Vai kāds, kas abonē expertflyer, var paskatīties MCT SVO starp Aeroflot reisiem?
Puikam bija nopirkta biļete SGN-SVO-RIX ar 1 h 10 min Maskavā. Travelgenio atsūtīja info, ka ielidošanas laiks Maskavā tagad par 35 min vēlāk, lai gan izlidošana no Hošiminas nav mainījusies. Tagad starp reisiem ir 35 min., kas man uz aci tā kā pamaz izskatās.
Aeroflot paši neko nav atsūtījuši, checkmytrip rāda jaunos laikus ar 35 min starpā.
tur diezgan detalizēti MCT izrakstīts pa termināliem utt, bet mazāk par 50min nav neviens SU-SU I/I gadījumam.
Paldies! Nez, ko labāk darīt, nelikties ne zinis, ar domu, ka varbūt paspēs, vai sākt jau laicīgi rīkoties, lai lidostā nav jāstāv rindā?
Lai gan, ja jau mazāk par MCT, tad, visticamāk nemaz neļaus reģistrēties un saņemt iekāpšanas karti otrajam reisam.
Indija un Pakistāna konflikta dēļ ierobežo gaisa satiksmi tapec tie +35 min.
Es jau arī tā padomāju, lai gan pēc flightradar24 datiem, konkrētais reiss tagad lido vismaz kādus 1000 km uz ziemeļiem no Indijas un Pakistānas (Ķīna, Mongolija, Krievija un pat Kazahstānu apiet no ziemeļiem).
Pirmdien bija līdzīga situācija - Reiss CMB - SVO - RIX, kur oriģināli bija 1h 10min starpā, bet nolaidāmies 40 min vēlāk.
Tā kā nolaidāmies D terminālī, tad skrējām, un pie transfer check-in jau sagaidīja Aeroflot pārstāve, kas klaigāja "RĪGA". Iečekoja un palaida visiem pa priekšu, gan pie imigrācijas, gan safety un skrienot paspējām.
CMB - SVO reisā bija vēl viens latviešu pāris, kurš neskrēja, un pēdējā autobusā uz lidmašīnu, kurā bijām mēs, viņus neredzējām.
Lieki teikt, ka iečekoto bagāžu Rīgā sagaidījām tikai nākošajā dienā.
Jā, bet Jums jau reiss vienkārši kavējās, sarakstu, cik saprotu, nebija paspējuši pamainīt. Ja uz izlidošanas brīdi būs spēkā saraksts ar 35 min starp reisiem, tad, visticamāk, nemaz neļaus iečekoties otrajam lidojumam, tāpēc problēma būs jārisina lidostā, ja vien tas nebūs izdarīts iepriekš.
Piezvanīju Aeroflot, pēc pailgām pārrunām noskaidrojās, ka 35 min savienojums tiešām ir par maz, bet darīt viņi neko nevarot, jo biļete esot aģentūras kontrolē. Jāzvanot viņiem, lai pārliek uz citu reisu.
Pirkts no itāļiem. Zvanīt, manuprāt nav jēgas, e-pastu vēl jāpameklē, vai vispār tāds ir atrodams, un tāpat jau maz ticams, ka kāds pagodinās ar atbildi.
Kā ieteiksiet rīkoties? Ja lidotu pats, daudz neceptos, dotos uz lidostu, un tad jau skatītos pēc apstākļiem. Nevar izslēgt iespēju, ka patiešām izdodas paspēt, ja vien vispār atļaus reģistrēties Rīgas reisam. Bet, tā kā lido dēls (ar krievu valodu viņam pašvaki, bet gan jau SVO angliski kāds arī saprot...) tad gribētos, lai būtu kaut kāda skaidrība jau pirms lidojuma.
Nu tad aiziet uz Aeroflot ofisu Rīgā un pateikt kā parasti - ar aģentu nevar sazināties, lai dara ko var... Ja gribēs, izdarīs.
Man gan ir aizdomas, ka Aeroflot Rīgas ofiss ar šādiem jautājumiem nenodarbojas un vispār ar pasažieriem nekomunicē, tas drīzāk kaut kāds piesegs spiegu kantorim. Viņiem gan ir lodziņš Rīgas lidostā, bet arī tur meitene tikai paraustīja plecus, kad pirms gada mēģināju vienu problēmu nokārtot, teica, lai labāk zvanu uz Krieviju vai caur internetu risinu, jo viņa varot tikai jaunas biļetes izdot, ne ar esošajām kaut ko iesākt.
Upd. Izdevās sazvanīt aģentu. Izrādās, ka nevis caur itāļiem pirku, bet Nīderlandes travel2be, kaut gan e-pasts par izmaiņām atnāca no spāņu Travelgenio (ko es noturēju par itāļu).
Jāzvana bija uz Spāniju. Pirmajā reizē ātri savienoja, angliski labi runājoša meitene teica, ka šobrīd uzkārusies Amadeus sistēma, lai zvanot vēlāk. Otrajā reizē arī nebija ilgi, bet meitene angliski boksterēja ar grūtībām, + fonā ļoti traucēja citu operatoru sarunas.
Pēc ilgas un nogurdinošas stomīšanās pārlika (it kā) uz nākamo reisu, kas ir AirBaltic ar Aeroflot codeshare. E-pasts par izmaiņām neatnāca, toties checkmytrip un Aeroflot mājaslapa tagad rāda abus Rīgas reisus, gan veco, gan jauno. Vispār jautri tur ar viņiem. Nez, vai man būtu vēlreiz jāzvana, lai aizvāc nevajadzīgo posmu?
P.S Aeroflot gan ielidojošais, gan izlidojošais reisi bija no D termināla, BT rāda, ka izlido no E. Tas taču neko daudz nesarežģī, cik saprotu, pārvietoties var airside un vajadzība pēc Krievijas vīzas dēļ tā nerodas?
P.S Aeroflot gan ielidojošais, gan izlidojošais reisi bija no D termināla, BT rāda, ka izlido no E. Tas taču neko daudz nesarežģī, cik saprotu, pārvietoties var airside un vajadzība pēc Krievijas vīzas dēļ tā nerodas?
Ja, tieši tā.
Pēc ilgas un nogurdinošas stomīšanās pārlika (it kā) uz nākamo reisu, kas ir AirBaltic ar Aeroflot codeshare. E-pasts par izmaiņām neatnāca, toties checkmytrip un Aeroflot mājaslapa tagad rāda abus Rīgas reisus, gan veco, gan jauno. Vispār jautri tur ar viņiem. Nez, vai man būtu vēlreiz jāzvana, lai aizvāc nevajadzīgo posmu?
Obligāti nav, bet noder
letasaviobiļetes, kad pamanīja, ka ir atcelts pārceltais reiss (resp., jaunais reiss kā paredzēts, iepriekšējais atcelts), man diezgan krietni radīja stresu, kad paziņoja, ka reiss ir atcelts... Varbūt visādi travelgenio ir prātīgāki. Un spēj saprast, kas ir kas
Es īsti nesaprotu Tavu komentāru. Atcēla reisu, letasaviobiletes.lv pārlika uz nākamo, un pēc tam turpināja Tevi bombardēt ar paziņojumiem, ka Tavs reiss ir atcelts?
Ar www.letasaviobiletes.lv man atkal tikai pozitīva pieredze. Savulaik iepirku ar šiem lētas aviobiļetes lidojumam IST- Bahrein - BKK - Bahrein - LHR un šie darīja maksimāli iespējamo, lai saglabātu īsu savienojuma laiku Bahreinā ar GULF AIR, kurš smagi pretojās, jo, lūk, biļete ar īsu konekcijas laiku Bahreinā maksājot dārgāk un savulaik esot pārāk lēti nopārdota, jo ieviesusies kļūda iekš BOOKING CLASS. Visādi BUDGETAIR un GOTOGATE jau sen būtu paziņojuši, ka jālido tā, kā avikompānija pārlikusi vai arī būs 100% naudas atmaksa, ja nepiekrīti izmaiņām. Manuprāt, LETASAVIOBILETES.LV ir viena no sakarīgākajām LV OTĀ-m, kaut arī šie ņem 7-10 EUR piecenojumu par biļetes pārdošanu un reti kad šiem ir zemākā cena.