(Izceļu atsevišķā tēmā — Juris)
Kas ir dārgākā aviobiļete vienam cilvēkam ko esat pirkuši par savu naudu? Man laikam Portlenda-Rīga turp atpakaļ ar SAS pa 1,200$ kaut kur ap 2002-2004. gadu.
Kas ir dārgākā aviobiļete vienam cilvēkam ko esat pirkuši par savu naudu? Man laikam Portlenda-Rīga turp atpakaļ ar SAS pa 1,200$ kaut kur ap 2002-2004. gadu.
Labs jautājums. Darba vajadzībām laikam dārgākā bija uz Asmaru, bet sev baigi skops esmu pirkt biļetes. Pagaidām dārgākā 470 GBP par ceļojumu apkārt pasaulei nākamgad ar 1 nedēļu Jaunzēlandē un 1 nedēļu Kuka salās. Dārgākās laikam sanāk, kad pēdējā brīdī kaut kur privātās darīšanās jābrauc, bet ceru, ka tādas krīzes situācijas nekad nebūs.
Ap 2005. gadu, kad KLM lidoja uz Rīgu, ap 600 Ls no Rīgas uz Nīderlandes Antiļām vai Arubu caur AMS likās labs darījums. Biju ar visu ģimeni aizlidojis. Paspēju arī ASV pabūt ar KLM + Northwest (toreiz vēl tāds bija), bet tur biļetes, šķiet, bija nedaudz lētākas.
Šobrīd par tādu cenu ja nu vienīgi garā ceļojumā apkārt pasaulei dotos.
KLM + Northwest Rīga-Mineapole-Rīga 2005.gadā, 474 Ls. Tas bija Ziemassvētku laikā, man konkrētas dienas vajadzēja, pirku dažus mēnešus iepriekš. Vēl tagad liekas, ka pie identiskiem nosacījumiem ievērojami lētāk neko nedabūtu. Toreiz baigi paveicās ar akciju, kur tiesi man vajadzīgajās dienās bija biļetes, nekur neko lētāku par 800-1000 Ls nevarēju atrast.
Pagājušā gadsimta beigas, RIX-VIE-DUS-VIE-RIX, ap $1000, pirkts ne gluži pēdējā brīdī, bet arī ne pusgadu iepriekš, gan ne privāts, bet darba brauciens (kāda daļa SIA gan bija arī manā īpašumā). Tam laikam ne tik fantastiska cena, tikai 1997.gadā BT cenu uz LHR nolaida no Ls500+ uz Ls200 (RT). Pēc lēto lidoņu ierašanās RIX 100€ slieksni (RT) esmu pārkāpis tikai starpkontinentālajos lidojumos.
Pagājušais gadsimts RIX - CDG - RIX 400 usd. Darba komandējums. Pirkts caur kaut kādu tūrisma aģentūru.
Pagājušais gadsimts RIX - CDG - RIX 400 usd. Darba komandējums. Pirkts caur kaut kādu tūrisma aģentūru.
Šitais jau lētucis. Ap gadsimtu miju labākā cena uz kādu Eiropas pilsētu bija 200+ Ls, kas arī ir ap 400$, tik zemu bieži dempingoja CSA, ar citiem parasti dārgāk.
Kā jau minēju mans dārgaikais lidojums arī nu jau sen un tolaik tā bija standarta cena uz/no ASV rietumkrasta. Tagad turpat lidotu min 20-30% lētāk... Viena no retajām lietām kas palikusi daudz lētāka pat neieskaitot inflāciju.
Par ne savu naudu gan ir arī vairāk bijis - ap 3,000 eiro turp atpakaļ uz Indiju pirms diviem gadiem (flexi, biznesa klase)...
Man dārgākās bija 2008.gadā Bundaberg - Lady Elliot island (apmēram 80 km lidojums). Trīs biļetes, katra ~750 AUD. Toties pats sēdēju blakus pilotam, pie saviem kloķiem. Raustīt un grozīt gan neļāva
Man dārgākā ir Austrālija — Frankfurte-Seula (stopover) + Seula-Brisbena-Kērnsa (galamērķis, open-jaw) + Sidneja-Abu Dabi-Roma-Frankfurte (Korean Air, Virgin Atlantic, Alitalia) 2013. gadā par ~450 EUR + jūdzes, biznesa klase.
Otrajā vietā arī Austrālija — Dublina-Dubaija-Adelaida (galamērķis, open-jaw) + Pērta-Dubaija (stopover) Dubaija-Dublina (viss ar Emirates) 2014. gadā par ~350 EUR, ekonomiskā klase.
Trešajā vietā Jaunzēlande — Parīze-Sanfrancisko-Oklenda-Kraistčērča (galamērķis, open-jaw) + Velingtona-Sidneja-Sanfrancisko-Parīze (United, Air New Zealand), 2018. gads, ~270 EUR, ekonomiskā klase.
Viss pārējais bijis lētāk.
Man dārgākā ir Austrālija — Frankfurte-Seula (stopover) + Seula-Brisbena-Kērnsa (galamērķis, open-jaw) + Sidneja-Abu Dabi-Roma-Frankfurte (Korean Air, Virgin Atlantic, Alitalia) 2013. gadā par ~450 EUR + jūdzes, biznesa klase.
Otrajā vietā arī Austrālija — Dublina-Dubaija-Adelaida (galamērķis, open-jaw) + Pērta-Dubaija (stopover) Dubaija-Dublina (viss ar Emirates) 2014. gadā par ~350 EUR, ekonomiskā klase.
Trešajā vietā Jaunzēlande — Parīze-Sanfrancisko-Oklenda-Kraistčērča (galamērķis, open-jaw) + Velingtona-Sidneja-Sanfrancisko-Parīze (United, Air New Zealand), 2018. gads, ~270 EUR, ekonomiskā klase.
Viss pārējais bijis lētāk.
Kreizī...
Daudz jūdžu, Juri?
2017. gada vasarā RIX-SDQ-RIX nedaudz pāri 2000EUR, AF+KLM. Protams, darba vajadzībām un pirkts caur vietējo aģentu mazāk kā mēnesi pirms lidojuma.
Daudz jūdžu, Juri?
150 000 Delta jūdzes par biznesa klasi Eiropa-Austrālija turpatpakaļ. Kopš tā laika cenas ir cēlušās…
Man dārgākās bija 2 pieaug+bērns uz Denpasaru 1320 Eur uz šī gada februāri (pirktas gandrīz pusgadu pirms lidojuma).
Man dārgākā ir Austrālija — Frankfurte-Seula (stopover) + Seula-Brisbena-Kērnsa (galamērķis, open-jaw) + Sidneja-Abu Dabi-Roma-Frankfurte (Korean Air, Virgin Atlantic, Alitalia) 2013. gadā par ~450 EUR + jūdzes, biznesa klase.
Otrajā vietā arī Austrālija — Dublina-Dubaija-Adelaida (galamērķis, open-jaw) + Pērta-Dubaija (stopover) Dubaija-Dublina (viss ar Emirates) 2014. gadā par ~350 EUR, ekonomiskā klase.
Trešajā vietā Jaunzēlande — Parīze-Sanfrancisko-Oklenda-Kraistčērča (galamērķis, open-jaw) + Velingtona-Sidneja-Sanfrancisko-Parīze (United, Air New Zealand), 2018. gads, ~270 EUR, ekonomiskā klase.
Viss pārējais bijis lētāk.
Vai tiešām 90-jos Tu vēl nekur nelidoji? Tad Tava topa pirmā vieta bija standarta cena pa Eiropu, trešā - izcili laba akcijas cena.
Nē, sāku ceļot ap 2004.–2005. gadu, kad RIX parādījās Ryanair un Easyjet.
(Vieglākam salīdzinājumam jauki būtu pieturēties pie sunfuns lūguma, cena par personu un par savu naudu pirktās biļetes. )
Daudz jūdžu, Juri?
Visas!
Man dārgākā ir Austrālija — Frankfurte-Seula (stopover) + Seula-Brisbena-Kērnsa (galamērķis, open-jaw) + Sidneja-Abu Dabi-Roma-Frankfurte (Korean Air, Virgin Atlantic, Alitalia) 2013. gadā par ~450 EUR + jūdzes, biznesa klase.
Otrajā vietā arī Austrālija — Dublina-Dubaija-Adelaida (galamērķis, open-jaw) + Pērta-Dubaija (stopover) Dubaija-Dublina (viss ar Emirates) 2014. gadā par ~350 EUR, ekonomiskā klase.
Trešajā vietā Jaunzēlande — Parīze-Sanfrancisko-Oklenda-Kraistčērča (galamērķis, open-jaw) + Velingtona-Sidneja-Sanfrancisko-Parīze (United, Air New Zealand), 2018. gads, ~270 EUR, ekonomiskā klase.
Viss pārējais bijis lētāk.
Izklausās pilnīgi neticami!
KUL - FRA, laikam ap 1000 eur par one way. Labi, ka darbs-nopirka, jo lidojums bija darba del.
Tās lētās biļetes jau sanāk tikai atvaļinājumos kad ceļojuma laikus piemērojam atlaidēm. Ko līdz katrā ziņā jālido 1. novembrī uz Mumbaju (piemērs tikai) tā ar lielo lētumu ir cauri un priecājies ja tiec cauri ar 500 eiro turpatpakaļ. Arī ja vēlies saplānot kopēju braucienu ar kādu no otras pasaules malas labākajā gadījumā vienam no jums sanāks izdevīga cena.
Man dārgākā ir Austrālija — Frankfurte-Seula (stopover) + Seula-Brisbena-Kērnsa (galamērķis, open-jaw) + Sidneja-Abu Dabi-Roma-Frankfurte (Korean Air, Virgin Atlantic, Alitalia) 2013. gadā par ~450 EUR + jūdzes, biznesa klase.
Otrajā vietā arī Austrālija — Dublina-Dubaija-Adelaida (galamērķis, open-jaw) + Pērta-Dubaija (stopover) Dubaija-Dublina (viss ar Emirates) 2014. gadā par ~350 EUR, ekonomiskā klase.
Trešajā vietā Jaunzēlande — Parīze-Sanfrancisko-Oklenda-Kraistčērča (galamērķis, open-jaw) + Velingtona-Sidneja-Sanfrancisko-Parīze (United, Air New Zealand), 2018. gads, ~270 EUR, ekonomiskā klase.
Viss pārējais bijis lētāk.
Ja nav nemaz tavā topā, tad cik izmaksāja nokļūt uz Aļasku? Vai tiešām zem 270EUR?
RIX-BKK-RIX 480LVL ar TK 2006.gadā bija ļoti laba cena plus OW BKK-SiemReap ar Bangkok airways apm. 90 LVL.
Oslo - Rīga ar BT 2017 1.decembrī - 258EUR.. Uz SIN/KUL 2017. martā gan dārgāk, 400 ar astīti, bet tas tomēr bija Lidojums.
Par savu naudu:
PRG-HNL-PRG laikam par 400 eur (+/-)
RIX-PVG-HKG-RIX (2014.g.) - ap 450 eur
Bet tagad parasti nemu biletes līdz 350 eur no RIX uz ASV, Āziju
Ja nav nemaz tavā topā, tad cik izmaksāja nokļūt uz Aļasku? Vai tiešām zem 270EUR?
Kāds vēl atceras to.
Aļaska bija sarežģītākas biļetes sastāvdaļa —
2015. dec Dalasa-Detroita-Amsterdama +
2016. jūl Parīze-Sietla (23:30h savienojums) Sietla-Fērbenksa +
2016. aug Ankoridža-Mineapolisa (20h savienojums) + Mineapolisa-Parīze
Viss ar Delta, biznesa klasē, izmaksāja 130 500 Delta jūdzes + ~120 EUR no personas.
(Par šo milzīgs paldies infestam, noziņoja ceļakājā par Delta akciju bonusa biļetēm, atlika vien man uzbūvēt interesantu kombināciju. )
Uz SIN/KUL 2017. martā gan dārgāk, 400 ar astīti, bet tas tomēr bija Lidojums.
Ja pareizi atceros no ceļojuma apraksta, tas bija biznesa klasē?
Vai tiešām 90-jos Tu vēl nekur nelidoji? Tad Tava topa pirmā vieta bija standarta cena pa Eiropu, trešā - izcili laba akcijas cena.
Es pirmo reizi ar airbaltic lidoju 2002. gadā, kad viņiem parādījās vienvirziena biļetes. 120 latu, Berlīne-Rīga, likās ļoti lēti (tikai 2 -3 x dārgāk kā tā laika autobuss) un neticami ērti, ka var lidot tikai vienā virzienā. Tad deva gan neierobežoti dzert, gan manai māsai, ar ko lidoju kopā, bija ap 15 kg bagāžas pārsniegums ekonomiskaja klasē (kopā kādi 35 atļauto 20 vietā), plus viens 20 kg čemodāns un dažas mazākas somas salonā, neviens piemaksāt nelika.
Uz SIN/KUL 2017. martā gan dārgāk, 400 ar astīti, bet tas tomēr bija Lidojums.
Jā, biznesa. Nauda plus TK sakrātie punkti.
Atceros! Veel biju students un samaksaaju 400 lvl par RIX - EWR - RIX 2002.gadaa. Braucu peec studentu programmas