1h 20min starp lidojumiem BRU lidostā - var paspēt?

6 replies [Last post]
Warde
Offline
Joined: 10/04/2017
Posts: 7
Last seen: 6 years ago

Vai ir reāli paspēt, ja no lidmašīnas nolaišanās BRU lidostā un izlidošanu talāk uz Monreālu ir tikai 1h 20 min? Lidosta tā pati, bet bagāža nebūs uzreiz iečekota tālāk? Varbūt to var izdarīt uzreiz, ja reisi nav pirkti kā savienotie? Nekad neesmu lidojusi pāri okeānam, vai tur drošība ir stingrāka? Vienvārdsakot, no RIX ielidoju BRX pl. 8:55, bet reiss uz Monreālu ir 10:15. Vai ir reāli paspēt?

Atis
Offline
Joined: 20/04/2012
Posts: 515
Last seen: 8 weeks ago

Skatoties no kurienes lido. Izskatās, ka Tu lido no Rīgas ar BT. Šis reiss parasti ielido 10-15 min agrāk, bet gadās izņēmumi.

Terminālis starptautiskajiem ne-Šengenas reisiem ir pavisam cits, savukārt bagāžas saņemšana ir ļoti tālu no geita, kur airbaltic parasti ielido - ātrā gaitā mazāk par 10 min nesanāks. Tad ārā (ir sanācis 5-6 min stāvēt baisā pūlī uz ārā tikšanu), vienu stāvu augstāk cauri burzmai....gan jau ka Montreālas čekins vēl nebūs ciet un tad jau drošībai cauri paspēt varēs, jo parasti tur cilvēki atsaucīgi un izlaiž ātrāk, ja redz, ka akurāt nokavēs lidmašīnu.

Es teiktu, ka pieteikoši riskanti, jo ik pa laikam atlidojušais airbaltic pietiekoši kavējas. It īpaši ja pirmdienā, kad var kavēties izlidošana no Rīgas un Brisele lidosta būs pārpildīta, jo daudzi pēc brīvdienām atgriežas darbā.

Nevar iečekot jau Rīgā, ja nav savienotie reisi pirkti.

orsons21
Offline
Joined: 04/01/2009
Posts: 15267
Last seen: 43 min ago
Location:

Tas nav īpaši nopietni nevienā lidostā, īpaši ņemot vērā, ka otrais lidojums ir pāri okeānam. Bez bagāžas būtu vēl +/- OK, kaut riskanti, jo tad vispār nav jāiet ārā no tranzīta zonas.

Drošības kontroles gan nav atkarīgas no tā, uz kurieni lido, ja neņem vērā, ka amerikāņi mēdz izveikt ekspressaptauju un nereti arī parakāties rokas bagāžā pie geita. Par kanādiešiem nav dzirdēts. Jebkurā gadījumā, ja tik tālu tiec, tad jau ir paspēts. 

orsons21
Offline
Joined: 04/01/2009
Posts: 15267
Last seen: 43 min ago
Location:

Atis wrote:

Nevar iečekot jau Rīgā, ja nav savienotie reisi pirkti.

Tas gan neatbilst patiesībai, galvenais, lai aviokompānijām ir sadarbības līgums. Esmu daudzreiz nesavienotajiem reisiem čekojis bagāžu līdz galam. Tiesa gan, atkarīgs no konkrētā aģenta, daži negrib / nemāk, tad var sanākt pasaukt citu darbinieku vai priekšniecību. Bet, lai atbildētu viennozīmīgi, jāzin, ar kādām aviokompānijām tiek lidots.

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Teorētiski var paspēt, bet es tā neriskētu.

Būs drošības pārbaude, kur iespējamas rindas, un tālos reisus parasti slēdz ātrāk ciet kā Eiropas vietējos.

Vairums apdrošinātāju prasa vismaz 2 stundas starp reisiem, tā ka apdrošināt savienojumu arī neietu cauri. Swedbank apdrošināšana teorētiski strādātu, bet pēdējā laikā mana ticība viņiem mazinājusies, jo viņi nejēdz uzrakstīt precīzus noteikumus šādiem savienojumiem, turklāt viņu darbinieki nespēj saprast šo uzrakstīto, un kad mēs kā lidojumu speciālisti Smile viņiem izskaidrojam, kāda ir loģiskākā Swedbankas noteikumu interpretācija, viņi spirinās pretī.

Warde
Offline
Joined: 10/04/2017
Posts: 7
Last seen: 6 years ago

paldies, labi, pārliecinājāt, tiešām labāk neriskēšu.

Māris
Offline
Joined: 08/04/2009
Posts: 4153
Last seen: 1 day ago

Ja Rīgā izdotos sarunāt, lai bagāžu iečeko līdz galam (ja starp abām aviokompānijām ir interline agreement, tad teorētiski tas nav neiespējami* pat tad, ja lidojumi nav savienotie, tikai aģents var atsacīties to darīt), tad varbūt var arī paspēt. Es pats gan tā negribētu riskēt.

* Re, un Orsonam arī praktiska pieredze.