Vai man vienīgajam, atverot www.checkmytrip.com mājaslapu datorā, izskatās, ka tur neko vairs nevar redzēt - izņemot uzstājīgu piedāvājumu instalēt mobilo aplikāciju (kura man jau ir, bet tomēr ir lietas, kas datorā ir ērtāk apskatāmas un izdarāmas)?
Eksistē eksistē, tikai jāpiereģistrējas un jāielogojas.
Esmu reģistrējies un ielogojies, labajā pusē augšā rādās mans lietotājvārds, nemaz nezinu, kā var izlogoties ārā. Neko citu, kā lejupielādēt aplikāciju tā lapa man nepiedāvā.
Upd. Atvēru Edge, ielogojos, viss notiek. Ar Chrome incognito režīmā arī tas pats izdevās. Bet ar Chrome parastajā režīmā esmu ielogots tik pamatīgi, ka ārā netieku (nu labi, zinu jau, kas jāizdzēš, bet vienalga stulbi) un arī savus lidojumus neredzu.
Gan jau adblock kaut ko par daudz nobloķējis.
Pamēģini iet uz šo saiti Chrome: https://www.checkmytrip.com/cmtweb/web-desktop.html#/triplist
(Pārceļu uz šo tēmu — Juris)
Dīvaini ar tiem tripmonstriem. Arī pēc apmaksa veikšanas e-biļeti neatsūtīja. E-pastā ir links uz ''personal booking page'', kurā šorīt parādījās TK bookingcode, bet ne e-biļešu numuri. Bet pēc bookingcode checkmytrip neko neatrod, Turkish lapa saka, lai vadot e-biļešu numurus, kuri man nav, jo rezervācija neesot veikta viņu lapā.
Monstriem ir čats, un tajā diezgan ātri izdevās visu atrisināt. Šie man esot naktī sūtījuši e-pastu, kuru es nesaņēmu. Pārsūtīja vēlreiz, uzreiz saņēmu. Izdevās atvērt rezervāciju thy.com tikai ievadot visus trīs e-biļešu numurus. Pārliecinājos, ka bookingcode tiešām ir tāds pats, kā monstri apgalvo, bet checkmytrip vienalga neatpazīst. Monstri saka, ka šie nesadarbojoties ar checkmytrip!? Pirmo reizi ko tādu dzirdu, līdz šim visi TK lidojumi bez problēmām tur ir pievienojušies, bet tagad nekādi, es nemaz nesaprotu, kā tas tehniski ir iespējams. Bet nu vismaz e-biļetes dabūju, un TK lapa tās atpazīst.
TK ir sava sistēma un checkmytrip nerāda TK bookingus (piem. tos, kas veikti TK lapā), izņemot, ja tie veikti pie Amadeus sistēmu lietojoša aģenta.
Ā, nu tad skaidrs, man divi iepriekšēji TK lidojumi ir redzami checkmytrip, tad jau laikam būšu trāpījies pie Amadeus lietojoša aģenta.
Ā, nu tad skaidrs, man divi iepriekšēji TK lidojumi ir redzami checkmytrip, tad jau laikam būšu trāpījies pie Amadeus lietojoša aģenta.
Upd. Tomēr, pārsūtot checkmytrip pēdējo apstiprinājuma e-pastu, rezervāciju izdevās pievienot. Manuāli nekādi nevarēja.
līdz šim visi TK lidojumi bez problēmām tur ir pievienojušies
Hm , man nekad nav pievienojušies.
Orsons21, no tā checkmytrip vispār ir vēl kaut kāda jēga? Baigi sen nebiju tur bijis, tagad iegāju un atklāju, ka vairs pat nav iespējams normāli pievienot nevienu rezervāciju, esot jāpārsūta apstiprinājuma e-pasts uz kaut kādu viņu adresi, citādi nekā! Nu i nafig. (Un man apstiprinājumi nāk uz diviem dažādiem pastiem, ko nu?)
nu kā - ar Amadeus sistēmas booking referenci joprojām var pievienot...
Nujā, bet nevar vairs pievienot tā, kā kādreiz: vienkārši sameklējot savu rezervāciju (ievadot uzvārdu un rezervācijas numuru) un tad saglabājot to checkmytrip, tātad caur checkmytrip vairs nav arī iespējams savu rezervāciju vienkārši apskatīt nepievienojot. Tagad jāsūta e-pasts, kuram jābūt tam pašam, ar kuru ielogojas checkmytrip, bet man rezervācijas nāk arī uz manu otru e-pastu. Sanāk, ka tās es nemaz nevaru pievienot, pat ja gribētu. Bet man arī vairs negribas, jo manā skatījumā checkmytrip līdz ar šiem "uzlabojumiem" ir kļuvis absolūti bezjēdzīgs.
Bet Tev taču zahuj saka, ka var pievienot ar numuru, un nekādi e-pasti nav jāsūta.
Lūk bilde:
Orsons21, no tā checkmytrip vispār ir vēl kaut kāda jēga? Baigi sen nebiju tur bijis, tagad iegāju un atklāju, ka vairs pat nav iespējams normāli pievienot nevienu rezervāciju, esot jāpārsūta apstiprinājuma e-pasts uz kaut kādu viņu adresi, citādi nekā! Nu i nafig. (Un man apstiprinājumi nāk uz diviem dažādiem pastiem, ko nu?)
Man nav nekādu problēmu sūtīšanai uz checkmytrip izmantot to e-pasta adresi, ar kuru esmu tur reģistrēts, e-pasta programmā (Mozilla) var izvēlēties, no kuras savas adreses sūtīt.
Un, kā jau teikts, Amadeus rezervācijas var mierīgi pievienot pats. Tādu tomēr ir vairākums.
jābūt profilam, kur ar booking referenci var pievienot, akurāt kā pa vecam. nekāds e-pasts katrā ziņā nav jāsūta un nav svarīgi uz cik e-pastiem esi saņēmis bookinga apstiprinājumus.
web versija:
mob versija:
Nezinu, varbūt tad man kaut kas jānomaina iestatījumos, bet es vairs nevaru!
Ā, sapratu. Es saprotu, ka viņi izdomājuši pāriet kaut kādā pilnīgā telefona aplikācijas režīmā, bet, Jēziņ, cik tas viss atkal uztaisīts neintuitīvi un lietotājam nedraudzīgi.
Tas, ka checkmytrip interfeiss kļūst arvien nelietojamāks, gan taisnība. Agrāk bija daudz noderīgas informācijas kompaktā veidā, tagad viss izstiepts pa daudzām lapām, mazāk info un vairāk reklāmu.
Enīvei, jautājums paliek - kāda vispār mūsdienās vairs ir jēga no Checkmytrip? Man par to ir apmēram tāda pati sajūta, kā kādreiz par peidžeriem. Vienu brīdi bija forši, ka tie eksistē, bet ar to arī viss beidzās.
Peidžera vietā nācis mobilais tālrunis.
Kas Tev tagad izpilda agrāk noderīgās checkmytrip funkcijas?… Vai arī vairs nav noderīgas?
Tagad? Vienkārši esmu statistikai saskaitījis visus savus lidojumus un salicis vienā atsevišķā teksta failā, tāds, lūk, progress Bet tas bija vienīgais, kāpēc man vajadzēja tieši checkmytrip kontu, kurā saglabātos arī vecie lidojumi.
Jā, CHECKMYTRIP kļuvis mazjēdzīgs un visjēdzīgākā funkcija tam ir paskatīties gaisa temperatūru lidojuma galamērķī. Tiklīdz pamainās lidojuma laiks, šie paziņo, ka FLIGHT CANCELLED, jaunie laiki jāskatās iesūtītajos e-pastos vai aviokompānijas mājas lapā. E-TICKETS numuri CHECKMYTRIP neparādās un vispār ir ļoti maz vajadzīgas informācijas.
ja pievieno ar booking number, tad, protams, arī e-biļešu numuri parādās, nospiežot uz kāda no reisiem…
Man tāds dīvains gadījums. Tā kā patīk apskatīt savus lidojumus checkmytrip, tad atkal iesūtīju tur savu nopirkto. Esmu pati savienojusi reisus. No rīta ar Airbaltic uz Tegel un tad 14:10 ar Ryanair uz Kefaloniju. Šajā aplikācijā smuki parāda visu reisus, bet pie Ryanair reisa, kam jābūt 14:10 ir rakstīts, ka reisa izlidošanas laiks ir mainījies un tas tagad ir 7:35...kad mēs tikai izlidojam no Rīgas. Ryanair lapā vēl joprojām var nopirkt biļetes uz tiem 14:10. Vai satraukumam ir pamats?
Es domāju ka ir pamats satraukties. Vajadzēs no Ryanair reisa atteikties un plānot ko citādāk.
Es domāju ka ir pamats satraukties. Vajadzēs no Ryanair reisa atteikties un plānot ko citādāk.
Vispār tad traki. Bet man no Ryanair kāda ziņa jāsagaida un tad jārīkojas, vai ne? Variants jau tikai lidot iepriekšējā vakarā uz Berlīni plus klāt nāk jaunas Airbaltic biļetes un nakšņošana...Diez, vai Citadeles X card apdrošināšana varētu šos papildu maksājumus segt?
Man Ryanair lapa vispār pagaidām neiet. Protams ka jāgaida piedāvājums piekrist izmaiņām ja tādas būs.
Vispār jau tas ir LaudaMotion kas no Tagel lido. Varbūt atkal kādas īpašumu pārdales vai nosaukumu maiņas.
Pagaidām citos avotos, ieskaitot FR, rāda 14:10 katru sestdienu. Citās dienās citi laiki, bet 7:35 gan neredzu.
Pagaidām citos avotos, ieskaitot FR, rāda 14:10 katru sestdienu. Citās dienās citi laiki, bet 7:35 gan neredzu.
Man jāgaida, nekas cits neatliek. Tiklīdz būs kāds info, tā jādomā, kā rīkoties.
Varbūt man aši iegādāties kādu labu ceļojumu apdrošināšanu?
Es pirktu apdrošināšanu. Un ja nevajadzēs, tad varētu arī atcelt vēlāk ( vismaz Swedbank tā bija iespējams agrāk).