Sveiki!
Ceru, ka šeit zinātāji un pieredzējušie ceļotāji varēs izpalīdzēt
Vai, lidojot caur Bangkoku, būs vajadzīga vīza, ja tālāk ir lidojums no šīs pašas lidostas (gan ar citu aviokompāniju, kā arī ir bagāža)? Ceru, ka nav nepieciešams kārtot visa on arrival..?
Tālāk lidojam uz Singapūru - arī tikai caurbraucot uz galamērķi, un izlidošana no šīs pašas lidostas. Kādā ārvalstu vietnē uzgāju info, ka budžeta aviokompāniju gadījumā jāiet caur Singapūras imigrāciju un tādēļ nepieciešama vīza. Taču, tā kā uz Malaizijā var uzturēties 90 d. bez vīzas, tad šī nav problēma?
Paldies!
Latvijas pilsoņiem Singapūrā nevajag vīzu. Par Bangkoku - atkarīgs no tā, vai lidojumi ir savienotie. Ja kāds no lidojums pirkts tikai vienā virzienā (nevis turp-atpakaļ), tad lidostā var paprasīt, kur dosies pēc tam.
Ja reisi nav savienotie un ir lielā bagāža, manuprāt, ar BKK būs tā pati problēma, kas Maskavas SVO. Bagāžas saņemšana arī BKK ir pēc IMMIGRATION un, ejot cauri IMMIGRATION, Latvijas pilsonim vajadzīga vīza. Ja lido bez lielās bagāžas un nākamais reiss samērā drīz, tad gan jau, ka ir kāds tranzīta pasažieru koridors arī BKK. Vēlams jau iečekoties ONLINE uz Singapūras reisu, lai ir ko parādīt. Par Singapūras vīzu gan pirmā dzirdēšana. LV pilsonum jau nu noteikti nevajag, ja neuzturas tur ilgāku laiku. Ja reisi ir savienotie, tad viss OK, bet es sapratu, ka nav gan.Biļete uz Singapūru jau būs, tad to arī varēs rādīt. Taizemes VOA lidostās gan atkal ar 01.09.2017.maksājot 2000 THB, bet caur LV aģentūrām vairs nav 30 EUR, bet gan 55 EUR.
Māris, Viestursp1, paldies par atbildēm Jā, reisi diemžēl nav savienoti (visi lidojumi vienā virzienā un laika periods starp BKK un SIN ir ~5h), bagāža ir lielā.
Uz SIN reisu noteikti iečekosimies onlainā. No jūsu atbildēm izskatās, ka visādi var būt: jācer, ka uzrādot SIN biļeti varēs tikt cauri bez VOA, bet jābūt gataviem arī nopirkt (tātad jāpaņem bildes līdzi) - vai naudai jābūt vietējā valūtā un skaidrā?
Nē, nu drosmei var arī iedzert..
Paldies par "radošiem" risinājumiem, nelīdzēs
Kādas aviosabiedrības? Ja sadarbīgas, pirms garā reisa var mēģināt sarunāt, lai bagāžu reģistrē līdz galam, kaut arī reisi nav savienoti…
Lai savāktu bagāžu vajag vīzu.., bet ir tranzīta koridors. Pa to virzoties, kaut kādā posmā, jāuzrāda bagāžas talons, šie nokārtos tālākvirzību uz Singapūru, vismaz tā vajadzētu
Lidojot tieši uz Taizemi, bagāžu varēja savākt tikai pēc vīzas saņemšanas. Par tranzīta koridoru nemāku teikt.
Ja reisi nav savienotie, tad nevarēs gan iztikt bez VOA (un gan jau ka tālāk uz SIN ir biļete ar kādu LCC, tāpēc arī sarunāt par somu līdz galam nevarēs). Bangkokā, nododot somu uz Singapūras lidojumu, var paprasīt, kur dosieties pēc tam un cik ilgi būsiet Singapūrā.
Aviosabiedrība līdz BKK - Norwegian, līdz SIN - Scoop. Pameklējot izskatās, ka nevarēs vis iečekot līdz SIN (protams, uz vietas var mēģināt pārjautāt).
Paldies par tranzīta koridora linku - izskatās, ka paredzēts savienotajiem reisiem..? Lai gan pārliecības nav, kā tieši lieto terminu connection flight (ja nu pie tiem pieder arī t.s. unofficial connection flights, kā dažkārt dēvē pasažieru pašu sakabinātos reisus).
Ja nav lielās bagāžas, tad tranzīta koridors der. Lielās bagāžas saņemšana ir tikai pēc robežkontroles, bet pirms robežkontroles jāformē vai jāuzrāda VISA.
Viestursp1, jā tā izskatās, kā raksti. Sazinājos ar BKK lidostu un Norwegian - ja aviosabiedrība nodrošinātu "check through service", tad varētu doties caur tranzīta koridoru, un, tā kā šajā gadījumā aviokompānija to nenodrošina, jādodas vien būs caur robežkontroli un jāpērk VOA.
Paldies visiem par atbildēm!
Lai savāktu bagāžu vajag vīzu.., bet ir tranzīta koridors. Pa to virzoties, kaut kādā posmā, jāuzrāda bagāžas talons, šie nokārtos tālākvirzību uz Singapūru, vismaz tā vajadzētu
Nu es gan nevienā pasaules valstī neesmu redzējis tādu brīnumu (par ASV nezinu), ka no tranzīta koridora kāds no personāla iet meklēt tavu bagāžu, un nezinot, kā tava bagāža izskatās, meklē pēc numura tavu bagāžu uz slīdošās lentes un pēc tam "čekos" to nākamajam NESAVIENOTAJAM lidojumam vai nogādās tev rokās, stiepjot to cauri lidostai. Tranzīta koridors ir SAVIENOTO REISU pasažieriem un, ja kaut kādu iemeslu dēļ, tev nav izdrukāta iekāpšanas karte nākošajam savienotajam lidojumam, tad to izdrukās. HKG, piemēram, tā gadās it itin bieži, ja pirmo lidojuma posmu izpilda BA vai AY, bet nākamo - Cathay Pacific vai kāda cita tā pasaules gala kompānija. Bagāža gan tiek iečekota līdz galam.
Man ir bijusi situācija, ka lidoju caur Abudabi (kad vēl vajadzēja vīzu), un Austrālijā savienotiem reisiem nemācēja reģistrēt bagāžu līdz beigām. Reģistrēja tikai līdz Abudabi. Abudabi teica, ka viss būs kārtībā, ar bagāžu tikšot galā. Kaut kādi rūķi noorganizēja, ka bagāža tiek tālāk līdz Eiropai (gan pāris dienas vēlāk). Bet tas protams savienotiem reisiem, viņi varēja pēc bagāžas birkās redzamā lidojuma rezervācijas numura apskatīties, kādi ir tālākie mana lidojuma posmi.
Lai savāktu bagāžu vajag vīzu.., bet ir tranzīta koridors. Pa to virzoties, kaut kādā posmā, jāuzrāda bagāžas talons, šie nokārtos tālākvirzību uz Singapūru, vismaz tā vajadzētu
Nu es gan nevienā pasaules valstī neesmu redzējis tādu brīnumu (par ASV nezinu), ka no tranzīta koridora kāds no personāla iet meklēt tavu bagāžu, un nezinot, kā tava bagāža izskatās, meklē pēc numura tavu bagāžu uz slīdošās lentes un pēc tam "čekos" to nākamajam NESAVIENOTAJAM lidojumam vai nogādās tev rokās, stiepjot to cauri lidostai. Tranzīta koridors ir SAVIENOTO REISU pasažieriem un, ja kaut kādu iemeslu dēļ, tev nav izdrukāta iekāpšanas karte nākošajam savienotajam lidojumam, tad to izdrukās. HKG, piemēram, tā gadās it itin bieži, ja pirmo lidojuma posmu izpilda BA vai AY, bet nākamo - Cathay Pacific vai kāda cita tā pasaules gala kompānija. Bagāža gan tiek iečekota līdz galam.
Agrāk to dara Bangkok airways, bet tagad ne.
Nu es gan nevienā pasaules valstī neesmu redzējis tādu brīnumu (par ASV nezinu), ka no tranzīta koridora kāds no personāla iet meklēt tavu bagāžu
Iz awd apcirkņiem, ne reizi vien esmu sastapis informāciju gan, ka tā notiek, gan, ka iesaka tā rīkoties. Bet tas nav visiem gadījumiem, visām lidostām un visām aviokompānijām.
USA jau ir standartprocedūra vispirms iebraukt valstī ar visām mantiņām un tikai pēc tam doties savās tālākajās gaitās (līdzīgi, kaut ar niansēm ir Krievijā, Ķīnā un vēl kaut kur, ko ātruma neatminu).
USA jau ir standartprocedūra vispirms iebraukt valstī ar visām mantiņām un tikai pēc tam doties savās tālākajās gaitās (līdzīgi, kaut ar niansēm ir Krievijā, Ķīnā un vēl kaut kur, ko ātruma neatminu).
Šeit nu gan nepiekritīšu. Krievijā tranzīta procedūra strādā normāli, nav nekādas vajadzības iebraukt valstī ar visām mantiņām un tikai pēc tam doties savās tālākajās gaitās. Manuprāt, arī Ķīnā ir tāpat!
Tāpēc jau pieminēju, ka ar niansēm (USA nianšu nav) - starptautiskie reisi normāls tranzīts, vietējie, jāiet ar mantiņām pirmajā lidostā, bet ne vienmēr. Kā pretstats ir EU, kur mantiņas jākrāmē tikai pēdējā punktā, pirmajā tikai pasu kontrole, ja lidojums tālāk pa EU.