SAS mēnesi pirms lidojuma atcēlis rīta reisu un lidojumu ielicis iepriekšējā vakarā. Lidojums RIX-ARN-EWR. ARN-EWR ir paredzētajā laikā. Tā kā viņi ir paziņojuši vairāk kā 14dienas pirms reisa tad kompensācija nepienākas, bet cik saprotu, tad viņiem ir jānodrošina viesnīca jo sanāk nakšņot ARN.
Vai arī viņiem nav jānodrošina viesnīca un jāspiež lai pārliek uz BT rīta reisu?
Pēc manas saprašanas, visu domā pareizi - vai nu viesnīcu, vai BT rīta reisu.
Jā, vari prasīt abus variantus.
diemžēl arī ir gadījies, ka SAS atceļ rīta reisu, mums CPH 3 dienas iepriekš.
Sarunās ar calling center, tika sarunāts, ka nogādāt galamērķī caur ARN ar apmaksātu nakšņošanu un apmaksātām vakariņām un brokastīm. Viesnīca bija tiešām laba 4*.
Uz pārlikšanu uz BT reisu viņi neparakstījās nekādos variantos.
Diemžēl vienīgā opcija bija augstāk minētā, jo pat caur ARN vajadzīgajā rītā nebija iespējams lidot ar viņiem, jo arī ARN rīta reiss tajā sestdienā tika atcelts.
Tā kā tas bija weekenda lidojums, tad CPH caur ARN iepriekšējā vakarā ar vakariņām restorānā pat bija pievienotā vērtība.
SAS kaut kā mēdz atcelt ik pa laikam Rīgas reisus.
Ja jau 3 dienas iepriekš atcēla, tad bez variantiem pienākas kompensācija!
diemžēl arī ir gadījies, ka SAS atceļ rīta reisu, mums CPH 3 dienas iepriekš.
Sarunās ar calling center, tika sarunāts, ka nogādāt galamērķī caur ARN ar apmaksātu nakšņošanu un apmaksātām vakariņām un brokastīm. Viesnīca bija tiešām laba 4*.
Uz pārlikšanu uz BT reisu viņi neparakstījās nekādos variantos.
Diemžēl vienīgā opcija bija augstāk minētā, jo pat caur ARN vajadzīgajā rītā nebija iespējams lidot ar viņiem, jo arī ARN rīta reiss tajā sestdienā tika atcelts.
Tā kā tas bija weekenda lidojums, tad CPH caur ARN iepriekšējā vakarā ar vakariņām restorānā pat bija pievienotā vērtība.
SAS kaut kā mēdz atcelt ik pa laikam Rīgas reisus.
Zvanu centrā pieteici, ka tādā gadījumā lai viņi nodrošina vakariņas un brokastis?