Kā tas nākas, ka mūsu nacionālais lepnums airBaltic joprojām nav pievienojies nevienai aviosabiedrību aliansei? Neizpildām kaut kādus kritērijus? Esam par mazu? Kas tam ir par iemeslu?
Uzreiz būs ierobežojumi, bet tagad partnieri gan Sky SU,AF,KL, gan One BA, gan Star - LOT, Brussele air...
A kam to vajag. Tagad BT tirgo codeshare reisus ar visu triju alianšu aviokompānijām, ja kādai pievienotos, tad jau laikam tā vairs nevarēs.
Cik es saprotu lielas jēgas no tām aliansēm nav ja nelido tālos maršrutus. Ryanair, EasyJet and Wizzair arī nepiedalās.
Ryanair, EasyJet and Wizzair arī nepiedalās.
Zemcenu pārvadātājus jau tur arī neviens negaida un neaicina. BT no formālā viedokļa skaitās klasiskā aviokompānija ar īstām e-biļetēm, codeshare reisiem, partneru aviokompānijām (zemcenniekiem tādu nav, ja nu vienīgi mātesuzņēmums), savienotajiem reisiem u.t.t. Pēc būtības BT varētu iestāties kādā aliansē, bet laikam tas nav izdevīgi. Croatia Airlines ir daudz mazāks par BT, un ir Star Alliance sastāvā.
A kam to vajag. Tagad BT tirgo codeshare reisus ar visu triju alianšu aviokompānijām, ja kādai pievienotos, tad jau laikam tā vairs nevarēs.
Man liekas, ka ar codeshare nav tik vienkārši, jo tie bieži vien iziet arī ārpus alianses, kurā ir konkrētā aviokompānija.
(Piemēram, LOT (*A) ir codeshare ar Aeroflot (Skyteam), Lufthansai (*A) ar Cathay Pacific (Oneworld) vai Etihad (nav alianse, bet liela aviokompānija pati par sevi), Air France (Skyteam) ar Qantas (Oneworld) vai Singapore Airlines (*A) utt.)
Etihad Labi savienojas ar American (OW). Emirates ar Qantas (OW)
Viņi ļoti cenšas "atrast stratēģisko investoru" (lasīt: pārdoties). Esamība aliansē varētu uzreiz samazināt potenciālo interesentu skaitu no citām aliansēm. Tas tomēr nav ātrs process, lai izstātos, iestātos...
Kaut kā neticas ka potenciālais pircējs varētu būt kāda no lielajām alianšu kompānijām. Lielai daļai no tām ir pašām šaubīgs finansiālais stāvoklis un stiprajiem AirBaltic ir par mazu. Pie tam jāņem jau vēl vērā ka īpašniekiem no ārpus ES nedrīkst piederēt vairāk par 49%.
Pirm kāda laika Etihad laikam gribēja piepirkt AirBaltic, bet laikam tagad Etihadam nav tik labi iet..
Nebūs pārāk pārsteidzoši ja AirBaltic vēl lidos, bet Ethihad aizies pa skuju taku.
Domāju, ka EY pastāvēšana ''pa lielam'' ir atkarīga no naftas cenām.
A kam to vajag. Tagad BT tirgo codeshare reisus ar visu triju alianšu aviokompānijām, ja kādai pievienotos, tad jau laikam tā vairs nevarēs.
Domāju, ka EY pastāvēšana ''pa lielam'' ir atkarīga no naftas cenām.
Gruuti dziivot, ja valstii ir taads monstrs kaa Emirates
Domāju, ka EY pastāvēšana ''pa lielam'' ir atkarīga no naftas cenām.
Gruuti dziivot, ja valstii ir taads monstrs kaa Emirates
Vēl jau ''netālu'' ir arī QR.