Man bija, lūk, šāds “piedzīvojums”. Varbūt kādam šī pieredze noder
Pirkām biļetes uz ASV. Nonācām Opodo, kur kkad sen bija saglabājušies vajadzīgo pasažieru vārdi. Meita figurēja ar pirmslaulību uzvārdu. Izlabojām. Tālāk pirkšanas procesā, izvēloties labāko reisu kombināciju, kaut kādā momentā pagājām pa lapām atpakaļ un nepamanījām, ka Opodo ir visu sācis kā no baltas lapas (bet ar jau aizpildītiem datiem). Nopirkām, izlasījām (3cilv) un neviens neko dīvainu nepamanīja.
2 dienas pirms lidojuma, kārtojot visus papīrus, tika pamanīts uzvārds. Pirmslaulības.
Ķēdē 2 sabiedrības - British & Virgin. Abas sūta pie Opodo. Abām noteikumos teikts, ka tad, ka var iesniegt dok, tad bez maksas var nomainīt. Vajadzēja veco, jauno pasi un laulības apliecību. Baisā tempā iztulkojām un tulku kantorī apliecinājām. Nosūtījām. Opodo mierina, ka viss būs labi, nav uztraukuma. Diena iet uz vakarpusi - nekādu ziņu. Zvanām, runājam.
Beigās atnāk atbilde, ka nomainīt nevar. Zvanām Opodo - šie nezina, kāpēc. Pārslēdz no viena uz otru, bet rezultāta nekāda. Jāpērkot jauna biļete, šo nevarot mainīt. Punkts.
Izlaižot visas n stundas, ko pavadījām sarunās (lai slavēts Skype!!!), sausais atlikums: Virgin nebija iebildumu, ja British arī piekrīt (jo tie pirmie lido). Bet British tehniski nevar nomainīt, jo biļete ir zem Virgin. Šis “tehniski nevar” tiek saprasts kā “nē” kopumā. Beigās British pielika komentāru pie biļetes, ka viņiem nav iebildumu, un Virgin, pamatojoties uz šo comment, nomainīja uzvārdu. Bez maksas. Beigās abi bija gatavi runāt pa tiešo, bez Opodo.
Stāsta morāle:
1) 10x izlasi, 1x saproti, kas rakstīts
2) ir jāzvana & jārunā. Tik bieži atteikumi ir pārpratumu, vienaldzības utt dēļ.
Nu tā viš i... Man arī nesen bija pastulbs gadījums, kad veselām divām nesaistītām biļetēm biju nopircis pats sev biļetes no sērijas: VardsUzvards; Uzvards. Pirmo samainīja aviokompānija par 60 EUR, otro aģents bez maksas, lai gan tas aizņēma kādu nedēļu laika, un sākumā apgalvoja, ka neko tur nevar līdzēt.
Kaut kā dīvaini cilvēka prāts ir konfigurēts - neatkarīgi no pieredzes biļešu pirkšanā un pārlasīšanas reižu skaita, tik un tā iespējams ielaist vismuļķīgākās kļūdas. It īpaši, ja web lapa vēl ''piepalīdz''.
Man reiz gadījās nopirkt sev divas biļetes. Labi ka par 1 eiro/gab. Labošana pērkot citu draudzenei gan man maksāja jau 15. Aizdomas ka tas arī gadījās kādas auto aizpildīšanas režīma dēļ. Lidojumam man piedāvāja reģistrēties kā Vārds, Uzvārds un juniors Vārds Uzvārds.