Droši vien te jau kaut kur aprakstīts, bet uz reiz nevarēju atrast.
1) Ja ir biļete lidojumam un sanāk nokavēt turp lidojumu. Atpakaļ biļete tak nenoanulējas?
2) Ja izlemj turp nelidot (brauc savādāk), bet atpakaļ ceļu taisās lidot un biļetes ir neatceļamas. Bija doma iečekoties turpceļam gadījumam, ja nu atceļ lidojumu, vai tas kavējas. Taču daži tūroperātori te apgalvo, ka labāk neiečekoties, jo neaizlidosi turpceļu iečekojies, tad atpakaļ biļete varot noanulēties.
Ar kādu aviosabiedrību lido?
Vismaz TK apstiprinājumā ir skaidri un gaiši rakstīts: " The flights on your ticket must be used in sequence. If you do not board any of the flights on your ticket, the remaining flights will be automatically canceled, including your return flights. "
Jā, visām klasiskajām aviosabiedrībām tā būs, atlikušo biļetes daļu atcels. Ar lētajiem nē, ar AirBaltic lielākā daļā gadījumu nē.
Neredzu, kā reģistrēšanās vai nereģistrēšanās lidojumam to varētu ietekmēt.
Pieredze ar TK: pirms pusotra gada tika atcelts reiss Turcijas iekšienē. Bija RT biļete un brīvdienas, kas garākas nestiepās, plus vēl vienošanās ar draugiem tikties jau galamērķī. Viņu piedāvātais turpceļa variants pēc diennakts mani neapmierināja (reāli vēlāk viņi atcēla arī visus reisus uz manu mērķi arī nākamajā dienā un aiznākamā no rīta), un tāpēc sarunāju, ka pati pērku biļeti turp ar citu kompāniju, bet viņi neanulē manu atpakaļceļa biļeti un pēc atgriešanās atmaksā man turpceļa biļeti pilnā apmērā, pie tam dabūju no viņiem arī viesnīcu nakšņošanai un transportu uz viesnīcu (atpakaļ neapmierināja viņu piedāvātais laiks, tāpēc uz lidostu aizbraucu pati ar taksometru). Sarunāt nebija nemaz tik grūti, pie tam vēlāk Swed visus papildus izdevumus un vienu neizmantoto nakti viesnīcā kompensēja Tomēr joprojām atmiņā ir vīru ķēde ar automātiem rokās, kas apjoza neapmierinātos pasažierus, kuriem bija atcelts reiss.
Zinu pavisam nesenu (septembrī) pieredzi ar Wizzair no RIX uz BRI - nokavēja izlidošanu, tika līdz Itālijai saviem spēkiem, atpakaļceļā nekādu problēmu - arī laikam jau skaidrojams ar one-way cenu struktūru.
Zinu pavisam nesenu (septembrī) pieredzi ar Wizzair no RIX uz BRI - nokavēja izlidošanu, tika līdz Itālijai saviem spēkiem, atpakaļceļā nekādu problēmu - arī laikam jau skaidrojams ar one-way cenu struktūru.
Zemcenu aviokompānijām, cik zinu, var izlaist turplidojumu, atceļa biļete tiek saglabāta tādā gadījumā.
Jā, acīmredzot. Nekad nebiju pievērsis tam uzmanību.
Ar lētajiem nē, ar AirBaltic lielākā daļā gadījumu nē.
Neredzu, kā reģistrēšanās vai nereģistrēšanās lidojumam to varētu ietekmēt.
Lidojums ir ar AirBaltic. Hmmm... tad kuri gadījumi varētu būt, kad arī AirBaltic atceļ, vai tas atkarīgs, ka arī AirBalticam ir ne divvirzienu biļete? Konkrētā gadījumā tūroperātors spītīgi apgalvo, ka ja iečekosies tad atcels, bet citādi, esot sazinājušies ar BT un atpakaļ biļeti neanulēšot.
Upd. Sazvanot BT, un izspēlējot situāciju, ka tas jau ir noticis "iečekojos, bet nokavēju lidmašīnu šodien", BT atbildēja, ka jā viņi atceļ arī atpakaļceļu. Gribētos ticēt, ka tā nav, bet par cik pats nelidoju, bail uzlikt "pārbaudīt praksē" kolēģim.
BT ir īpašs gadījums (gan jau pasaulē ne vienīgie), kur ir gan standarta RT, gan 2xOW lidojumi. Cik atminu, arī te kaut kur ne tik sen par šo bija diskusija.
Ar BT es neriskētu turpceļu neizlidot, jo nekad nevar saprast, kad viņi turp un atpakaļ lidojumu uzskatīs par diviem atsevišķiem lidojumiem, bet kad - par vienu kopīgu.
Var tak piezvanīt un paprasīt par konkrēto lidojumu.
Var, bet šaubos, vai arī saņemtajai atbildei vienmēr var ticēt. Domā, viņi tur paši visi to baigi labi pārzina? (Var jau filozofēt, ka viņiem būtu jāzina, bet, ja runājam par aviokompāniju uzziņu dienestu kompetenci, tad ne jau velti radusies slavenā Flyertalk abreviatūra HUACA jeb Hang Up And Call Again.)
Var tak piezvanīt un paprasīt par konkrēto lidojumu.
Par konkrētu lidojumu jautāja un tur atbilde bija "atpakaļ braucienu neanulēs". Taču tieši par konkrēto lidojumu nejautājām, ka iečekosimies un nelidosim. Savukārt, uz vispārīgu jautājumu atbilde bija ja iečekosities, noanulēsim visu biļeti.
Teiksim tā — vēl ne reizi cilvēki nav ziņojuši, ka Airbaltic biļetēm būtu atcelts atpakaļceļš, ja neizlido turpceļu. Tā ka liecības par mistisko "divvirzienu cenu struktūra" realitātē vēl nav bijušus. Protams, vienmēr ir iespēja būt pirmajam!