Priekšā četri gari lidojumi (katrs ap 12 stundām). Lūdzu no pieredzes - kādus Jūs paņēmienus izmantojat, lai komfortablāk pavadītu laiku? Spilveni, dzērieni, tabletes, filmas? Un ko labāk nedarīt?
Es dzeru vīnu, tad atlūztu uz puslidojumu, uz atlikušo daļu paskatos kādu filmu.
Garos nakts lidojumos, kad nomoka bezmiegs eju uz salona aizmuguri. Tur var patusēt ar stjuartēm un pie labas komunikācijas tikt pie bezmaksas alus vai vīna.
Galvenais ir lidojuma sākumā nedzert kafiju, tad var ieslīgt tādā pusmiegā, pustransā ar vienu aci blenžot priekšā esošajā ekrāniņā, ar otru - ārā pa logu (ja nav tumsa)! Obligāti ir jāieliek austiņas, filmas skaņu uz minimālo, tikai tik daudz, lai tā nomāktu apkārtējos trokšņus. Neskatīties pulkstenī un lielajā ekrānā, kur parādās cik nolidots, cik vēl jālido - samierināties ar esošo faktu, ka esi iesprostots 12 st. vienā telpā. Bet protams, šādi var arī nepamanīt visādas interesantas lietas - piem. uztrūkstos no kāda skaļāka trokšņa un secinu, ka aiz manis sēdošajai personai ir slikti, galīgi zaļa un slābena, apkārt stāv bars ar cilvēkiem, stjuartes stutē skābekļa masku ...
Ik pa laikam aiziet uz tualeti (vai vajag vai nevajag) vienkārši tāpēc, lai izkustinātu kājas.
Lidojuma beigās iedzert kafiju, lai var možs izkāpt no lidmašīnas!
Ja ir brīva biznesa klases sēdvieta, tad pa kluso jāieņem tā, lai var normālāk izgulēties... protams, var gadīties ka stjuarte pamata liekos gulētājus tad galvenais atvainoties un iet uz savu vietu...
Biznesa klasē jau nu gan pamanīs un izdzīs.
Bet sliktāk izpārdotos lidojumos, ja lido viens, var paņemt vietu pašā astē pa vidu - ir neslikta cerība palikt bez kaimiņiem un attiecīgi izgāzties pa 3-4 vietām.
Biznesa klasē jau nu gan pamanīs un izdzīs.
Bet sliktāk izpārdotos lidojumos, ja lido viens, var paņemt vietu pašā astē pa vidu - ir neslikta cerība palikt bez kaimiņiem un attiecīgi izgāzties pa 3-4 vietām.
Jā, paņēmu malējās vietas (mēs divas), cerot, ka vidējo neviens neiekāros un tā paliks tukša. Ja nē, mainīties jau piekritīs.
Es sezu blakus staigasanas ejam, tad kajas pa to var izstiept
Ja ir brīva biznesa klases sēdvieta, tad pa kluso jāieņem tā, lai var normālāk izgulēties... protams, var gadīties ka stjuarte pamata liekos gulētājus tad galvenais atvainoties un iet uz savu vietu...
Ja ir gadi 16, tad tas ir ok ieteikums, bet, ja cilvēks ir jau onkulis pēc trīsdesmit, tad gan vairs tādi gājieni nepiestāv.
RTW vai tomēr starp tiem lidojumiem ir kādi saprātīgi starplaiki un 2 turp, 2 atpakaļ? Nonstops ne pirmajā klasē varētu būt domāts tikai jauniem un stipriem organismiem
Ja salons pilns par 99.9%, tad izklaides iespēju paliek ļoti maz (mani daži garie lidojumi bijuši vai nu jaunībā, kad gulēt var dajebkur dajebkad vai ir jautra kompānija ar dziesmām un dejām, bet pēdējo gadu lidojumi bijuši stipri patukšos salonos, ka ielīst tukšā vidējā četrrindā ir tikai gribēšanas jautājums).
Es kā cilvēks ar karmu tālajos reisos uz vienmēr pilnām lidmašīnām "izklaidējos" parasti vienkārši neko nedarot - daudz dzeru ūdeni visu laiku un attiecīgi daudz staigāju uz lidmašīnas pagaļgalu (reizēm tur pie stjuartēm ne tikai ūdeni var dabūt, bet arī kādu konfekti), vēroju cilvēkus, uzlieku austiņās klusu mūziku un ceru, ka piesnaudīšu vismaz uz kādu pusstundiņu. Vai sāku skatīties kādu miegainu vecu seriālu un aizsnaužos. Visu daudzo gadu laikā laikam tikai divos lidojumos ir izdevies "izlaisties" pa trīs krēsliem - tos lidojumus protams gandrīz tikai nogulēju visu laiku.
Nakts lidojums + mazliet vīna un filma ir ok. Bet dienā pirmās 3 h no 12h velkas tiikkkk lēni. Man komforta zona beidzas pie 8+h lidojuma.
Nākošreiz ievērtēšu ieņemt biznesa klasi )
Dīvaini, ka laiks autobusā un lidmašīnā uztveras dažādi. Savulaik Rīga-Varšava un otrādi veikts n-tās reizes (ap 13h OW) un gandrīz bez jebkādām izklaidēm (kaut ko palasīt vien), bija normāli, kaut nekā skaista tur nebija, bet 8h lidmašīnā kaut kā ir nogurdinošāk.
Dīvaini, ka laiks autobusā un lidmašīnā uztveras dažādi. Savulaik Rīga-Varšava un otrādi veikts n-tās reizes (ap 13h OW) un gandrīz bez jebkādām izklaidēm (kaut ko palasīt vien), bija normāli, kaut nekā skaista tur nebija, bet 8h lidmašīnā kaut kā ir nogurdinošāk.
esmu arī par šo aizdomājusies tā kā daudz un bieži braucu autobusos. Pieņemu - ka iemesls ir zeme - ir kur acis piesiet, un pavisam viegli ir 14-16h, ja pats brauc pie stūres.
Lidmašīnā - es nevarēju dzert vīnu - mani gaidīja īres auto, tā nu es pētīju cilvēkus un kolorītu - bija tik interesanti, ka pirmās 5-6h pagāja nemanot. Ebreju ģimenes un viņu bērni, krievi un daži latvieši, tad kolorīts - pāris skandālistu, dzērājs, nepaklausīgais, mūžīgais "mīzējs" es atvainojos (sēdēju tur, kur bija pārskatāma WC)...īsāk sakot 11h dzīves. Un man lidmašīna bij stāvgrūdām pilna ar cilvēkiem. Nekāda gulēšana uz 3 beņkiem.
jtt, nu gan Tu salīdzināji! Autobusā taču skats aiz loga mainās + visādi krustojumi ar bremzēšanām+visādi autiņi apdzen(pie tam busi ik pa cik tur stundām apstājas un tad var izlekt ārā paostīt svaigu gaisu),bet lidmašīnā - tikai mākoņu forma un krāsa mainās un vairāk nekā,nu jā,varbūt kāda Lufthansa apdzen )
Dīvaini, ka laiks autobusā un lidmašīnā uztveras dažādi. Savulaik Rīga-Varšava un otrādi veikts n-tās reizes (ap 13h OW) un gandrīz bez jebkādām izklaidēm (kaut ko palasīt vien), bija normāli, kaut nekā skaista tur nebija, bet 8h lidmašīnā kaut kā ir nogurdinošāk.
Vajadzēja pilotam palūgt lai pakrata. Pat zīdaiņi jūtās labāk ratos ja ir kāds kas tos kustina.
Man labi palīdz kādas "miega ripas" + glāze vīna + kāds līdzpaņemtais alko, ja lidojuma ilgums ir vismaz 7-8 stundas un pa nakti. Ja ir divi lidojumi un katrs pa 10- 12 stundām (piemēram, Jaunzēlande caur Ķīnu), tad cenšos iziet no lidostas un "pavāļāties" gultā pa dienu kādā lētā viesnīcā pie lidostas, lai kājas dabū atpūtu. Ja ir brīvas vietas, ķīnieši laiž nakšņot jau no paša rīta, kaut viesnīcas CHECK-IN tik no 12.00.
Ja ir divi lidojumi un katrs pa 10- 12 stundām (piemēram, Jaunzēlande caur Ķīnu), tad cenšos iziet no lidostas un "pavāļāties" gultā pa dienu kādā lētā viesnīcā pie lidostas, lai kājas dabū atpūtu.
Dīvaini, ka laiks autobusā un lidmašīnā uztveras dažādi. Savulaik Rīga-Varšava un otrādi veikts n-tās reizes (ap 13h OW) un gandrīz bez jebkādām izklaidēm (kaut ko palasīt vien), bija normāli, kaut nekā skaista tur nebija, bet 8h lidmašīnā kaut kā ir nogurdinošāk.
Mitrums un spiediens ir pavisam cits Ar jauniem B787 un A350 jau ir vieglāk lidot, bet jebkurā gadījumā nu nav viegli. Bet ja ir 3/4 brīvas vietas tad jau baigi forši
Ja ir divi lidojumi un katrs pa 10- 12 stundām (piemēram, Jaunzēlande caur Ķīnu), tad cenšos iziet no lidostas un "pavāļāties" gultā pa dienu kādā lētā viesnīcā pie lidostas, lai kājas dabū atpūtu.
Nē, uz 5 stundām Ķīnā bezjēdzīgi iet ārā, jo diezgan ilgs PROCESSING, kamēr tiec ārā kā tranzītpasažieris un vismaz 2,5 stundas iepriekš jābūt atpakaļ lidostā. Šanhajā ar starpsavienojuma laiku (6 stundas) vispār atteicās laist ārā, jo TRAFFIC JAMS ARE SUSPECTED. Kas tā par dīvainu biļetes konstrukciju uz Jaunzēlandi, kurai turpceļš caur Ķīnu (jādomā, ar kādu Ķīnas aviokompāniju) un atceļš caur ASV, jādomā ar Air New Zealand vai kādu ASV aviokompāniju?
Ja ir divi lidojumi un katrs pa 10- 12 stundām (piemēram, Jaunzēlande caur Ķīnu), tad cenšos iziet no lidostas un "pavāļāties" gultā pa dienu kādā lētā viesnīcā pie lidostas, lai kājas dabū atpūtu.
Ievēroju, ka Pekinas 3. terminālī ir guļamkapsulas (sleep pods). Maksā ap 50 USD par 4-6 (?) stundām.
Ja nakts lidojums - paēst un gulēt. Noteikti paņemt acīm masku, ausu aizbāžņus. Gulēšanai nevajag brīvas vietas apkārt, galvenais lai ir stabili uzlokāmie galvas balsti sēdeklim, lai galva nekrīt pa labi un kreisi.
Ja dienas lidojums - iedomāties salīdzinājumu, ka esi iesprostots savā ofisā uz attiecīgajām stundām un ir jāstrādā. Tad sev pajautāt - vai man patīk labāk šis jeb nē?
Dzirdēts, ka apkārtējos trokšņus slāpējošās austiņas arī palīdzot (Bose QC35 un tml). Varbūt kāds var padalīties ar savu pieredzi?
Dzirdēts, ka apkārtējos trokšņus slāpējošās austiņas arī palīdzot (Bose QC35 un tml). Varbūt kāds var padalīties ar savu pieredzi?
https://www.celakaja.lv/forumi/austinas-ar-aktivo-troksnu-slapesanu-lido...
Alko - man nē, sāk galva sāpēt, palīdz sava mūzika telefonā - ģimenes Spotify piemēram, austiņas der arī kā ausu aizbāžamie, grāmata - labāk detektīvs no kā nevar atrauties, ceļveži - plānoju ko darīšu uz vietas, jaka ar kapuci, acu maska un kompresijas zeķes. Vingrojumi: https://www.wikihow.com/Do-an-In-Flight-Fitness-Workout
No te vēl neieteiktajiem padomiem - kādas sevišķi ērtas bikses, tas arī palīdz
Ceļojot divatā garajiem lidojumiem mēs parasti iečekojamies lidmašīnas pēdējās rindās kur trīs vietas. Viens pie ejas, otrs pie loga. Bieži vien šis triks nostrādā un pa vidu nevienu neiesēdina. Nu un tad man, augumā zem 1.6 m,divas vietas pietiek, lai gandrīz guļus izlaistos. Nu un ja beigās paliek brīvs 4vietīgais, tad pavisam ideāli.
man tie sēdekļu atloki galvai nekādā jēgā, jo līdz tiem galva nemaz nesniedzas. Tāpēc vienmēr lïdzi piepūšams ceļojumu spilvens.
Un līdzi kādas nočieptas viesnīcu čības, lai var pāraut kājas.