Kaut kā liekas, ka šī tēma ir bijusi apspriesta, bet nu nevaru atrast... Stāsts sekojošs - pārokeāna lidojums, SAS + AirBaltic, atpakaļceļā pakāsta soma. Vēl jau meklē (cik tur paredzētas tie mēneši meklēšanai), bet ņemot vērā, ka šī neparādās nekur sistēmā vispār, cerības mazas. Cilvēks somu apdrošinājis nebija. Kas pienākas šajā gadījumā? Un vai taisnība, ko googlē atrodu, ka AirBaltic atmaksā kaut ko tikai pret čekiem. Neviens taču neglabā drēbju čekus? Galvenais, ka tieši štatos ir drēbes sapirktas daudz. Par to, vai čeks saglabāts nezinu - visticamāk, ka nē. Turklāt lielākā sāpe cik saprotu ir par suvenīriem, nevis lupatām
par sabojato bagazu ir ko cakareties ar visu apdrosinasanu, bet ja nav nekadas, tad drosi vien bus atbilstosi tai konvencijai, kur maksimalais ko vareja sanemt ap 1000SDR, bet sikak nav pieredzes.
Kurs tad bija bilesu pardevejs SAS vai airBaltic?
Man bija gadījums,kad braucu uz Dublinu un Air Baltic pazaudēja manu somu.Nerunājot par drausmīgo čakaru,kad paši braucām pakaļ somai uz Dublinu no Cahir un neskaitāmas reizes zvanījāmies kur ir,beigās soma atradās,bet kā saka runcis Garfīlds viss ceļojums sabojāts,es iesniedzu sūdzību Air Baltic.Man pēc mēneša un 2 dienām pienāca milzīga atvainošanās pa e pastu un patieca ka komp.nebūs.Tad nosūtīju vēstuli PTAC un tie atsūtīja atpakaļ ka var dabūt lidz 1000 SDR,bet jāiet uz tiesu.Varētu jau ņemties tālāk,bet tas vairs neatsver jau tā sabojāto ceļojumu.No Air Baltic,domāju,ka neviens neko nedabū,ja pie vainas ir viņš.Tagad,kad braucu prasu lai atrāda vai visas zīmes ir uzlīmētas pariezāsvietās,un tas ka čekus tomēr vajag turēt,personīgi man,ir pierādījies 100x-ari par drēbēm.Mājā var mest laukā.Lai pietiek spēka cīnīties.
Un kā ir ja bagāža pazūd bet tā ir apdrošināta? Vai kom es dabūšu un no apdrošinātājiem ar, vai tikai vieniem?
Apdrošināšanas summa nesegs...
Ir jau cerība ka atradīsies - nav jau pirmā reize.
Un kā ir ja bagāža pazūd bet tā ir apdrošināta? Vai kom es dabūšu un no apdrošinātājiem ar, vai tikai vieniem?
Apdrošināšanas summa nesegs...
Ir jau cerība ka atradīsies - nav jau pirmā reize.
saprotams, ka dabūsi vienu kompensāciju - būs piem. apdrošinātājam jāparakstās, ka neesi neko saņēmis pa tiešo no a/k. apdrošinātājs izmaksās kompensāciju un pēc tam vērsīsies pie aviokompānijas, lai tā sedz savas atbildības ietvaros un tad, ja padzirdēs, ka šie jau tev pa tiešo izmaksājuši, tad nu būs prasība par apdrošināšanas krāpšanu.
Man bija gadījums,kad braucu uz Dublinu un Air Baltic pazaudēja manu somu. Nerunājot par drausmīgo čakaru,kad paši braucām pakaļ somai uz Dublinu no Cahir un neskaitāmas reizes zvanījāmies kur ir,beigās soma atradās,bet kā saka runcis Garfīlds viss ceļojums sabojāts,es iesniedzu sūdzību Air Baltic.Man pēc mēneša un 2 dienām pienāca milzīga atvainošanās pa e pastu un patieca ka komp.nebūs.
kādi zaudējumi tev bija radušies? šāds gadījums pat nesaucas "pazaudēja manu somu", bet gan bagāžas aizkavēšanās.
zahuj - ziņojums, kuru Tu citē ir vairāk kā 3 gadus vecs !
Jā, skarbi... Kāda jēga tad bagāžas apdrošināšanai - ja viss ir korekti, tad aviokompānija maksā...
Atlidoju uz Lisabonu, bet lielā bagāža mums un vēl kādiem 10 cilvēkiem neatlidoja. Savienojuma laiks Frankfurtē bija 5h...
Sapirkāmies it kā 1. nepieciešamības preces - rīt savilkšu galus bet vairāk kā puse no kompensējamās summas iztērējās...
Dikti jācer ka atradīsies
Jā, skarbi... Kāda jēga tad bagāžas apdrošināšanai - ja viss ir korekti, tad aviokompānija maksā...
gluži kā jebkurā citā apdrošināšanas gadījumā - piem. dzīvokļa. kaimiņš tev nolej griestus no augšas - "ja viss ir korekti, kaimiņš maksā". bet vieglāk taču ir saņemt kompensāciju no apdrošinātāja un lai naudu no kaimiņa izspiež apdrošinātājs (izdodas tas viņam vai nē un kādā apjomā, mums tā kā neinteresē).
zahuj - ziņojums, kuru Tu citē ir vairāk kā 3 gadus vecs !
pat nezinu kā es tam tagad tikšu pāri...
Jā, skarbi... Kāda jēga tad bagāžas apdrošināšanai - ja viss ir korekti, tad aviokompānija maksā...
Atlidoju uz Lisabonu, bet lielā bagāža mums un vēl kādiem 10 cilvēkiem neatlidoja. Savienojuma laiks Frankfurtē bija 5h...
Sapirkāmies it kā 1. nepieciešamības preces - rīt savilkšu galus bet vairāk kā puse no kompensējamās summas iztērējās...
Dikti jācer ka atradīsies
Bagāžas apdrošināšanai kāmēr tā ir nodota aviokompānijai nav pārāk daudz jēgas. Bet ja tu lido ar vietējo reisu ar kaut kādu nesaprotamu aviokompāniju, vai arī ar kādu, kurš izrāda lielu pretestību uz kādām izmaksām (kā parasti dara Ryanair), tad gan iespējams, ka no apdrošinātājiem ir vieglāk saņemt kompensāciju, nekā no aviokompānijas.
Jā, taisnība jau jums ir
Esmu veiksmīgi dabūjis bagāžu, kas kopumā nokavējās 4 dienas, pa šo laiku nācās šo un to iepirkt, ņemot verā, ka saskaņā ar IF noteikumiem apmaksāti tiek tie čeki, kas rodas no pirkumiem 36h laikā no bagāžas aizkavēšanās un ņemot vērā to, ka abi ieradāmies siltajās zemēs tikai ar to, kas bija mugurā
Saskaņā ar IF noteikumiem, man pie visiem dokumentiem ir jāpievieno arī aviokompānijas (šajā gadījumā Lufthansa) atteikums kaut ko atmaksāt.
Saprotu, ka vispirms jāvēršas Lufthansā, ko arī darīšu, kad būšu atgriezies.
Gribēju dzirdēt kaut kādu pieredzi. Kaut kur internetā salasījos ka Lufthansa atmaksā daļu - % no iztērētās naudas, bet cik atminos, tad tie % ir mazāki nekā IF (70%).
Kā ir gadījies citiem?
Pretī apsolu uzrakstīt savu pieredzi, kā man izdosies saņemt iztērēto.
Ja pareizi atceros no paziņas pieredzes, tad aviokompānijas atmaksā neatliekamos pirkumus līdz fiksētai summa (150 EUR, ja pareizi atminos). Mans paziņa saņēma šo naudu uz vietas Spānijā lidostā, lidojot atpakaļ uz Rīgu, kur viņam tika nokopēti čeki, bet orģināli atgriezti. Un tad vēlreiz šos čekus un izziņu par to, ka bagāža aizkavējusies, saviem apdrošinātājiem Vai gadījumā to, cik un ko jākopensē aviopārvadātājam, nenosaka EU regula?
Pēc savas pieredzes - Lidoju ar Lufthansa Frankfurte - Ņujorka - lidostā nepienāca bagāža un viņu man piegādāja pēc 2 nedēļām. Tā kā tā bija ziema, devos iepirkt nepieciešamās lietas - kad atgriezos Rīgā, devos uz Lufthansas ofisu lidostā, kur izskatīja manus pirkuma čekus un naudu atgrieza. Tā kā mana pieredze pozitīva, galvenais saglabāt čekus, un pirkt saprātīgas lietas (apģērbu)!
Man atkal pēdējo reizi bagāža pazuda Omānā,tagad es to apdrošinu.Slapja un nosvīdusi braucu taksometrā bez nevienas mantas,pat ne zobirstes.Lidostā man pateica,ka to pazaudēja tā smalkā komānija Qatar,bet pēdējo lidojumu veica Oman air.Pa nakti atnāca īsziņa ka čemodāns ir,labi,ka nebija plānots nākošajā dienā braukt kur citur.Lai dabūtu bagāžu man atkal bija jāiziet visa kontrole,tā kā mans ģīmis laikam bija ļoti saviebts,tad man speciāli pasauca sievieti kontrolieri.Čomdāns bija radies,bet tam bija nolauzta kāja un pazudis fotoaparāts,vairāk nekas,vismaz bija manas drēbes,jo Omānā staigā ar melnajām kleitām,temp.bija +45,arī kases čeki tur tirgū nav.Atbraucot mājās Swedbankas apdrošinātāji izmaksāja man pilnu fotoaparāta summu un bija gatavi maksāt par koferi,bet tas jau bija tāds nobružāts un tad es viņiem jautāju ja mana soma nebūtu atradusies un man būtu jāģerbj tas krekliņš vai man segtu zaudējumus-viņi teica ka jā.Tas tā pārdomām par arābu zemēm.
"Atbraucot mājās Swedbankas apdrošinātāji izmaksāja man pilnu fotoaparāta summu un bija gatavi maksāt par koferi,bet tas jau bija tāds nobružāts..."
Ko tad Tu swedbankas apdrošinātājiem uzrādīji, ka viņi bija gatavi uzreiz maksāt par fotoaparātu? Čeku? Liecinieku liecības, ka ieliki fotoaparātu nododamajā bagāžā? Cilvēks saņem bagāžu un konstatē, ka viena manta (fotoaparāts) nav un apdrošināt'js uzreiz izmaksā kompensāciju? Kaut kā jocīgi (man pašam ir bijis gadījums, kad no apdrošinātas somas RIX (visticamāk, bija lidojums Rīga -Stambula) nozaga videokameru (protams, paša stulbums, ka labu aparātu liek nododamajā bagāžā (nozaga RIX jo Stambulā bagāžu vairs caur rentgenu nelaiž)... nu protams, ka nekādu kompensāciju nedabūju un tā bija laba mācība.
Erklis, vai strādā swed? Varbūt kļūdos, bet izklausās pēc reklamas!
Nē, Erkils nestrādā Swedbankā.
Erkil — nevajag uzņemties svešu darbu… Viņi (Oman Air) somu aizkavēja, viņiem arī bija jāatved uz viesnīcu. Tā vismaz notiek visā pārējā pasaulē.
Viņi neveda un es vairāk plika vai smirdoša staigāt nevarēju.Arī iepriekšējās reizes bagāžu klāt neveda,tiešām nezinu kā ar to cīnīties,jo laiks iet.Omānā neviens nesteidzas.Es nestrādāju Swedbankā,bet no pieredzes varu ieteikt šo apdrošināšanu.Koferim viņi man prasīja atsūtīt bildes un protams bija jāaizsūta zīme par pazaudēto koferi un biļetes,ka es tur biju.Papīri jāsavāc visur arī,ja dod mazu lapiņu ar vienu uzrakstu.
Jurim, kā saimniekam, labāk zināmās! Nekādu papildu repliku...
Nē, ne kā 'saimniekam', vienkārši pazīstu.
Man pagaidām ir šādi:
sazvanīju pa LV numuru Lufthansas centrālo klientu centru- zvanot uz LV numuru, šis pāradresējas.
operatore teica aizpildīt formu www- lufthansas mājas lapā zem feedback, chrome tā forma īsti nedarbojas, explorer aizpildīju
pēc apm 2 dienām saņēmu mailu no RIX lufthansas aizsūtīt ieskanētos čekus. aizsūtīju čekus ar kopsavilkuma tabulu.
pēc 1 nedēļas neko nesagaidot, uzrakstīju RIX mailu, lai paziņo par statusu
pēc 2 dienām saņēmu mailu, ka viņi var apmaksāt 615,81EUR no 807,70EUR vēl piedāvāja vērsties pie mana apdrošinātāja, ja man tāds bija
atbildēju viņiem, ka piekrītu summai
tajā pašā dienā saņēmu atbildi, ka nauda tiks ieskaitīta 7-14 dienu laikā
tagad gaidu naudu
vai viņi kaut kā pamatoja, kāpēc viņi apmaksā tikai daļu no summas?
nē, nepamatoja un es arī īpaši neprasīju. kaut kur interneta dzīlēs lasīju, ka viņi tāpat kā apdrošinātāji maksā % no visas summas.
tā kā viņu piedāvātā summa ir lielāka par to, kuru es varētu dabūt no IF ( pašrisks 2 cilvēki- pa 60EUR un no pārējās summas 70%), tad piekritu.
Es varbūt esmu izlepusi, bet es uzreiz eju iepirkties, ka bagāža kavē un nekur smirdīja nestaigāju. Pēc tam apdrošināšana visu atmaksā atpakaļ. Es to pat uztveru kā dāvanu karti, ja bagāža kavējas, man free shopping, galvenais, kredītkarti līdzi, un viss. Pat tad, ja naktī atlido, man nekad nav bijis tā, ka no rīta 7os jau koferis ir klāt, uz pirmo veikala atvēršanu vienmēr nekā vēl nav, un ir atmaksāti arī čeki, kas ir pēc faktiskā bagāžas piegādes laika - ja es taja brīdī nebiju viesnīcā, es uzskatu, ka es somu nesaņēmu un kā somas piegādes laiku norādu brīdi, kad es viņu reāli saņēmu.
Vislabāk, ja rokas bagāžā ir līdzi viena kārta apģērbu un tad par apdrošināšanas naudu vēl sanāk laba iepirkšanās citām vajadzībām. Un neko vērtīgāku par salocītu jaku vai apakšbiksēm es jau sen koferos nelieku, jo tas ir neprāts likt datorus, fototehniku utml.
Negribu atkārtoties, bet mans stāsts bija par arābu zemi, kur nav kredītkartes un čeki-vienkārši kā piemērs. Paldies Jurim par aizstāvību, tiešām neko te nereklamēju, tikai stāstu savu pieredzi, varbūt kādam noder.
Jautājums paliek altuāls. Kā dabūji naudu par fotoaparātu?
Ziņoju nauda pēc 18 dienām ir kontā.