Vai ir jēga tērēt laiku un rakstīt iesniegumu lidostā par bojāto koferi? Pagaidām koferis vēl funkcionē, bet tas var jebkurā brīdī beigties, jo pamatne ir pārlauzta no kāda ļoti spēcīga trieciena. Ceļojums nav beidzies tādēļ diezgan aktuāli. Varbūt kāds no ceļakājiešiem ir komunicējis ar aviokompāniju šàdā sakarā?
var atlidojot Rīgā pieteikties Lost&found lodziņā, neizejot ārā no sterilās zonas un kārtot visas formalitātes šeit. Neviens nepārbaudīs tieši kurā reisā bojāts. Es tā darīju, saņēmu kompensāciju no BT. Vai nu Qatar.
Es rakstīju pieteikumu ielidojot Helsinkos pie Qatar personāla, pēc vairākiem atgādinājumiem no viņiem man , lai nosūtu viņiem savu kontu, saņēmu 50 % no kofera vērtības bez jebkādiem jautājumiem.