Emirates pirks 32 A380 par 11 mld EUR, par lidmasinu sanak ~330 mlj EUR, nez vai airBaltic vismaz kadu B787 par 140-160 mlj USD nems, jo B757 nekadi jaunie vairs nav un tik talu ka B787 ari nelido.
Emirates majas lapa ir ari Latvijas lapa,
http://www.emirates.com/lv/English/
tik isti pagaidam nav skaidrs ka to var likt lieta, iznemot to ka Baltija un Skandinavija ir kopa Ziemeleiropa un airBaltic ir vieniga lidsabiedriba no Rigas
http://www.emirates.com/lv/English/flash/route_map_nordic.aspx
Jaunu lidmašīnu iegādei 'airBaltic' tērēs pusotru miljardu dolāru: http://tv.delfi.lv/video/POwqjtGe/
Protams, interesanti, kur šī nauda radīsies.
Izvēle būšot starp Airbus 320 un Boeing 737 Next Generation.
Protams, interesanti, kur šī nauda radīsies.
No nodokļiem. Pareizāk: Valsts panems kredītu no SVF vai no ES, dos Airbaltic'am un pēc tam palielinās kādu nodokļu.
Ja izvēle ir starp A320 vai 737, tad skumji.
Neesmu pārāk liels lidmašīnu modeļu eksperts. Vai šajā segmentā (A320/737) ir kas jaunāks un interesantāks? Jeb «skumji» tāpēc, ka netēmē arī uz lielākām (787)?
Neesmu pārāk liels lidmašīnu modeļu eksperts. Vai šajā segmentā (A320/737) ir kas jaunāks un interesantāks? Jeb «skumji» tāpēc, ka netēmē arī uz lielākām (787)?
Diezvai pirks 787to līdz 2020-2025. gadam. 737 Next Gen - tādi ir pie Ryanair. Varētu nopirkt vismaz lietotu 767, lai lidotu uz ASV/Kanādu.
B757 jau itka lidz NY un Toronto var aizlidot, vismaz Somi ar lidzigu B757 vasaras lidinas, bet laikam airBaltic vadiba pat charterreisi vasara uz Ziemelameriku interese mazak ka lidojumi Eiropa. B787 itka busot 25% vieglaks un teresot lidz ar to 20% mazak degvielas, ta ka varbut tomer ir verts nemt jaunu lidmasinu nevis rucinat veco.
ja rekina 60-70 mlj par B737 vai A320, tad sanak 20-25 lidmasinas, bet Airbus cer ka lidmasinu skaits Baltija pieaugs no 59 lidz 135, ja igauni kratas vala no lielakam lidmasinam ka B737, lietuviesiem nav kas paslaik perk, tad kas nopirks atlikusas 50-55
http://db.lv/r/320-transports-logistika/224379-airbus-prognoze-pieprasij...
Ja A380 kaveja pasas lidmasinas tehniskas problemas, tad B787 esot pievilusi RollsRoyce dzineju razotaji, kas tos piegadasot tikai 2011 gada sakuma.
Ir dzirdets, ka Lufthansa nespj dabut pilnus A380 lidojumiem uz Tokio un tagad vel klat naks Jo-burga un Pekina.
Vienu reizi gan gribeetos izlidot ar A380. Bet tas arii viss, jo labaak izveeleetos mazaakas lidmašīnas. Jo tas automaatiski noziimee mazaak cilveeku un mazaakas rindas droshiibas kontrolee un arii ielidojot kaadaa valstii mazaakas rindas pasu kontrolei.
Feelair naw sacis lidot ar A330, Baltia air rucina B747 JFK, bet tagad Norwegian pazinojis ka pirks jaunas lidmasinas, palielinot floti par 40% lidz 72 lidmasinam un iespejams jau nakamgad saks lidot uz New York un Bangkok. Ta ka tas Feelair varetu but Norwegian.
"...The next move for Norwegian is likely to be the establishment of a separate long haul airline, for which the first destinations are expected to be Bangkok and New York...."
Vienu reizi gan gribeetos izlidot ar A380. Bet tas arii viss, jo labaak izveeleetos mazaakas lidmašīnas. Jo tas automaatiski noziimee mazaak cilveeku un mazaakas rindas droshiibas kontrolee un arii ielidojot kaadaa valstii mazaakas rindas pasu kontrolei.
Labprat lidotu ar A380, bet tikai biletes maksaa dargaak Salidzinaaju cenas (laikam pie Singapore Airlines), laikam ir par 100 eiro dargaak, nekaa lidot ar Boeing 777.
sonedel Harro Julius Petersen, Lufthansa General Manager for the Baltics, Finland and Scandinavia esot parbaudijis tas lidostas kuras vispar A380 var nosesties, un bez CPH, ARN, HEL, OSL vel esot tikai nedaudz pari 50 lidostam, kur to var veikt
http://www.skyclub.com/news/2010/09/16/lufthansa-a380-takes-tour-of-nord...
sonedel Harro Julius Petersen, Lufthansa General Manager for the Baltics, Finland and Scandinavia esot parbaudijis tas lidostas kuras vispar A380 var nosesties, un bez CPH, ARN, HEL, OSL vel esot tikai nedaudz pari 50 lidostam, kur to var veikt
http://www.skyclub.com/news/2010/09/16/lufthansa-a380-takes-tour-of-nord...
visas galvanas lidostas var pienemt A380.
Maksimālā slodze ir no Londonas LHR uz Āziju/Australiju. Vienrez lidoju ar Virgin Atlantic A340-600, reiss: SYD-HKG-LHR. Lidmašina bija pilna. Tur A380 ir vajadzīgs, Qantas''am vini ir. Bet uz mazaam lidostaam suutiit A380 nav izdevīgi.
Bet tas neraisa celot velmi talos lidojumos ar A380 jo pie tik nieciga skrejcelu skaita, ta lidmasina nekur citur nosesties nepej.
Interesanti, ka igauni Canadair vieta esot panemusi Boeing, nav nacies tik dzirdet vai tie ir jauni vai nomati.
Emirates laikam nespej sagaidit B787 un tagad pazinoja ka pirks ap 30 B777. Ja vini ta turpinas attistities, tad savos lidojumos bus nepieciesamiba biezaka pec stop-over lidojumos uz Ziemelameriku, Australaziju.
4.10.2010 zinu agenturas vesta ka Qantas A380 virs indonezijas eksplodejis viens no dzinejiem. Redzes kas tam bus par iemeslu, jo lidmasinas dzinejiem vajadzetu but izturigakiem.
Indonēzijā, ja nemaldos, tikko bija vulkāna izvirdums... dzirdēju, ka lidosta arī bijusi ciet
ari Singapore Airlines pazinoja par problemam ar RR dzinejiem un tagad visi A380 staves uz zemes. Vel ar RR dzinejiem turpina lidot Lufthansa savos A380.
Nu jau Norwegian CEO Skjeldam pilnigi atklati runa par talajiem lidojumiem ar B787 no 2013, ta ka tas feelair bija tads tests cik liela butu interese un ar BKK un NYC tas nebeigsoties
"...which other long haul routes we plan to operate yet, but we are having a lot of dialogue with other airports around the world.... we launch our long haul services in 2013, there could be more than the two announced routes – Bangkok and New York."
Ņujorka un Bangkoka ir galamērķi ar vislielāko konkurenci un uzsvaru uz zemākajām cenām. Nebūs viņiem viegli. Lufthansa pat apsver iespēju atcelt maršrutu FRA-BKK, jo konkurences dēļ peļņa ir minimāla.
viņi nedabūs tos B787, tur ir rinda liidz kādam 2018. gadam. Nu nav viegli discountieriem lidot uz talajiem merkiem, var panemt AirAsia - kā piemeru, tā vairs nelido uz Eiropu.
Lufthansai cenas no FRA uz Āzijas pilsētam ir nenormali lielas, ja nav akcija, laikam vāciesi ir patrioti, bet es labprat nopirkšu Qatar/Emirates/Malaysia ar tranzītu par krietni zemāku cenu un krietni labāko servisu.
Persijas līča aviosabiedrības ir slidena izvēle, protams ļoti vilinošas ir viņu zemās cenas, bet manuprāt viņi dempingo, balstoties uz savu valstu naftas naudu (cik runā Qatar savas pastāvēšanas laikā vēl ne reizi nav guvis peļņu). No vienas puses ir vēlme lidot lēti, no otras – negribas «pārdoties» par dažiem ietaupītiem desmitiem eiro, tā palīdzot novest līdz bankrotam aviosabiedrības, kas darbiniekiem maksā normālas algas un nevar cerēt uz valsts subsīdijām. Kā jau teicu – ļoti delikāts temats.
Ja A350 par 60% mazak ka B787 pasutijumu. Norwegian cer savu pirmo B787 iegut 2012 gada rudeni. Vini ir ari parnemusi Icelandair 3 B787 lidmasinas.
Protams, ka tuvo austrumu sabiedribas ir nodrosinajusas sev zemas degvielas cenas, bet ari Lufthansa ir sev nodrosinajusi zemo cenu 2 gadus uz prieksu un Delta tiko pazinoja ka plano iegadaties savu naftas parstrades rupnicu, lai ietaupitu 300.000.000 uz degvielu ik gadus.
Interesanti ka paklidusas runas par American Airlaines un US airways apvienosanos.
Nu ja starpība nav 10-30 eiro, bet 200 ls par vienu biļeti? Ir krietni jaunāka lidmašīna. Vienreiz lidoju 12 stundas ar British veco 747, pēc Cathay Pacific bija tāda sajūta – kā lidoju ar kādu Ryanairu.
FXQuadro vai esi kādreiz lidojis ar Ryanair?
Spriežot pēc CIA, STN un NYO parakstā – jā.
andris: šogad - 5 reizes. šomenes: vēl lidošu 2 reizes uz Londonu. Kad cena ir 11 ls par vienu virzienu ar nodokliem (Prepaid Master card), tad pofig uz servisu
Uz Londonu 11lvl ir teicama cena (tādu šogad pat neredzēju, man gan jūniju vajadzēja).
caur Skavstu par akcijas cenu.
Wizzair'am ir par 20 ls uz Londonu jūnijā (ar klienta karti).
Qantas pirmie kas paziņo ka A380 nes vienīgi zaudējumus un mēģina tikt no visiem A380 vaļā, tas ir visai nepatīkams paziņojums īpaši Airbus, kas izmisīgi mēģina neslēgt (neapturēt) A380 ražošanu jaumu pircēju trūkuma dēļ