Labdien. Es vēlos iegādāties avio uz Manilu, caur Honkongu. Turpceļā sanāk pilsētā/lidostā pavadīt no 10:00 - 19:00, savukārt, atpakaļceļš no Manilas ir 5:30 - 7:50, uz Rīgu no HKG attiet 11:55. Esmu lasījusi, ka šī aviosabiedrība mēdz "dikti" kavēties. Kā Jums šķiet, vai atpaļceļā laika starpība starp reisiem ir pietiekama?
Paldies!
Tas nav tikai Cebu Pacific bet jebkurai aviokompānijai var sanākt kavēt dēļ daudzajiem reisiem, kas ielido un izlido no MNL lidostas. it kā rīta reisi lielākoties ir stabili, jo lidmašīna jau naktī ir ielidojusi MNL, kur tā ir sagatavota rīta lidojumam. Tā kā naktī MNL lidosta nav pārāk noslogota, tad visticamāk viss būs OK, bet es neriskētu. Labāk iepriekšējā vakarā ielidot jau HKG. Ja esi paņēmusi labu apdrošināšanu ar attiecīgiem riska segumiem, tad vēl vari neuztraucoties šādu variantu pirkt.
Manuprāt tik agri no rīta vēl lidojumam no Manilas būtu jābūt daudz/maz laikā, līdz ar to vajadzētu būt ok. Parasti tie ievelkas un ap 12 izlidojošajām lidmašīnām jau ir ieverojami kavējumi. Te gan ir ceļotāji ar milzīgu pieredzi Filipīnu lidojumos, varēs komentēt precīzāk. Es 3 reizes lidoju tranzītā caur Manilu, parasti pēcpusdienā, un neviens no lidojumiem nebija laikā, kavējumi no 1 līdz 3 h.
Es neriskētu. Man ir nopirkti vairāki lidojumi ar cebu pasific, vismaz pusei jau ir izmainīti izlidošanas laiki ( lidojumi - janvārī, februārī). Viens lidojums tika izmainīts 3 reizes, rezultātā izlidošana vairākās stundas vēlāk.
Es arī neriskētu, vēl jo vairāk pirms "lielās" lidmašīnas uz māju pusi...var relatīvi pamatīgās naudiņās ieberzties
Es arī ieteiktu labāk paņemt dienu klāt un pavadīt to Hongkongā. Tas, ka reiss uz/no Manilu var kavēties 4-5 stundas nav nekas neparasts. Tur vienmēr ir attaisnojums - "heavy traffic"... Dabūsi paciņu cepumu un mazo suliņu kā kompensāciju
Man gan tieši šis Cebu Pacific rīta reiss no MNL uz HKG izlidoja laikā, bet, ja priekšā garais lidojums, es arī neriskētu un ieteiktu lieku pusdienu pavadīt HKG. Iekšējie vakara pārlidojumi no (uz) MNL parasti kavējas gandrīz visām aviokompānijām. Vidējais kavēšanās laiks - 1,5-3 stundas. Iepriekšējā Fiipīnu apciemojuma reizē par 2,5 stundām bez redzama iemesla kavējās arī China Eastern reiss PVG-MNL, lai gan tas ir starptautiskais reiss. Apkalpe teica, ka Manila nevarot pieņemt lidostas problēmu dēļ un tā esot regulāri. Reiss turklāt izlidoja un ielidoja naktī. Visi sēdēja lidmašīnā 2,5 stundas un gaidīja, kad tā beidzot pacelsies.
Liels, paldies! Es biju domājusi no Coron-USU 14:35 20.01 izlidot uz Manilu un, tad 21.01, no MNL uz HKG, bet, pēc Jùsu ieteikumiem labāk uz HKG doties jau 20.01. Ok, sapratu, bet, tad ap cikiem es varētu pirkt reisu uz HKG, ja Manilā no Coron ielido 15:50? Sanāk, ka tas reiss no USU arì taču var kavēties, hmm...ap 21:00, 22:00 bùtu ok?
Man šķiet, ka USU ir vēl neprognozējamāka dēļ neapgaismota un īsa skrejceļa.
Mums pēcpusdienas reisu no MNL uz USU atlika līdz rītam, jo dēļ kavēšanās varēja nepaspēt nosēsties pa gaismu.
Izklausās, ka tās Filipīnas ir vienas Lielas un nepronozējamas. Hmm...pat nezinu ko iesākt. Ìsumā mans maršruts- 3-7.01 Cebu, 7-10.01 Boracay, 10-17.01 El nido, 17-20.01 Coron
Izklausās, ka tās Filipīnas ir vienas Lielas un nepronozējamas. Hmm...pat nezinu ko iesākt. Ìsumā mans maršruts- 3-7.01 Cebu, 7-10.01 Boracay, 10-17.01 El nido, 17-20.01 Coron
Es Boracay izmestu, ja nav aviobiļetes nopirktas un drīzāk tad Oslob un Siquior izbrauktu.
20JAN ir 5i cebu pacific reisi. Lido ar reisu 13:40 un ir garantija ka aiz tā vēl viens reiss paliek un apdrošini to vienu dienu swed apdrošināšanu ar vajadzīgo risku un tā diena izmaksās ap 4-5EUR
Paldies
Jā, lai cik tas nebūtu dīvaini, man ceļojuma laikā izskatījās, ka visprecīzākie bija mazas privātās aviokompānijas Air Juan reisi - lidoja kā pēc Šveices pulksteņa. Diemžēl izskatās, ka no USU uz Manila Bay (nosēšanās Manilas līcī netālu no Rixos Avenue) šie nemaz nelido. Pamatbizness šiem - pārlidojumi starp salām, lai tūristiem nebūtu jāčakarējas ar gaidīšanu lielajās lidostās un jātērē veselu dienu un ilgāk, pārlidojot no vienas salas uz otru ar nīkšanu Manilā vai Cebu. Lidojumi gan notiek tikai dienas gaišajā laikā. Ja gadījumā kavējas kāds cits reiss, tad, piemēram, zvanot uz Air Asia numuru, Filipīnu iekšējos pārlidojumus ar Air Asia var pārlikt uz vēlāku laiku, ja vien reisā ir brīvas vietas. Mana bezgalīgi garā autobusu ceļojuma laikā tā darīja daudzi autobusa pasažieri, kuri juta, ka nepaspēs uz Air Asia vietējiem reisiem. Cik sapratu no citiem ārzemniekiem, tas neko dižu nemaksā. Lidostā esot man gan skaidroja, ka BEZ MAKSAS uz ātrāku Air Asia reisu varot pārlikt tikai tad, ja kavējums ir 4 + stundas.
Tikko paspēlējos ar swed apdrošināšanu un ja ņem nākamajai dienai segumu CEĻOŠANAS VAI TRANSPORTA ĶIBELE, tad tas izmaksās zem 3EUR visas pasaules segums. Jaunums, ka polisi var noformēt bez MEDICĪNISKĀS PALĪDZĪBAS, kas dos zemācu cenu. Agrāk bez tā seguma nevarēja polisi nopirkt. Ja jau ir cita ceļojuma apdrošonāšana visu ceļojuma laiku, tad arī tas nav vajadzīgs, paņem tikai šo risku.
Protams ķibeles gadījumā pašam būs jāatrod brīvi līdzekļi, lai nopirktu jaunu aviobiļeti mājās un tad swedbank dažu dienu laikā pēc iesnieguma to naudu atmaksās.
Ņemot katru dienu tālāk šādu apdrošināšanu, tā pieaug par apmēram 50centiem/dienā. Visizdevīgāk ir ņemt dienu iepriekš.
Liels paldies Jums par palīdzību!
Varbùt kāds no Jums zin, ko nozìmē, savienotajā reisā, piebildë- self- transfer?! Konkrēti USU-MNL-HKG.
Pasai japanem soma un jaieregistre pa jaunu un ari ielidosi Terminal 4 un izlidosi no Terminal 1 vai 3.
Noklusana starp tiem neerta. Vai nu ar kkadu bezmaksas grabazu bez maksas lidostas robezas parbrauksi bet tur nesaprotams kad tas transfer iet u.t.t vai ari pa 150peso brauksi ar transfer busu kas iet arpus lidostas un var ieklut korkos jo parbrauciens ietver pilsrtas satiksmi. Visneertakaa lidosta kura esmu bijis.
visticamāk, ka self-transfer varētu būt patstāvīga nokļūšana no viena Manilas lidostas termināla uz citu, kas arī var diezgan daudz laika paņemt. Papēti, kādi ir terminālu numuri. Manuprāt, reiss no USU ielido citā terminālā, nekā pēc tam lidmašīna uz HKG. Manilā satiksme pa autoceļiem ir drausmīga un termināli nebūt neatrodas blakus.
attiecībā uz kavēšanos - nu, it kā jau nav tik briesmīgi kā tagad izskatās pēc iepriekš rakstītā.. vēl jo vairāk, ja ņem vērā ņigu ņegu ar Ryanairu Eiropā Man lidojumu bilance pa Filipīnām ir vismaz 10 reisi, no kuriem stipri kavēja 1, pāris stundas - vēl viens, bet pārējie bija puslīdz laikā, tomēr tāpat ieteiktu iespēju robežās nelikt vienā dienā avioreisus, jo zināms risks pastāv. Apdrošināšana, protams, ir laba lieta, tomēr tas kreņķis, kad uz vietas brūk visi savienojumi un jāmeklē risinājumi, varētu būt diezgan nepatīkams.
Vai arī tas nav savienotais reiss. Kas izpilda abus lidojumus??
Es biļetes parasti pērku skyscanner, kas, manuprāt, tak ir savienotie.
Skaids, paldies.
Es biļetes parasti pērku skyscanner, kas, manuprāt, tak ir savienotie
Diezgan droši, ka biļetes skyscanner nepērc, jo skyscanner netirgo biļetes, tikai meklē lidojumus pie citiem tirgotājiem.
Nu nav nekādas garantijas, ka skyscanner noteikti iedos savienotos reisus. Viņu pašu FAQ ir skaidrojums par non-protected transfer un self-transfer. Tāds self visdrīzāk būs standarta low cost "savienojums", kurā biļetes pārdevējs būs paņēmis papildus komisiju par šāda transfera apdrošināšanu. Derētu izlasīt visus noteikumus, ko konkrēti garantē pārdevējs.
Un manuprāt šādā situācijā labāk nopirkt tiešam konektēto lidojumu, nevis paļauties uz OTAs saliktajiem low-cost reisiem.
Tieši tā, es pārteicos.
Jā, OTA-s paliek arvien viltīgākas. Cebu Pacific mājas lapa pat neuzdrošinās pārdot savienotos reisus USU-MNL-HKG ar 4 stundu atstarpi. Sprauga starp viņu mājas lapā pārdodamajiem reisiem ir vismaz 6+stundas, samērā daudz ir savienojumu, kuriem ielidošana HKG ir "Next day arrival". Doma skaidra - gan jau kaut kad MNL ielidosi un līdz nākamajam rītam (pat tad, ja USU lidosta būs jau slēgta) līdz MNL tiksi. Ja kavēsies 4 stundas un vairāk, tad droši vien pārliks uz ātrāku reisu kā to dara Air Asia.
Sveiki, nav gan īsti par Cebu Pacific, bet par Manilas lidostu. Situācija sekojoša: lidojums HKG-MNL ar Cathay Pacific ielido 3. terminālī 19:35 un nākamais nesavienotais lidojums Uz Palau izlido no 1.termināla 22:55 ar United Airlines, tātad laiks savākt bagāžu un nomainīt terminālus paliek 3 stundas un 20 minūtes. Cik procentus par paspēšanu jūs dotu? Lasot atsauksmes par Manilas lidostu izskatās ka ir kā ir. Ir arī nopirkta Swedbank apdrošināšana ar maksimālajiem limitiem, vai viņi atmaksātu jaunas biļetes, kas droši vien būtu visai dārgas, ja šo nokavētu? Jo man joprojām nav skaidrs, ko tieši viņi domā ar minimālo laiku, kas nepieciešams lai nokļūtu līdz tranzīta transportlīdzeklim.
Ja nokavē reisu MNL-ROR vai tiks anulēts arī ROR-NRT, ja pirkts vienā biļetē? Vai tomēr var mēģināt sarunāt, ka saglabā otru posmu?