Pagājušajā rudenī Wizzair izdarīja labu darbu, palielināja rokas bagāžas izmērus no 42 x 32 x 25 cm uz 55 x 40 x 23 cm: http://celakaja.lv/forumi/izmainas-wizzair-bagazas-noteikumos-un-cenas-n...
Tagad sperts solis atpakaļ, bagāža, kas lielāka 40 x 30 x 18 cm, pie lidmašīnas jānodod (sanāk lidmašīnā kāpt tukšām rokām, jo standartā pieļaujama tikai viena rokas bagāžas vienība). Mazo somu esot jānovietu uz grīdas zem priekšējā sēdekļa.
Pasažieri, kas piepirkuši prioritāro iekāpšanu, var pārvadāt divas rokas bagāžas vienības (55 x 40 x 23 cm + 40 x 30 x 18 cm) un abas ņemt līdzi lidmašīnā.
Paziņojumu par šādu soli Wizzair pat nav publicējuši, vienkārši nomainījuši informāciju savā lapā: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/travel-information/ba...
(Pārceļu šurp komentārus no citām tēmām — Juris)
Sliktā ziņa, ka salonā wizzair turpmāk ļaus nest koferi, somu tikai ar priority biļeti.
No šī vietas, lūdzu, detalizētāk. Man biļetes uz augustu un bezmaksas soma salonā iekļauta.
Domāju, ka domāts tas pats, ko šobrīd piekopj Ryanair - somu (joprojām bezmaksas) atņems pie lidmašīnas un atdos uz bagāžas karuseļa ielidošanas lidostā. Formāli tā joprojām skaitās rokas (kabīnes) bagāža.
https://www.mirror.co.uk/travel/wizz-airs-new-cabin-bag-12801349
Tikai nesaprotu no kura datuma? Laikam jau uzreiz tā pati politika bagāžai kā Ryanair.
https://www.mirror.co.uk/travel/wizz-airs-new-cabin-bag-12801349
Tikai nesaprotu no kura datuma? Laikam jau uzreiz tā pati politika bagāžai kā Ryanair.
Bagāžas politika Wizzair ir sliktāka kā Ryanair. Wizzair pasažieri bez Priority var doties uz iekāpšanu ar vienu vienīgu bagāžas vienību, kuru tad attiecīgi arī aplīmēs atstāšanai uz ratiņiem pie lidmašīnas. Priority ļauj ņemt līdzi arī otru nelielu papildu bagāžas vienību, kuru attiecīgi var ņemt līdzi lidmašīnas salonā.
Turklāt, kā novērots, lidostu darbinieki, apkalpojot Wizzair reisu pasažierus, ir īpaši neiecietīgi pret pasažieru pieļautajām neatbilstībām bagāžas apjomos. Iespējams, Wizzair uz to viņus labi motivē.
23.jūnijā Rīgā Wizzair ņēma nost PAT MUGURSOMAS, ja tā nebija uzlikta uz muguras, bet stāvēja pie kājām! Darbiniece ieteica, ka ja negrib, lai atņem mugursomu, tad ir jānopērk tax free maisiņš pa 10 centiem un soma jāieliek tajā! Vienai kundzei redzēju piekrāmētu pilnu Rimi maisiņu, kurš bija lielāks par to mugursomu, bet maisiņu nost neņēma! Secinājums - turpmāk somu vietā jālieto maisiņi! Absurds, bet fakts!
30.jūnijā Bari mugursomu ņēma nost tad, ja tā nebija vienīgā rokas bagāža. Koferus bez ierunām visiem lika nodot.
23.jūnijā Rīgā Wizzair ņēma nost PAT MUGURSOMAS, ja tā nebija uzlikta uz muguras, bet stāvēja pie kājām! Darbiniece ieteica, ka ja negrib, lai atņem mugursomu, tad ir jānopērk tax free maisiņš pa 10 centiem un soma jāieliek tajā! Vienai kundzei redzēju piekrāmētu pilnu Rimi maisiņu, kurš bija lielāks par to mugursomu, bet maisiņu nost neņēma! Secinājums - turpmāk somu vietā jālieto maisiņi! Absurds, bet fakts!
30.jūnijā Bari mugursomu ņēma nost tad, ja tā nebija vienīgā rokas bagāža. Koferus bez ierunām visiem lika nodot.
Nu, bet kā ar, piemēram, datoru vai telefonu vai ipad? Tos tad sanāk, ka jāatdod? Esmu nesaprašanā. Kā arī tad - nauda, dokumenti utt?
30. jūnijā no Eindhovenas uz Rīgu Wizzair nevienam neko neņēma nost, bet pēdējiem kuri iekāpa īsti vairs nebija kur savu bagāžu likt.
Vienai kundzei redzēju piekrāmētu pilnu Rimi maisiņu, kurš bija lielāks par to mugursomu, bet maisiņu nost neņēma! Secinājums - turpmāk somu vietā jālieto maisiņi! Absurds, bet fakts!
Vispār ģeniāla ideja. Maisiņus (pat, ja tie nav Tax free maisiņi) diez vai kāds gribēs ņemt nost, jo skaidrs, ka tur pa ceļam lielākā daļa satura izbirs un pazudīs, tāpēc sakostiem zobiem ielaidīs salonā.
Palasot bagāžas noteikumus tālāk, var redzēt, cik bezgala devīgi ir Wizzair
You can take the following items on board free of charge:
23.jūnijā Rīgā Wizzair ņēma nost PAT MUGURSOMAS, ja tā nebija uzlikta uz muguras, bet stāvēja pie kājām! Darbiniece ieteica, ka ja negrib, lai atņem mugursomu, tad ir jānopērk tax free maisiņš pa 10 centiem un soma jāieliek tajā! Vienai kundzei redzēju piekrāmētu pilnu Rimi maisiņu, kurš bija lielāks par to mugursomu, bet maisiņu nost neņēma! Secinājums - turpmāk somu vietā jālieto maisiņi! Absurds, bet fakts!
30.jūnijā Bari mugursomu ņēma nost tad, ja tā nebija vienīgā rokas bagāža. Koferus bez ierunām visiem lika nodot.
Mugursoma jātur uz muguras, nevajadzēs maisiņu pirkt
Tos, protams, lika izņemt un cilvēki skrēja pirkt Taxfree maisiņus, ja tiem pašiem nebija neviena maisiņa!
Ja nemaldos, lidmašīnas kvota ir 80 rokas bagāžas. Ja pasažieru vairāk un nav iegādāts tas viņu WIZZ Priority, tad ir liela iespēja, ka rokas bagāžu pārvietos uz kravas nodalījumu. Tā kā to priority nevar nopirkt pie iekāpšanas, tad viņi jau uzreiz zina, cik cilvēkus var ielaist ar rokas bagāžu - visticamāk pirmie X (80 mīnuss iegādātais Priority skaits) varēs iekāpt ar rokas bagāžu, bet visiem pārējiem ņems nost...
Mirror rakstā Wizzair pārstāvis nepārprotami izsakās, ka visiem ne-Priority ņem nost 55 x 40 x 23 cm rokas bagāžu, nevis 80-x. (Izcēlums mans.)
“Wizz Air has amended its boarding procedure to ensure a smooth boarding process and better on-time performance, especially on flights with a high load factor.
"Every basic fare ticket includes free hand luggage, however due to the limited space onboard not all passengers’ hand luggage can fit in the cabin. With immediate effect, only passengers with Wizz Priority will be able to bring their hand luggage in the cabin.
"The hand luggage of passengers who have not purchased WIZZ Priority will be placed into the cargo hold compartment of the aircraft free of charge and can be collected at the baggage belt at the arrival airport.
"Passengers with hand luggage that can be placed under the seat (maximum dimensions of 40x30x18 cm) are still entitled to carry their hand luggage onboard. The aim of this measure is to minimize hand luggage related delays and increase customer satisfaction.
"The company’s strategy is to ensure keep the lowest fares possible for its customers while providing them with options to customize their travel and pay only for the services required. This allows maximum flexibility for our passengers while offering them genuinely low ticket pricing.
"This measure is being rolled out through our network but at this stage it is subject to boarding procedures at departing airports."
14.jūnijā Rīgā pirms izlidošanas wizzair svēra rokas bagāžas koferus. Nebiju šo piedzīvojusi nez cik gadu. 18.jūnijā Londonā es, ejot viena no pēdējām, iekāpu lidmašīnā gan ar savu rokas bagāžas koferi, gan tax free maisiņu (nebija priority). Neviens vispār uzmanību nepievērsa. Laikam jau, kā paveicas!
Jaunā pieeja izskatās ieviesta jūnija beigās (precīzu datumu gan nezinu, tēmas nosaukumā ieliku 27. jūniju, kad publicēts Mirror raksts).
Mirror rakstā Wizzair pārstāvis nepārprotami izsakās, ka visiem ne-Priority ņem nost 55 x 40 x 23 cm rokas bagāžu, nevis 80-x. (Izcēlums mans.)
Tev taisnība. Sajaucu - tikai WIZZ priority var ņemt līdzi, bet WIZZ priority kvota ir 80. Tā bija
23.jūnijā RIX-EIN arī svēra rokas bagāžu pie geita.
23.jūnijā RIX-EIN arī svēra rokas bagāžu pie geita.
Deviņdesmitie atgriezušies ... Nu labi, 200x-ie.
Būs laikam jāatgriežas pie ''wearable luggage'' tēmas. Nekas jauns pa šo laiku gan nav parādījies, bet lētākais variants - Rufus Roo - pazudis.
Nepatīkami jaunumi... man jālido uz Londonu 1 dienas braucienā uz tikšanos, uz kādām parasti ņemu savu ādas portfeli 20x30x40cm, kurā ielikt portatīvo datoru un kladi, bet tagad sanāk, ka man to nāksies atdot mētāšanai pa lentām un datoru likt Rimi maisiņā? Braukšu uz tikšanos ar Rimi maisiņu ))
Vēl nepatīkama laža, ka Wizzair neatsūtīja uz e-pastu pirkumu apstiprinājumus ne vakar, ne šodien. Pie spama arī nav. Par laimi lidojumi parādās Wizzair profilā, bet nav tādas funkcijas atsūtīt apstiprinājumu uz e-pastu. Var, protams, rakstīt Wizzair un tērēt laiku, bet ātrāk uztaisīt screen shot un iedot pirkuma pierādījumu grāmatvedībai tādā veidā.
Nepatīkami jaunumi... man jālido uz Londonu 1 dienas braucienā uz tikšanos, uz kādām parasti ņemu savu ādas portfeli 20x30x40cm, kurā ielikt portatīvo datoru un kladi, bet tagad sanāk, ka man to nāksies atdot mētāšanai pa lentām un datoru likt Rimi maisiņā? Braukšu uz tikšanos ar Rimi maisiņu ))
Vēl nepatīkama laža, ka Wizzair neatsūtīja uz e-pastu pirkumu apstiprinājumus ne vakar, ne šodien. Pie spama arī nav. Par laimi lidojumi parādās Wizzair profilā, bet nav tādas funkcijas atsūtīt apstiprinājumu uz e-pastu. Var, protams, rakstīt Wizzair un tērēt laiku, bet ātrāk uztaisīt screen shot un iedot pirkuma pierādījumu grāmatvedībai tādā veidā.
Liec maisiņā ar visu portfeli
40x30x20 jau praktiski atbilst šīs tēmas pirmajā ierakstā minētajiem parametriem līdzņemšanai salonā. Biezums pārsniegts par 2 cm, bet diez vai tas ir tik kritiski.
Februārī lidojot uz Eilatu ierados lidostā ļoti laicīgi. Nonācu pie geita bez atkārtotas bagāžas skanēšanas un vēlāk tiku izdzīts no telpas lai izietu šo skanēšanu. Bet vienalga uz mugursomas nebija uzlīmējuši kaut kādu atzīmi. Vēlāk par to brīnījās un domāja ko darīt ar manu mugursomu. Gala lēmums bija lai ņemu salonā un lieku zem krēsla. Secinājums - viss ko var pabāzt zem krēsla var būt nesams salonā.
40x30x20 jau praktiski atbilst šīs tēmas pirmajā ierakstā minētajiem parametriem līdzņemšanai salonā. Biezums pārsniegts par 2 cm, bet diez vai tas ir tik kritiski.
Tāda doma ir saspiest tos 2cm, ja tiešām nāks ar metramēru. Bet visam gadījumam Rimi maisiņu paķeršu. Ja ne man, gan jau kādam citam noderēs.
Man ienāca prātā vēl viens risinājums - nopirkt Priority par piecīti?
Man ienāca prātā vēl viens risinājums - nopirkt Priority par piecīti?
Tas ir pretrunā ceļakājas būtībai un garam, kaunējies būtu ko tik nelāgu ieteikt ...
Cienījamie vecajie, kolēgas! Kā domājiet, nečemodānisko (mīkstas faktūras, atbilstošu WIZZ Nomenklatūrai) somu liks pagrabā vai tomēr kā cienījams lidotājs-pasažieris spēšu pārvietoties kā VIP diplomāts??? Ir paredzēts 2x un vēl x2reiz.
Mož, pateikt, ka pievēršu acis uz pilotu/stjuartu (sieviešu) chilloutu-pikniku lidmašīnas priekšdaļā?
Būtībā ļoti sakarīgs lēmums no aviosabiedrības puses. Ņemot vērā to, ka problēma pastāv. Bagāžas apjoms, ko cilvēki vēlas ienest salonā par brīvu, turklāt visu līdz pēdējai šallītei un cimdam sastūķējot augšas nodalījumā, ir brīžam neiedomājams.
Jā, problēma, cilvēki vēlas ienest lidmašīnā tādu bagāžas apjomu, par ko samaksājuši, pērkot biļeti…
Amerikā zemcenu aviokompānija Southwest šo problēmu ir atrisinājusi kardināli un pašā saknē - katram pasažierim ir atļautas divas bezmaksas reģistrētās bagāžas vienības.
Nez kāpēc tur neviens necenšas iestiept salonā pusi iedzīves.
Kādā forumā tika jautāts, kāpēc viņi dod bezmaksas bagāžu, un, vai viņiem tas var būt izdevīgi. Atbilde bija nedaudz pārsteidzoša - Southwest fokusējas uz maksimālu flotes noslogojumu un pēc iespējas īsākiem apgriešanās laikiem katrā lidostā. Un bagāžu organizēti krāvēji salonā var iekraut daudz ātrāk, nekā sasēžas pasažieri ar smagi nopakotiem čemodāniem. Savukārt, pasažieri bez, vai gandrīz bez rokas bagāžas arī var sasēsties visai raiti.
Eiropas lētās aviokompānijas gan ir izlēmušas iet pa pasažieriem nedraudzīgu ceļu.
Rimi maisiņš ir lētāks par Priority!