Sakarā ar bagāžas politikas maiņu atcēlu vienu Ryanair lidojumu. Man atnāca e-pasts, ka atmaksa tiek apstrādāta atpakaļ uz ceļojumu aģentūras izmantoto maksājuma veidu un, ka tā var nebūt mana kredītkarte. Paskatījos kontā, saņēmējs ir Edreams Barselona.
Ko tālāk?
Es to ryanair vēstuli pārsūtīju uz lowcost [at] contact [dot] edreams [dot] com un dabūju naudu uz savu karti pēc 2 dienām
vitalijs, neko citu nepievienoji, piemēram, maksājuma uzdevumu?
Man tai kartei, ar ko maksāju eDremam ir beidzies derīguma termiņš. Bet tas jau nekas, jo konts jau ir tas pats. Vai ne?
Neko
laikam ok
Man tai kartei, ar ko maksāju eDremam ir beidzies derīguma termiņš. Bet tas jau nekas, jo konts jau ir tas pats. Vai ne?
Man bija jāsaņem atmaksa uz AmEx maijā (karti slēdza 31.martā) - nekādu problēmu - vismaz no Ryanair pa tiešo.
Uz karti ar beigušos termiņu nav problēmu atmaksāt naudu, viss strādā.
Jā, man Citadelē arī to pašu teica, attiecībā arī uz Amex, kas nemaz vairs neeksistē.
Labi.
Man no Ryanair raksta, ka pieteikums tiek apstrādāts un 5 - 7 darba dienu laikā būs atmaksa. Norādīta ir arī summa, un protams, tā ir lielāka, kā samaksāju es. Tas viss ir normāli, ja?
Bankas maksājuma uzdevumā nav nekādas norādes par ko ir maksāts, ne par lidojumu, ne kāda cita pamatojuma, tik pirkums ar karti, saņēmējs ir Edreams Barselona. E-pastu izčekoju, tur ir tik reklāmas par pilsētu, hoteļiem un auto nomu.
Ryanair aizskaitīs naudu edreams, pēc tam prasi edreamam, la Tev to atdod. Protams, dabūsi tik, cik samaksāji sapņiem.
orson21, ļoti ceru, ka dabūšu, jo runa ir par 100 eiro Satraukusies esmu.
Satraukumam nav ne mazākā pamata.
Labi. Paldies!
Satraukumam nav ne mazākā pamata.
Es gan cītīgi neesmu piestrādājis, tik pāris epasti nosūtīti, bet savus zem 10 Eur, no sapņiem vēl neesmu atguvis...
orson21, ļoti ceru, ka dabūšu, jo runa ir par 100 eiro Satraukusies esmu.
Tie 100 eiro ir samaksāti sapņiem vai arī sapņi tik ir iztērējuši? Sapņiem bija jāsūta Ryanair paziņojums par atmaksu, sapņu rezervācijas kods un dokuments par tavu maksājumu sapņiem. Vēl viņiem vajadzēja kontu, IBANu un bankas nosaukumu.
propers, sapņiem samaksāju 100 eiro, ryanair e-pastā raksta, ka tiks atmaksāts 119 eiro (5-7 dienas apstrādās pieprasījumu) To, ka atceļu rezervāciju aizpildīju pēc 1.09, kad saņēmu e-pastu (norāde, klikšķināt uz saiti un aizpildīju to veidlapu, tur norādīju arī savus bankas rekvizītus) Nākamajā dienā saņēmu jaunu e-pastu, ka šim lidojuma rezervējumam piešķir bezmaksas bagāžu 10 kg un ko tur vēl. Atkal rakstīju live čatā, ka vēlos tomēr atcelt konkrēto rezervējumu, ka nevajag man jaunos noteikumus. Šodien saņēmu atkal e-pastu, ka apliecina atmaksas pieprasījumu, tas tiek apstrādāts, bet naudu atgriezīs atpakaļ uz ceļojumu aģentūras izmantoto maksājuma veidu un, ka tā var nebūt mana kredītkarte.
Tā, kaut kā.
Interesanti, ka viņi tomēr piefiksējuši, ka esi pirkusi caur starpnieku, ne pa tiešo.
Process aizņems ilgāk, bet naudu beigās dabūsi.
ryanair raksta
"If you have not made your booking directly with Ryanair, but through an online travel agency, please contact the travel agent directly to request the refund. We can confirm the refund has been processed back to the original form of payment used by the agency, which might not be your credit card. In such a situation your travel agency has to arrange a refund to your account. Please contact them for further information."
varbūt, ka tā ir tikai standarta piebilde, ka, ja nu pirkts caur aģentūru (jo ir kaut kādas, kas oficiāli tirgo FR kā aģentūras, nevis vnk nopērk ar savu karti automatizētā procesā), tad atmaksās aģentūrai...
Satraukumam nav ne mazākā pamata.
Nu, es līdzīgā situācijā vēl joprojām neesmu atguvis savu naudu no edreams (ap 20 eur). Bet var jau būt, ka nav nekāda pamata.
Paprasi bankai, lai atdod. Bez uztraukumiem.
Nu nevar būt, ka ryanair neko nezin par aģentūrām un viņu robotiem. Tīri tehniski, nav grūti priekš ryanair pamanīt, ka maksātājs un pasažieris nav viena un tā pati persona. Šādā gadījumā uzreiz var piekabināt standartfrāzi. Lai gan jādomā, ka sapņi lieto kartes, kuras kaut kā saistītas ar viņiem, nevis ņemtas uz bomžiem, un tad arī čata aģentam uzreiz skaidrs kas un kā pirkts.
Banka arī nemaz tā neraujas uz atdošanu. Uzrakstīju kaut kādu iesniegumu (jau sen, sen) un ar to arī viss apstājās.
Banka arī nemaz tā neraujas uz atdošanu. Uzrakstīju kaut kādu iesniegumu (jau sen, sen) un ar to arī viss apstājās.
Māri, Tu taču zini, ka visām iestādēm ir visu laiku jāatgādina...
Nav taisnība, VID parasti nekas nav jāatgādina!
Nu, es līdzīgā situācijā vēl joprojām neesmu atguvis savu naudu no edreams (ap 20 eur). Bet var jau būt, ka nav nekāda pamata.
Un ko Tev eDream atbild? Es vairākus mēnešus sarakstījos, bet tur bija manas kļūdas visu laiku. Bankai jau sarežģīti tam visam izsekot - maksājums eDream, nenoticis lidojums. Un kas tālāk? Ryanair jau arī raksta ka ir atmaksājis. Uzrakstīja? Ja Ryanair nemaksā eDream, tad nav uz ko cerēt.
Aviokompānija naudu it kā esot kaut kur aizskaitījusi, bet Edreams vispār neceļ ne ausu.
Banka arī nemaz tā neraujas uz atdošanu. Uzrakstīju kaut kādu iesniegumu (jau sen, sen) un ar to arī viss apstājās.
Tas gan pārsteidzoši. No savas un citu pieredzes – ja chargeback process iekustināts, tad tas var aizņemt kādu laiku, bet pats no sevis neizplēn, kaut kad banka ziņo, ka nauda atdota (vai prasa kādu papildjautājumu). Pajautā viņiem, kas noticis, kādēļ klusē.
Un ko Tev eDream atbild? Es vairākus mēnešus sarakstījos, bet tur bija manas kļūdas visu laiku. Bankai jau sarežģīti tam visam izsekot - maksājums eDream, nenoticis lidojums. Un kas tālāk? Ryanair jau arī raksta ka ir atmaksājis. Uzrakstīja? Ja Ryanair nemaksā eDream, tad nav uz ko cerēt.
Nevis 'nav uz ko cerēt', bet naudu garantēti atgūsi.
Pasažierim pilnīgi vienalga, vai Ryanair kādam maksā vai nē, un bankai arī. Ja pienākas naudas atmaksa un Edreams uz pieprasījumu nereaģē vai izvairās, tad pieprasam no bankas chargeback un viņi naudu atdos. Lai tālāk Edreams ar Ryanair skaidrojas, tas pasažieri neuztrauc.
Un ko Tev eDream atbild? Es vairākus mēnešus sarakstījos, bet tur bija manas kļūdas visu laiku. Bankai jau sarežģīti tam visam izsekot - maksājums eDream, nenoticis lidojums. Un kas tālāk? Ryanair jau arī raksta ka ir atmaksājis. Uzrakstīja? Ja Ryanair nemaksā eDream, tad nav uz ko cerēt.
Kāds laiciņš ir jau pagājis, bet nekā nav. Rakstīju uz šo - lowcost [at] contact [dot] edreams [dot] com. Bet nesaņēmu ne kādu atbildi no eDreams, ne arī naudu kontā.
Kas tālāk? Kā vēl var sazināties ar eDreams?
Vēl joprojām nekā Vispār process ļoti sarežģīts, šodien pat zvanīju viņiem un man teica, ka tik no šodienas viņi sāks izskatīt manu naudas atmaksas pieprasījumu. Tie e-pasti, ko sūtīju nekas neskaitoties, vajagot zvanīt. Sarežģīti.
Tagad domāju, ka tie nepilnie 20 eiro, ko ietaupīju pērkot no eDreams nav visa šitā riņķadanča vērti. Vēl naudu nesaņēmu.
Es pēc viņu neatbildēšanas uz e-pastiem no bankas prasītu chargeback. Kā gan citādi šos audzināt… Un arī pašam laika patēriņš mazāks.