WizzAirs ir pārlicis manus lidojumus citos datumos un citu lidostu, viņiem ir kāds online čats kā Ryanair?
Wizz Airs ir pārlicis manus lidojumus citos datumos un citu lidostu, viņiem ir kāds online čats kā Ryanair?
Tā notiek kad atceļ reisu, lai nezūd rezervācija. Parasti ieliek uz Lūtonu. Kāds bija orģinālais reiss un kad?
Propers, bija datumi 18-25.02. uz Marakešu, pārlika 21-28.02. uz Agadiru. No Viļņas.
WizzAir lapā skatoties liekās ka uz Marakešu no Viļņas vairs nelido. Tad piedāvā ko var piedāvāt - Agadiru un citos datumos. Noteikti vari prasīt naudu atpakaļ, ja nevēlies lidot. Man par atceltu reisu uz Barselonu atdeva biļešu cenu + 20% WizzAir kontā turpmākajiem lidojumiem. Par iespējām no WizzAir izspiest ko vairāk tiešām nemācēšu teikt. Varbūt viņiem būtu jānodrošina viesnīca no 25. līdz 28. Marokā??? Es par to cīnītos ja būtu paņemtas neatceļamas viesnīcas. Transports - Agadira - Marakeša un atpakaļ.
Propers, man vēl nekas nav sarezervēts un nav iebildumu lidot uz Agadiru, tik jaunie datumi neder, tad gribētu lidot kādu mēnesi vēlāk. Jāatrod kā ar viņiem sazināties, jo aplikācijā tikai telefona numurs, maksas.
Te pat Galvenajā forumā divus punktus uz leju ir sadaļa par kontaktiem - Aviosabiedrību utt. Tur ir arī WizzAiram. Es skatītos no lidojumu cenām. Ja vēlamais reiss ir dārgāks, tad spiestu uz datumu nomaiņu. Ja vēlamie reisi ir lētāki, tad lūgtu dot atpakaļ naudu ar bonusu ( 20%) uz WizzAir kontu. To viņi atgriež momentāli un tad no WizzAir konta jau iepirktu jaunās biļetes.
Propers, es atradu, kur es varu mājas lapā nomainīt datumus uz sev vēlamajiem bez kontakta ar viņiem. Jaunā biļetes ir daudz dārgākas, pirms tam pirku par 40 eur personai turp atpakaļ, tagad cena 300 eur personai turp atpakaļ...
Vai vajag teikt hop? Tomēr ir 2 veidu datuma (u.c. lietu) maiņas - pēc pasažiera iniciatīvas un tāpēc, ka aviosabiedrība kaut ko mainījusi. Pirmajā gadījumā visas izmaksas sedz pasažieris (ļuboj kapriz ...), otrajā aviosabiedrība un vēl 20% var dabūt.
Man ir aizdomas, ka bez personīgas komunikācijas ir tikai pirmais variants.
Propers, man vēl nekas nav sarezervēts un nav iebildumu lidot uz Agadiru, tik jaunie datumi neder, tad gribētu lidot kādu mēnesi vēlāk. Jāatrod kā ar viņiem sazināties, jo aplikācijā tikai telefona numurs, maksas.
Ja lidojums ar WIZZAIR, tad ieteiktu pazvanīt uz viņu Igaunijas Nr. +372 609 4141, izvēloties angļu valodu, jo tad savienojums ātrāks nekā ar krieviski runājošu operatoru. Maltas operators "atšuva," jo man biļetes bija pirktas pie aģenta nevis WIZZ lapā. Vismaz man igauniete izdarīja visu maksimāli iespējamo. Parasti ļauj mainīt izlidošanu nedēļas ietvaros, ja jaunie laiki neder. Spēkā būs Tava mobilā operatora tarifs ar Igauniju, jo tas nav maksas zvans vai, precīzāk izsakoties, zvans atbilstoši spēkā esošajiem operatora tarifiem. Zvanot uz LV WIZZ zvanu centru, iespējams tikai maksas zvans pa Nr. 902 00 953
Rate per minute | 0.86 EUR |
Es kārtīgi izlasīju Wizz epastu, tur bija tiekts, ka varu izvēlēties datumu 14 dienas pirms un mēnesi pēc vecā datuma, varēja ielogojoties nomainīt datumus, ieliku jaunos, manā profilā nomainījās lidosta un mani datumi, arī epasta apstiprinājums atnāca ar izmaiņām.