(Pārlieku atsevišķā tēmā — Juris)
Lidojot RIX-MIA-RIX , turpceļā pārsēšanās Amsterdamā un tam laiks ir tikai 55min. Pie normāla tranzīta koridora un tā paša termināla varētu arī paspēt, bet neesmu bijis AMS.... cik tas ir cerīgi šajā lidostā?? Zinu ka saistītais lidojums un KLM tā kā tā nogādās līdz galam kādā citā variantā, bet tā tomēr ir papildu stresošana
Man vienreiz bija savienotais reiss uz UK, neatceros, cik bija connection time, bet vēl joprojām atceros stresu, lai paspētu uz reisu. Bija nežēlīgas rindas uz pasu kontroli un kustējās lēni. Bija speciāla rinda tiem, kuriem reiss bija drīzumā, tante speciāli bļaustījās un sauca uz to rindu. Beigās viss veiksmīgi, bet dabūju skriet.
neesmu bijis AMS.... cik tas ir cerīgi šajā lidostā?? Zinu ka saistītais lidojums un KLM tā kā tā nogādās līdz galam kādā citā variantā, bet tā tomēr ir papildu stresošana
AMS ir salīdzinoši ērta, kaut paliela lidosta (un pārbāzta veikaliem). Var paspēt. Papildu stresošana ir paša brīva izvēle, kā uztvert dzīvi.
(zahuj, vai vari lūdzu paskatīties Expertflyer, kāds ir MCT AMS BT-KL?)
No šīs akcijas, lidojot RIX-MIA-RIX , turpceļā pārsēšanās Amsterdamā un tam laiks ir tikai 55min. Pie normāla tranzīta koridora un tā paša termināla varētu arī paspēt, bet neesmu bijis AMS.... cik tas ir cerīgi šajā lidostā?? Zinu ka saistītais lidojums un KLM tā kā tā nogādās līdz galam kādā citā variantā, bet tā tomēr ir papildu stresošana
Februārī, kad lidojām uz Kubu caur AMS, bija liela rinda pie robežkontroles, bet tur bija aģenti, kas klaigāja un vilka no rindas ārā pasažierus, kuriem jau notika iekāpšana, tā kā paspēt var, pie nosacījuma, ja no Rīgas izlido laikā.
AMS gan ir pārāk ticama bagāžas aizķeršanās ar tik īsu pārsēšanās laiku.
AMS vienmēr kaut kas notiek. Vismaz man. Vai nu bagāža vai pats.. Uz US tas varētu būt paīss laiks, lai paspētu. Un bagāža tiešām visdrīzāk nepaspēs. Vismaz Rīgas lidostas darbinieki teica, ka "bagāža caur AMS? Aaa, nu tas ir normāli, ka aizķeras..".
Man DEN-ARN pārsēžoties FRA bija 1:05 (65) minūtes.
Paspēja pārkraut - lai gan uz ARN lidmašīna tika nedaudz aizkavēta un kapteinis kaut ko teica, ka bagāža jāpagaida Tā arī bija visi sēdējām jau iekšā, kad vēl vienus ratiņus atveda. Bet tā tomēr ir Vācija.
FRA jau nu nemaz nav tik slavena kā AMS un CDG
FRA 1:05 ir vairāk kā pietiekami..
Par FRA - bija lidojums ar vilcienu no Ķelnes. Ķelnes stacijā nodevām bagāžu, bet ICE vilciens īsi pirms FRA bija sadomājis uz 20 min apstāties. Paši ar mokām paspējām kopā ar vēl dažiem skrējējiem, bet bagāžu, kas bija izceļojusies pa pusEiropu atveda uz mājām pēc 12 stundām.
Tātad AMS nav tranzīta koridora air side pusē ? Vajadzēs iziet laukā un velreiz iet drošības kontroli ? Turp lidoju tikai ar rokas bagāžu tā ka tas kreņķis atkrīt.
Kā ta ta nav, ir, protams! Ielidojot no Šengenas (t.i. RIX) nekādas drošības kontroles nav. Pasu kontrole, protams ir, ja tālk lido nešengenā.
Tātad AMS nav tranzīta koridora air side pusē ? Vajadzēs iziet laukā un velreiz iet drošības kontroli ? Turp lidoju tikai ar rokas bagāžu tā ka tas kreņķis atkrīt.
Protams, ka ir. Tā taču normāla lidosta, tikai liela. Ja nu kas gadās, tad holandieši ir atsaucīgi un cenšas palīdzēt visiem, ja kāda ķibele.
AMS ir ok - izdevies pārsēsties arī pa 40 un mazāk min., bet man kaut kā gadās, ka BT rīta reisi pēdējā gada laikā vairākas reizes nav varējuši no RIX izlidot laicīgi - pēdējoreiz (03.09.) pasažieri pilotam lūdza pateikt, ka nav bijis krāvēju, kas iekrauj bagāžu, un tāpēc jāgaida.
Caur AMS lidoju pirms nepilna gada ar agro rīta reisu un, ja nekļūdos, lai pārsēstos AMS bija nepilna stunda, pie tam otrs lidojums bija ar KLM uz Zviedrijas iekšieni, kur lido tikai 1 starptautiskais reiss dienā. No rīta BT laicīgi izlidot nespēja, izejas geitu nākamajam lidojumam principiāli neteica (tas neesot viņu pakalpojums, lidoju biznesa klasē) un tā vietā, lai ātri izlaistu pasažierus, stjuartes vēl sāka vienu otru mācīt saistībā ar durvju atvēršanu. Ārā no lidmašīnas tiku 15 min. jeb vēl mazāk pirms mana nākamā reisa izlidošanas, brīdī, kad uz monitora jau bija rakstīts, ka mans nākamais reiss tiek slēgts - pieskrēju pie tuvākā geita, kur bija kāds darbinieks, un palūdzu, lai uzzvana uz manu geitu un palūdz pagaidīt līdz aizskriešu - tas arī tika izdarīts. Paveicās, ka mani pagaidīja un paspēju Tā, ka no pieredzes es teiktu, ka AMS connection time ir ok, bet uz BT es gan nepaļautos.
Ja jau nevar paļauties uz "pasaulē punkuālāko aviosabiedrību", tad uz ko gan?
Var būt drusku pēc ironijas izklausās, bet patiesībā BT punktualitāte ir OK.
Var jau teikt, ka punktualitāte ir ok, bet to krāvēju dēļ gandrīz nepaspēju 2 stundu savienojumā Oslo lidojumam uz Reikjaviku... varbūt man vienkārši neveicas, jo darba braucienos jālido ar agrajiem reisiem, lai galā nonāktu līdz pusdienlaikam
Vispār jau agrie reisi ir tie punktuālākie, tas gan tā ir visām avikompānijām. Rīgā gan vēl ir cita problēma - reizēm rīta reisi drusku pagaida pasažierus no Tbilisi, Maskavas, arī Tallinas un Viļņas. Bet 10-15 min. max.
No šīs akcijas, lidojot RIX-MIA-RIX , turpceļā pārsēšanās Amsterdamā un tam laiks ir tikai 55min. Pie normāla tranzīta koridora un tā paša termināla varētu arī paspēt, bet neesmu bijis AMS.... cik tas ir cerīgi šajā lidostā?? Zinu ka saistītais lidojums un KLM tā kā tā nogādās līdz galam kādā citā variantā, bet tā tomēr ir papildu stresošana
paspēt var vienkārši, man savienitais ari bija 55min, no sakuma nervozeju uzrakstiju KLM’am prasiju vai var paspet, kaut pie sevis domaju ka tad jau vini tadu savienoto netaisitu, vini atbildeja ka viss busot ok un ta ari bija, galvenais nekur lieki apkart nevazaties.
Atskaitos. Dēls paspēja lai arī BT kavēja izlidošanu - izlidoja nevis 7:35 bet 8:03 . Esot bijusi traka skriešana. Kad būs galā MIA , tad jau pastāstīs ko vairāk
Nu lūk, arī rīta reisi mēdz kavēties. Bet beidzās viss bez ceļojuma sākuma nojaukšanas, tas labi!
Arī man iepriekšējā reizē rīta reiss uz Amsterdamu izlidoja ar tādu pat kavēšanos. Nākamnedēļ būs iespēja vēlreiz pārbaudīt vai kavēšanās ir regulāra
Visticamāk tranzīta pasažieri tiek gaidīti (no visas ielidojošās austrumeiropas - Maskavas/Tbilisi utt.). Ja A220 virsū, tad parasti to laiku sanāk nedaudz gaisā atgūt un ielidot tikai ar minimālu kavēšanos. Prieks, ka paspēja!