Tagad esmu RIX lidostā ar Ryanair bileti ar status assigned ar airport gaidot, ka kāds nelidos un man būs vieta.
Reiss: RIX-GLA.
Shovakar man būs vēl reiss: GLA-AGP ar Ryanair'u. Ko darīt ja neaizlidoshu? Prasīt Ryanair'am piedāvāt kādu citu variantu? Vai pasham nopirkt bileti uz AGP (piem. ar TK shovakar) UN prasīt no Ryanair'a kompensaciju? Celojums arī ir apdroshināts pie Baltas (zelta variants).
Var mēģināt, bet no Ryanair būs grūti (neiespējami?) dabūt jaunu reisu, kas Tevi nogādātu AGP vai pat GLA šodien.
Nopērkot ar TK, garantēti tiksi galā, bet būs darbietilpīgi no Ryanair piedzīt naudu par šo biļeti.
Kā sanāca, ka dabūji tādu statusu? Vēlu čekojies? Ryanair it kā netaisa overbooking, bet laikam sakarā ar atceltajiem reisiem mainījuši domas…
Juri, shorīt cekojos.
Bet kā AR to 400 EUR kompensaciju (virs 1500km) Ja man nederēs piedāvāti varianti no Ryanair'a?
Par atteiktas iekāpšanas kompensāciju jau nekādu šaubu, ja tiešām nebūs vietas.
Paskatījos — Baltas Zelta apdrošināšana sedz risku «55. Nokavēts savienotais reiss» 300 EUR, bet tur var sanākt diskusija par nokavēšanas iemesliem (noteikumos vairāk spiež uz tehniskiem iemesliem un laikapstākļiem). Ideāli derētu noteikumos minētais risks «59. Vietas atteikums lidmašīnā», bet neatrodu, kā tādu vispār iegādāties (netiek piedāvāts nevienā variantā, pērkot polisi).
Par atteiktas iekāpšanas kompensāciju jau nekādu šaubu, ja tiešām nebūs vietas.
Tad laikam būs vērts vienkarshi prasīt citas biletes atmaksu no apdroshināshanas?
Bet kā AR to 400 EUR kompensaciju (virs 1500km) Ja man nederēs piedāvāti varianti no Ryanair'a?
Jā, kā jau zahuj saka, kompensāciju par atteiktu iekāpšanu saņemsi neatkarīgi no tā, vai izvēlies lidot vai atsakies no ceļojuma.
Tad laikam būs vērts vienkarshi prasīt citas biletes atmaksu no apdroshināshanas?
Kā rakstīju citā tēmā:
Ryanair maksā kompensāciju, tas jebkurā gadījumā.
Bet ko darīt ar biļeti uz atceto reisu — ir vairāki varianti.
Varbūt nosēdinās blakus pilotam un tas būs mega deal
Paskatījos — Baltas Zelta apdrošināšana sedz risku «55. Nokavēts savienotais reiss» 300 EUR, bet tur var sanākt diskusija par nokavēšanas iemesliem (noteikumos vairāk spiež uz tehniskiem iemesliem un laikapstākļiem). Ideāli derētu noteikumos minētais risks «59. Vietas atteikums lidmašīnā», bet neatrodu, kā tādu vispār iegādāties (netiek piedāvāts nevienā variantā, pērkot polisi).
šis jau nav savienotais reiss
321, pieprasīshu ))
šis jau nav savienotais reiss
Pēc Baltas definīcijas ir: «Savienotie reisi – vairāki ar pārsēšanos viens otram sekojoši lidojumi vienā virzienā, lai sasniegtu galamērķi.»
http://balta.lv/uploads/celojumu_noteikumi_4101.02_final_lv.pdf
Izdevas sanemt 33F ( pedeja vieta) Shoreiz neparbaudīshu kā viss strādā.
Cerams nākošie ceļojuma posmi būs mazāk satraucoši.
Pirms mēneša lidojot uz Londonu no Rīgas Ryanair bija overbookings. Draugs iečekojas lidostā, samaksājot 30 euro (bija aizmirsis to izdarīt), bet saņēma atbildi, ka esot 3 cilvēku par daudz pārdotas biļetes, un ja kāds neieradīsies kuršs jau ir iecekojies, tikai vad varēs kāpt un lidot. Paveicas, visiem trim atļāva iekāpt pēdejā brīdī pirms izlidošanas! Visas vietas lidmašīnā 100 procenti bijušas aizpildītas.
FXQuadro, par ātru sāc stresot, tas, ka vieta ir ''assigned at airport'' pēdējā laikā ir gadījies vairākas reizes, vienmēr ir lidots. Domāju, ka tas saistīts ar viņu sistēmas problēmām, un arī vietu bloķētājiem šitā var gadīties - ja pēdējo nenobloķēto vietu pēkšņi paspēj nopirkt kāds cits. Gadās, ka rezervācijā ir bērns, un palikušas tikai avārijas izejas vietas, tad arī piešķirs tikai lidostā.
Vai regulā nav rakstīts, ka atteiktas iekāpšanas gadījumā kompensācija pienākas neatejot no kases?
Nē, tas gan tur nav rakstīts.
jā, nav rakstīts.
kaut vai tāpēc, ka neba nu visos galamēŗkos aviokompānijai stav naudas lādes.
Tas nu nebūs labs iemesls. Ja regula paredz tūlītēju kompensāciju skaidrā naudā, aviosabiedrībām jātur naudas lādes.
Regula 261/2004, 4. pants
3. If boarding is denied to passengers against their will, the operating air carrier shall immediately compensate them in accordance with Article 7 and assist them in accordance with Articles 8 and 9.
3. Ja pasažieriem atsaka iekāpšanu pret to gribu, apkalpojošais gaisa pārvadātājs nekavējoties izmaksā tiem kompensāciju atbilstīgi 7. pantam un sniedz tiem atbalstu atbilstīgi 8. un 9. pantam.
Ar neatejot no kases nebiju domājis gluži skaidrā naudā turpat pie izejas uz lidmašīnu.
PAPILDINĀTS. 7.3. pantā gan rakstīts, ka kompensāciju var izmaksāt (no naudas lādes ) skaidrā naudā.
Jā, taisnība, izrādās atteiktas iekāpšanas gadījumā — nekavējoties jāmaksā.
Bet, vai tad no otras puses, ja va rerūtēt tā, ka galamērķī ierodas ne vairāk kā divas stundas vēlāk, tad taču atkal var nemaksāt? Jebšu uz atteiktu iekāpšanu tas neattiecas?
Nē, tāds variants nav paredzēts, bet var samazināt kompensāciju par 50%, ja ierodas galamērķī ne vēlāk kā pēc 2 stundām (īsajiem lidojumiem līdz 1500 km), 3 stundām (1500-3500 km) vai 4 stundām (>3500 km).
Vai regulā nav rakstīts, ka atteiktas iekāpšanas gadījumā kompensācija pienākas neatejot no kases?
PILNĪGS OFFTOPIKS
Aina Blinkena. Latviešu interpunkcija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2009, 294. lpp.
Cilvēku valodā runājot - ja divdabja teiciens lietots stabilā pārnestā nozīmē, to drīkst nelikt komatos: izmaksā neatejot no kases. Komata trūkums pirms divdabja teiciena gan var norādīt arī uz autora ne pārāk lielu sajēgu par komatiem.
FXQuadro, par ātru sāc stresot, tas, ka vieta ir ''assigned at airport'' pēdējā laikā ir gadījies vairākas reizes, vienmēr ir lidots.
Nu labāk tomer zināt "pirms" nekā "pēc"