Nekad neesmu sapratis, kā atšķirās biznesa klase no pirmās klases, tie ir kaut kādi aviosabiedrības noteikumi/nosaukumi?
Citur taču biznesa klases pasažierus no pirmās klases pasažieriem nesēdina, lido taču vienā telpā, vai tomēr nē???
Ps. Pats biznesa klasē lidoju uz ROR kādus gadus 12 vai 13 atpakaļ, cena protams bija kosmoss.
Ha, man viena no idejām par jūdžu tērēšanu, kad tas laiks pienāks, ir uz ROR, bet grūti sakombinēt. Cik liels bija tas kosmoss, ja nav noslēpums, un no kurienes bija biļete?
Nekad neesmu sapratis, kā atšķirās biznesa klase no pirmās klases, tie ir kaut kādi aviosabiedrības noteikumi/nosaukumi?
Citur taču biznesa klases pasažierus no pirmās klases pasažieriem nesēdina, lido taču vienā telpā, vai tomēr nē???
Pirmā klase ir nākamā pakāpe aiz biznesa klases, domāts, ka atšķirība no biznesa tāda pati kā biznesam no ekonomiskās. Jā, protams, ka pirmās klases kabīne ir nošķirta no biznesa un ekonomiskajām klasēm.
Iekārtojuma ekstravagance atšķirās no aviosabiedrības uz aviosabiedrību, un ir nepārtrauktas sacensības, kurš kuru pārspēs greznībā.
Piemēram tā izskatās Etihad pirmās klases apartaments:
Tā Swiss pirmā klase:
Pirmās klases vietas lidmašīnā parasti ir 4-12, savukārt biznesa klases 30-70 vai pat vairak.
Biznesa klase ir pārsvarā funcionāla, tiem, kas vēlas izgulēties horizontālā guļvietā (protams, aviosabiedrības to cenšas pasniegt kā greznību, bet godīgi sakot tas tomēr ir konveijers). Pirmā klase ir īsts luksuss ar personalizētu attieksmi, standartā ir kaviārs, Dom Perignon un Krug līmeņa šampanieši (~200 EUR par pudeli) utt.
Cenu ziņā biznesa klases biļete tālajam lidojumam maksā ~1500-3000 EUR, pirmā klase mēdz maksāt līdz pat 10 000 EUR un vairāk.
Ha, man viena no idejām par jūdžu tērēšanu, kad tas laiks pienāks, ir uz ROR, bet grūti sakombinēt. Cik liels bija tas kosmoss, ja nav noslēpums, un no kurienes bija biļete?
Biletes bija no LHR un biznesa klase maksaja laikam 2730 LVL vai pat vairak.
Ps. Bet Mari skaties jo ik pa laikam ir ari dazas labas cenas no RIX, bet visbiezak labas cenas esmu redzejis no LHR, protams ir ari iespeja pasam kaut ko sakombinet pa leto ar zemo izmaksu aviosabiedribam, bet tas nu man ta bagaza nav utt...
Juri, liels paldies, cerams kadam citam ari sis info nodereja.
Pirmā klase ir pieejama tikai dažu aviosabiedrību noslogotākajos maršrutos, kur ir pietiekoši daudz pasažieru, kas gatavi maksāt tādas summas. Turklāt tādu aviosabiedrību un maršrutu skaits samazinās, jo biznesa klase kļūst arvien labāka, līdz ar to grūtāk pietiekoši diferencēt pirmo klasi no biznesa, lai attaisnotu cenas starpību. Piemēram Turkish agrāk bija pirmā klase, bet šobrīd tikai ekonomiskā un biznesa.
Straujā progresa un konkurences dēļ pašreizējās paaudzes biznesa klase ir pielīdzināma vai pat pārsniedz komfortā pirmo klasi pirms teiksim 20 gadiem, tāpēc tiek ieviestas arvien jaunas ekstras pirmajai klasei, piemēram Emirates izdomāja, ka A380 pirmās klases pasažieru ērtībai ieliks dušu. Sākumā viņus par to izsmēja, bet tagad arī Etihad ir tādu ieviesuši.
Lidostā arī mēģina piedāvāt augstākas klases servisu pirmās klases pasažieriem, ir atsevišķa lete, lai reģistrētos lidojumam, reizēm asistents, kas bez rindas aizved tālāk uz laiskotavu, ekskluzīvas laiskotavas ar labākiem ēdieniem un dzērieniem. Lufthansa Frankfurtē teiksim mūs aizveda pa tiešo no laiskotavas ar Porsche uz lidmašīnu. Bieži vien pirmās klases pasažieriem bez maksas piedāvā limuzīnu nokļūšanai no / uz lidostu (50-100 km rādiusā, kā nu kura aviosabiedrība noteikumos ieraksta).
Juri, liels lies paldies par so info.
Ja reiz Juris pieminēja LH, tad otra opcija jūdžu tērēšanai varētu būt uz ASV ar LH pirmajā klasē, būtu jau baigi kruta.
Juri, vai minētā laiskotava bija FCT?
(Cik esmu lasījis, kaviārs standartā ir Lufthansai, un LH ir viena no lielākajām kaviāra iepircējām pasaulē. Citām aviokompānijām ir savas fīčas, bet tas var arī nebūt kaviārs.)
Māri, kādas jūdzes plāno tērēt, vai Turkish Miles & Smiles? Tad būs sarežģīti dabūt Lufthansas pirmo klasi (F).
Agrāk bija viegli ar LH pieejamību F caur citām Star Alliance lojalitātes pogrammām. Dažus gadus atpakaļ viņi mainīja sistēmu, tagad F par jūdzēm, laicīgi rezervējot, ir pieejama tikai LH Miles&More dalībniekiem. Citu lojalitātes programmu dalībniekiem par jūdzēm LH F var dabūt tikai pēdējā brīdī, maksimums 15 dienas pirms izlidošanas. Tā ka, ja vari 2 nedēļas pirms lidojuma izlemt, ka dosies, tad sanāks. Laicīgāk nē.
Pieejamību visvieglāk pārbaudīt United mājaslapā https://www.united.com/ual/en/us/, nav pat jāreģistrējas.
Piemēram 23. februārī ir tālākais, kad pieejama LH F FRA-NYC (posms RIX-FRA protams biznesā):
Juri, paldies par info. Tu savu LH lidojumu dabūji par Lufthansas jūdzēm? Vai varbūt Tu dari tā, kā amerikāņu blogeri, kuri krāj kredītkaršu punktus, kurus pēc tam iespējams ieskaitīt praktiski jebkurā lojalitātes programmā pēc vajadzības?
Jā, es domāju ar turkiem un jau pats arī šad tad paskatos United mājaslapā, ļoti ērti. Es tikai ceru, ka turki to pēc tam spēs norezervēt. Cik saprotu, vajadzētu varēt, jo, ja jau uzrādās United lapā, tad teorētiski arī visā aliansē vajadzētu būt pieejamiem. Vienīgi, klāt nāk visādi tur "married segments" faktori u.tml., kurus es īsti līdz galam nesaprotu. Pēc manas saprašanas, ja United programma pieļauj citus married-segment pārus nekā turki, tad tomēr pieejamība, kas rādās United sistēmā, varētu arī nesakrist ar to, kas pieejams turkiem. Jeb vai es saprotu nepareizi?
Nujā, mīnuss, ka LH pirmās klases biļetes biļetes dabūjamas vien pēdējā brīdī un nav teikts, ka būs uz kādu konkrētu pilsētu, lai gan visai ticams, ka uz kādu no ASV pilsētām, uz kurām lido Lufthansa, pieejamība būs. Jādomā, ko darīt ar atpakaļceļu, - vai pirkt laicīgi, vai arī pēdējā brīdī. Abos virzienos man pirmā klase nesanāks.
Singapore airlines pirmā klase:
http://dereklow.co/what-its-like-to-fly-the-23000-singapore-airlines-suites-class/
Pilnīgi nemaz nelīdzinās BA biznesa klasei kuru ir iznācis lietot
Nezinu, vai ir patiesība, bet kaut kur lasīju, ka lielāka daļa no pirmās klases paxiem pat nemaksā par to, jo nem vai par punktiem, vai sanem upgrade no biznesa
Kvadro, Tu te netaisies par baigo gudrenieku! Pasaki normālam Pampāļu personāžam kā sasniegt kolosālus upgreidus??? Lūk, sagribās nošefot un meiteni ievilināt bizn./1 kategorijā, a zināšanu ta nava, bet apsolīts ta ira??? Kā šito te baigi veikli var izkompilēt cauri? Es vienmēr pa lēto, bet tas jau netraucē apģērbt Armānija kostīmu ar šlipsi.
Daudzie lido tikai biznesā ar visiem Elite, Platinum, Senator statusiem, nedomāju - ka tādiem cilvēkiem grūti dabūt pirmās klases vietu. Es arī pa lēto..
Juri, paldies par info. Tu savu LH lidojumu dabūji par Lufthansas jūdzēm? Vai varbūt Tu dari tā, kā amerikāņu blogeri, kuri krāj kredītkaršu punktus, kurus pēc tam iespējams ieskaitīt praktiski jebkurā lojalitātes programmā pēc vajadzības?
Nē, es paspēju LH F norezervēt pēdējā brīdī, kad vēl bija brīvi pieejams par Star Alliance partneru judzēm (paveicās, viņi nebrīdināja). Izmantoju nu jau aizsaulē esošā US Airways jūdzes, kas bija sapelnītas Grand Slam un citās jūdžu pelnīšanas akcijās, kā arī no lidojumiem (tolaik vēl deva 100% no nolidotā, neatkarīgi no rezervācijas klases, bija reāli sapelnīt vajadzīgo summu).
Tas bija ļoti sen: https://www.celakaja.lv/forumi/cerams-nebusim-kabine-divi-vien
Juri, vai minētā laiskotava bija FCT?
Jā, Frankfurtes First Class terminal ar Statoil-Goodyear somu:
Un brauciens uz lidmašīnu no laiskotavas:
Cik esmu lasījis, kaviārs standartā ir Lufthansai, un LH ir viena no lielākajām kaviāra iepircējām pasaulē. Citām aviokompānijām ir savas fīčas, bet tas var arī nebūt kaviārs.
Manā pieredzē Lufthansā bija:
Asiana bija:
Thai arī bija:
Pagūglēju, arī Singapore, Emirates, ANA, JAL, Cathay Pacific, Qantas, Qatar, Air France, Korean Air pasniedz kaviāru. Etihad izskatās ir vienīgie, kas nē (pārsteidzoša izvēle, jo viņi nav taupītāji).
Varbūt tur, kur lasīji, cilvēki bija kaut ko saputrojuši? Par pilnu ņēmuši arī ASV iekšējo lidojumu 'first class', kas manuprāt nav pat biznesa klase, bet glorificēts Premium Economy.
Jā, es domāju ar turkiem un jau pats arī šad tad paskatos United mājaslapā, ļoti ērti. Es tikai ceru, ka turki to pēc tam spēs norezervēt. Cik saprotu, vajadzētu varēt, jo, ja jau uzrādās United lapā, tad teorētiski arī visā aliansē vajadzētu būt pieejamiem. Vienīgi, klāt nāk visādi tur "married segments" faktori u.tml., kurus es īsti līdz galam nesaprotu. Pēc manas saprašanas, ja United programma pieļauj citus married-segment pārus nekā turki, tad tomēr pieejamība, kas rādās United sistēmā, varētu arī nesakrist ar to, kas pieejams turkiem. Jeb vai es saprotu nepareizi?
Married segments ir tas, ka, ja ir pieejamība par judzēm posmā RIX-FRA un ir posmā FRA-NYC, tas nenozīmē, ka varēsi par jūdzēm vienā biļetē nopirkt RIX-FRA-NYC (un otrādi, var rādīties pieejams RIX-FRA-NYC, bet atsevišķi FRA-NYC nedabūsi).
Turkish cik zinu ar tik izsmalcinātu mikromenedžmentu bonusa biļetēm nenodarbojas, ja redzi UA lapā pieejamību abos posmos atsevišķi, tad Miles&Smiles varēsi norzervēt visu maršrutu vienā biletē.
Nujā, mīnuss, ka LH pirmās klases biļetes biļetes dabūjamas vien pēdējā brīdī un nav teikts, ka būs uz kādu konkrētu pilsētu, lai gan visai ticams, ka uz kādu no ASV pilsētām, uz kurām lido Lufthansa, pieejamība būs. Jādomā, ko darīt ar atpakaļceļu, - vai pirkt laicīgi, vai arī pēdējā brīdī. Abos virzienos man pirmā klase nesanāks.
Labākā bonusa biļešu pieejamība pirmajā klasē (Star Alliance) šobrīd ir Thai un Asiana. Vari mēģināt RIX-ROR: RIX-FRA ar LH biznesā, FRA-ICN ar Asiana pirmajā klasē, ICN-ROR biznesā.
Nezinu, vai ir patiesība, bet kaut kur lasīju, ka lielāka daļa no pirmās klases paxiem pat nemaksā par to, jo nem vai par punktiem, vai sanem upgrade no biznesa
Lielākā daļa diez vai, aviosabiedrības tomēr cenšas nopelnīt naudu ar pirmo klasi, bet jā, F bonusa biļetes ir vienas no iekārotākajām. Jārēķinās, ka tās maksā lielus daudzumus jūdžu, tā ka bez maksas īsti nesanāk.
Arī upgrade uz F maksā daudz jūdzes. Lai dabūtu bezmaksas upgrade (op-up), pirmkārt jābūt pārpildītai biznesa klasei, otrkārt ir smalka (datorizēta) hierarhija, kam dot šo reto upgrade C->F : tam, kas pircis dārgāko biļeti + kam augstākais statuss konkrētajā aviosabiedrībā. Tā ka var sanākt iztērēt daudzus desmitus vai pat simtus tūkstošu EUR, lai dabūtu 'bezmaksas' upgrade.
Juri! Cik aviokompāniju pirmajās klasēs Tu esi lidojis?
Oftopiks par kaviāru. Kas ir tajā dzeltenajā maisiņā? (Otrajā bildē.)
(Par kaviāra [ne]pieejamību - varbūt tas bija pārsteidzīgs secinājums no manis, kas radās, jo es nesen lasīju, ka LH ir lielākie kaviāra iepircēji, bet pēc tam tieši uzdūros laikam kaut kādam Etihad pirmās klases aprakstam, kur bija minēts, ka nebija kaviāra, tāpēc pieņēmu, ka tad jau varbūt nemaz nav visur.)
Tikai šajās trijās arī esmu lidojis F — Lufthansa, Asiana un Thai.
Dzeltenajā marlē viņi ietin citronu vai laimu, kura sulu uzspiest, bet es parasti atsakos, jo tas manuprāt nomāc maigo kaviāra garšu. Krējums un drupināta ola gan lieliski piestāv un papildina. Papildporciju arī nekad nav atteikuši.
Uzdošu arī es savu jautājumus.
Varbūt kāds zin?
Cik biļešu parasti tirgo pirmajā klasē par punktiem katram lidojumam? Konkrēti interesē lidojumi no Eiropas uz Austrāliju. Runa iet par AA jūdzēm One world. Kaut kur dzirdēju (laikam Infests savā prezentācijā stāstīja), ka tik divas biļetes. un tāpēc jāpērk pirmajā dienā, kad tās biļetes parādās pieejamas. Nezinu gan cik dienas uz priekšu var norezervēt bonusa lidojumus.
Uz kuru One world aviokompāniju labāk skatīties?
Kurai no One World būtu labāka biznesa klase uz Austrāliju?
Kur labāk skatīties šos bonusa lidojumus? AA.com piedāvā tik dažus variantus.
Katrai aviosabiedrībai sava sistēma, kad izlaist pieejamību par jūdzēm F. Dažas izliek vietas pēdējā brīdī, dažas tieši otrādi, tad, kad kalendārs atveras (~330 dienas nākotnē), un kad izpērkt, tad cauri. Citas ik pa laikam papildina pieejamību.
Oneworld pieejamību bez www.aa.com vēl var meklēt www.ba.com, www.qantas.com.au. Par maksu tas izdarāms www.expertflyer.com un www.awardnexus.com (dažus meklējumus var izdarīt arī bez maksas).
Labākā oneworld biznesa klasē manuprāt ir Qatar Q-suite #515. Labas ir arī Cathay Pacific, Malaysia, JAL, Qantas.
Pārējo lai infests vai kāds cits izstāsta, kas vairāk kā es interesējas par oneworld.
Par F bonusa biļešu skaitu — vairāk par 2 pieejamām vienā reisā sen neesmu redzējis. Sensenos laikos LH izlika pat 8 gab (no 16 kopējām vietām), bet tāda laipnība diez vai vēl atkārtosies.
Kur labāk skatīties šos bonusa lidojumus? AA.com piedāvā tik dažus variantus.
AA.com online var redzēt ļoti ierbežotu aviokompāniju biļetes. Uz to pusi redzēsi tikai BA, QF, AY un RJ. Interesantākās, kā, piemēram, QR, JL un EY neredzēsi. Tāpēc rezervēt labāk pa telefonu.
Lai pierezervētu biļeti, šādam tarifam/cenas kombinācijai jābūt publicētai šajā maršrutā. Piemēram, jāvar nopirkt RIX-SYD pirmajā klasē par naudu.
Kad maršruts noskatīts un redzams, ka šāds tarifs publicēts, tad iesaku meklēt pieejamību katrā posmā atsevišķi. Atsevišķi, piemēram, RIX-HEL, tad HEL-LHR, tad LHR-HKG utt. Pieejamību var bez maksas meklēt jau Jura pieminētajā BA. Jāuztaisa konts un arī bez aviosiem kontā var meklēt pieejamību.
Cik biļešu parasti tirgo pirmajā klasē par punktiem katram lidojumam?
Ar AAdvantage var norezervēt 331 dienu pirms lidojuma.
Biļešu pieejamība par jūdzēm atkarīga no aviokompānijas un maršruta. Parasti viņas izliks konkrētu skaitu pašā sākumā, kad parādās pieejamība, piemēram, 1-2, dažos maršrutos esmu redzējis arī 3-4. Un pēc tam tikai apmēram pāris nedēļas pirms lidojuma, ja redzēs, ka nevarēs tās notirgot par naudu. Tāpēc vislabāk tomēr rezervēt ap tām 330-300 dienām pirms lidojuma.
Piemēram, CX pirmajā klasē varētu izlikt tikai vienu vai nevienu biļeti maršrutā HKG-LHR, bet pat divas maršrutos HKG-DUS. Tāpēc labāk varbūt būtu kombinēt (AUS)-HKG-DUS-HEL-RIX (ja šāds tarifs eksistē), nevis (AUS)-HKG-LHR-HEL-RIX. Tiesa dažos reisos HEL-LHR AY lido ar A350 un arī pirmās klases BA laiskotava LHR nav zemē metama ar made-to-order dining Tā kā koks ar diviem galiem.
Uz kuru One world aviokompāniju labāk skatīties?
Kurai no One World būtu labāka biznesa klase uz Austrāliju?
Pirmā klase Eiropa-Austrālija tagad AAdvantage ir 115k, biznesa 85k. Diezgan liela atšķirība. Pirms izmaiņām (2016. gadā) bija 80k pirmā un 60k biznesa, tad es nedomājot ņēmu pirmo klasi. Tagad ir vērts apdomāt.
No pirmās klases es viennozīmīgi iteiktu - JL First suite (77W), CX First suite (77W, 774), QR First (A380), EY First Apartment (A380). Es lidoju šādu maršrutu pirmajā klasē - SYD-NRT(JL),NRT-HKG(CX),HKG-DUS(CX),DUS-HEL(AY),HEL-BMA(AY). Sanāca 3 garie lidojumi pirmajā klasē, uztaisīju vēl TYO 23h50m savienojumu.
Biznesa klasē vislabākais viennozīmīgi jaunais QR business suite, bet tas pieejams tikai maršrutā DOH-LHR un DOH-CDG, turklāt diez vai QR ir publicējis cenu no RIX caur šīm lidostām, tad būs jāsāk ceļojums no citas pilsētas. Bet nedrīkst sākt no LHR, jo tai ir ļoti lieli izlidošanas nodokļi, ja lido pirmajā vai biznesa klasē.
Man liekas interesanti izmēģināt pēc iespējas vairāk dažādu aviokompāniju produktus. Ir interesanta kombinācija HEL-TYO-HKG-SYD. Diemžēl, skatos, ka no RIX kā sākumpunkta nav šāda cena publicēta, bet to var vai nu telefoniski noskaidrot, vai arī piepirkt atsevišķi. HEL-TYO var izlidot ar AY A350, laba biznesa klase, pārējās Finnair ir ļoti sliktas. Tad TYO-HKG ar JL 787 (ap 5h lidojums) un tad HKG-(AUS) ar CX, arī laba biznesa klase. TYO un HKG var mēģināt iekombinēt līdz 24h uzturēšanos, jo stopoveri nav pieļaujami. Sanāktu izmēģināt 3 dažādu aviokompāniju labas biznesa klases. Ja lido caur DOH vai AUH, tad pa lielam esi piesiets visa ceļa garumā pie QR vai EY.
infest, ar kaviāru sacienājies?
Kurš Tev liekas labākais darījums par AA jūdzēm C / F pēc AAdvanatage izmaiņām?
(Skaidrībai piebildīšu, ka tas, lai ir publicēts tarifs par naudu iecerētajā bonusa biļešu maršrutā, ir AAdvantage īpatnība (un arī Delta Skymiles), tāda prasība nav universāla visām lojalitātes programmām.)
Biznesa klasē vislabākais viennozīmīgi jaunais QR business suite, bet tas pieejams tikai maršrutā DOH-LHR un DOH-CDG, turklāt diez vai QR ir publicējis cenu no RIX caur šīm lidostām, tad būs jāsāk ceļojums no citas pilsētas.
Palasīju jaunāko informāciju, tagad Qsuite ir pieejams lidojumos uz LHR, CDG, ICN, JFK un IAD. Tuvāko mēnešu laikā Qatar saņems vēl lidmašīnas, kā arī sāks pārveidot vecās, tad parādīsies jauni galamērķi ar šo biznesa klasi. Bet vienalga tuvāko gadu laikā būs liela loterija, vai, nopērkot biļeti, lidos vecajā iekārtojumā vai Qsuite, jo viņi jau jebkurā mirklī var nomainīt, kura lidmašīna kurp lido.
Man liekas interesanti izmēģināt pēc iespējas vairāk dažādu aviokompāniju produktus. Ir interesanta kombinācija HEL-TYO-HKG-SYD. Diemžēl, skatos, ka no RIX kā sākumpunkta nav šāda cena publicēta, bet to var vai nu telefoniski noskaidrot, vai arī piepirkt atsevišķi. HEL-TYO var izlidot ar AY A350, laba biznesa klase, pārējās Finnair ir ļoti sliktas. Tad TYO-HKG ar JL 787 (ap 5h lidojums) un tad HKG-(AUS) ar CX, arī laba biznesa klase. TYO un HKG var mēģināt iekombinēt līdz 24h uzturēšanos, jo stopoveri nav pieļaujami. Sanāktu izmēģināt 3 dažādu aviokompāniju labas biznesa klases. Ja lido caur DOH vai AUH, tad pa lielam esi piesiets visa ceļa garumā pie QR vai EY.
Paldies par ideju. Šis izskatās labs variants. Papētīšu sīkāk un ja man nesanāks tad griezīšos pie Tevis pēc palīdzības
Es taču varu arī lidojumus veidot kā vienvirziena? Piemēram nopirkt HEL-TYO-HKG-SYD ar Tevis minētām kompānijām un atpakaļ lidot ar QR MEL-DOH-HEL?
Paldies par ideju. Šis izskatās labs variants. Papētīšu sīkāk un ja man nesanāks tad griezīšos pie Tevis pēc palīdzības
Es taču varu arī lidojumus veidot kā vienvirziena? Piemēram nopirkt HEL-TYO-HKG-SYD ar Tevis minētām kompānijām un atpakaļ lidot ar QR MEL-DOH-HEL?
Jā, mierīgi var taisīt kā vienvirziena.
Turklāt atpakaļceļu ar QR var taisīt līdz pat Rīgai, jo tāds tarifs eksistē:
Bet ātrumā pameklējot izskatās, ka manis minētā kombinācija ar AY, JL un CX ir publicēta tikai maršrutā no Austrālijas uz Helsinkiem, pretējā virzienā neredzu. Nezinu, vai tas sagādās problēmas rezervēt. Ja tā, tad labāk turpceļu taisīt ar QR un atpakaļceļu ar AY,JL un CX.
Izskatās, ka reisi DOH-MEL tiek izpildīti ar A380. Te interesants fakts ir tāds, ka A380 ir bārs, kurš ir kopīgs gan biznesa, gan pirmajai klasei un šajā bārā pasniedz daudz smalkākus dzērienus (vairāk domātus pirmajai klasei) nekā pieejami biznesa klases ēdienkartē. Agrāk tur esot bijis arī Krug šampanietis, bet vairs ne, tagad to var dabūt tikai pirmajā klasē. Bet jebkurā gadījumā pieeja šim bāram ir kā papildus pluss.
Nu man jau pa lielam vienalga kurā virzienā izlidot to posmu caur Japānu. Tik iedomājos, ka parasti pēc ceļojuma tomēr gribētos pēc iespējas ātrāk mājup. Un šis no MEL uz RIX jau izskatās pa visam smuki.