PRIMERA AIR pārtrauc darbību:
https://primeraair.com/about-us/corporate-news/ceases-operations/
With a great regret we must inform you that Primera Air will cease all operations on the midnight of October 1st, 2018 and enter administration process, after 14 years of operations.
(Pārliku atseviškā tēmā — Juris)
Tie tak mūsējie, ko nu! Cik zināms, lidojumi no Rīgas uz Malagu arī šiem bija.
Maitas! Šorīt vēl paspēju nopirkt biļetes. Atliek chargeback?
Noteikti vajag zvanīt uz banku, varbūt transakcija vēl nav aizgājusi.
No Rīgas jau tikai uz Malagu lidoja, vai ne?
Jā, no Rīgas viņiem citu galamērķu nebija.
Nav liela bēda tad izņemot protams tiem kuri biļetes nopirkuši jeb vēl švakāk pēc pāris dienām bija paredzēts mājās lidot. Diez vai apdrošināšanu bankrotus sedz?
Latviešiem varbūt nē, bet tiem, kuri iesprūduši dažādās vietās apkārt pasaulei (tostarp ASV utt.), nav tā patīkamākā situācija.
Daudzi latviešu aviācijas darbinieki arī šodien zaudējuši darbu, jo ofiss Primerai bija tieši Rīgā. Nepatīkami protams arī tas un viņu ģimenēm.
Jā protams, tiem kas tur strādāja pavisam švaki... BT gan iet labi, iespējams daļa varēs uz turieni pārcelties.
Interesanti, ka angļu wikipēdija jau ir apdeitota, kamēr latviešu kā parasti čammājas...
Ko ta neskrien apdeitēt? Wikipedia taču pašu spēkiem atjaunojama.
Man slinkums. Tikai man šķiet ironiski, ka nieka pareizrakstības kļūdu, kuru es izlaboju no nepareizas uz pareizu, vietējie lv admini var atlabot atpakaļ uz nepareizu 5 minūšu laikā, kamēr šādu informāciju aktualizēt ātrumā, kas būtu konkurētspējīgs ar citām wikipēdijām, nevar. (Pie tam runa taču ir par aviokompāniju, kas saistīta ar Latviju, nevis notikumiem kaut kur Čumbavambā.)
nu par labojumu jau šiem droši vien izlec kāds brīdinājums uzraiz, bet par nelabotu rakstu jau neizlec nekas
Māsai draudzene, kas tur strādāja, teica, ka darbiniekus šodien informējuši stundu pirms darbalaika beigām, ka visi atlaisti un rīt uz darbu var nenākt.
Noteikti vajag zvanīt uz banku, varbūt transakcija vēl nav aizgājusi.
Cik zinu, ja pirkums izdarīts, tad tālāko naudas kustību banka nevar apturēt, atliek vien chargeback.
Slikta zīme Islandei! Cerams, ka nākamais nebūs WOW, tam arī finansu krīze ne pa jokam. Uk krona slīd uz leju... Bet visai pārējai pasaulei Islande atkal būs affordable destination
Neatceros kurš no zemcenu aviosabiedrību vadītājiem (Rayanair?) pirms kāda laika teica ka lēto cenu modelis uz tālajiem lidojumiem nestrādā un visi kas mēģinās nogrims pie pirmās krīzes. Varbūt vecis zināja ko runā, Primera Air pat krīzi nevajadzēja...
Ļoti drosmīgs secinājums (ka zināja ko runā), jo nekas no paredzētā nav piepildījies.
Ļoti drosmīgs secinājums (ka zināja ko runā), jo nekas no paredzētā nav piepildījies.
Nav jau tik drosmīgs, tas nebija tik sen un nākamā krīze vēl nav pienākusi.
Man šķiet tiešām bija Rayanair šefa atbilde uz jautājumu kamdēļ šie nelido uz ASV. Ne jau ka jaunas lidmašīnas nevarētu atļauties...
Jā protams, tiem kas tur strādāja pavisam švaki... BT gan iet labi, iespējams daļa varēs uz turieni pārcelties.
Manuprāt, tieši liela daļa ir tādi, kas no BT aizgāja uz Primara savulaik. BT palielam jau tikai samazina apjomus, līdz ar to bez darba palikušajiem diezgan čābīgi.
Nezinu kā tur no iekšas izskatās, bet oficiāli pieejamā statistika rāda ka BT pēdējo divu gadu laikā vairāk pasažieru nekā jebkad agrāk (+30%) un darbinieku skaits audzis par 50%.
Runā, ka banka neesot devusi 40 M aizdevumu...tāpēc ar beidza darbību.
Neatceros kurš no zemcenu aviosabiedrību vadītājiem (Rayanair?) pirms kāda laika teica ka lēto cenu modelis uz tālajiem lidojumiem nestrādā un visi kas mēģinās nogrims pie pirmās krīzes. Varbūt vecis zināja ko runā, Primera Air pat krīzi nevajadzēja...
Nu bet NORWEGIAN jau labu laiku lido arī tālos virzienus kā austrumu, tā rietumu virzienā un negrimst pat pie samērā liekas konkurences lidojumos uz ASV dažādos virzienos.
Te ir sīkāk par Primera Air bankrotu, viens no cēloņiem tiešām ir bijis tas, ka nav varējuši vienoties ra banku par aizdevumu:
https://travelfree.info/primera-air-to-declare-bankruptcy-on-tuesday-end...
Nu bet NORWEGIAN jau labu laiku lido arī tālos virzienus kā austrumu, tā rietumu virzienā un negrimst pat pie samērā liekas konkurences lidojumos uz ASV dažādos virzienos.
Norwegian finansiālais stāvoklis ir ārkārtīgi slikts.
Te ir sīkāk par Primera Air bankrotu, viens no cēloņiem tiešām ir bijis tas, ka nav varējuši vienoties ra banku par aizdevumu:
https://travelfree.info/primera-air-to-declare-bankruptcy-on-tuesday-end...
te oriģinālais avots.
Nuu, vispār arī Norwegian ir pazīmes par diezgan lielām problēmām tieši long haul lidojumu virzienā. Uz ūdens viņus tur ļoti sekmīgais Eiropas short haul tirgus. Akciju cena uzreiz nokrita lejā pēc šādām baumām, ko nedaudz vēlāk pacēla baumas par to, ka IAG varētu iegādāties Norwegian.
https://www.ft.com/content/c2e417b0-1249-11e8-8cb6-b9ccc4c4dbbb
Tā kā low cost long haul ceļošanas bažām varētu būt savi iemesli.
Par garajiem lidojumiem, arī Air Asia iesaistījās un ātri vien tos aizvēra.
Lasot statistiku par BT, gan jau Primera darbinieki atradīs darbu tur - darbaspēka trūkums mūsu valstī tomēr paliek aizvien redzamāks. Protams, stress cilvēkiem garantēts un, cerams, pēdējās algas izmaksās viņiem laicīgi.
Domāju, ja ir sākts administrācijas process, tad par nekādu algas izmaksāšanu var nebūt runas?
Sākumā norēķināsies ar kreditoriem, tad darbiniekiem un visbeidzot pasažieriem, ja kaut kas ir palicis pāri?
Mēneša beigas... atkarīgs, kad darbiniekiem maksā algu. Pabeidza tomēr ar 1.datumu, līdz ar to varbūt kaut ko izmaksāja (atkarīgs no algu datuma). Man ļoti nepatīk ka tāpat kā Prieks tūres gadījumā, biļetes vēl bija nopērkamas iepriekšējā dienā.