(Iznesu atsevišķā tēmā — Juris)
Sveiki! Man pēc dažām dienām paredzēts lidojums ar Ryanair, taču tapa skaidrs, ka nevarēšu lidot. Jautājums - vai no Ryanair var atgūt kaut kādus līdzekļus? Ko jādara? Paldies!
Īsā atbilde - nevar. ''Komisija'' par šo pakalpojumu būs lielāka nekā atgūstamie nodokļi.
Vari Ryanair prasīt lidostas nodevu atmaksu, bet viņu administrēšanas maksa par šo pakalpojumu droši vien būs lielāka par atmaksājamo summu, tā ka rezultāts 0.
Vari reģistrēties lidojumam un cerēt, ka tas tiks atcelts vai katastrofāli kavēsies, tad varēsi prasīt atpakaļ pilnu biļetes cenu.
Ja bija nopirkta apdrošināšana un noticis kāds tajā apdrošināts risks (slimība, radinieka nāve utt), tad vari prasīt, lai apdrošinātājs atlīdzina biļetes cenu.
Ja pareizi atceros, slimības, radinieka nāves utt. gadījumos Ryanair atmaksā naudu arī bez apdrošināšanas. (Vismaz agrāk tā bija).
Tiešām, biju to palaidis garām!
https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/faq-overview/Fligh...
If you have been affected by a bereavement of an immediate member of your family within 28 days of your intended flight date and you do not wish to travel, we will provide a full refund upon application.
https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/faq-overview/Fligh...!
Te var paprasīt atmaksu: https://refundclaims.ryanair.com
Bet tad vajag ārsta zīmi?
Jā, ar labām aktiera spējām nepietiks…
Bet tad vajag ārsta zīmi?
Nu, protams, ka vajag ārsta zīmi. Citādi jau kurš katrs izdomās, ka pēkšņi palika slims un nevarēja lidot.
Šodien dabūju ārsta zīmi bērnam. Bijàm plānojuši trijatā braukt, ceru, ka Ryanair bērna saslimšanu uzskatīs par pietiekamu iemeslu, lai arī vecākiem atgrieztu naudu par biļetēm. Ziņošu kā veicās ar šo
(Pārlieku te — Juris)
Runa iet par Ryanair, tad uzjautāšu šeit... vai var atcelt iegādātās biļetes un kaut ko atgūt, ja jā tad cik ir laika limits kopš pirkšanas? Atradu kaut ko par 4h, bet tur vairāk par vārdu maiņām.
Ryanair ir 'žēlsirdības periods' — 24 stundas pēc rezervēšanas, kuru laikā bez maksas var labot kļūdas vārdā un lidojumā (datumu / galamērķi — ja atšķirsies cena, būs jāpiemaksā).
https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/faq-overview/Fligh...
Atviegloti atcelšanas noteikumi gan šajā periodā nav paredzēti.
Par iespējām atdabūt naudu, ja nelido, ir aprakstīts šajā pašā tēmā augstāk.
Šis var noderēt, ja vajadzīgo lidojumu nav iespējams džetot/tripot/kaijot, bet citu par līdzīgu cenu - ir. Būs jāpamēģina.
Jāatceras, ka šajās žēlsirdības 24 stundās cenas starpību neatdos, ja mainīsi lidojumu uz lētāku datumu — acīmredzot, lai cilvēki to neizmanto kā vismaz daļēju atcelšanu.
Skaidrs, tad jāiečekojas un jācer, ka lidojumu atcels... vai izmainīs laikus.