Qatar ir akcija, kuras ietvaros, taisot stopover Katarā pirmā nakts ir bez maksas, par otro jāpiemaksā $50. Šo akciju visu laiku pagarina.
Tikko atkal pagarināta, nu līdz 2018. gada 31. decembrim.
https://www.qatarairways.com/en/offers/plus-qatar.html
Ja paspēs uzsākt lidojumus no Tallinas, iespējams varēs kaut ko labu sakombinēt.
(Savukārt savienojumiem no 8–24 h piedāvā bezmaksas tranzītviesnīcu, tur citi noteikumi: https://www.qatarairways.com/en/hia-hamad-international-airport/transit-...)
Katara arī piedāvā bezmaksas vīzu uz 4 dienām: http://www.celakaja.lv/forumi/katara-tagad-pieejama-bezmaksas-tranzita-v...
(Pārlieku uz šo tēmu — Juris)
Kā ir, ja lidojot ar Qatar Airways, iznāk 26 stundu savienojums Dohā? Vai var dabūt bezmaksas viesnīcu? Vai kādus citus labumus? Tagad ir kaut kāda akcija, bet nav līdz oktobrim, kad būs vajadzība.
(Savācu no vairākām tēmām vienā, lai informācija ir vienuviet — Juris)
Vai kādam ir sanācis tikt pie Qatar airways piedāvājuma, kad viņi dod viesnīcu, ja layover ir 8+h Dohā? Es jau sapriecājos, ka varētu šo izmantot, bet nekvalificējos, jo neizpildās visi 3 nosacījumi + tālāk minēts, ka ne visām biļetēm tas ir pieejams.
In some cases, Qatar Airways will arrange accommodation, entry visas, airport transfers and meals for passengers facing extended transit times in Doha.
This service may be available if all the following conditions apply:
Not all fares are eligible for this stopover service.
https://www.qatarairways.com/en/hia-hamad-international-airport/transit-...
Varbūt tomēr ir kāds āķis, aiz kura aizķerties?
T.i., 1) ir iespējams īsāks tranzīts, 2) Tavs savienojums ir ilgāks par 24h un 3) lido uz Kuvetu?
Vai Tu jau pieteicies un viņi atteica?
Ja nē, pamēģini izmantot šo piedāvājumu: https://www.qatarairways.com/en/offers/plus-qatar.html
Ir pieejami savienojumi īsāki par 8H.
Juri, paldies par linku. Tas jau izklausās cerīgāk. Laikam sanāk, ka QR man būtu jābuko kā multicity biļete, lai es dabūtu 12h starpā, ja viņu automātiskie piedāvājumi nesanāk 12 starpā..
A minimum transiting time of 12 hours is required to be eligible for this offer.
Zemākās klases nekvalificējas:
I. STPC free of charge
•N-class and above.
II. STPC against a fee•When the passenger holds a ticket in booking classes below N.
...
According to information I received from QR customer service a while back, the booking codes NOT available for STPC are X, I, V and W.
Mēģināt, protams, var. Viens esot arī ar I (laikam, lētākā biznesa klase) dabūjis. Bet nav garantēts.
Beidzot biļetes kabatā. Labā ziņa, ka, kamēr domājām no 01.02. līdz šodienai 09.02., cena uzkāpusi tikai par 12 EUR. Gala cena vienam 562 EUR. Pirku Qatar lapā pa tiešo, skyscanner nemaz tieši izvēlēto variantu nepiedāvāja, Qatar lapā tur vairāk opcijas, no kurām izvēlēties.
Vai man uz BT izpildītajiem posmiem būs jāčēkojas BT vai QR lapā? Nu gan jau atsūtīs kādu epastu.
Layover DOH - paliksim tranzīta zonā? Ja neiet uz ielas un paliek tranzīta zonā, taču nevajag vīzu?
Esmu tikai vienreiz ar kazahiem uz Bankoku lidojusi, nav pieredze ar savienotajiem reisiem, ja vēl divreiz jāpārkāpj.
Lai izmantotu Qatar 12 + stundu layover piedāvājumu Dohā, kuru Juris ielika, es nemācēju sashēmot lidojumus. Mēģināju kā muti-city, vispār netiku līdz cenai. Bet tas piedāvājums labs, 5 zvaigžņu hotelis + vēl par savu naudu tuksneša tūrē (50usd) vai eksursijā. Būtu mācējusi sabīdīt biļetes, būtu gibējusi to izmantot.
Layover DOH - paliksim tranzīta zonā? Ja neiet uz ielas un paliek tranzīta zonā, taču nevajag vīzu?
Katarā vispār tagad nevajag vīzu, tā kā varat iet arī ārā, ja laiks atļauj.
Layover DOH - paliksim tranzīta zonā? Ja neiet uz ielas un paliek tranzīta zonā, taču nevajag vīzu?
Cik tad beigu beigās ilgs savienojums sanāca Dohā?
Un varēji prasīt padomu, mēs būtu palīdzējuši norezervēt tā, lai var izmantot bezmaksas viesnīcas piedāvājumu…
Zemākās klases nekvalificējas:
Viņiem ir divas atšķirīgas programmas:
Ja cilvēkam piespiedu kārtā sanāk garš savienojums, tad free stopover (STPC), kam Tevis minētie ierobežojumi (lētākajām biļetēm nestrādā, nevar būt mākslīgi izvēlēts garš savienojums utt).
Otra programma ir +Qatar, kas speciāli mudina cilvēkus palikt ilgāk Katarā (vajag savienojumu >12h), un dod bezmaksas 1 nakti viesnīcā (neatkarīgi no rezervācijas klases), otra nakts par 100 USD. Norezervervēt var te: https://discoverqatar.qatarairways.com/us-en/plusqatar Šī programma iesākās pagājušogad, un viņi visu laiku pagarina, šobrīd ir spēkā līdz 30. aprīlim.
Layover DOH - paliksim tranzīta zonā? Ja neiet uz ielas un paliek tranzīta zonā, taču nevajag vīzu?
Cik tad beigu beigās ilgs savienojums sanāca Dohā?
Un varēji prasīt padomu, mēs būtu palīdzējuši norezervēt tā, lai var izmantot bezmaksas viesnīcas piedāvājumu…
Es paņēmu ar 3h savienojumu Dohā. No tādām, ko deva izvēlēties kā savienotos reisus automātiski sarakstā, ilgākais bija 8h savienojums. Mēģināju to multi city, bet man izmeta, ka jāmeklē savādāk, nevar iedot cenu Tad nu metu mieru.
Paldies par ieteikumu, nākamreiz būs jāpamēģina izmantot, ja sanāks.
3 stundu savienojumā manuprāt nav jēga iet ārā, sanāks pārāk nervozi, labāk tiešām tranzītzonā kaut ko atrast padarīt.
Zemākās klases nekvalificējas:
Viņiem ir divas atšķirīgas programmas:
Ja cilvēkam piespiedu kārtā sanāk garš savienojums, tad free stopover (STPC), kam Tevis minētie ierobežojumi (lētākajām biļetēm nestrādā, nevar būt mākslīgi izvēlēts garš savienojums utt).
Otra programma ir +Qatar, kas speciāli mudina cilvēkus palikt ilgāk Katarā (vajag savienojumu >12h), un dod bezmaksas 1 nakti viesnīcā (neatkarīgi no rezervācijas klases), otra nakts par 100 USD. Norezervervēt var te: https://discoverqatar.qatarairways.com/us-en/plusqatar Šī programma iesākās pagājušogad, un viņi visu laiku pagarina, šobrīd ir spēkā līdz 30. aprīlim.
Jā, Juri, Tev taisnība. Zināju par otru programmu, bet domāju, ka tā beigusies, jo atmiņā bija palikušas novembra beigas vai kas tāds. Acīmredzot pagaraina, lai veicinātu tūrismu un pieprasījumu. Otru tiešām varētu izmantot.
Sākumā bija līdz pagājušā gada 31. augustam, tad līdz 31. decembrim, tagad līdz 30. aprīlim (varbūt pa vidu vēl bija kāds pagarinājums).
Sākumā otrā nakts bija par 50 USD, to es labprāt maksātu. Tagadējie 100 USD vairs nav tik vilinoši.
Varētu mēģināt dabūt 2 bezmaksas naktis, pirmo pieprasot uz viena ceļotāja vārda, otru uz otra. Tā kā rezervācija piesaistīta e-biļetei un tā katram sava, teorētiski vajadzētu sanākt…
Layover DOH - paliksim tranzīta zonā? Ja neiet uz ielas un paliek tranzīta zonā, taču nevajag vīzu?
Cik tad beigu beigās ilgs savienojums sanāca Dohā?
Un varēji prasīt padomu, mēs būtu palīdzējuši norezervēt tā, lai var izmantot bezmaksas viesnīcas piedāvājumu…
Es paņēmu ar 3h savienojumu Dohā. No tādām, ko deva izvēlēties kā savienotos reisus automātiski sarakstā, ilgākais bija 8h savienojums. Mēģināju to multi city, bet man izmeta, ka jāmeklē savādāk, nevar iedot cenu Tad nu metu mieru.
Paldies par ieteikumu, nākamreiz būs jāpamēģina izmantot, ja sanāks.
Piekritu Jurim, ka 3h laika labak lidostu nepamest...
Ja kādu interesē sīkāk, te +Qatar noteikumi: https://discoverqatar.qatarairways.com/us-en/pages/PLUSQATARTNC
It kā neatrodu, kur būtu aizliegts pieprasīt vienu numuru uz viena ceļotāja vārda, otru uz otra.
Ir būts Katarā ekskursijā, ko piedāvā starp reisiem. Nerādās iespaids, ka tur būtu baigi ko darīt vairākas dienas. Labi, vienu nakti atpūtai varētu paņemt, bet divas jau man liktos laika izšķērdēšana. Var protams gulēt pie baseina un sauļoties, bet ja brauc uz DA Āziju tad to var darīt galamērķī.
Atkarībā no ielidošanas laikiem 2 naktis tā vien sanāk 1 pilna diena. Ja dod labas 5* viesnīcas, kādēļ neizmantot, protams, ja ir laiks. (Sākumā esot devuši pat Shangri-La, tagad vairs nē.)
Izskatās, ka caur Qatar Airways ofisiem tiešām pagrūti norezervēt to viesnīcu. Bet ir https://discoverqatar.qatarairways.com, kas lieliski darbojas. Piedāvā plašu klāstu ar 5* viesnīcām. Dažām ir shuttle serviss uz lidostu. Problēma ar pārāk lielo izvēli
k, ja Tev ir minētās 26 stundas Dohā, tad vari ņemt +Qatar piedāvājumu, ko var norezervēt internetā, tēmas sākumā ir saite (pēc norezervēšanas Qatar Airways pārbauda, vai viss kārtībā un Tev reāli ir biļete, pretējā gadījumā atsūta atcelšanas e-pastu ).
k, ja Tev ir minētās 26 stundas Dohā, tad vari ņemt +Qatar piedāvājumu, ko var norezervēt internetā, tēmas sākumā ir saite (pēc norezervēšanas Qatar Airways pārbauda, vai viss kārtībā un Tev reāli ir biļete, pretējā gadījumā atsūta atcelšanas e-pastu ).
Man ir 22 stundas. Un, paldies, pasūtīju jau caur https://discoverqatar.qatarairways.com/ Kā jau minēju, galvenā problēma - izvēlēties. Visas piedāvātās viesnīcas šķiet labas. Bet bezmaksas airport shuttle ir tikai divām. Uz vienu e-ticket var rezervēt līdz 3 istabām. Iečekojoties viesnīcā būs jārāda iekāpšanas karte.
Vienīgais, kas nedaudz dara nemierīgu, ka man viesnīcu vajag no 07:00 rītā līdz 03:00 nākošā rītā. Vai ļaus tik agri ievākties? Bet tad jau redzēs.
Ja pietiekoši smalka viesnīca (un nebūs pārpildīta), tad ļaus agri ierasties.
Kādas viesnīcas piedāvāja un kuru izvēlējies?
Tev kaut kā izdevās tiešsaistē pasūtīt bezmaksas viesnīcu? https://discoverqatar.qatarairways.com/ neatrodu tādu iespēju, tikai par naudu. Jeb tomer gāji uz +Qatar sadaļu?
Kādas viesnīcas piedāvāja un kuru izvēlējies?
Tev kaut kā izdevās tiešsaistē pasūtīt bezmaksas viesnīcu? https://discoverqatar.qatarairways.com/ neatrodu tādu iespēju, tikai par naudu. Jeb tomer gāji uz +Qatar sadaļu?
Jā, no tās manas saites tiešām ilgi izklikšķināties līdz bezmaksas piedāvājumam, kaut kā nejuaši sanāca, laikam caur FAQ sadaļu: https://discoverqatar.qatarairways.com/us-en/plusqatar
Piedāvājumā:
Es izvēlējos Oryx Rotana Doha. Bezmaksas transfera un augsta novērtējuma booking.com dēļ. Kaut gan, iespējams, transfers tomēr būs maksas.
Varbūt kāds ir piefiksējis apmērām kad viņi tos +Qatar akcijas termiņus pagarina? Man vnk plānojas lidojums caur Dohu janvāra beigās un tagad nevar saprast vai plānot tur stopoveru vai nē.
Pagarina diezgan tuvu (mēnesi-divus pirms) iepriekšējā perioda beigām.
Programmai nu jau divi gadi, pagarinātā vairākas reizes, es liktu uz to, ka pagarinās vēl.
+Qatar programma kārtējo reizi ir pagarināta. Booko līdz 31. janvārim 2019, paliec līdz 30. aprīlim 2019.
Hoteļi piedāvājuma:
Sveiki!
Vasarā ar Qatar lidoju uz Tokiju. (Maršruts RIX-HEL-DOH-HND). Serviss lidmašīna bija patīkams - neteiktu, ka kaut kas ļoti īpašs, bet labs. Dažiem lidmašīnu modeļiem ir ne visai ērts "izklaides" vadības bloka novietojums - zem priekšā esošā krēsla. Ja lido divatā, tad var izdomāt kā sasēsties, ja jālido vienam - nu var iekrist. Tas par lidmašīnām. Par pārējo servisu - man reāli nepatika. Ja kādu no reisiem izpilda partnera kompānija (manā gadījumā RIX-HEL Finnair. bet lido Nora) iereģistrēšanās internetā nespīd. Turp lidojot vēl izdevās Finnair mājas lapā iečekoties, bet atpakaļ lidojumam neparko. Tad vēl papildus neērtība - atpakaļ lidojumā bagāžu iereģistrēja tikai līdz Helsinkiem. Pirmais iemesls bija - Ļoti maza lidmašīna no Helsinkiem uz Rīgu.... Otrais - Lidojumu izpilda pilnīgi sveša aviokompānija... (kaut gan mans lidojums bija pat ar QR kodu....), trešais iemesls - muitas noteikumi... Īsāk - viena vienīga atrunāšanās....
Vēl - nedaudz par servisu Dohas lidostā - lidosta milzīga - laiks starp reisiem 45 minūtes... neviens nekādu palīdzību negrasās sniegt - skrieniet paši tā teikt..... Atpakaļ lidojumā - pārsēšanās laiks 4 stundas - izlidojošā reisa iekāpšanas sektors parādījās aptuveni 40 minūtes pirms izlidošanas - tas ir praktiski ar iekāpšanas sākšanos... Skrieniet veseli tā teikt...
Uz lielajiem Boeing 777 pasažierus ved ar autobusu...
Nu nepatika man - bardaks.
Personīgi centīšos izvairīties no šīs aviokompānijas...
Piebildīšu, ka tas nav ne man pirmais ne pēdējais "tālais " ceļojums ar vairākkārtīgu pārsēšanos, taču no līdz šim izmantotajām avi kompānijām tieši "ārpuslidojuma" pakalpojumu ziņā Qatar sagādāja vis lielāko vilšanos, un arī reālas neērtības...
Man Qatar patīk. Tiesa, vienmēr esmu ceļojis bez bagāžas, tāpēc pirmajā rindkopā minētās neērtības mani nav skārušas. Lidosta nav gluži milzīga, un, principā jau arī nekur citur nekādu pārsēšanās palīdzību nesniedz, ja reiss ielidojis laicīgi, un tiek uzskatīts, ka laika pietiek. Geita izziņošanu 40 min pirms izlidošanas būs noskatījušies no britiem, tur visu laiku tas pats darās. Vispār ļoti pieklājīga aviokompānija.
Par bagāžu gan var piekrist, nav smuki, vai nu slinks darbinieks trāpījies, vai vēl kaut kas, bet neviens no trim minētajiem argumentiem patiesībā neiztur kritiku.
Man Qatar patīk. Tiesa, vienmēr esmu ceļojis bez bagāžas, tāpēc pirmajā rindkopā minētās neērtības mani nav skārušas. Lidosta nav gluži milzīga, un, principā jau arī nekur citur nekādu pārsēšanās palīdzību nesniedz, ja reiss ielidojis laicīgi, un tiek uzskatīts, ka laika pietiek. Geita izziņošanu 40 min pirms izlidošanas būs noskatījušies no britiem, tur visu laiku tas pats darās. Vispār ļoti pieklājīga aviokompānija.
Par bagāžu gan var piekrist, nav smuki, vai nu slinks darbinieks trāpījies, vai vēl kaut kas, bet neviens no trim minētajiem argumentiem patiesībā neiztur kritiku.
Protams, kā jau minēju sākumā - lidmašīnā serviss pat tīri Ok
Bet ja ir iespēja izvēlēties - izvēlos Etihad - esmu vairākkārtīgi lidojis - pilnīgi nekādas aizķeršanās, ne ar iereģistrēšanos (neskatoties, ka pirmo segmentu izpilda AirBaltic), ne ar bagāžu, ne ar servisu, un ērtības ziņā man tomēr laikam Etihad salons patika labāk, it sevišķi Boeing 777 un 787-900.
Qatar galīgi nekāda vaina nav. Pēdējā gada laikā 2x uz Āziju lidoju gan ar B787, gan A350. Ērtas lidmašīnas, labs serviss, laba entertainment sistēma un DOH lidosta ērta un saprotama.
Tas ka kaut kas ar bagāžu bija kādas negācijas, tad tas norakstāms uz darbinieka nekompetenci. Arī RIX un SYD ir visādi nezinošu darbinieku izgājieni bijuši.
Vairāki paziņas lidojuši ar QR sadarbībā ar SAS, Airbaltic un Finnair un vienmēr bagāža nekur starp QR un SK BT AY nav bijusi jāņem ārā. Arī Online Check in un sēdvietu izvēle darbojās lieliski.
Qatar galīgi nekāda vaina nav. Pēdējā gada laikā 2x uz Āziju lidoju gan ar B787, gan A350. Ērtas lidmašīnas, labs serviss, laba entertainment sistēma un DOH lidosta ērta un saprotama.
Tas ka kaut kas ar bagāžu bija kādas negācijas, tad tas norakstāms uz darbinieka nekompetenci. Arī RIX un SYD ir visādi nezinošu darbinieku izgājieni bijuši.
Vairāki paziņas lidojuši ar QR sadarbībā ar SAS, Airbaltic un Finnair un vienmēr bagāža nekur starp QR un SK BT AY nav bijusi jāņem ārā. Arī Online Check in un sēdvietu izvēle darbojās lieliski.
Kā teikt "Nekā personīga" tikai mana personīgā pieredze....
Nezinu - neizdevās man "sadraudzēties" ar viņiem