Sveiki!
Nepieciešams auto maršrutā Malaga-Ronda-Marbella-Malaga.
Kuru autonomas kompāniju ieteiktu bez depozīta vajadzības un ja vēl lielāks plus - ar bezmaksas bērnu krēsliņu! Naivi, bet kāpēc ne?
Mana pieredze rāda, ka ņemot auto ar pilno apdrošināšanu depozīts nekad nav ieturēts. Attiecībā uz autobeņķiem - neesmu manījusi tādu bonusā opciju nevienai kompānijai - cenu atlaides - jā, papildus vadītājs bezmaksas - jā, bezmaksas navigācija - jā, bet beņķus - nē.
Mēs tos - paliktņus, ņēmām līdzi lidmašīnā salonā, Maxima maisā. Divi paliktņi tikpat kā viens autobeņķis. Atdevu iekāpjot stjuartei. Bez vārda runas paņēma. Nu ļoti dārgi tā beņķa īre - es rēķināju, ka lētāk pat nopirkt un tad izmest, ja nav vēlmes apkārtnes ar mantām.
Tikko atgriezos no Itālijas, ņēmu bērnu sēdekli 9-18 kg, īre uz nedēļu maksāja 49€...vēlāk iebrauci lielveikalā Aldi un šādu beņķi varēju nopirkt par 39€.(+ vienā viesnīcā pie reception tādu varēja dabūt bezmaksas) Ietaupīt varēju 10€,bet to nezināju un pat ja zinātu,laikam tāpat vēl īrētu,jo starpība nav tik liela,lai meklētu vēl lielveikalus pie lidostas. Ja iet runa par tiem padibeņiem,tad tur gan jau labāk paņemt līdzi vai ja starpība liela,kādā lielveikalā nopirkt.
Man ir pozitīva pieredze ar Marbesol (vietējā Malagas auto īres kompānija). Īrēju augustā (VW polo) uz piecām dienām ar pilno apdrošināšanu izmaksāja tikai 86eur. Ja ņem bērnu sēdeklīti, tad tas maksā tikai 2,25eur/dienā.
Ne īsti Andalūzija, bet situācija sekojoša. Paņēmām Žironā SIXT diezgan labu mašīnu (Mersedesu A220). Pārbraucot uz citu viesnīcu pusceļā uz maksas highwaya auto vienkārši apstājās. Diezgan pat komiski - samaksājām pie šlakbauma, atveras šlakbaums un mašīna vienkārši neiet. Ok - sazvanījām Sixt, pēc pāris stundām evakuators, atpakaļ uz Barselonu, tuvāko Sixt, iedeva bmw vietā. Atlidojam atpakaļ. It kā viss normāli - atsūta invoisu, parasto. Pēc dienas divām, invoiss noanulēts, ir jauns invoiss pa 100 eur dārgāks, kur ir klāt degviela (sanāk tam mersim), + service fee 25 eur. Tas viss it kā saprotams, bet divi momenti - 1. es nezinu, vai ir korekti prasīt service fee par benzīna ieliešanu, ja mums nebija iespējas tam mersim degvielu ieliet pašiem (jo godavārds, to arī taisījos darīt) ; 2. Reāli pazaudējām veselu dienu no atvaļinājuma dēļ viņu mašīnas plus nervus, jo mazais bija uz pleciem - kamēr visi evakuatori, takši kas aizved 100 km pēc auto, pēc tam auto noformēšana, atpakaļceļs, utt.
Kā jūs rīkotos? Ir kas darāms lietas labā?
Man ir parakstīts apstiprinājums no viņiem, ka otrai mašīnai bāka bija pilna, to atdodot. Un protams, ka es zvanīju četras reizes, pirms vēl bija tā starpība novilkta no kartes, mēģinot saprast viņu viedokli, uz ko viņi vienmēr atbildēja, ka noskaidros un atsūtīs epastu, kāpēc invoiss tika rediģēts un kas tās par extra maksām.
Ko domā ar 'atsūtīja invousu'? Grib, la Tu maksā? Vai no kartes jau kaut ko noņēma?
Sakuma vini atsutija standarta invoisu, kas bija noligta summa un kas bija kopa ar depozitu 300e norezerveta uz kartes. Pec paris dienam si invoisa cena tika nonemta no kartes. Taja diena atnaca epasts ka sis invoiss ir anulets un vel viens epasts ar jauno invoisu kur klat sis degvielas naudas un si ekstra summa papildus norezerveta karte. Tad nu vairakas dienas atpakal si starpiba tika novilkta no kartes. Depozitu 300 eur atgrieza atpakal.
Es teiktu, ka mašīnas salūšana nav Tava vaina, līdz ar to nav pamata no Tevis iekasēt jebkādas papildsummas. Ja viņi naudu neatdod, vērstos bankā ar chargeback prasību.
Man liekas, ka tas ir nekaunīgi par auto salūšanu prasīt samaksu. Aizsūti pretī savu rēķinu dažu simtu EUR vērtībā par pazaudēto laiku, gaidot citu auto . Par taksi arī pats maksāji?
Paskatījos, ka nomas noteikumi SIXT nomai ES gan nav pārāk pretimnākoši šādos gadījumos, ja nav iegādāta Roadside Assitance paka. Tomēr neredzēju arī punktu, kas ļautu pieprasīt samaksu par degvielu un service fee gadījumā, ka auto salūst iznomātāja vainas dēļ. Bet droši vien garā sarakstē iesaistīties un tērēt savu laiku nav lietderīgi, drīzāk jau prasi chargeback.
Paldies! Nu it kā pēc loģikas viņi man paprasīja benzīna naudu (kas bija notērēta tam salūzušajam auto) + service fee par benzīna uzpildi manā vietā. Tas nav gluži par auto salaušanu. No savas puses viņi nodrošināja evakuatoru un taksi.
Ar charge-back autonomām jārēķinās ar iespējamām ilglaicīgām sekām. Kad HERTZ uz maniem iebildumiem par rēķinu un noņemto summu nereaģēja, es uztaisīju charge-back un naudu atguvu. Kopš tā laika esmu HERTZ un saistīto uzņēmumu black-listē. Nepatīkami tikai bija par to uzzināt, vēloties saņemt rezervēto auto FireFly.
Paldies! Nu it kā pēc loģikas viņi man paprasīja benzīna naudu (kas bija notērēta tam salūzušajam auto) + service fee par benzīna uzpildi manā vietā. Tas nav gluži par auto salaušanu. No savas puses viņi nodrošināja evakuatoru un taksi.
Par benzīna naudu it kā nevarētu iebilst, bet ar vienu nosacījumu - ja aprēķins veikts pēc vidējās tirgus cenas, nevis autonomas uzpūstās. Par uzpildīšanas servisu gan naudu ņemt ir nekaunība, jo ne jau Tavas vainas dēļ nevarēji auto uzpildīt.
Ar charge-back autonomām jārēķinās ar iespējamām ilglaicīgām sekām. Kad HERTZ uz maniem iebildumiem par rēķinu un noņemto summu nereaģēja, es uztaisīju charge-back un naudu atguvu. Kopš tā laika esmu HERTZ un saistīto uzņēmumu black-listē. Nepatīkami tikai bija par to uzzināt, vēloties saņemt rezervēto auto FireFly.
Šis izklausās diezgan dīvaini. Esi drošs, ka neko citu sliktu Hertz neesi nodarījis?
Chargeback gadījumā, banka sazinās ar autonomu, un tā, vai nu pierāda savu taisnību (un tad Tu naudu atpakaļ nedabū, un banka vēl var uzrēķināt soda naudu par nepamatotu prasību), vai atzīst savu vainu / kļūdu, un tad Tu dabū savu naudu atpakaļ. Otrs variants faktiski nozīmē to, ka autonoma atzīst nepamatotu naudas ieturēšanu, un, uzmest par to lūpu būtu gaužām muļķīgi.
P.S. Nomaini tiesības, un ar visai lielu varbūtību tiksi ārā no BL. Lielākai drošībai arī pasi /ID karti, telefona numuru, adresi un e-pasta adresi. Bet galvenais identifikācijas dokuments autonomām tomēr ir vadītāja apliecība.
Jā, esmu drošs, tas ir dēļ tā gadījuma. Ir vēl trešais variants (un visdrīzāk šajā gadījumā tā arī bija) - autonoma uz bankas pieprasījumiem nereaģē tāpat kā uz manējiem, tad nu banka atzīst mani par cietušo un atgriež naudu, savukārt autonoma tajā brīdī uzskata sevi par apdalīto un ieliek cilvēku blacklistā.
Neredzu iemeslu konspirācijām ar dokumentiem - galu galā ir arī citi auto iznomātāji kur paņemt auto nomā, ne jau HERTZ vienīgie. Ja HERTZ nevēlas turpmāk saņemt manu naudu, tad atdošu to viņu konkurentiem.
Par benzīna naudu it kā nevarētu iebilst, bet ar vienu nosacījumu - ja aprēķins veikts pēc vidējās tirgus cenas, nevis autonomas uzpūstās.
Tieši tā, tas, ka viņi iedevuši lūztošu mašīnu, nenozīmē, ka tādēļ var nopelnīt, uzspiežot pārspīlētu benzīna cenu.
Un ļoti pamatoti būtu atprasīt atpakaļ vienas dienas īres maksu.
Paris nedēļas atpakaļ esam izmantojuši Wiber car rental, 190 eur par 10 dienām, jauna Opel Mokka ar automātu ar visu apdrošināšanu. Beņķus gan ņemam līdz jo tur maksāja 79 eur. Ja nevarētu ņemt līdz, iebrauktu tuvākajā lielveikalā un nopirktu lētākos.
Man ir pozitīva pieredze ar Marbesol (vietējā Malagas auto īres kompānija). Īrēju augustā (VW polo) uz piecām dienām ar pilno apdrošināšanu izmaksāja tikai 86eur. Ja ņem bērnu sēdeklīti, tad tas maksā tikai 2,25eur/dienā.
Man ar šiem pozitīva pieredze februārī Bija ļoti viegli un ērti. Pilnā apdrošināšana gan vēlama, citādi būs daudz sarežģījumi, jo mašīnas lai arī jaunas, tomēr vienās švīkās un ej pēc tam skaidrojies, kura jau bija un kura ir paša radīta...
Paziņam labi Spānijā uzmeta, sīkāk kurš kantoris,tad man jāpārjautā. Bet nu norezervēja caur meklētāju ar iekļautu apdrošināšanu, uz vietas protams pa visām varītēm mēģina iebarot apdrošināšanu, saka ka nevajag un jau ir, tad mēģina iedot citu auto par kuru protams jāpiemaksā, arī saka nē lai dod to kas norezervēts. Atbraucot atpakaļ un nododot auto, pieņēmējs paņem atslēgas un pa taisno iet pie šofera durvīm un slēdz ar atslēgu...un rāda lūdzu nestrādā,esi salauzis, tas nekas ka visu laiku ar pulti slēdz vaļā/ciet un tas protams strādā. Uzreiz no zila gaisa pasaka 250€, protams paziņa pamēģina un tiešām nevar atslēgt/aizslēgt ar atslēgu. Apdrošinātāji protams pēc tam tos 250€ atmaksāja,bet nu šādi gan jau arī iznomātāji mēģina tikt pie naudas.
Jūnijā ņēmu no Wiber, tiesa - ar pilno apdrošināšanu. Viss bija kārtībā. Par bērnu beņķiem gan neko nemācēšu teikt.
Paldies visiem!
Bērnu benķis - paliktnis nederēs, jo bērnam 2 gadi.
tagad (pēdējās nedēļas) kau kas ir noticis šjā jomā - mašinas noma Spānijā. ja agrāk (nu piem pirms 2-3 gadi) auto bez pilnas apdrošināšanas maksāja 0.5 lidz 3 eur dienā kad ar apdrošināšanu apmēram 13-15 eur dienā tad tagad ar pilno apdrošināsanu ir sakot no 30 un lidz pat 45 eur dienā(tai paša wiber) bez apdrošināšanas apmēram 10 eur dienā.