitīvāks rezultāts. Negribēji noriskēt un rezervēt dārgāk, ja jau viņi maksā?
(P.S. Tu tiešām tādā kokteilī parasti runā vai tikai mūs āzē?… )
Nu redzēs, tagad man tāda neuzticība. Ņēmu variantu kam nevar piesieties un nav pārāk dārgs. Vieglāk, cerams, būs dabūt atpakaļ pārmaksāto.
Nesanāk daudz rakstīt latviski tāpēc varbūt sanāca kā sanāca
No kasjakiem jāmāk izvairīties! Rāmu garu!
Dirsas tie booking.
Zvana man šodien cits džeks un saka, ka nevarēs nordošināt, ka to starpību samaksā. Viens saka vienu, otrs otru. Desorganizācija.
Lielā mērā pateicu visu ko par viņu politiku domāju.
Zvanu jaunajam hostam vai nevar kancelēt,
super! I kancelēt bookingā, i sarunājām savā starpā, ka varam palikt par iepriekš plānoto naudu.
Win, win! Bookingam pigu!
Es laikam uzrakstītu oficiālu sūdzību bookingam. Gan jau savus zvanus "kvalitātes nodrošināšanai" ieraksta, lai meklē, kas vainīgs.
Bet vispār pēdējā laikā par booking ir tik briesmīgas atsauksmes, ka man nav ne mazākās motivācijas viņus izmantot.
Kopš bukings ļauj ar hostu komunicēt pirms rezervācijas veikšanas, viņus uzmest ir diezgan viegli. Atšķirībā no Airbnb, viņi neseko līdzi tam, lai sarakstē neparādītos telefona numuri un e-pasti. Drusku savstarpējā uzticēšanās gan vajadzīga.
Tagad vēl no 1.jūnija Payment by Booking maksās 1-1,9%, kas arī īpaši neveicinās vēlēšanos caur viņiem strādāt.
No manis paņems? Ja nelien VIPĀ, tad smieklīgs cipars.
Ierasti nakšņojam par 8-12EUR/per night. Paķeram 3gb ar maksimālo un summā 36EURX1.9%=36.684 Baigi pa maku nebliež! Ja paķer 3 tauzerus, tad 57.
Hosta atlecienu esmu izbaudījis! Ta tur rores pārplīsušas, remonts jātaisa, maza zemestrīce. Varbūt britu var apčikāt, bet tak ne A.Eiropu. Mēs paši kolorīti blēži!
Tagad vēl no 1.jūnija Payment by Booking maksās 1-1,9%, kas arī īpaši neveicinās vēlēšanos caur viņiem strādāt.
No manis paņems? Ja nelien VIPĀ, tad smieklīgs cipars.
Nē, to maksās hosts. Papildus komisijai, kas jau tāpat ir 12-20%, atkarībā no bukingam vien zināmiem apsvērumiem. Man atsūtīja 1.4%. Un vasarā man vidējā rezervācijas summa ir ar četriem cipariem, tā kā nemaz nav tik smieklīga summa.
DJ, no kurienes info, ka summas dažādas, 1-1.9%?
Nē, to maksās hosts. Papildus komisijai, kas jau tāpat ir 12-20%, atkarībā no bukingam vien zināmiem apsvērumiem. Man atsūtīja 1.4%. Un vasarā man vidējā rezervācijas summa ir ar četriem cipariem, tā kā nemaz nav tik smieklīga summa.
Ja īrnieki ir Vaņa un Maša kuri lasa SS, tad jau maza bēda. Ja īrnieki Tev ir ārzemnieki un paņem caur bookingu, tad priecājies par lielo peļņu kuru iespējamu padara tieši šis serviss. Iespējams nemaz neatbrauktu, ja šī servisa nebūtu.
Tagad vēl no 1.jūnija Payment by Booking maksās 1-1,9%, kas arī īpaši neveicinās vēlēšanos caur viņiem strādāt.
No manis paņems? Ja nelien VIPĀ, tad smieklīgs cipars.
Nē, to maksās hosts. Papildus komisijai, kas jau tāpat ir 12-20%, atkarībā no bukingam vien zināmiem apsvērumiem. Man atsūtīja 1.4%. Un vasarā man vidējā rezervācijas summa ir ar četriem cipariem, tā kā nemaz nav tik smieklīga summa.
DJ, no kurienes info, ka summas dažādas, 1-1.9%?
Kādreiz satiksimies, papļāpāsim! Dzīvoju nepareizu dzīvi. Vislabāk satikties ar vienādi un pozitīvi domājošiem. Maza peļņa arī nepieciešama.
Nu, lab, kaut kādi bezpredeļščiki, puikas, bet Tu, Meitene? Atstāj rupeklības čaļiem!
Ja īrnieki Tev ir ārzemnieki un paņem caur bookingu, tad priecājies par lielo peļņu kuru iespējamu padara tieši šis serviss. Iespējams nemaz neatbrauktu, ja šī servisa nebūtu.
No cik procentiem komisijas orsonam ir atļauts beigt priecāties un viņš drīkst sākt pukoties, ka kļuvuši pārāk alkatīgi?
No cik procentiem komisijas orsonam ir atļauts beigt priecāties un viņš drīkst sākt pukoties, ka kļuvuši pārāk alkatīgi?
Jā, es arī labprāt uzzinātu, no cik procentiem god. propera kungs atļautu mazliet paburkšķēt
Bet vispār jau mums bija tēma par bukinga dominējošo stāvokli un tā (iespējams) ļaunprātīgo izmantošanu.
Man jau vēl ir paveicies, tāpēc burkšķu maz - tikai 12%. Paziņas sievai, kas Skotijā izīrē māju, un izmantoja manu ieteikuma saiti, ierubīja 20%! Un tagad tam vēl klāt nāks maksājuma komisija. Bukings gan dievojas, ka likmei nav nekāda sakara ar ieteikuma saitēm, ja gribot zināt, kāpēc viņiem tāda likme un ne citāda, lai zvanot paši viņiem. Nezinu, vai piezvanīja, vai nē.
Viss atkarīgs no tirgus situācijas. Ja Orsona īpašumam līdzīgi eksponējās SS par 25 eiro/ diennaktī un nevienam nav vajadzīgi, bet caur bookingu atrod klientus par 50 eiro/ diennaktī, tad arī par 20% nebūtu iemesls burkšķēt un arī par 22% - nē!
Par procentiem grūti spriest. Ikdienas preču mazumtirdzniecībā mārketinga aktivitātēm arī 50% no pamatcenas ir pilnīgi pieņemami. Citām grupām - cigaretēm vai viesnīcām - procents varētu būt cits. Naktsmājām 15-20% par rezervācijas sistēmas uzturēšanu, mārketingu un atsevišķu problēmu risināšanu šķiet pieņemami.
Runas par dominējošo stāvokli taču nav nopietnas. Ja booking neļautu sadarboties ar citu operatoru, tad varētu kaut ko strīdēties, bet ir taču izvēles varianti.
Orson,
man tos % atsūtīja viņi ar info vēstuli.
Domāju, ka tie mainās saistībā ar reģionu un Tavu statusu pie Booking.com, kas ir komercnoslēpums.
Man par laimi viesi ir 80/20 par labu Airbnb un tāpēc maksāju 15% un daudz par visām pārmaiņām neuztraucos, bet jā, kopējā tendence ir, ka agrāk Booking.com bija draudzīgāks pret viesi, tad tagad pret hostu, izņemot finanses.
Man par laimi viesi ir 80/20 par labu Airbnb...
Šitais ir dīvaini, man ir 80/20 par labu bukingam, un sievas dzīvoklim citā Latvijas pilsētā vispār ir labi ja viens rezervējums gadā caur Airbnb (caur booking ir kādi trīsdesmit vismaz). Bet nu Airbnb komisija ir vēl lielāka (ja saskaita kopā hosta un klienta maksājumus). Vēl vairāk ir homeaway, kurš gan pie mums nav diez ko populārs - bet es tomēr šogad saņēmu divus garus un dārgus rezervējumus no Vācijas.