Sveiki. Tikko saņēmu ziņu BT atcēlis reisu no Abu Dabi. BT pa telefonu teica ka jāreģistrējas pie Etihad un jasaņem viesnīcas vaučers. Iesakiet, kā rīkoties? Jo ārābi nekur nelaiž. Bet man tur bērni un mazbērni (
Kā nelaiž ārā? No kurienes, lidostas? Latvijai taču ir bezvīzu režīms ar Arābu Emirātiem, kāds pamats nelaist?
arābi visus sakrāmējuši visus vienā telpā un viss, bez komentāriem
Nu es ietu ārā un, ja kāds iebilst, teiktu, ka dodos uz viesnīcu…
Jādomā, ka Juris nāks klajā ar savu ģeniālo frāzi, ka jāsauc policija, ja reiz ierobežota pārvietošanās brīvība.
Jocīgi. LV ir bezvīzu režīms ar UAE. Visus BT reisa pasažierus sakrāmējuši vienā telpā?
Jauno lidojumu biļetes vismaz ir iedotas? Ilgi līdz Etihad savienotajam reisam jāgaida?
Pirmo reizi saskaros ar tādu situāciju. ieteiksiet, kā rīkoties tālāk? Ok, viesnīca un ēdināšana droši vien pats par sevi saprotams. Kā ar kompensācijām no BT? Kāda vispār ir procedūra? Kur to skatīties? paldies
Iesakiet, kā rīkoties?
Lieki nesatraukties, izbaudīt papildus neplānoto atvaļinājumu uz aviokompānijas rēķina (viesnīca, ēšana, transports uz/no viesnīcas - tas viss uz aviokompānijas rēķina. Vai nu uzreiz, vai tagad pašiem jāmaksā un pēc tam uz čeku pamata pieprasa segt aviokompānijai). Atgriežoties mājās, BT kompensācijas pieprasījums saskaņā ar regulu.
Par kompensāciju šobrīd nav vajadzības uztraukties, to kārtos pēc atgriešanās.
Var jau būt, ka viesnīca UAE nemaz nebūs un tagad ir rīts un vēl daudz reisi lido uz Eiropu un tur ar kādu savienojumu iespējams vēl līdz pusnaktij nogādās mājās.
Cikos tad ir jaunais reiss ja raksti, ka jāreģistrējas pie Etihad?
Nesen bija rakstīts par to ka tā ar AUH imigāciju notiek, tad kad iziet no AAE iespiež zīmogus, tagad ir nepieciešama procedūra, lai tos zīmogus anuētu tas paņem daudz laiku. Man šķiet ka medijos bija ziņa par šo, kad iepriekšējā reizē BT atcēla reisu.
vakar arī tenisiste A. Ostapenko dusmīgi instagramoja, ka netiek kā plānots uz Dohas turnīru AirBaltic dēļ. Parasti gan viņai nākas AirBaltic slavēt, jo, acīmredzot, atbalsta ar biļešu piešķiršanu.
Var jau būt, ka viesnīca UAE nemaz nebūs un tagad ir rīts un vēl daudz reisi lido uz Eiropu un tur ar kādu savienojumu iespējams vēl līdz pusnaktij nogādās mājās.
Cikos tad ir jaunais reiss ja raksti, ka jāreģistrējas pie Etihad?
To man teica BT, jo Etihad esot viņu partneri (cik nopratu pašu BT pārstāvja AUH nav), bet uzreiz pateica, ka lidos tikai rīt ar nākošo reisu, reisus ar pārsēšanos nepiedāvā)
Paldies par info, aizsūtīšu bērniem, lai nesatraucas.
vakar arī tenisiste A. Ostapenko dusmīgi instagramoja, ka netiek kā plānots uz Dohas turnīru AirBaltic dēļ. Parasti gan viņai nākas AirBaltic slavēt, jo, acīmredzot, atbalsta ar biļešu piešķiršanu.
https://twitter.com/JelenaOstapenk8/status/962819506233069573
vakar arī tenisiste A. Ostapenko dusmīgi instagramoja, ka netiek kā plānots uz Dohas turnīru AirBaltic dēļ. Parasti gan viņai nākas AirBaltic slavēt, jo, acīmredzot, atbalsta ar biļešu piešķiršanu.
https://twitter.com/JelenaOstapenk8/status/962819506233069573
tā iet, ka salasos fake news.
p.s. Uz auto paneļa gan stāv airBaltic bagāžas taloni
Aizsūti lai nesatraucas un bauda papildus brīvu dienu uz Airbaltic rēķina: viesnīca, ēdināšana. Ja šajā 24h laikā ir tik paredzēta 1-2 ēdināšanas, tad papildus varat par savu naudu ko pirkt un obligāti saglabājat čekus.
Jocīgi, ka viņi " marinē" pasažierus 24h kaut varēja ar citām aviokompānijām atgādāt LV.
Ja tajā istabā kur tagad tusē ar pārējiem tā reisa pasažieriem un nav ko darīt, lai ievāc tel numurus vai e-pastus un tad varam palīdzēt arī citiem pasažieriem tikt pie kompensācijas. jo ne jau visi zina kas par šādu dīkstāvi pienākas.
Apmaksāt vienu nakti viesnīcā acīmredzot lētāk kā apmaksāt visiem lidojumu ar citām aviosabiedrībām. Bet vai tiešām viņiem lidmašīnas pustukšas, ka rīt satilps gan šodienas lidotāji, gan rīt paredzētie?
Apmaksāt vienu nakti viesnīcā acīmredzot lētāk kā apmaksāt visiem lidojumu ar citām aviosabiedrībām. Bet vai tiešām viņiem lidmašīnas pustukšas, ka rīt satilps gan šodienas lidotāji, gan rīt paredzētie?
Man arī tāda domā ienāca prātā.
Aizsūti lai nesatraucas un bauda papildus brīvu dienu uz Airbaltic rēķina: viesnīca, ēdināšana. Ja šajā 24h laikā ir tik paredzēta 1-2 ēdināšanas, tad papildus varat par savu naudu ko pirkt un obligāti saglabājat čekus.
Jocīgi, ka viņi " marinē" pasažierus 24h kaut varēja ar citām aviokompānijām atgādāt LV.
Ja tajā istabā kur tagad tusē ar pārējiem tā reisa pasažieriem un nav ko darīt, lai ievāc tel numurus vai e-pastus un tad varam palīdzēt arī citiem pasažieriem tikt pie kompensācijas. jo ne jau visi zina kas par šādu dīkstāvi pienākas.
paldies, Rihard, tavu ziņu aizsūtīju
Apmaksāt vienu nakti viesnīcā acīmredzot lētāk kā apmaksāt visiem lidojumu ar citām aviosabiedrībām. Bet vai tiešām viņiem lidmašīnas pustukšas, ka rīt satilps gan šodienas lidotāji, gan rīt paredzētie?
Nav lidots uz Abudabi, bet senākā pagātnē ir redzētas BT lidmašīnas ar 10 -15 pasažieriem pa 150 vietām. Nav jau nekādas šokolādes cenas šajā maršrutā, lai būtu sagaidāma milzu noslodze.
Cik tad Jūsu to "tusētāju" ir? Tad jau var aptuveni sarēķināt.
Jocīgi, ka viņi " marinē" pasažierus 24h kaut varēja ar citām aviokompānijām atgādāt LV.
Apmaksāt vienu nakti viesnīcā acīmredzot lētāk kā apmaksāt visiem lidojumu ar citām aviosabiedrībām. Bet vai tiešām viņiem lidmašīnas pustukšas, ka rīt satilps gan šodienas lidotāji, gan rīt paredzētie?
BT šajā ziņā ne vienmēr risina jautājumu, kā būtu loģiskāk un ekonomiski prātīgāk. Kad viņi vēl lidoja uz Stambulu, man atcēla reisu un tā vietā lai aizsūtītu mājās ar savienoto (kas man pat par standarta cenām būtu bijis 100-150 EUR robežās, bet BT noteikti ir pieeja avioindustrijas cenām, kas varētu būt krietni zemākas), mani marinēja līdz nākošajam BT reisam pēc 3 dienām, apmaksājot viesnīcu ~100 EUR/night + ēšanas.
Izskatās, ka CSE no AUH lido atpakaļ, bet bez pasažieriem.
Ka var zinat ka bez pasazieriem? I burts aiz BT to nozime?
Tāds formāts BTI-9***, piemēram, kā šis treniņlidojums https://www.flightradar24.com/BTI9863/10683620
Ka var zinat ka bez pasazieriem? I burts aiz BT to nozime?
BTI ir airBaltic ICAO kods... reisa numurs ar 9 sākumā parasti nozīmē kādu tehnisku/treniņ/utml reisu.
no wiki:
Likewise, flight numbers larger than 9000 are usually referred to as ferry flights, that carry no passengers and are used to designate aircraft being repositioned to or from a maintenance base or from one air travel market to another
Izskatās, ka CSE no AUH lido atpakaļ, bet bez pasažieriem.
Visiem liels paldies par izlīdzēšanu. Bērni iekārtoti viesnīcā ar 3x ēdināšanu un pārējo. Piereģistrēti uz reisu rīt 9.35. Man gan liekas ka tas nav BT reiss
Ņemot vērā, ka ātrums ir tikai kādi 600 km/h, noteikti nav regulārais reiss.
Vienīgais rītdienas departure 9.35 ir uz Colombo. Rīgas reiss ir 9.45
Vienīgais rītdienas departure 9.35 ir uz Colombo. Rīgas reiss ir 9.45
Es arī skatījos, laikam jau tas pats BT vien ir - CMB būs jau par traku