Vajag padomu/ atsauci uz pieredzi līdzīgā gadījumā. Kāzuss sekojošs: ļoti laicīgi, novembra sākumā, rezervēju villu 7 cilvēkiem uz 2 naktīm 2. februārī Martinikā. Rezervācija bez maksas atceļama tikai līdz 2. janvārim. 15. janvārī saņēmu no villas saimnieka vēstuli, kurā viņš žēlojās par 'katastrofu' īpašumā un vaicāja, vai man nebūs iebildumu, ja vietā tiks piedāvāta līdzvērtīga naktsmītne tuvumā. Atbildēju, ka nav iebildumu, ja vien alternatīvajā vietā gultu skaits nebūs mazāks, kā rezervētajā. Ar to arī sarakste beidzās. Rezervācija joprojām rādījās aktīva un atceļama tikai par pilnu maksu.
Nolīgtajā dienā ierodoties īpašumā, konstatējām, ka tur neviena nav. Interesanti, ka atrašanās vieta arī bija vairākus kvartālus no kartē norādītās un bodītē, kur prasījām ceļu, teica, ka to māju daudzi meklējot.
No kaimiņu telefona īpašnieku izdevās sazvanīt un šams bija traki izbrīnīts, ka mums no viņa ko vajagot. Esot domājis, ka booking kaut ko piedāvāšot vietā. Tas nekas, ka viņš sazinājies bija tikai pa taisno ar mani. Tagad neko līdzēt nevarot, lai prasot booking.
Izdevās sazvanīt booking atbalstu. Vienīgais, ko viņi mums varēja piedāvāt, bija diezgan štruntīga viesnīca stipri štruntīgā vietā, ar 3 atsevišķiem numuriem un vairāk kā 2 reizes dārgāk (vienīgais labums - brokastis). Solīja, ka, ja piekritīsim rezervācijai tur, starpību kompensēšot. Tā kā variantu nebija, piekritām
Pēc atgriešanās, nosūtīju viesnīcas rēķinu bookingam ar lūgumu atmaksāt starpību starp samaksāto un rezervācijā norādīto cenu. Dabūju šādu atbildi:
"I'm so sorry Villa les Crotons wasn’t able to honour your reservation and were unaware of the situation until 2 February.
I apologize for how frustrating and the inconvenience this situation has caused, especially after the property offered an alternative and then did not respond.
I received your invoice from the alternative property and would like to offer you compensation by refunding you the difference of EUR 274.72. Please confirm your acceptance of this offer by replying to this email and we will arrange the refund as quickly as possible.
By providing your receipts, you give Booking.com B.V. permission to share this information with Villa les Crotons. We’re committed to protecting your privacy and will only use the receipts to confirm your claim. We only keep this information as long as necessary."
Aizrakstīju, ka akceptēju naudas atmaksu. No tā brīža klusums. Neviens nav arī prasījis, kā un uz kurieni naudu atmaksāt. Es tā saprotu, ka booking ir palūguši atteikušās mājvietas saimniekam. lai viņš man samaksā. Bet šamam tas, protams, pie kājas, jo viņš domā, ka tā nav viņa problēma.
Kādas idejas turpmākai rīcībai?
Nolīgtajā dienā ierodoties īpašumā, konstatējām, ka tur neviena nav. Interesanti, ka atrašanās vieta arī bija vairākus kvartālus no kartē norādītās un bodītē, kur prasījām ceļu, teica, ka to māju daudzi meklējot
Man bija stipri līdzīgi Martinikā. Nolīgtie apartamenti atradās 1,6km attālumā no vietas kas norādīta booking.com kartē. Labi ka vietējie kafejnīcā izpalīdzēja ar sazvanīšanu. Jo ka jau citā tēmā minēju, tele2 sakaru tur nav. Pazvanīt nevar.
Jo ka jau citā tēmā minēju, tele2 sakaru tur nav. Pazvanīt nevar.
Par laimi, internetam man bija Digicel no St.Lucia, bet zvaniem uz Londonu (bookingam) LMT. Abi bez maksas par sarunām.
Paprasi viņiem (booking.com), kāds progress un kad jautās bankas datus.
Kad Vašingtonas viesnīca no manis paņēma naudu dubultā un paši izlikās akli un kurli, zvanīju booking pa to genius klientu tālruni, runāju krievu valodā. Sūtīju viņiem visas banku izdrukas, viņi sazvanījās ar viesnīcu, un beigās (pēc mēneša aptuveni) palūdza manu konta numuru un meitene tajā "trubas" galā noteica, ka skaitīs paši, un ar viesnīcu tiks galā vēlāk. (Viesnīca esot turpinājusi izlikties par dumiem - ne priekšnieka neesot, te saslimis, te izgājis....)
Acīmredzot, Karību galā tā ir samērā pabieža prakse. Man Dominikānas Bavaro bija kas līdzīgs. Kāds no n-tajiem apartamenta īpašniekiem Bavaro beach rajonā bija ievietojis īstermiņa īrei savu apartamentu iekš BOOKING.COM. Rezervācija bija atceļama ierašanās dienā līdz 18.00 ar norādi, ka samaksa iespējama tikai CASH. Ierodoties apartamentā, īsto vainīgo neizdevās identificēt un izrādījās, ka brīvu apartamentu vispār nav, turklāt visam "kondominumam" ir viena adrese, bet daudzi īpašnieki. Izpalīdzīgs apartamentu līdzīpašnieks mani aizveda uz tuvējo viesnīcu, kur, izmantojot viesnīcas Wi-Fi, izdevās ar karti norezervēt vienu numuru lētāk nekā maksājot uz vietas CASH. Viesnīca bija nedaudz dārgāka, bet ar cenā jau iekļautām brokastīm. BOOKING.COM procesā neiesaistīju, jo sarunai iztērētā nauda, ticamāk, būtu lielāka nekā samaksātā starpība. Citur pasaulē līdzīgi 'brīnumi" vismaz man ir bijuši tikai vienreiz.