Ryanair sabēra pilnu epastu, ka no 13.06. saīsina laiku bezmaksas chek-in, tagad 4 dienu vietā tikai divas.
Man nepatīk...
Neķer kreņķi! Man caur Īrijas čomu ir tieša runa ar OLīriju. Ja kādreiz vajadzēs iečekoties, Tu ziņo! :)
Galvenais saglabāt vēsu prātu un apņēmību nepadoties starptautiskā imperiālisma nomācošajam presingam, kurš iznīcina ikvienu individualitāti.
gklavs, e-pastā ir kāda saite uz viņu lapu ar plašāku informāciju?
Man arī tāds epasts un vēl apakšā piebilde, ka līdz ar šīm izmaiņām var 5 dienu laikā atcelt lidojumus un saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Nekāda linka
|
Paldies Debesmanna par atcelšanu, pamēģināšu vienu lieko lidojumu atcelt.
Bet ja caur sapņiem pirkts, ir cerība saņemt sapņiem samaksāto atpakaļ?
Es ar saņēmu šādu ziņu...
Laba ziņa tiem, kas vēlas atcelt kādu Ryanair lidojumu un saņemt atpakaļ naudu!
gklavs, to, ko samaksāji starpniekiem, noteikti dabūsi atpakaļ. Ja paveiksies (un prasīsi atmaksāt uz kontu, ne karti, jo karte beigusies vai nav vairs attiecību ar šo banku, raksti kā liekas ticamāk), varbūt pat dabūsi atpakaļ pilnu summu, ko saņēma Ryanair.
Iespējams šo var izmantot arī kā vēl vairāk samazināt cenu par lidojumu, ja cena par lidojumu šobrīd ir zemāka par iepriekšējo, tad atcelt esošo rezervāciju un veikt jaunu par zemāko cenu.
Laba ziņa tiem, kas vēlas atcelt kādu Ryanair lidojumu un saņemt atpakaļ naudu!
gklavs, to, ko samaksāji starpniekiem, noteikti dabūsi atpakaļ. Ja paveiksies (un prasīsi atmaksāt uz kontu, ne karti, jo karte beigusies vai nav vairs attiecību ar šo banku, raksti kā liekas ticamāk), varbūt pat dabūsi atpakaļ pilnu summu, ko saņēma Ryanair.
Nu jau izskatās, ka gribu divus segmentus atcelt (cenas palika lētākas + bērnus gribu iedabūt vienā rezervācijā)
Mēģināju no ēpasta, tās vietas kur rakstīts par atcelšanu - tur īsti saites tomēr nav. Kurā 'vietā Ryanair mājas lapā ir iespēja atteikties no rezervācijas - īsti neatradu, kur to izdarīt.
Atvēru rezervāciju Ryanair mājas lapā lidojums 23.06.2018
bet reģistrācijas lasāma vecā informācija 48 (UPD) 96 stundas - Standard check-in available from 19th Jun 2018
update
arī šorīt nopirktajai rezervācijai tas pats reģistrēšanās datums. Nez izdosies atcelt agrāk pirktos un naudu saņemt
Ryanair čats neko par šo izmaiņu vēl nezin un bola acis.
Es pieprasīt atmaksu caur šo lapu, izvēloties kādu citu iemeslu https://refundclaims.ryanair.com/?lg=EN
Vai arī pagaidītu pāris dienas, lai viņi iekšienē tiek skaidrībā par izmaiņām.
Arī ryanair.com ne vārda par izmaiņām. Visur tikai figurē 4 dienas. Izskatās pēc kaut kāda scam, ko citi izplata ryanair vārdā
Arī ryanair.com ne vārda par izmaiņām. Visur tikai figurē 4 dienas. Izskatās pēc kaut kāda scam, ko citi izplata ryanair vārdā
Jā, scam ar reāliem rezervāciju datiem. Protams iespējams, ka Ryanair serveri uzlauzti - bet man šāda info uz 4 dažādiem epastiem atnāca.
Man Ryanair čatā arī mēģināja sadomātas muļķības stāstīt, ka tas droši vien viltus e-pasts. Kaut arī The Independent rakstā žurnālisti sazinājušies ar Ryanair pārstāvjiem un tie apstiprinājuši izmaiņas.
Nu, tur jau kā parasti, kreisā roka nezin, ko dara labā. Tiem, kas sapriecājušies, ka biļetes varēs atcelt un nopirkt citas, jo tagad lētāk, diez vai ir iemesls eiforijai, jo pirkt divas biļetes vienai personai uz to pašu reisu diez vai ir prāta darbs - bet, kamēr atcels, paies nedēļas, un tad jau atkal zemā cena vairs nebūs pieejama.
Nu, tur jau kā parasti, kreisā roka nezin, ko dara labā. Tiem, kas sapriecājušies, ka biļetes varēs atcelt un nopirkt citas, jo tagad lētāk, diez vai ir iemesls eiforijai, jo pirkt divas biļetes vienai personai uz to pašu reisu diez vai ir prāta darbs - bet, kamēr atcels, paies nedēļas, un tad jau atkal zemā cena vairs nebūs pieejama.
Es noriskēju - un nopirku. tad jau manīs - ja neizdosies - tad būs salīdzinoši nelieli zaudējumi.
Ja izdosies, atcelt ari lieko reisu, tad būs pat nelieli ieguvumi.
Kaut kā jau tā dzīves pieredze jāiegūst
vienreiz jau, kad Ryanair mainīja kaut ko līdzīgi, pēc tam bija baigā stīvēšanās ar to atcelšanu - nemaz tik atvērti nebija pašu sludinātajai atkāpšanās no darījuma iespējai.
es toreiz tā arī neatguvu naudu par vienu neizmantotu rezervāciju, bet es, protams, ārkārtīgi neētiski vēlējos par pāris EUR tripotai rezervācijai atgūt pārsimt EUR uz savu kontu. tad nu sākās riņķa dancis - pildiet formu, ko izdaru, tad atbilde, ka vajag zvanīt, zvanīt negribu - rakstu čatā, ka esmu mēms un nevaru zvanīt, tie atkal sūta uz kādu formu un tā pa riņķi.
Es arī nupat saņēmu šādu ziņu e-pastā. Iepriekš vienmēr bija iespēja iečekoties un izdrukāt biļetes jau laicīgi gan turp, gan atpakaļ lidojumiem. Tagad nav skaidrības, kā pareizāk darīt? Ir nopirkts lidojums uz Maltu un atpakaļ 5 cilvēkiem. Turp vēl aizlidosim pirms 13.jūnija, bet atpakaļceļš ir vēlāk. Vai tā mobilā aplikācija ir droša? Vai nav baigi čakarīgi vienā telefonā glabāt vairākas biļetes? (visiem nav savu telefonu). Varbūt jāmeklē Maltā tie check-in automāti? Varbūt jāpērk sēdvietas atpakaļceļam? Ko ieteiksiet nepieredzējušiem ceļotājiem?
Ir gadījies divas biļetes rādīt vienā telefonā. Es interesētos par iespējām Maltā izdrukāt biļetes. Vispirms jau jūsu viesnīcā. Ja nē, tad kādā tuvumā esošā tūrisma birojā vai kādā firmelē.
Esmu rādījis arī 6 biļetes vienā tel. Nekāda vaina
Ryanair aplikācija labi darbojas. vienreiz ielādē boardingpass un tad offline režīmā pat darbojas. Tas informācijai tiem, kuri neizmanto mobilos drus ārpus LV.
Nav problēmu ar vienu telefonu uz vairākiem - sastājas rindiņā, cilvēks ar telefonu rāda kodus un laiž pa vienam iekšā. Turpceļam katram gadījumam var izdrukāt papīra biļetes, kuras, visticamāk, tā arī paliks somā.
Pats Ryanair par "mobile boarding pass" raksta šādi, tālāk saite uz sarakstu, protams, nestrādā. Par konkrēto lidostu var viņiem uzdot konkrētu jautājumu 100% drošībai.
Sasodīts, vajadzētu atcelt biļeti, bet biju nopirkusi sēdvietu
man ap 12iem FR čatā atcēla bez jautājumiem, teica ka naudu atskaitīts 2-3 dienu laikā, lai arī tikai tagad sapratu, ka lidojums paredzēts maija beigās un šīs izmaiņas nemaz neieteikmēs.
man ap 12iem FR čatā atcēla bez jautājumiem, teica ka naudu atskaitīts 2-3 dienu laikā, lai arī tikai tagad sapratu, ka lidojums paredzēts maija beigās un šīs izmaiņas nemaz neieteikmēs.
Patiešām lidojums maija beigās? Es arī gribētu lētākās biļetes, kādas tagad ir, bet lidojums ir 26.maijā. Vai ies cauri? Tev tak bija jāsūta visi lidojuma dati, ne?
Izskatās, ka viņiem pašiem ir iestājos haoss, un rokas nezina, ko galva domā. To vajag ātri izmantot, nevis apspriest!
Žēl, ka pašam sapirkti lidojumi ar vietām, un par cenu, kas zemāka nebūs.
Izskatās, ka viņiem pašiem ir iestājos haoss, un rokas nezina, ko galva domā. To vajag ātri izmantot, nevis apspriest!
Žēl, ka pašam sapirkti lidojumi ar vietām, un par cenu, kas zemāka nebūs.
Mēģināšu, neminot datumu
man ap 12iem FR čatā atcēla bez jautājumiem, teica ka naudu atskaitīts 2-3 dienu laikā, lai arī tikai tagad sapratu, ka lidojums paredzēts maija beigās un šīs izmaiņas nemaz neieteikmēs.
Patiešām lidojums maija beigās? Es arī gribētu lētākās biļetes, kādas tagad ir, bet lidojums ir 26.maijā. Vai ies cauri? Tev tak bija jāsūta visi lidojuma dati, ne?
Man vajadzēja vienkārši atcelt šajā gadījumā, vietā neko nepērku. Viņi prasa vienkārši autorizāciju e-pastu un telefonu, kuri norādīti rezervācijā un prasa apstiprināt atcelšanu, tas arī viss. Ja plāno pirkt jaunu, tad domāju, ka vari mēģināt atcelt esošo, ja izdodās, tad pirkt jaunu, ja tā ir šobrīd lētāk.
Man vajadzēja vienkārši atcelt šajā gadījumā, vietā neko nepērku. Viņi prasa vienkārši autorizāciju e-pastu un telefonu, kuri norādīti rezervācijā un prasa apstiprināt atcelšanu, tas arī viss. Ja plāno pirkt jaunu, tad domāju, ka vari mēģināt atcelt esošo, ja izdodās, tad pirkt jaunu, ja tā ir šobrīd lētāk.
Jā, man vajag vietā to pašu tikai lētāk
Ja pirkts caur portugāļu sapņiem, un FR piekritīs vienkārši atcelt- vai no sapņiem atpakaļ atnāks automātiski, vai arī būs EDREAMS jāraksta pieprasījumi un beigās tie vēl paņems komisiju par atgriešanu? Un vai kāds nav saņēmis vienkārši kādu kredītvēstuli no FR lai izmantotu to nākamajiem lidojumiem?