Julija Alitalia reisa NAP-FCO kavesanas del nacas lidot uz RIX nakosaja diena. Bija BTA apdrosinasana. Aizsutiju viniek kaudzi ar papiriem, bet neka. Neesot apstiprinajuma par reisa kavesanos. Alitalia neko rakstiski neiedeva, un uz e-pastiem neatbild. Aviokompanija neatbild, apdrosinasana nemaksa, visiem labi!
Vai nav kada ideja ka es varetu BTA pieradit ka tiku parcelts uz lidojumu nakosaja diena? Meginaju dabut apstiprinajumu no viesnicas kur paliku uz Alitalia rekina, bet vini ari neatbild.
Vai tad nav plānotā lidojuma un jaunā lidojuma boardingpass?
flightstats.com vienmēr var dabūt pēdējo 3dienu statistiku par reisiem. tas nokavēts. Tagad atliek paprasīt kādam kuram piekļuve vēsturiskajiem lidojuma datiem ir un tad tādu izdruku nosūtīt, bet zinot BTA. Viņiem nekas varētu nederēt.
Jāspiež uz Alitalia, pirmo reizi tādus brīnumus dzirdu, ka nevar apstiprināt tik vienkāršu lietu, turklāt priekš trešās puses, ne jau viņiem naudu prasi, cik saprotu. Var mēģināt zvanīt, ja uz e-pastiem neatbild, labāk uz kādas angliski runājošas valsts pārstāvniecību.
Par Alitalia tiko redzēju FB, ka viena bija caur trešo pušu piedzinēju iesniegusi par kavējumu - un viņai atbildēja, ka Alitalia iesākts bankrota process un neko nedabūs (man gan likās, ka tas tāds jau ir nez cik gadus). Iespējams, tāpēc nereaģē.
Es droši vien vispirms censtos sadabūt rokā kādu, kam ir pieeja tai sistēmai, lai iedot printscreen. Un ja ar to nav gana, apdrošinātāju ombudam rakstītu.
Kas tieši ietilpa BTA apdrošināšanā, uz kādu apmaksu tēmē?
Boarding pases aizsutiju, ar to viniem nepietiek, vajagot apstiprinajumu no aviokompanijas. Ta ka bilete bija kopa ar AirBaltic, meginasu caur viniem.
Rakstiju uz vinu kantori Anglija. Ta ari patecu ka pret viniem pretenziju nav, bet pagaidam neatbild.
Gribu dabut apmaksu par pirmas nepieciesamibas precem sezot Roma bez bagazas 24 stundas.
Paskatījos flighradar. Protams, nezinu, kurš no četriem reisiem un kurā jūlijā, bet dažiem rādās kaut kādos jūlija datumos "Uknown" statuss. Droši vien tas neko daudz nepalidzētu. Vari atsūtīt man privātu ziņu ar detaļām, varu konkrēti.paskatīties, jo esmu maksas lietotājs.
Lidosta neizsniedz tadus datus?
01 Jul kavejas reiss AZ 1270 NAP-FCO, nepaspejam uz BT 634 FCO-RIX, Alitalia parcela uz 02 Jul BT 634.
Vienkarsa izdruka laikam nepalidzes, iekapsanas talonus jau viniem aizsutiju, bet vajagot apstiprinajumu no Alitalia par rebooking.
Paldies par palidzibu!
Gribu dabut apmaksu par pirmas nepieciesamibas precem sezot Roma bez bagazas 24 stundas.
Vai tad somas paspēja vienas pašas aizlidot ar paredzēto reisu? Ja nē, tad neredzu apdrošināšanas gadījumu - bagāžu jau neviens nebija ne arestējis, ne pazaudējis - varēji prasīt, lai izsniedz.
oi, BTA...man ir bijusi tikai OCTA (pašam pofig), bet diviem paziņām, diemžēl, negatīva pieredze ar KASKO - nemaksāja un viss. Tiesa? laik/darbietilpīga lieta, neviens no šiem tā arī neuzsāka
Tagad BTA ir kopā ar Compensa VIENNA INSURANCE GROUP un vajadzētu būt labāk, bet tāpat neriskētu. Pāris gadus atpakaļ pat OCTA neņēmu, lai citiem nesarežģītu dzīvi.
Laipni lūgts vienā laivā. Man 1.jūl kavējās SUF-FCO attiecīgi nokavējām BT634 (būtībā par 5-10min, jo izejot no termināļa (kolēģi aizgāja sākt risināt regookingu) tieši redzēju paceļamies zaļo asti), nakti palikām tajā dīvainajā viesnīcā Romas nekurienē un ar busu ~ 6os no rīta devāmies atpakaļ uz FCO, lai 02.07. dotos vakarā mājās. Gadījumā nebiji no tiem, kas kopā ar BT nokavējušajiem igauņiem pāris h lidostas pagrabā gaidīja šatlu uz viesnīcu? :>
AZ uz 400EUR claimu atbildēja ka no bueno, no rīta FCO nestrādāja radars, kā rezultātā aizkavējās viss pārējais. Turklāt, epastā minēja, ka ja man kkas nepatīk, es varu izmantot britu ADR - kas, loģiski, šajā maršrutā nav saistošs.
Tālākas atbiles nebija, attiecīgi keiss iesniegts LV un IT PTAC + tajā Eiropas patērētāju kantorī. Laikam jādod par sevi viņiem ziņa, citādāk pavisam aizmirsīs.
Alitalia kundzīte pie rebookinga galda dalīja kaut kādus dokumentus. Ar tiem BTA nepietiek?
Te būtiskākais AZ atbildes epastā:
Our records indicate that flight AZ1178 was delayed due late arrival of incoming aircraft delayed due to ATC (ATFM due to Atc Staff/Equipment En-Route, reduced capacity caused by industrial action or staff shortage, equipment failure, military exercise or extraordinary demand due to capacity reduction in neighboring area).
We fully understand how difficult these situations and can be for our customers and, like you we certainly wish that flight delays do not happen, but no carrier can ever guarantee that all travel will go smoothly. It is Alitalia’s priority and intention to ensure punctuality, however rare occasions do arise when a flight is delayed for a variety of reasons that may be out of the carrier’s control.
Please note that no compensation is due on this occasion as outlined in Regulation EC 261/2004 which stipulates (under Article 5.3 and Recital 14) that the liability of the Airline is exonerated when the cancellation of a flight is due to "extraordinary circumstances” which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken.
However we are happy to know that in this circumstance, our ground staff did provided to you with the first availability alternate travel on flight BT634 of July 2nd 2018 to ensure you would arrive to your final destination as soon as possible.
oi, BTA...man ir bijusi tikai OCTA (pašam pofig), bet diviem paziņām, diemžēl, negatīva pieredze ar KASKO - nemaksāja un viss. Tiesa? laik/darbietilpīga lieta, neviens no šiem tā arī neuzsāka
off topic - biju gan cietusī puse, BTA apmaksāja visu un uzreiz. Auto serviss teica, ka ar BTA problēmu neesot - nekaulējoties un maksājot, ko nevarot teikt par Baltu.
Paldies par info. Mums palaimejas, uzreiz tikam uz busu, nakosaja diena atlava palikt lidz 3jiem viesnica. Lidosta iedeva visadas izdrukas, bet izradijas originalas biletes, nekas par reisa mainu. Uz e-pastiem man Alitalia nav atbildejusi. Varbut nokopesu tevis atsutito tekstu (ha-ha). Ar BTA nu jau gandriz principa lieta, esmu jau pargajis uz ASV apdrosinasanu Allianz (uz gadu), tur ka veca krievu anekdote "dibens nav jarada lai nopirktu tualetes papiru". + izradijas ka viens koferis bija atlidojis uz Rigu ar reisu 01 Jul. FCO teica ka jagaida min 3 stundas lai iznemtu bagazu.
Ghm, mums viesnīcā pateica, ka busi būšot 6os no rīta un pēc tam viņi vairs neko nevarot garantēt. Nācās braukt, just in case. Un lidostā vēl bija cirks, ka nevarēja tikt pie biļetēm, vecās references nestrādāja. Itāļi tikai plātīja rokas, kamēr BT telefonsupports visu operatīvi atrisināja un varējām tikt cauri drošības kontrolei.
kofera stāsts vispār episks. Tas pamanās aizceļot, bet pasažieri ne..
Vareja jau sedet lidosta 3+ stundas un gaidit, bet pie baseina viesnica labak. Viens koferis bija aizsutits uz Rigu bez mums..